Iza svake uspješne tvrtke stoji kreativan, složan i
uspješan tim. Naše stranke su uvijek na prvom mjestu, stoga brinemo o njihovim
individualnim potrebama i željama. Iznimno nam je bitno da se korisnici na
našoj internet stranici osjećaju sigurno. Svi zaposleni na najbolji mogući
način pružaju pomoć našim strankama te u najkraćem mogućem roku odgovaraju
na sva pitanja ili primjedbe.
Vlasnik web trgovine adrialece.hr je tvrtka
Adrial d.o.o. Poslovna cona Žeje pri Komendi, Pod kostanji 6, 1218 Komenda
(SI36314765). Opći uvjeti online prodaje adrialece.hr u skladu su sa Zakonom o
zaštiti potrošača, Zakonom o zaštiti osobnih podataka te Zakonom o
elektroničkoj trgovini. Adrialece.hr, odnosno tvrtka Adrial d.o.o. je
ovlašteni prodavatelj medicinskih proizvoda putem interneta. Našim kupcima
nudimo samo najkvalitetnije, originalne proizvode koje mogu dobiti na tržištu
i trudimo se sve narudžbe izvršiti stručno i brzo.
Korištenjem
internet stranice potvrđujete da ste upoznati i suglasni s ispod navedenim
uvjetima. Ukoliko se s uvjetima ne slažete, molimo vas da napustite stranice
online trgovine adrialece.hr. Tvrtka Adrial d.o.o. pridržava prava na promjenu
uvjeta na internet stranici adrialece.hr u bilo kojem trenutku, bez prethodne
obavijesti.
Naručivanje proizvoda
Proizvodi se naručuju
isključivo elektroničkim obrascem za narudžbu. Kako biste uspješno obavili
kupnju, obratite pozornost na:
pregled košarice: prikazan je popis
svih proizvoda koje korisnik odabere, sa svim podacima i količinama,
prijavu: za korištenje usluge potrebna je prijava korisnika; ako se
prijavljujete po prvi put, potrebna je registracija novog korisnika,
unos adrese za isporuku: odaberite adresu za račun i adresu za
isporuku,
plaćanje narudžbe: ovdje korisnik odabire način plaćanja:
plaćanje pouzećem, plaćanje putem žiro-računa, kreditnom karticom, Apple
Pay ili Google Pay.
Naručivanje proizvoda moguće je 24 sata
dnevno, 7 dana u tjednu. Sve narudžbe zaprimljene tijekom neradnih dana i
blagdana, bit će obrađene prvi sljedeći radni dan. Nakon izvršene narudžbe,
kupac će putem e-maila biti obaviješten o potvrdi narudžbe.
Cijene
Sve cijene u trgovini adrialece.hr izražene su u eurima
(€) i kunama (kn) i uključuju porez na dodanu vrijednost (PDV). Troškovi
dostave nisu uključeni u cijenu proizvoda. Tvrtka Adrial d.o.o. zadržava pravo
na promjenu cijene u bilo kojem trenutku. Adrialece.hr zadržava pravo na
storniranje narudžbe, ukoliko dođe do očite pogreške, na primjer pogrešno
navedena cijena na internet stranici.
Unatoč svakodnevnim naporima da
osiguramo najažurnije i najtočnije podatke, može se dogoditi da je podatak o
cijeni pogrešan. U tom slučaju, ali i u slučaju da se cijena artikla
promijeni tijekom obrade narudžbe, adrialece.hr će omogućiti kupcu
odustajanje od kupnje.
Proces upisivanja cijene na web stranicu za svaki
proizvod podložan je kontroli u više razina, no bez obzira na to postoji
mogućnost nastanka greške, budući da se ne radi o automatskom unosu. Takve
situacije su izvanredne i za njih se pružatelj usluge unaprijed ispričava
svojim kupcima jer će ih biti prisiljen obavijestiti o nastaloj situaciji,
pogrešnoj cijeni za određeni proizvod te nemogućnosti isporuke po konkretnoj
narudžbi kupca. Zadržavamo pravo na storniranje narudžbe s pogrešnom
cijenom.
Prekrižena cijena kod određenih proizvoda nije akcijska
cijena. Prekrižena cijena predstavlja preporučenu maloprodajnu cijenu koju je
predložio proizvođač, a donja, niža cijena je naša redovna cijena, što
znači da je kod tih proizvoda naša cijena niža od preporučene maloprodajne
cijene.
Poklon bon (u daljnjem tekstu: bon) koji izdaje Prodavatelj
vrijedi u iznosu koji je naveden na bonu. Bon je u elektroničkom obliku u PDF
formatu, koji će Kupac dobiti e-poštom nakon što uplata sjedne na račun
Prodavatelja. Svaki bon ima jedinstveni kod, vremenski je ograničen i može se
iskoristiti samo u adrialece.hr e-shopu. Bon nije moguće zamijeniti za novac.
Neiskorišteni bon nije moguće zamijeniti za drugi bon niti na bilo koji drugi
način nadoknaditi. U slučaju otkazivanja, reklamacije ili odustajanja od
kupoprodajnog ugovora narudžbe plaćene poklon bonom, iznos plaćen bonom
vraća se u obliku kredita na korisnički račun Kupca koji je iskoristio
bon. Upozorenje: Poklon bon je moguće platiti isključivo
bezgotovinskim putem. Poklon bon nije moguće platiti pouzećem ili
kreditom kupca.
Virtualno ogledalo i fotografije na web stranici
Web stranica adrialece.hr virtualnim ogledalom (virtual mirror) omogućuje 3D
isprobavanje naočala preko kamere računala, pametnog telefona ili tableta.
Korištenje virtualnog ogledala je dobrovoljno i služi za pružanje što bolje
usluge strankama. Video materijal se ne pohranjuje na serverima, pohranjuju se
samo kolačići naočala koje su izabrane za isprobavanje. Virtualno ogledalo
služi samo kao pomoć prilikom izbora naočala i nije pravo mjerilo jer se
veličina naočala i lica razlikuje od osobe do osobe. Adrial d.o.o. ne snosi
odgovornost za pogrešan izbor naočala temeljem izbora preko virtualnog
ogledala.
Nijanse naočala se mogu razlikovati od boje, odnosno nijanse
na slikama prikazanim na web stranici. Do razlika dolazi zbog različitih kuteva
svjetlosti prilikom slikanja. U takvim slučajevima ne preuzimamo odgovornost i
reklamacija će biti odbijena. Ako niste sigurni kakve je boje okvir, pišite
našoj korisničkoj službi koja će vam s veseljem detaljnije opisati boju ili
poslati dodatne fotografije.
Aplikacija za mjerenje razmaka zjenica
(PD)
Aplikacija za mjerenje razmaka zjenica (PD) služi kao pomoć pri
određivanju razmaka zjenica. Rezultati mjerenja su informativni i ne
prihvaćamo odgovornost za krivo izmjeren razmak, odnosno ako se vrijednost
razlikuje u usporedbi s vrijednošću izmjerenom na pregledu. Za preciznije
rezultate savjetujemo korištenje HD kamere i praćenje uputa na stranici.
Snimljeni materijali i rezultati mjerenja se ne pohranjuju i nakon napuštanja
aplikacije se automatski brišu.
Kod za popust
Tvrtka Adrial
d.o.o. će periodično, po svojoj odluci, nuditi određene popuste, odnosno
akcije. Uvjeti akcijske prodaje bit će detaljno opisani, posebice trajanje
akcijske prodaje, visina popusta i sl. Nakon isteka akcije, tvrtka Adrial d.o.o.
neće primati nove narudžbe po uvjetima koji se odnose na akcijsku prodaju
kojoj je istekao rok.
Napomena:
Akcija
„Sve leće bez PDV-a“: prilikom narudžbe se još uvijek naplaćuje PDV. Od
osnovne cijene se obračuna (oduzme) samo popust u vrijednosti PDV-a koji za
kontaktne leće iznosi 5 %.
Akcije: Crni petak i Cyber Monday vrijede
samo jedan dan godišnje, na datum na koji padaju.
Nijedna akcija se ne
odnosi na ugradnju/zamjenu leća za naočale.
Akcije i popusti se
međusobno ne zbrajaju i isključuju se. Možete koristiti samo jedan kod za
popust. Akcije ne vrijede na ambasadorske naočale. Ukoliko vam je potrebna
dodatna pomoć, molimo vas da se obratite našoj službi za korisnike na
telefon: 01 7757 572.
Popusti se ne odnose na proizvode koji su već
sniženi.
Važno:
Ako prilikom narudžbe iskoristite
popust i nakon toga vratite proizvode u nižem iznosu od onog koji je uvjet za
popust, iznos popusta će se odbiti od vraćenog novca (Npr. akcija 5 € (37,69
kn) popusta prilikom kupovine iznad 50 € (376,93 kn) - ako je narudžba za 60
€ (452,31 €), a vraćeni proizvodi za 30€ (226,16 kn), ostatak od 20 €
(150,77kn) nije dovoljan za obračun popusta i vraćeni iznos će biti 25 €
(188,46 kn))
Prioritetna narudžba
Prioritetnu narudžbu
obrađujemo tako da sve narudžbe s oznakom "prioritetno", u slučaju da taj dan
imamo veliki broj narudžbi i ne možemo ih sve poslati, imaju prednost, odnosno
bit će na vrhu popisa. Tako vam garantiramo da će vaš paket biti pripremljen
i predan dostavnoj službi prije svih ostalih. Prioritetna narudžba je moguća
samo za proizvode koji su na zalihi. Ako proizvod nemamo na zalihi, a vi
izaberete prioritetnu narudžbu, vaš će paket biti pripremljen čim se
proizvod vrati na zalihu. Paket ćemo predati dostavnoj službi - Hrvatska
pošta pakete preuzima do 10:00, a Overseas Express do 11:00 sati svaki radni
dan. Nakon što dostavne službe preuzmu vaš paket, ne odgovaramo za
trajanje dostave. Dostava u većini slučajeva traje dva do tri radna
dana.
Prioritetna narudžba se naplaćuje 1.99 € (15 kn) i dostupna je
za kupovinu kontaktnih leća, otopina za leće, dodataka za leće, sunčanih
naočala i dioptrijskih okvira. Nije moguće izabrati prioritetnu narudžbu za
dioptrijske okvire s ugrađenom dioptrijom.
Osiguranje paketa
Osiguranje paketa vam omogućava da osigurate svoj paket. Tako ćete, u
slučaju da dođe do oštećenja sadržaja u paketu prilikom transporta, biti
osigurani. To znači da ćemo prihvatiti oštećen paket i na vašu adresu
poslati novi paket (mi preuzimamo troškove dostave). Važno:
preporučujemo vam da odbijete preuzimanje paketa koji je oštećen izvana kako
biste uštedjeli vrijeme i troškove za vraćanje paketa. Ako ste svejedno
preuzeli oštećen paket, pošaljite nam fotografije i opis problema na info@adrialece.hr kako bi vam
naša korisnička služba poslala daljnje upute.
Osiguranje paketa se
dodatno naplaćuje 0,99 € (7,46 kn) (za sve proizvode osim sunčanih i
dioptrijskih naočala), odnosno 3,99 € (30,08 kn)(za sunčane i dioptrijske
naočale).
Pametna alternativa
Kontaktne leće i otopine
ponuđene kao pametna alternativa predlažu se temeljem dosadašnjih povratnih
informacija, s obzirom na omjer cijene i kvalitete. Prije izbora se svakako
posavjetujte sa svojim optometristom ili oftalmologom jer nisu sve leće
primjerene za svako oko.
Outlet ponuda
Outlet ponuda sunčanih i
dioptrijskih okvira vrijedi do isteka zaliha. Zadržavamo pravo do promijene
cijena.
Načini plaćanja
Online trgovina adrialece.hr
omogućava sljedeće načine plaćanja:
Plaćanje pouzećem
za narudžbe do 55 € se naplaćuje 4,39 € ( HP) ili 5,39 € (Overseas)
(33,09 kn ili 40,63 kn) – plaćanje iznosa narudžbe vrši se
djelatniku kurirske službe ili u poštanskom uredu gotovinom prilikom
preuzimanja pošiljke s naručenim proizvodima. Plaćanje pouzećem se
naplaćuje 0,90 € (6,78 kn ) i za narudžbe iznad 55 € (414,62 kn).
Uplatom na žiro-račun (3,49 € (26,31 kn) HP ili 4,49 € (33,85
kn) Overseas)) – po primitku narudžbe na e-mail adresu koju ste
upisali prilikom narudžbe šaljemo ponudu s podacima o ukupnom iznosu narudžbe
i broj našeg žiro-računa (IBAN). Navedeni iznos potrebno je uplatiti na naš
žiro-račun (npr. virmanom, putem internetskog bankarstva i sl.), kako bismo
vam poslali naručene proizvode.
Korisnik: Adrial
d.o.o.
IBAN: HR2523600001102372619
SWIFT(BIC): ZABAHR2X
Zagrebačka banka d.d.
poklon bonom
Google Pay
Kreditnom karticom – ako ste odabrali plaćanje kreditnom
karticom, nakon potvrđene narudžbe i potvrde, morate unijeti podatke
kartice.
Kontrolni broj
(CVV broj). Kod MasterCarda i Vise ćete ga pronaći na poleđini kartice
Plaćanje poklon bonom
Plaćanje poklon bonom
moguće je samo uz kupnju bona u adrialece.hr e-shopu. Svaki bon ima jedinstveni
kod i vremenski je ograničen. Prilikom odabira plaćanja bonom, Kupac mora
unijeti jedinstveni kod s bona u polje "Kod za popust" u dijelu "Košarica"
prilikom narudžbe. Bon se može iskoristiti samo za jednokratnu kupnju, u punom
iznosu. Ukoliko je vrijednost narudžbe veća od vrijednosti bona, Kupac će
platiti samo razliku. Plaćanje razlike podliježe odredbama i uvjetima
transakcije, pogledajte Opcije plaćanja. Bon se može koristiti za plaćanje
bilo kojeg proizvoda ili usluge koju nudi e-trgovina. U slučaju
neprihvaćanja pošiljke plaćene bonom, pošiljka se vraća Prodavatelju.
Prodavatelj će otkazati kupčevu narudžbu i kupoprodajna cijena će biti
vraćena. U tom se slučaju iznos bona vraća na račun kupca u obliku kredita.
Ako je narudžba plaćena bonom i sredstvima (nadoplata), Kupac može odlučiti
u kojem obliku želi vratiti nadoplatu (na bankovni račun Kupca ili također
kao kredit na račun kupca).
Napomena:
Plaćanje korekcijskih naočala je moguće samo uplatom na žiro-račun ili
kreditnom karticom.
Dostava
Dostava robe vrši se u roku 2–3
radna dana putem Hrvatske pošte ili Overseas Expressa. Trošak dostave
naplaćuje se 3,49 ili 4,49 € (26,31 kn ili 33,85 kn), odnosno 4,39 ili 5,39
€ (33,09 kn ili 40,63 kn), ovisno o načinu plaćanja i izboru kurirske
službe za narudžbe do 55 € (414,62 kn) Za kupnju iznad 55 € (414,62 kn)
troškove isporuke krije prodavatelj (Adrial d.o.o.).
U slučaju
vidljivih vanjskih oštećenja paketa, kupac može odbiti pošiljku Hrvatske
pošte. Svaku nedostavljenu pošiljku koja se šalje putem Hrvatske pošte,
možete preuzeti u roku od 5 dana. Ukoliko ju ne preuzmete, pošiljka se vraća
prodavatelju. Važno! Hrvatska pošta naplaćuje ležarinu za
pakete koji nisu preuzeti u poštanskom uredu u roku od jednog dana nakon
ostavljene obavijesti o prispijeću pošiljke. Više možete pročitati direktno
na stranicama Hrvatske pošte.
Opće uvjete poslovanja kurirske službe Overseas Express možete pogledati ovdje.
Roba je
osigurana od gubitka u dostavi. Ukoliko kupac ne zaprimi paket, mora
obavijestiti prodavatelja kako bi isti poduzeo radnje prema pronalasku ili
slanju nove pošiljke.
Otprema robe vrši se svakim radnim danom u 10 h.
Ukoliko su proizvodi na zalihi, sve narudžbe izvršene do tog sata bit će
poslane isti dan. Narudžbe izvršene nakon 10 h bit će poslane idući radni
dan. Odmah nakon otpreme robe, obavijestit ćemo vas o kodu za praćenje pomoću
kojeg možete u bilo kojem trenutku provjeriti gdje se nalazi vaša pošiljka.
Kupac se kupnjom slaže da se u svrhu lakše i brže dostave na etiketi
paketa napiše telefonski broj. Ukoliko kupac ne želi ispis broja, o tome nas
mora obavijestiti prilikom narudžbe.
Napomena: U
slučaju izvanrednih situacija (poteškoće u prometu, vremenske nepogode,
povećan broj pošiljaka,…) vrijeme dostave može biti dulje od navedenog i
Adrial d.o.o. ne odgovara za kašnjenje pošiljaka.
Odustajanje od
narudžbe
Kupac ima pravo odustati od narudžbe predane na internet
stranici adrialece.hr. U slučaju otkazivanje narudžbe kontaktirajte nas na
broj telefona 01 7757 572 ili putem e-mail adrese info@adrialece.hr. Ukoliko je
narudžba već poslana, kupac nije dužan preuzeti paket s naručenim
proizvodima. Povrat sredstava bit će izvršen u što kraćem roku.
Vraćanje robe
Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača, kupac ima
pravo u roku od 14 dana od preuzimanja artikla obavijestiti prodavača da
odustaje od ugovora, bez potrebe navođenja razloga svoje odluke. Rok počinje
teći od datuma isporuke proizvoda, odnosno isporuke zadnjeg proizvoda iz
narudžbe. Prema članku 79., stavak 3. Zakona o zaštiti potrošača,
potrošač nema pravo na jednostrani raskid ugovora ako je predmet ugovora roba
koja je izrađena po specifikaciji potrošača ili koja je jasno prilagođena
potrošaču, a to se odnosi na dioptrijske leće za naočale te blue blocker
leće za naočale.
Želite vratiti leće nakon više od 14 dana
od kupovine? U skladu s uvjetima poslovanja i ispunjenim dodatnim
uvjetima, povrat nakon više od 14 dana moguć je samo za SFERIČNE
KONTAKTNE LEĆE ako vam se u međuvremenu promijenila dioptrija. Uvjeti
ne vrijede ako ste imali operaciju za uklanjanje dioptrije ili ako leće više
nećete koristiti. UVJET! Kontaktne leće možete vratiti samo u slučaju da je
kutija originalno zatvorena, neoštećena i da je rok upotrebe najmanje godinu
dana. Povrat nije moguć za leće za astigmatizam, multifokalne leće,
multifokal torične leće ili druge proizvode. Morate nam poslati i najnoviji
nalaz za kontaktne leće. Pakiranje od više leća koje se sastoji od nekoliko
kutijica (2x3 leće, 2x90 leća, 6x30 leća i slično) smatra se kao cijelina te
ne omogućujemo vraćanje jedne ili dvije kutijice od 30
leća.
Prije ispunjavanja obrasca za jednostrani raskid ugovora koji
možete preuzeti ovdjeOBAVEZNO je prijaviti raskid na info@adrialece.hr ili na
01 7757 572.
U slučaju jednostranog raskida ugovora postupat ćemo prema
Zakonu o zaštiti potrošača, odnosno Zakonu o obveznim odnosima. Povrat
plaćenog iznosa izvršit ćemo nakon što se proizvodi vrate prodavatelju.
Povrat robe kupac mora izvršiti bez odgađanja, a najkasnije u roku 14 dana od
poslane obavijesti za odustajanje od ugovora.
Kupac je prema Zakonu o
zaštiti potrošača dužan snositi izravne troškove povrata proizvoda ako
koristi svoje pravo na jednostrani raskid ugovora, a ukoliko kupac želi, može
se obratiti prodavatelju putem mail adrese info@adrialece.hr ili broja
telefona 01 7757 572 radi pribavljanja obavijesti o načinu, mogućnostima i
uvjetima vraćanja proizvoda.
Kupac je sukladno članku 77. stavak 5.
Zakona o zaštiti potrošača odgovoran za svako umanjenje vrijednosti kupljenog
proizvoda koje je rezultat rukovanja kupljenim proizvodom. Vraćeni proizvod
mora biti u originalnom pakiranju, neoštećen, u nepromijenjenoj količini
(kutija leća mora biti neotvorena) i popraćen kopijom računa. Ukoliko je
kupac prilikom narudžbe primio poklon, neoštećen i neotvoren poklon je
također potrebno vratiti u originalnom pakiranju. Paket je potrebno poslati
preporučenom poštom.
Povrat naočala
Prilikom
kupnje naočala, okvir je opremljen zaštitnim pečatom. Ukoliko stranka nije
zadovoljna naočalama (boja, veličina, model), molimo da se zbog higijenskih
razloga i oštećenja zaštitni pečat prilikom isprobavanja, ne odstrani.
Dioptrijske naočala sa ugrađenim korekcijskim staklima (naočalne leće) se
tretiraju kao proizvod koji je izrađen prema točnim uputama potrošača i
prilagođene su njegovim osobnim potrebama. Zbog prirode izrade proizvoda, isti
nije primjeren za povrat te zbog toga potrošač nema pravo do odstupanja od
kupnje (povrata kupljenih proizvoda), osim ukoliko nije drugačije određeno.
Stranke upozoravamo da odaberu okvir primjerene veličine i oblika, prema
njihovom obliku lica jer postoji vjerojatnost da odabrani okvir ne bude
optimalan i da će posljedično biti neupotrebljiv. Preporučujemo da se prije
potvrde narudžbe o izboru okvira primjerenog za vaše lice, savjetujete sa
optičarom. Virtualno ogledalo služi samo kao pomoć pri odabiru naočala i
nije pravo mjerilo jer se veličina naočala i lica razlikuju od osobe do osobe.
Za dioptrijske naočale za koje ste već izvršili narudžbu i stakla su već u
postupku izrade, a još nisu poslane, povrat novca za stakla nije moguć. Povrat
novca za stakla također nije moguć u slučaju da kupac naruči dioptrijske
naočale bez dioptrije, a sa ugrađenim blue blocker filterom u samim naočalnim
lećama jer takva narudžba spada u kategoriju narudžbi koje su izrađene prema
točnim uputama potrošača i prilagođena je njegovim osobnim potrebama.
Želite ugradnju, odnosno zamjenu leća za naočale? Ovdje
možete naručiti ugradnju novih leća.
U slučaju vraćanja naočala,
zaštitni pečat ne smije biti oštećen. Uklonjen zaštitni pečat je znak
nošenja, odnosno korištenja naočala, stoga zamjena i vraćanje novca nisu
mogući. Povrat je moguć samo dostavnim službama Hrvatska pošta i Overseas
Express.
Adresa za povrat robe isključivo kurirskim
službama:
Vraćanje Hrvatskom poštom:
Adrial d.o.o.
NSC
Centralno skladište
Poštanska ulica 9
10410 Velika
Gorica
OIB: 68923548189
Vraćanje Overseas
Expressom:
Adrial d.o.o.
Overseas Express
Zastavnice
38A
10251 Hrvatski Leskovac
Napomena:
Na navedenim adresama NE postoji fizička poslovnica. Molimo vas da ne dolazite
osobno.
U slučaju odustajanja od kupoprodajnog ugovora narudžbe plaćene
bonom, iznos plaćen bonom se vraća u obliku kredita na korisnički račun
Kupca koji je iskoristio bon. Ako je narudžba plaćena bonom i sredstvima
(nadoplata), Kupac može odlučiti u kojem obliku želi vratiti nadoplatu (na
bankovni račun Kupca ili također kao kredit na račun
kupca).
Reklamacije
Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača, kupac
ima pravo na reklamaciju. Reklamacija se smatra valjanom ukoliko odgovara
uvjetima za reklamaciju sukladno Zakonu o obveznim odnosima i Zakonu o zaštiti
potrošača.
Reklamacija kontaktnih leća
Reklamaciju je potrebno prijaviti na e-mail info@adrialece.hr u roku
od 60 dana. U e-mailu opišite problem, pošaljite fotografije LOT broja i
parametara naručenih kontaktnih leća. Kontaktne leće pohranite u otopinu za
leće i prema uputama, koje dobijete e-mailom, pošaljite u reklamacijski
postupak na našu adresu te priložite originalnu ambalažu proizvoda i
ispunjeni obrazac za reklamaciju.
Priložite kopiju zadnjeg
oftalmološkog nalaza (prije reklamacije provjerite jeste li pravilno naručili
i koristili medicinska pomagala prema uputama svog optometrista/oftalmologa).
Reklamacijski postupak će početi samo ako su ispunjeni svi gore navedeni
uvjeti.
Reklamacija dioptrijskih naočala
Prijavite reklamaciju na e-mail info@adrialece.hr u roku
od 60 dana, pošaljite nalaz i opišite problem. Prilikom slanja naočala u
reklamacijski postupak priložite sve što ste dobili uz naručene naočale
(etui, originalnu ambalažu, krpicu, demo leće za naočale, ambalažu leća za
naočale, ...). Na e-mail nam pošaljite svoje fotografije s naočalama kako
bismo vidjeli njihov položaj (fotografija s prednje i bočne strane). Ako se
radi o progresivnim naočalama, na lećama naočala markerom koji je primjeren
za pisanje po staklima, označite gdje se nalaze vaše zjenice (s točkicom).
Ako se radi o jednožarišnim naočalama, dovoljne su samo fotografije (s
prednje i bočne strane).
Upozoravamo stranke da izaberu okvir
primjerene veličine i oblika s obzirom na njihovo lice, jer postoji mogućnost
da izabrani okvir neće biti optimalan. Preporučujemo vam da se prije potvrde
narudžbe posavjetujete s optičarom oko izbora okvira.
Reklamacija sunčanih naočala
Prijavite reklamaciju
na e-mail info@adrialece.hr u roku
od 60 dana, pošaljite fotografije i opišite problem. Prilikom slanja naočala
u reklamacijski postupak priložite sve što ste dobili uz naručene naočale
(etui, originalnu ambalažu, krpicu, ...).
Kupac je dužan
prodavatelju vratiti proizvod u dogovorenom roku na dogovorenu adresu. Kupac je
dužan vratiti proizvod o svom trošku. Prodavatelj neće prihvatiti pakete s
otkupninom. Ako se reklamacija odobri, prodavatelj će vratiti novac za
poštarinu do 4,49 € (33,8) koliko iznosi najviša poštarina na
adrialece.hr). Prodavatelj je dužan u roku 14 dana od primitka reklamacije
kupcu odgovoriti na zahtjev.
Reklamaciju je obavezno prijaviti na info@adrialece.hr ili 01
7757 572. Obrazac za reklamaciju možete preuzeti ovdje.
Preuzimanje narudžbe
plaćene poklon bonom U slučaju reklamacije za narudžbu
plaćenu bonom, iznos plaćen bonom vraća se u obliku kredita na korisnički
račun Kupca koji je koristio bon. Ako je narudžba plaćena bonom i
sredstvima (nadoplata), Kupac može odlučiti u kojem obliku želi vratiti
nadoplatu (na bankovni račun Kupca ili također kao kredit na račun
kupca).
Želite samo ugradnju, odnosno zamjenu leća za
naočale?
Ako želite da ugradimo nove leće za naočale u
vaše okvire, imajte na umu da ne odgovaramo za kvalitetu navedenih okvira i ne
možemo preuzeti odgovornost za bilo kakvu štetu koja bi mogla nastati prilikom
ugradnje. Kupac treba biti svjestan da sve vrste okvira za naočale imaju
određeni vijek trajanja koji ovisi o kvaliteti materijala, starosti okvira i
načinu rukovanja njima. Ako je okvir oštećen tijekom brušenja i postavljanja
naših naočalnih leća, kupcu će se nadoknaditi iznos plaćen za zamjenu
leća, a oštećeni okvir će im se poslati nazad. Molimo da okvir koji šaljete
na zamjenu leća bude čist jer ako dobijemo okvir koji je uprljan, odbit ćemo
ugradnju/zamjenu leća.
Dimenzije na web stranici su namijenjene lakšem
i pravilnom odabiru okvira. Ako kupac naruči premali ili preveliki okvir,
premontaža leća u drugi okvir nije moguća. Ako ste zainteresirani za dodatne
dimenzije, obratite se našoj korisničkoj podršci.
Najtočnija
dioptrija za naše oko nalazi se u sredini leće. U kutovima leće se počinju
pojavljivati distorzije. Distorzije su uočljivije kod visokih dioptrija. Kod
problema s distorzijom je potrebno okretati cijelu glavu, a ne samo micati oči.
Distorzije se ne smatraju predmetom reklamacija ako su leće pravilno izrađene.
Ako imate problema s odabirom najboljih leća, savjetujemo da potražite pomoć
okulista/oftalmologa.
Sve informacije na web stranici služe kao
pomoć kod odabira, a ne kao obvezan izbor (primjer: za dioptriju -6,00
ne preporučujemo debljinu od 1,5 i 1,6, jer će rezultat biti predebela leća
za naočale, no proizvodnja je još uvijek moguća u većini slučajeva). Ako
npr. stranka ima dioptriju +/- 2,00 može odabrati bilo koju debljinu leće.
Naravno, veća optička aberacija znači da će leća biti tanja, lakša,
ljepša i da će dokazano smanjivati distorziju.
Mjerenja oftalmologa
vrše se u skladu sa svrhom korištenja naočala. Prilikom pregleda navedite u
koju ćete svrhu koristiti naočale. Ako ćete npr. koristiti naočale za
televiziju, moraju vam izmjeriti dioptriju u tu svrhu, kao i za vožnju.
Reklamacije:
Reklamacije rješavamo pomoću vaših
informacija. Ako se kod reklamacija ne podnese sva potrebna dokumentacija, ona
će biti odbijena. Povrat proizvoda mora sadržavati svu potrebnu dokumentaciju
i originalno pakiranje, u suprotnom se odbija (primjer: Sunčane naočale
Crullé moraju se vratiti s kartonskom kutijicom, karticom za polarizaciju i
krpicom za čišćenje). Svi povrati i reklamacije trebaju biti pravilno
zapakirani - u kartonsku kutiju, po mogućnosti s mjehurićima, kako bi se
izbjegla oštećenja. Nepravilno zapakirane naočale (npr. bez etui-a) neće se
smatrati reklamacijom. Ako vraćena roba dođe oštećena zbog nemara,
reklamacija se neće uzeti u obzir.
Razmatramo samo predmet reklamacije
(npr. vi reklamirate dioptriju, mi se fokusiramo samo na to). Reklamacija nije
moguća ako ste na bilo koji način posezali u naočale ili uključivali
ugradnju leća drugih dobavljača, ravnanje ili savijanje, lijepljenje itd.
Naša korisnička služba je tu da vam pomogne. Stoga je poželjno njima
prijaviti reklamaciju, jer to znatno skraćuje postupak. Ako im odmah pošaljete
svu potrebnu dokumentaciju, riješite se svih dugotrajnijih postupaka. U
postupku reklamacije korekcijskih naočala provjeravamo sve mogućnosti zašto
naočale ne odgovaraju. Ako u postupku ne dođemo do zaključka ili je sve je po
narudžbi s naše strane pravilno, kupac mora poslati novi nalaz od drugog
davatelja usluga u roku od osam dana (zbog mogućeg pogrešnog mjerenja
dioptrije).
U slučaju pogrešne narudžbe - netočnih podataka,
dioptrije, debljine leća, vidnog polja - nije moguća reklamacija.
Šteta uzrokovana toplinom nije predmet žalbe. Obično se takva oštećenja
prepoznaju po preoblikovanoj plastici, mjehurićima, napuknutom antirefleks
sloju itd. Jednako tako ne uzimamo u obzir oštećenja uzrokovana parfemima,
gelovima za kosu, znojem, PH kože i slane vode te posljedice nepravilne
uporabe, zanemarivanja i nepropisnog čuvanja. Nepravilna upotreba također
uključuje oštećenja zbog upotrebe agresivnih sredstava za čišćenje i
alkohola.
Ako je itko (osim nas i naših optičara) na bilo koji način
posezao u naočale (druga optika ili sam kupac), žalba se odbija.
Reklamacije progresivnih naočala:
Za najuspješnije
rješenje žalbi na progresivne leće potrebno je dodati vrećice naočalnih
leća, plavu karticu s podacima o lećama, okvir s ugrađenim lećama, izvorni
nalaz kupca, bočnu fotografiju (zbog nagiba naočala) te frontalnu fotografiju
(zbog visine). Fotografije možete poslati i e-poštom. Za uspješno rješenje
reklamacije moramo znati što više informacija - koje probleme osjećate i na
kojoj udaljenosti ne vidite. U slučaju naknadnog slanja ovih dokaza, kupac sam
snosi troškove slanja. Ako klijent ne želi sudjelovati i poslati
dokumentaciju, reklamacija će biti odbijena.
U skladu sa
Zakonom o zaštiti potrošača, kupac može podnijeti pismenu pritužbu
prodavatelju na e-mail adresu info@adrialece.hr. Na sve
vaše primjedbe i prigovore odgovorit ćemo u najkraćem mogućem roku.
Online rješavanje potrošačkih sporova
Obavještavamo vas o mogućnosti rješavanja potrošačkih pritužbi putem
online rješavanja potrošačkih sporova temeljem Uredbe o online rješavanju
potrošačkih sporova 2006/2004 i Direktive 2009/22/EC i Direktive
o alternativnom rješavanju alternativnih sporova 2013/11/EU putem ovog
linka.
Registracija
Kako bi ostvario kupnju, korisnik se
mora registrirati na stranici adrialece.hr. Prilikom registracije potrebno je
unijeti tražene podatke (ime, prezime, telefon, e-mail, lozinku…).
Registracija je moguća tek nakon što su svi potrebni podaci upisani u bazu, a
za svako daljnje korištenje usluge potrebno je upisati samo korisničko ime i
lozinku. Korisnik snosi odgovornost za točnost i potpunost unešenih podataka
prilikom registracije. Ukoliko korisnik ima poteškoće prilikom registracije
ili prijave te ako dođe do bilo kakve promjene podataka, koje je korisnik unio
prilikom registracije, poželjno je da u što kraćem roku ažurira svoj
korisnički račun ili o promjeni obavijesti adrialece.hr na broj telefona 01
7757 572 ili putem e-mail adrese info@adrialece.hr.
Izjava o privatnosti
Adrial d.o.o. poštuje vaše pravo na
privatnost i nastoji osigurati najvišu razinu zaštite vaših osobnih podataka.
U pružanju naših usluga putem ove stranice dužni smo postupati u skladu sa
zakonima i propisima koji definiraju zaštitu osobnih podataka. Tvrtka se
obvezuje da će prikupljene podatke, koje ćete dostaviti putem internetske
stranice, koristiti u skladu s namjenom za koju ste nam ih povjerili,
isključivo uz vaše dopuštenje.
U skladu s općom uredbom o zaštiti
osobnih podataka (GDPR), Adrial d.o.o. se obvezuje informirati kupce o načinu
korištenja prikupljenih podataka, redovito davati kupcima mogućnost izbora o
upotrebi njihovih podataka, uključujući mogućnost odluke žele li oni ili ne
da se njihovo ime ukloni s newsletter popisa pretplatnika ili s lista kupaca
čiji se podaci koriste u marketinške svrhe, odnosno za internu statističku
obradu. Svi se podaci o korisnicima strogo čuvaju i dostupni su samo
djelatnicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi djelatnici
tvrtke Adrial d.o.o. i poslovni partneri odgovorni su za poštivanje načela
zaštite privatnosti.
Više informacija o zaštiti osobnih podataka
možete pronaći ovdje.
Sadržaj kreiran od strane korisnika
Korištenjem web stranice
adrialece.hr korisnik prima na znanje i pristaje da su svi komentari, odnosno
svaki sadržaj koji je učinio dostupnim na web ili Facebook stranici
adrialece.hr, podložni uporabi i slobodnom korištenju/iskorištavanju od
strane tvrtke Adrial d.o.o. na način da se isti može uređivati, prerađivati,
ukloniti djelomično ili u cijelosti, modificirati, objaviti i/ili prenijeti na
bilo koji način i u bilo kojem formatu, a sve u skladu s ovim Uvjetima.
Smatra se da svaka dostava sadržaja kreiranog od strane korisnika stranice
adrialece.hr, kao i svaka objava ili na drugi način omogućavanje dostupnim
javnosti sadržaje putem web stranice adrialece.hr predstavlja korisnikovo
prihvaćanje ponude tvrtke Adrial d.o.o. za sklapanje pravnog posla prema
uvjetima sadržanim ovim Uvjetima, a predmet pravnog posla je ustupanje tog
korisničkog sadržaja i prijenos prava na iste u korist tvrtke Adrial
d.o.o.
Izjava o ograničenju odgovornosti
Za ostvarivanje
kvalitetne usluge, vlasnik ove web stranice uložit će razuman trud kako bi se
na web stranici adrialece.hr našli točni i aktualni podaci. Unatoč tome,
uvijek postoji mogućnost pogreške pri unosu podataka, promjeni neke
karakteristike artikla ili roku isporuke. U tom slučaju korisnik ima mogućnost
odstupiti od ugovora (narudžbe) ili se odlučiti za zamjenu artikla.
Web
stranica adrialece.hr korisnicima omogućava objavljivanje komentara, izuzevši
komentare koji na bilo koji način vrijeđaju, prijete, obmanjuju ili
diskriminiraju. U takvim slučajevima vlasnik web stranice adrialece.hr
ograničava se od svih odgovornosti i ima pravo ukloniti komentare neprimjerenog
sadržaja. Kupnjom artikla kupac potvrđuje da će prilikom uporabe kontaktnih
leća slijediti upute i savjete svog okulista ili optometrista. Kupnjom također
potvrđuje da osoba, koja će koristiti kontaktne leće, redovito kontrolira vid
kod optometrista ili okulista te da ne postoje nikakve prepreke za nošenje
kontaktnih leća. Osobe koje bi željele koristiti kontaktne leće moraju prije
kupnje leća obaviti pregled kod okulista ili optometrista. Kako bismo osigurali
kvalitetu usluga i sigurnost prilikom procesa naručivanja, kupovinom na
adrialece.hr, vlasniku web stranice adrialece.hr potvrđujete i jamčite
točnost vaših podataka. Korisnicima savjetujemo da koriste sve proizvode u
skladu s uputama i preporukama proizvođača. Obavljenom kupnjom korisnik se
slaže da koristi proizvode na vlastitu odgovornost.
Sadržaj objavljen
na web stranici adrialece.hr informativne je prirode. Web stranica adrialece.hr
ne sadrži informacije o svim očnim bolestima ni ne sadrži sve zdravstvene
informacije relevantne očnim potrebama. Informacije dostupne na web stranici
adrialece.hr opće su prirode te služe poticanju komunikacije između vas i
vašeg okulista. Naša stranica nijednom korisniku ne nudi medicinsku
dijagnostiku i ne smije se koristiti kao zamjena za stručnu medicinsku
dijagnostiku, savjete ili liječenje. Sva pitanja u vezi s vašim zdravstvenim
stanjem, postavljanjem dijagnoze ili liječenjem potrebno je postaviti vašem
okulistu. Nikad ne smijete ignorirati ili se ne pridržavati uputa vašeg
liječnika te odugovlačiti s pregledima i stručnom dijagnozom zbog informacija
dostupnih na web stranici adrialece.hr. Jedina iznimka su izričito i
nedvosmisleno pružene informacije.
Izjava o kolačićima
Za
pravilan rad, bolje korisničko iskustvo, funkcionalnost i spremanje podataka o
vašim narudžbama, internet stranica adrialece.hr koristi kolačiće (eng.
cookies). Prije samog spremanja kolačića, korisnik mora pristati na njihovu
pohranu na svom računalu. Ukoliko korisnik onemogući kolačiće, neće moći
koristiti neke od funkcionalnosti online trgovine adrialece.hr. Više o
kolačićima možete pročitati ovdje.
Poveznice na društvene mreže
Web stranica adrialece.hr može
uključivati poveznice (tzv. link) na društvene mreže kojima upravlja.
Zbog prirode globalne mreže tvrtka Adrial d.o.o. jamči zaštitu osobnih
podataka u skladu s navedenim pravilima isključivo za društvene mreže kojima
upravlja, a ne i za treće osobe.
Poklon u košarici
Za svaku
kupnju iznad 35 € (263,85 kn) nudimo poklon po odabiru. Pojedini pokloni su na
raspolaganju do isteka zaliha, odnosno prestanka trajanja akcije. Izabrane
poklone nije moguće mijenjati.
Leće u boji
S obzirom na to, da
nijedna boja očiju nije ista, konačni efekt leća u boji može se razlikovati
od pojedinca do pojedinca. Na konačni rezultat boje znatno utječe i svjetlost,
boja odjeće i kose. Leće u boji bolje prekrivaju svjetliju rožnicu, stoga je
boja vidljivija nego na tamnoj. Prikazane boje mogu se razlikovati od konačne
boje na vašim očima. Za moguća odstupanja ne odgovaramo.
Pravila i
uvjeti korištenja usluge SMS obavještavanja
1. Organizator usluge
»Adrial d.o.o.«
Ova pravila određuju način djelovanja usluge »SMS
obavještavanje«. Ponuđač usluge je IT Jedan d.o.o., Selska cesta 90A, 10 000
Zagreb u suradnji s organizatorom usluge Adrial d.o.o., Poslovna cona Žeje pri
Komendi, Pod kostanji 6, 1218 Komenda.
2. Opis usluge
Svrha usluge
je promoviranje usluga, akcija i promocijskih događaja web shopa
adrialece.hr.
Svaki član SMS zajednice može se odjaviti u bilo kojem
trenutku slanjem e-maila na info@adrialece.hr s dopisom
telefonskog broja.
Uvjeti korištenja usluge objavljuju se na web
stranici www.adrialece.hr
Usluga
traje od 01.11.2017 do otkazivanja.
3. Cjenik SMS poruka
Svaki SMS
poslan korisniku naplaćuje se prema trenutnom cjeniku pružatelja usluge (T
Mobile, VIP i Tele 2).
4. Privatnost i zaštita podataka korisnika
Potvrđivanje SMS-om, e-mailom ili prilikom registracije korisnik potvrđuje
Uvjete i odredbe o korištenju usluge te se slaže da tvrtke Adrial d.o.o. i IT
Jedan d.o.o. proslijeđene osobne podatke obrađuju u svojim bazama podataka i
koriste ih za statističku obradu, segmentaciju kupaca, obradu ponašanja kod
prošlih kupnji, ispunjenje ugovornih obveza, slanje ponuda, reklamnih
materijala, pozivnica za događaje organizatora i partnera tvrtke organizatora,
kao i za telefonske, pisane i elektronske ankete i prikupljanje narudžbi.
Suglasnost o prikupljanju osobnih podataka je dobrovoljna. Korisnici imaju pravo
pregledati, kopirati, ažurirati, popravljati, blokirati i brisati svoje osobne
podatke. Osobni podaci mogu se proslijediti pružatelju usluge IT Jedan
d.o.o.
5. Mobilna SMS zajednica adrialece.hr
Korisnici koji se
pridruže zajednici poslanom SMS porukom, emailom ili registracijom dobiti će
korisne obavijesti i informacije o kampanjama, novostima itd. Korisnik ove
usluge primit će do 4 SMS poruke mjesečno, a poruka će uvijek sadržavati
mogućnost odjave. Svaki član SMS zajednice može se odjaviti u bilo kojem
trenutku na info@adrialece.hr. U bazi
primatelja SMS poruka nalaze se stranke koje su se odjavile tjedan dana prije
samog slanja poruke. Poslane SMS poruke naplaćuju se prema cjeniku vašeg
mobilnog operatera. Akcije poslane putem SMS-a vrijede samo na dan slanja.
6. Opći uvjeti suradnje
Registracijom na adrialece.hr smatra se da se
korisnik slaže s ovim uvjetima korištenja usluge. Uslugu mogu koristiti
korisnici sljedećih mobilnih mreža: Hrvatski telekom, A1 i Tele 2.
Pravila o privatnosti
Zaštita osobnih podataka
Adrial d.o.o. poštuje vaše pravo do
privatnosti i nastoji osigurati najvišu razinu zaštite vaših osobnih
podataka. U pružanju naših usluga putem ove stranice dužni smo postupati u
skladu sa zakonima i propisima koji definiraju zaštitu osobnih podataka. Tvrtka
se obvezuje da će prikupljene podatke, koje ćete dostaviti putem internetske
stranice, koristiti u skladu s namjenom za koju ste nam ih povjerili isključivo
uz vaše dopuštenje. U skladu s općom uredbom o zaštiti osobnih
podataka (GDPR), Adrial d.o.o. se obvezuje informirati kupce o načinu
korištenja prikupljenih podataka, redovito davati kupcima mogućnost izbora o
upotrebi njihovih podataka, uključujući mogućnost odluke žele li oni ili ne
da se njihovo ime ukloni s newsletter popisa pretplatnika ili s lista kupaca
čiji se podaci koriste u marketinške svrhe odnosno za internu statističku
obradu. Svi se podaci o korisnicima strogo čuvaju i dostupni su samo
djelatnicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi djelatnici
tvrtke Adrial d.o.o. i poslovni partneri odgovorni su za poštivanje načela
zaštite privatnosti.
Naručivanje putem interneta
Adrial
d.o.o. obrađuje potrebne osobne podatke iz članka 6. točke 1. (b) Uredbe (EU)
2016/679 EUROPSKOGA PARLAMENTA I VIJEĆA koji su potrebni za sklapanje ugovora s
Adrial d.o.o., uključujući: • Ime • Prezime • E-mail • Telefonski broj • Adresu za isporuku • Digitalnu fotografiju
vašeg važećeg recepta za kontaktne leće Sve podatke dijelimo s
dostavnom službom i knjigovođom. Navedeni su osobni podaci zaštićeni
ugovorom kojeg imamo s trećim stranama i neće se upotrebljavati ni za koju
drugu svrhu osim za izvršavanje dostave naručenih paketa. Opće uvjete o
zaštiti privatnosti dostavne službe s kojom surađujemo možete pronaći ovdje. Dodatno, uz vaše izričito dopuštenje
prilikom obavljanja narudžbi putem našeg web shopa prikupljat ćemo iste
podatke neophodne za izvršenje narudžbe u svrhu daljnje interne statističke
obrade podataka. Moguća upotreba osobnih podataka može uključivati i e-mail i
SMS komunikaciju.
Vrijeme obrade
U skladu s važećim zakonom,
za potrebe izvršenja ugovora, a u svrhu evidentiranja ugovora i bilo kakve
buduće primjene i zaštite prava i obveza stranaka, pohrana i obrada osobnih
podataka odnosi se na gore navedeno svrhu za razdoblje od 10 godina od
obavljanja posljednjeg ugovora, osim ako zakonom nije drugačije propisano za
održavanje ugovorne dokumentacije na duže razdoblje. Gore spomenuta obrada
omogućena je člankom 6., dijelom 1. (b) PROPISA (EU) 2016/679 EUROPSKOGA
PARLAMENTA I VIJEĆA: "obrada je neophodna za izvršenje ugovora za koji je
nositelj podataka je stranka ili radi poduzimanja koraka na zahtjev nositelja
podataka prije sklapanja ugovora."
Prijenos osobnih podataka trećim
stranama
Osim ako zakon ne zahtijeva, Adrial d.o.o. neće otkriti vaše
osobne podatke trećim stranama. Adrial d.o.o. izjavljuje da su svi osobni
podaci povjerljivi i neće biti otkriveni trećim stranama. Neke iznimke
uključuju: • Dostavne službe - samo osobni podaci potrebni za isporuku
robe bit će otkriveni našim dobavljačima. • Davatelji usluga
ocjenjivanja - otkrivaju se samo osobni podaci potrebni za dodjelu ocjena. • Davatelji usluga plaćanja - otkrivaju se samo osobni podaci potrebni za
plaćanje narudžbe. Ostale upotrebe vaših osobnih podataka uključuju: • Davatelj softvera usluge Google Analytics - Google Inc. • Davatelj
usluga e-pošte i SMS komunikacijskih usluga - Mailkit Alternattively druge
pružatelje softvera za obradu, usluge i aplikacije koje tvrtka trenutačno ne
koristi. Administrator ne namjerava prenijeti vaše osobne podatke trećoj
zemlji (državi izvan EU) ili bilo kojoj međunarodnoj organizaciji.
Marketing komunikacije
Adrial d.o.o. može vam poslati komercijalne
poruke na vašu e-mail adresu. Ovaj postupak dopušten je Zakonom br. 480/2004
članak 7., dio 3. usluga informacijskog društva, osim ako se ne odlučite
odbiti tu mogućnost u budućnosti. Ako se u bilo kojem trenutku odlučite da
više ne želite primati naše e-poruke, kliknite na link za odjavu koji se
nalazi na dnu svakog e-pošte newslettera ili isključite pretplatu u svojim
postavkama na našem web shopu. Adrial d.o.o zadržat će e-mail adresu tri
godine nakon posljednjeg ugovora o kupnji između dvije strane.
Prava
nositelja podataka
U bilo kojem trenutku možete pristupiti i ažurirati
svoje osobne podatke prijavom na profil svog korisničkog računa. Prema
uvjetima navedenim u propisima imate sljedeća prava: • zatražiti od
administratora pristup vašim osobnim podacima • informacije o podacima
koji se obrađuju • ažurirati ili ispraviti vaše osobne podatke • izbrisati svoje osobne podatke (osim ako takva brisanja osobnih podataka
nisu u suprotnosti s odredbama ovog članka i legitimnim interesima Adrial
d.o.o.) • ograničiti obradu vaših osobnih podataka • prigovoriti
obradi vaših osobnih podataka. Ako imate bilo kakva pitanja ili nedoumice
u vezi s rukovanjem ili obradom vaših osobnih podataka, možete nas
kontaktirati putem e-pošte: info@adrialece.hr
Prijava na newsletter
Prijavom u sistem na Adrialece.hr možete se
pretplatiti i na newsletter. Pretplatom nam dajete dopuštenje da vas putem
elektroničke pošte obavještavamo o novitetima i vijestima iz naše ponude,
savjetima, popustima i nagradnim igrama. Suglasnost koju ste nam dali
možete u svakom trenutku opozvati. Ako newsletter više ne želite primati,
pošaljite nam mail na info@adrialece.hr ili se
odjavite klikom na za to predviđen link na dnu newsletter maila.
Korisnički generiran sadržaj
Korisnički generiran sadržaj (KGS
eng. UGC) odnosi se na sadržaj koji je kreirao kupac bilo u svrhu pohvale,
promocije i sl. Za svaki slučaj korištenja sadržaja generiranog od strane
kupca, isti će biti unaprijed pitani slažu li se s objavom i korištenjem
njihovih osobnih podataka bilo koje vrste koji će biti dani ili opisani u danom
sadržaju. Naglašavamo da bez izričitog pristanka kupca nećemo i ne možemo
objavljivati niti jedan korisnički generiran sadržaj na svojim društvenim
mrežama ili web stranici. Za ovakve su slučajeve kreirane posebne privole,
koje ujedno znače potvrdu kupcima da su pristali dati nam određene osobne
podatke i svoj sadržaj na korištenje.
Prava korisnika
Adrial d.o.o. osigurava ostvarivanje svih vaših prava koja vam pripadaju u
vezi s obradom vaših osobnih podataka. Pojedinac, na kojeg se nanose
osobni podaci, može u bilo kojem trenutku zatražiti da mu Adrial d.o.o.: • potvrdi da li se njegovi podaci obrađuju ili ne, • omogući
pristup osobnim podacima (tj. uvid ili kopija podataka); • pruži
informacije koje se odnose na obradu tih podataka (npr. svrha obrade, vrsta
osobnih podataka, partneri kojima se posreduju podaci, predviđeno razdoblje
pohrane podataka itd.); • omogući ispravak i dopunu njegovih netočnih i
nepotpunih osobnih podataka; • omogući pravo brisanja osobnih
podataka; • omogući pravo ograničiti obradu podataka; • omogući
pravo na prigovor na obradu ako obrada podataka temelji na legitimnom interesu
prodavača; • omogući pravo do prenosivih podataka te mu ih posreduje u
uobičajenom obliku koji se može strojno čitati ili ih neposredno posreduje
drugoj osobi; • da dodatne informacije o njegovom pravu na žalbu
nadležnom nadzornom tijelu. Isto tako, tvrtka će pojedincu na zahtjev
pružiti, u skladu s važećim zakonodavstvom, druge podatke vezane uz njegove
osobne podatke koje obrađuje. Tvrtka se obvezuje odgovoriti na zahtjeve
pojedinca, na kojeg se nanose podaci, bez nepotrebnog kašnjenja, a najkasnije u
zakonskim rokovima.
Način zaštite vaših podataka
Adrial d.o.o. se obvezuje zaštititi osobne podatke koje nam povjerite putem
naše web stranice. Adrial d.o.o. će učiniti sve kako bi zaštitio osobne
podatke od svih kršenja i zloupotrebe. Osobne podatke pohranjujemo u svom
računalnom sustavu koji je zaštićen tehničkim i organizacijskim sistemima
koji sprječavaju slučajno ili nezakonito uništavanje, gubitak, promjenu i
neovlašteno otkrivanje ili pristup vašim osobnim podacima. Pristup
podacima imaju samo ovlaštene osobe. Podaci se pohranjuju i prikupljaju
do otkazivanja od strane korisnika. Online trgovina Adrialece.hr pruža sva
potrebna tehnološka i organizacijska rješenja za potpunu sigurnost kupnje.
Prijenos osjetljivih osobnih i transakcijskih podataka na web stranicu provodi
se u sigurnom načinu rada. Zaštitu privatnosti i sigurnost kupovine
jamčimo i poštivanjem svih važećih zakonskih obveza i preporuka hrvatskih i
međunarodnih udruženja potrošača. Obavezujemo se da će svi osobni
podaci dobiveni putem internetske stranice www.adrialece.hr ostati u cijelosti u
vlasništvu tvrtke Adrial d.o.o. (vlasnik online trgovine www.adrialece.hr). Sa svim dostavljenim
osobnim podacima postupat ćemo bezuvjetno u skladu s važećim Zakonom o
zaštiti osobnih podataka. Izjava o privatnosti stupit će na snagu
25.5.2018.