O Adrialece.hr
Vlasnik web trgovine adrialece.hr je tvrtka Adrial
d.o.o. Poslovna cona Žeje pri Komendi, Pod kostanji 6, 1218 Komenda
(SI36314765). Opći uvjeti online prodaje adrialece.hr u skladu su sa Zakonom o
zaštiti potrošača, Zakonom o zaštiti osobnih podataka te Zakonom o
elektroničkoj trgovini. Adrialece.hr, odnosno tvrtka Adrial d.o.o. je
ovlašteni prodavatelj medicinskih proizvoda putem interneta. Našim kupcima
nudimo samo najkvalitetnije, originalne proizvode koje mogu dobiti na tržištu
i trudimo se sve narudžbe izvršiti stručno i brzo.
Korištenjem
internet stranice potvrđujete da ste upoznati i suglasni s ispod navedenim
uvjetima. Ukoliko se s uvjetima ne slažete, molimo vas da napustite stranice
online trgovine adrialece.hr. Tvrtka Adrial d.o.o. pridržava prava na promjenu
uvjeta na internet stranici adrialece.hr u bilo kojem trenutku, bez prethodne
obavijesti.
Pravo na izmjene općih uvjeta
Prodavatelj zadržava
pravo izmijeniti ove opće uvjete bez prethodne najave. Korisnici su dužni
prilikom svakog korištenja Internet stranice, te posebno usluge Internet
trgovine provjeriti važeće opće uvjete.
Registracija
Registracija je prvi upis korisnika u bazu kupaca, prilikom kojeg kupac upisuje
tražene podatke (ime, prezime, adresa e-pošte, lozinka, adresa, telefonski
broj, ...). Prijava je moguća tek nakon što su svi potrebni podaci upisani u
bazu korisnika i za svako daljnje korištenje usluge, potrebno je upisati samo
korisničko ime i lozinku. Korisnik snosi odgovornost za točnost i potpunost
unešenih podataka prilikom registracije.
Ukoliko korisnik ima
poteškoće prilikom registracije ili prijave te ako dođe do bilo kakve
promjene podataka, koje je korisnik unio prilikom registracije, poželjno je da
u što kraćem roku ažurira svoj korisnički račun ili o promjeni obavijesti
adrialece.hr na broj telefona 01 7757 572 ili putem e-mail adrese info@adrialece.hr.
Izjava o privatnosti
Adrial d.o.o. poštuje vaše pravo na
privatnost i nastoji osigurati najvišu razinu zaštite vaših osobnih podataka.
U pružanju naših usluga putem ove stranice, dužni smo postupati u skladu sa
zakonima i propisima, koji definiraju zaštitu osobnih podataka. Tvrtka se
obvezuje da će prikupljene podatke, koje ćete dostaviti putem internetske
stranice, koristiti u skladu s namjenom za koju ste nam ih povjerili,
isključivo uz vaše dopuštenje.
Sukladno s općom Uredbom o zaštiti
osobnih podataka (GDPR), Adrial d.o.o. se obvezuje informirati kupce o načinu
korištenja prikupljenih podataka, redovito davati kupcima mogućnost izbora o
upotrebi njihovih podataka, uključujući mogućnost odluke žele li oni ili ne
da se njihovo ime ukloni s newsletter popisa pretplatnika ili s lista kupaca,
čiji se podaci koriste u marketinške svrhe, odnosno za internu statističku
obradu. Svi se podaci o korisnicima strogo čuvaju i dostupni su samo
djelatnicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi djelatnici
tvrtke Adrial d.o.o. i poslovni partneri odgovorni su za poštivanje načela
zaštite privatnosti.
Više informacija o zaštiti osobnih podataka
možete pronaći ovdje
.
Naručivanje proizvoda
Proizvodi se naručuju
isključivo elektorničkim obrascem za narudžbu. Obavijest o potvrdi narudžbe
kupcu će na upisanu adresu e-pošte biti poslana nakon što kupac potvrdi
narudžbu
Kako biste uspješno obavili kupnju, obratite pozornost
na:
- prijavu: za korištenje usluge potrebna je prijava korisnika;
ako se prijavljujete po prvi put, potrebna je registracija novog korisnika,
- pregled košarice: prikazan je popis svih proizvoda koje korisnik
odabere, sa svim podacima i količinama,
- unos adrese za isporuku:
odaberite adresu za račun i adresu za isporuku,
- plaćanje narudžbe:
ovdje korisnik odabire način plaćanja (plaćanje pouzećem, plaćanje putem
žiro-računa, kreditnom karticom, Apple Pay ili Google Pay).
Naručivanje proizvoda moguće je 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu. Sve narudžbe
zaprimljene tijekom neradnih dana i blagdana, bit će obrađene prvi sljedeći
radni dan. Nakon izvršene narudžbe, kupac će putem e-maila biti obaviješten
o potvrdi narudžbe.
Obavijest o otpremi naručenih proizvoda kupcu će
na upisanu adresu e-pošte biti poslana nakon što svi naručeni proizvodi budu
spremni za otpremu.
Rasprodani proizvodi - nemogućnost isporuke
U pojedinačnim slučajevima zbog velike potražnje, moguće je da prodavatelj
neke od naručenih proizvoda neće moći isporučiti, odnosno da su neki od
proizvoda iz ponude u potpunosti ili djelomice rasprodani. U slučaju
rasprodanih proizvoda, kupac će o tome biti obaviješten prije isporuke robe
putem elektronske pošte ili telefonom, te u tom slučaju prodavatelj ne snosi
nikakvu odgovornost.
Cijene
Sve cijene u trgovini adrialece.hr
izražene su u eurima (€) i kunama (kn) i uključuju porez na dodanu
vrijednost (PDV). Troškovi dostave nisu uključeni u cijenu proizvoda. Tvrtka
Adrial d.o.o. zadržava pravo na promjenu cijene u bilo kojem trenutku.
Unatoč svakodnevnim naporima da osiguramo najažurnije i najtočnije podatke,
može se dogoditi da je podatak o cijeni pogrešan. U tom slučaju, ali i u
slučaju da se cijena artikla promijeni tijekom obrade narudžbe, adrialece.hr
će omogućiti kupcu odustajanje od kupnje.
Proces upisivanja cijene na
web stranici za svaki proizvod podložan je kontroli u više razina, no bez
obzira na to postoji mogućnost nastanka greške, budući da se ne radi o
automatskom unosu. Takve situacije su izvanredne i za njih se pružatelj usluge
unaprijed ispričava svojim kupcima jer će ih biti prisiljen obavijestiti o
nastaloj situaciji, pogrešnoj cijeni za određeni proizvod te nemogućnosti
isporuke po konkretnoj narudžbi kupca. Adrialece.hr zadržava pravo na
storniranje narudžbe, ukoliko dođe do očite pogreške, na primjer pogrešno
navedena cijena na internet stranici.
Načini plaćanja
Online
trgovina adrialece.hr omogućava sljedeće načine plaćanja:
-
Plaćanje pouzećem - plaćanje iznosa narudžbe vrši se
djelatniku kurirske službe ili u poštanskom uredu gotovinom prilikom
preuzimanja pošiljke s naručenim proizvodima. Plaćanje pouzećem se
naplaćuje 0,90 € (6,78 kn ) i za narudžbe iznad 55 € (414,62 kn).
- Uplatom na žiro-račun - po primitku narudžbe na e-mail
adresu koju ste upisali prilikom narudžbe šaljemo ponudu s podacima o ukupnom
iznosu narudžbe i broj našeg žiro-računa (IBAN). Navedeni iznos potrebno je
uplatiti na naš žiro-račun (npr. virmanom, putem internetskog bankarstva i
sl.), kako bismo vam poslali naručene proizvode.
Korisnik: Adrial
d.o.o.
IBAN: HR2523600001102372619
SWIFT(BIC):
ZABAHR2X
Zagrebačka banka d.d.
- poklon
bonom
- Google Pay
- Kreditnom
karticom - ako ste odabrali plaćanje kreditnom karticom, nakon
potvrđene narudžbe i potvrde, morate unijeti podatke kartice.
- Plaćanje PayPal-om
Unos podataka kreditne
kartice:
- vrsta kartice (Visa, Mastercard)
- broj kartice
(upišite broj kreditne kartice)
- ime vlasnika (upišite podatke
vlasnika kartice)
- vrijedi do - mjesec/godina
- kontrolni broj
(CVV broj). Broj ćete pronaći na poleđini kartice
-
Plaćanje poklon bonom
Plaćanje poklon bonom moguće
je samo uz kupnju bona u adrialece.hr e-shopu. Svaki bon ima jedinstveni kod i
vremenski je ograničen. Prilikom odabira plaćanja bonom, Kupac mora unijeti
jedinstveni kod s bona u polje "Kod za popust" u dijelu "Košarica" prilikom
narudžbe. Bon se može iskoristiti samo za jednokratnu kupnju, u punom iznosu.
Ukoliko je vrijednost narudžbe veća od vrijednosti bona, Kupac će platiti
samo razliku. Plaćanje razlike podliježe odredbama i uvjetima transakcije,
pogledajte Opcije plaćanja. Bon se može koristiti za plaćanje bilo kojeg
proizvoda ili usluge koju nudi e-trgovina.
U slučaju neprihvaćanja
pošiljke plaćene bonom, pošiljka se vraća Prodavatelju. Prodavatelj će
otkazati kupčevu narudžbu i kupoprodajna cijena će biti vraćena. U tom se
slučaju iznos bona vraća na račun kupca u obliku kredita. Ako je narudžba
plaćena bonom i sredstvima (nadoplata), Kupac može odlučiti u kojem obliku
želi vratiti nadoplatu (na bankovni račun Kupca ili također kao kredit na
račun kupca).
Napomena: Plaćanje
korekcijskih naočala je moguće samo uplatom na žiro-račun ili kreditnom
karticom.
Kod za popust
Tvrtka Adrial d.o.o. će periodično, po
svojoj odluci, nuditi određene popuste, odnosno akcije. Uvjeti akcijske prodaje
bit će detaljno opisani, posebice trajanje akcijske prodaje, visina popusta i
sl. Nakon isteka akcije, tvrtka Adrial d.o.o. neće primati nove narudžbe po
uvjetima koji se odnose na akcijsku prodaju kojoj je istekao rok.
Napomena:
- Akcija "Sve leće bez PDV-a":
prilikom narudžbe se još uvijek naplaćuje PDV. Od osnovne cijene se obračuna
(oduzme) samo popust u vrijednosti PDV-a koji za kontaktne leće iznosi 5 %.
- Nijedna akcija se ne odnosi na ugradnju/zamjenu leća za naočale.
Akcije i popusti se međusobno ne zbrajaju i isključuju se. Možete
koristiti samo jedan kod za popust. Akcije ne vrijede na ambasadorske naočale.
Ukoliko vam je potrebna dodatna pomoć, molimo vas da se obratite našoj službi
za korisnike na telefon: 01 7757 572.
Popusti se ne odnose na proizvode
koji su već sniženi.
Važno:
Ako prilikom narudžbe
iskoristite popust i nakon toga vratite proizvode u nižem iznosu od onog koji
je uvjet za popust, iznos popusta će se odbiti od vraćenog novca (npr. akcija
5 € (37,69 kn) popusta prilikom kupovine iznad 50 € (376,93 kn) - ako je
narudžba za 60 € (452,31 kn), a vraćeni proizvodi za 30€ (226,16 kn),
ostatak od 20 € (150,77 kn) nije dovoljan za obračun popusta i vraćeni iznos
će biti 25 € (188,46 kn).
Poklon u košarici
Za svaku kupnju
iznad 35 € (263,85 kn) nudimo poklon po odabiru. Pojedini pokloni su na
raspolaganju do isteka zaliha, odnosno prestanka trajanja akcije. Izabrane
poklone nije moguće mijenjati.
Outlet ponuda
Outlet ponuda
sunčanih i dioptrijskih okvira vrijedi do isteka zaliha. Zadržavamo pravo do
promijene cijena.
Dostava
Trošak dostave se naplaćuje za sve
narudžbe ispod 55 € (414,62 kn). U slučaju plaćanja narudžbe unaprijed,
trošak dostave naplaćuje se:
Hrvatska Pošta 3,49 € (26,31 kn),
Overseas Express 4,49 € (33,85 kn) i Paketomat Box Now 2,99 € (22,53 kn).
U slučaju plaćanja prilikom preuzimanja paketa, trošak dostave
naplaćuje se:
Hrvatska Pošta 4,39 € (33,09 kn), Overseas Express
5,39 € (40,63 kn) i Paketomat Box now 3,89 € (29,36kn).
Za kupnju
iznad 55 € (414,62 kn) troškove isporuke krije prodavatelj (Adrial d.o.o.).
Svaku nedostavljenu pošiljku koja se šalje putem Hrvatske pošte, možete
preuzeti u roku od 5 dana. Ukoliko ju ne preuzmete, pošiljka se vraća
prodavatelju.
Važno! Hrvatska pošta naplaćuje
ležarinu za pakete koji nisu preuzeti u poštanskom uredu u roku od jednog dana
nakon ostavljene obavijesti o prispijeću pošiljke. Više možete pročitati
direktno na stranicama Hrvatske pošte .
Opće uvjete poslovanja kurirske službe Overseas Express možete pogledati ovdje .
Kupac ili
druga osoba ovlaštena za primitak pošiljke dužna je prilikom preuzimanja
naručene robe provjeriti eventualna oštećenja pošiljke i odmah ih prijaviti
dostavnom djelatniku, te odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska
oštećenja.
Svojim potpisom na Dostavnoj listi pružatelja usluge
dostave kupac ili druga ovlaštena osoba za primitak pošiljke potvrđuju da su
pošiljku zaprimili neoštećenu i bez umanjenja njezinog sadržaja.
Prigovor izjavljen ili podnesen pružatelju usluge dostave nakon uručenja
pošiljke se ne prihvaća, osim u slučaju da primatelj ili druga osoba
ovlaštena za primitak pošiljke priloži dokaz da je oštećenje ili umanjenje
sadržaja pošiljke nastalo prije uručenja pošiljke.
Pošiljka je
osigurana od gubitka u dostavi. Ukoliko kupac ne zaprimi paket, mora
obavijestiti prodavatelja kako bi isti poduzeo radnje prema pronalasku ili
slanju nove pošiljke.
Otprema paketa vrši se svakim radnim danom u
10h. Ukoliko su proizvodi na zalihi, sve narudžbe izvršene do tog sata bit će
poslane isti dan. Narudžbe izvršene nakon 10h bit će poslane idući radni
dan. Odmah nakon otpreme paketa, obavijestit ćemo vas o kodu za praćenje
pomoću kojeg možete u bilo kojem trenutku provjeriti gdje se nalazi vaša
pošiljka.
Kupac se kupnjom slaže da se u svrhu lakše i brže dostave
na etiketi paketa napiše telefonski broj. Ukoliko kupac ne želi ispis broja, o
tome nas mora obavijestiti prilikom narudžbe.
Napomena: u slučaju izvanrednih situacija (poteškoće u
prometu, vremenske nepogode, povećan broj pošiljaka, ...) vrijeme dostave
može biti dulje od navedenog i Adrial d.o.o. ne odgovara za kašnjenje
pošiljaka.
Prioritetna narudžba
Prioritetnu narudžbu
obrađujemo tako da sve narudžbe s oznakom "prioritetno", u slučaju da taj dan
imamo veliki broj narudžbi i ne možemo ih sve poslati, imaju prednost, odnosno
bit će na vrhu popisa. Tako vam garantiramo da će vaš paket biti pripremljen
i predan dostavnoj službi prije svih ostalih. Prioritetna narudžba je moguća
samo za proizvode koji su na zalihi. Ako proizvod nemamo na zalihi, a vi
izaberete prioritetnu narudžbu, vaš će paket biti pripremljen čim se
proizvod vrati na zalihu. Paket ćemo predati dostavnoj službi - Hrvatska
pošta pakete preuzima do 10 h, a Overseas Express do 11 h svaki radni dan.
Nakon što dostavne službe preuzmu vaš paket, ne odgovaramo za
trajanje dostave. Dostava u većini slučajeva traje 2 do 3 radna dana.
Prioritetna narudžba se naplaćuje 1.99 € (15 kn) i dostupna je za
kupovinu kontaktnih leća, otopina za leće, dodataka za leće, sunčanih
naočala i dioptrijskih okvira. Nije moguće izabrati prioritetnu narudžbu za
dioptrijske okvire s ugrađenom dioptrijom.
Osiguranje paketa
Osiguranje paketa vam omogućava da osigurate svoj paket. Tako ćete, u slučaju
da dođe do oštećenja sadržaja u paketu prilikom transporta, biti osigurani.
To znači da ćemo prihvatiti oštećen paket i na vašu adresu poslati novi
paket (mi preuzimamo troškove dostave). Važno: preporučujemo
vam da odbijete preuzimanje paketa koji je oštećen izvana kako biste
uštedjeli vrijeme i troškove za vraćanje paketa. Ako ste svejedno preuzeli
oštećen paket, pošaljite nam fotografije i opis problema na info@adrialece.hr kako bi vam
naša korisnička služba poslala daljnje upute.
Osiguranje paketa se
dodatno naplaćuje 0,99 € (7,46 kn) (za sve proizvode osim sunčanih i
dioptrijskih naočala), odnosno 3,99 € (30,08 kn)(za sunčane i dioptrijske
naočale).
Odustajanje od narudžbe
Kupac ima pravo odustati od
narudžbe predane na internet stranici adrialece.hr. U slučaju otkazivanja
narudžbe kontaktirajte nas na broj telefona 01 7757 572 ili putem e-mail adrese
info@adrialece.hr. Ukoliko
je narudžba već poslana, kupac nije dužan preuzeti paket s naručenim
proizvodima. Povrat sredstava bit će izvršen u što kraćem roku.
Vraćanje proizvoda
Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača,
kupac ima pravo u roku od 14 dana od preuzimanja artikla obavijestiti prodavača
da odustaje od ugovora, bez potrebe navođenja razloga svoje odluke (Zakon o
zaštiti potrošača, članak 79, stavka 1). Rok započinje teći od dana kada
je potrošaču ili trećoj osobi određenoj od strane potrošača, a koja nije
prijevoznik, proizvod koji čini predmet ugovora predana u posjed.
Prodavatelj mora bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kad je
zaprimio obavijest o odluci kupca da raskida ugovor sukladno članku 83 stavka
1. Zakona o zaštiti potrošača, izvršiti kupcu povrat sredstava. Prodavatelj
nije u obvezi izvršiti povrat dodatnih troškova koji su rezultat kupčevog
izričitog izbora vrste prijevoza koji je različit od vrste standardnog
prijevoza koji je ponudio prodavatelj. Prodavatelj mora izvršiti povrat
plaćenog tek nakon što mu proizvodi budu vraćeni.
Prema članku 86,
stavak 3. Zakona o zaštiti potrošača, potrošač nema pravo na jednostrani
raskid ugovora ako je predmet ugovora roba koja je izrađena po specifikaciji
potrošača ili koja je jasno prilagođena potrošaču, a to se odnosi na
dioptrijske leće za naočale, blue blocker leće za naočale i naočale za
vožnju.
Naručeni proizvodi pakirani su na način da se uobičajenom
manipulacijom u dostavi ne oštete. Paketi mogu uključivati razne zaštitne
materijale za sprječavanje loma (papir, stiropor, spužva i/ili slično). Kupac
je, u svim slučajevima kada vrši povrat proizvoda po bilo kojoj osnovi,
proizvod koji vraća prodavatelju dužan vratiti kompletan, u stanju u kojem su
mu dostavljeni i u originalnom pakiranju (trgovačko pakiranje u kojem su
proizvodi dostavljeni), sa svim pripadajućim dijelovima i dokumentacijom.
Vraćanje kontaktnih leća
Vraćene kontaktne
leće moraju biti u originalnom pakiranju, neoštećene, u nepromijenjenoj
količini i kutija leća mora biti neotvorena. Potrebno je priložiti i kopiju
računa.
Sukladno Zakonom o zaštiti potrošača, članak 86, stavka 5
povrat nije moguć ako je predmet ugovora zapečaćena roba koja zbog
zdravstvenih ili higijenskih razloga nije pogodna za vraćanje, ako je bila
otpečaćena nakon dostave.
Želite vratiti leće nakon više
od 14 dana od kupovine?
U skladu s uvjetima poslovanja i
ispunjenim dodatnim uvjetima, povrat nakon više od 14 dana moguć je samo za
SFERIČNE KONTAKTNE LEĆE ako vam se u međuvremenu promijenila
dioptrija. Uvjeti ne vrijede ako ste imali operaciju za uklanjanje dioptrije ili
ako leće više nećete koristiti. UVJET!
Kontaktne leće možete
vratiti samo u slučaju da je kutija originalno zatvorena, neoštećena i da je
rok upotrebe najmanje godinu dana. Povrat nije moguć za leće za astigmatizam,
multifokalne leće, multifokal torične leće ili druge proizvode. Kupac je
dužan poslati i najnoviji nalaz za kontaktne leće.
Prije ispunjavanja
obrasca za jednostrani raskid ugovora koji možete preuzeti
ovdje potrebno je prijaviti na info@adrialece.hr ili na
broj telefona 01 7757 572.
U slučaju jednostranog raskida ugovora
postupat ćemo prema Zakonu o zaštiti potrošača, odnosno Zakonu o obveznim
odnosima. Povrat plaćenog iznosa izvršit ćemo nakon što se proizvodi vrate
prodavatelju. Povrat proizvoda kupac mora izvršiti bez odgađanja, a najkasnije
u roku 14 dana od poslane obavijesti za odustajanje od ugovora.
Kupac
je prema Zakonu o zaštiti potrošača dužan snositi izravne troškove povrata
proizvoda ako koristi svoje pravo na jednostrani raskid ugovora, a ukoliko kupac
želi, može se obratiti prodavatelju putem mail adrese info@adrialece.hr ili
broj telefona 01 7757 572 radi pribavljanja obavijesti o načinu, mogućnostima
i uvjetima vraćanja proizvoda.
Kupac je sukladno članku 84. stavak 6.
Zakona o zaštiti potrošača odgovoran za svako umanjenje vrijednosti kupljenog
proizvoda, koje je rezultat rukovanja kupljenim proizvodom. Ukoliko je kupac
prilikom narudžbe primio poklon, neoštećen i neotvoren poklon je također
potrebno vratiti u originalnom pakiranju. Paket je potrebno poslati
preporučenom poštom.
Napomena: Pakiranja koja
sadrže 90 kontaktnih leća i sastoje se od tri kutije od 30 leća tretiraju se
kao cijelina, što znači da se ne može vratiti samo jedna ili dvije kutije od
30 leća. Ove kutije označene su crvenom oznakom (for 90-Pack only) i nisu za
samostalnu prodaju (kao što su Acuvue Moist, TruEye, …).
Vraćanje naočala
Vratiti se mogu sunčane
naočale, dioptrijski okviri bez ugrađenih leća, naočale za zaštitu od
plavog svijetla i naočale za vožnju bez dioptrije, koje nisu izrađene po
specifikacijama kupca.
Dioptrijske naočale sa ugrađenim lećama za
naočale, tretiraju se kao proizvod koji je izrađen prema točnim
specifikacijama potrošača i prilagođene su njegovim osobnim potrebama. Zbog
prirode izrade proizvoda, isti nije primjeren za povrat te zbog toga potrošač
nema pravo na raskid ugovora, osim ukoliko nije drugačije određeno (Zakon o
zaštiti potrošača, članak 86, stavka 3).
Kupce upozoravamo da
odaberu okvir primjerene veličine i oblika prema njihovom licu jer postoji
mogućnost da odabrani okvir neće biti optimalan i da će posljedično biti
neupotrebljiv. Preporučujemo da se prije potvrde narudžbe o izboru okvira
primjerenog za vaše lice, posavjetujete s optičarom. Virtualno ogledalo služi
samo kao pomoć pri odabiru naočala i nije pravo mjerilo jer se veličina
naočala i lica razlikuju od osobe do osobe.
Narudžbu za dioptrijske
naočale nije moguće otkazati ako su naočalne leće već naručene, čak i ako
paket još nije poslan. U tom slučaju kupac može dobiti povrat novca samo za
okvir. Za leće povrat novca nije moguć jer je to proizvod po specifikaciji
samog kupca.
Povrat novca za naočalne leće također nije moguć u
slučaju da kupac naruči dioptrijske naočale bez dioptrije, a s ugrađenim
blue blocker filterom jer takva narudžba spada u kategoriju narudžbi koje su
izrađene prema točnim uputama potrošača i prilagođena je njegovim osobnim
potrebama.
Želite ugradnju, odnosno zamjenu leća za naočale?
Ovdje
možete naručiti ugradnju novih leća.
Povrat je moguć samo dostavnim
službama Hrvatska pošta i Overseas Express.
Adresa za povrat
robe:
Vraćanje Hrvatskom poštom:
Adrial
d.o.o.
NSC
Centralno skladište
Poštanska ulica 9
10410
Velika Gorica
OIB: 68923548189
Vraćanje Overseas
Expressom:
Adrial d.o.o.
Overseas Express
Zastavnice
38A
10251 Hrvatski Leskovac
Napomena: Na
navedenim adresama NE postoji fizička poslovnica. Molimo vas da ne dolazite
osobno.
U slučaju odustajanja od kupoprodajnog ugovora narudžbe
plaćene bonom, iznos plaćen bonom se vraća u obliku kredita na korisnički
račun kupca koji je iskoristio bon. Ako je narudžba plaćena bonom i
sredstvima (nadoplata), kupac može odlučiti u kojem obliku želi vratiti
nadoplatu (na bankovni račun kupca ili također kao kredit na račun kupca).
Reklamacije
Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača, kupac ima
pravo na reklamaciju. Reklamacija se smatra valjanom ukoliko odgovara uvjetima
za reklamaciju sukladno Zakonu o obveznim odnosima i Zakonu o zaštiti
potrošača. Na sve primjedbe i prigovore prodavatelj će odgovoriti u roku od
15 dana od dana zaprimljenog prigovora.
Reklamacije rješavamo pomoću
vaših informacija. Ako se kod reklamacija ne podnese sva potrebna
dokumentacija, ista će biti odbijena. Slanje proizvoda u reklamaciju mora
sadržavati svu potrebnu dokumentaciju i originalno pakiranje, u suprotnom se
odbija (primjer: sunčane naočale Crullé moraju se vratiti s kartonskom
kutijicom, karticom za polarizaciju i krpicom za čišćenje).
Svi
povrati i reklamacije trebaju biti pravilno zapakirani - u kartonsku kutiju, po
mogućnosti s mjehurićima, kako bi se izbjegla oštećenja. Nepravilno
zapakirane naočale (npr. bez etui-a) neće se smatrati reklamacijom. Ako
vraćeni proizvodi dođu oštećeni zbog nemara, reklamacija se neće uzeti u
obzir.
Reklamacija kontaktnih leća
Reklamaciju
je potrebno prijaviti na e-mail info@adrialece.hr u roku
od 60 dana. U e-mailu opišite problem, pošaljite fotografije LOT broja i
parametara naručenih kontaktnih leća. Kontaktne leće pohranite u otopinu za
leće i prema uputama, koje dobijete e-mailom, pošaljite u reklamacijski
postupak na našu adresu te priložite originalnu ambalažu proizvoda i
ispunjeni obrazac za reklamaciju
Priložite kopiju zadnjeg
oftalmološkog nalaza (prije reklamacije provjerite jeste li pravilno naručili
i koristili medicinska pomagala prema uputama svog
optometrista/of¬talmologa). Reklamacijski postupak će početi samo ako su
ispunjeni svi gore navedeni uvjeti.
Leće u boji
S obzirom na to, da nijedna boja očiju nije ista, konačni efekt leća u
boji može se razlikovati od pojedinca do pojedinca. Na konačni rezultat boje
znatno utječe i svjetlost, boja odjeće i kose. Leće u boji bolje prekrivaju
svjetliju rožnicu, stoga je boja vidljivija nego na tamnoj. Prikazane boje mogu
se razlikovati od konačne boje na vašim očima. Za moguća odstupanja ne
odgovaramo.
Pametna alternativa
Kontaktne leće i
otopine ponuđene kao pametna alternativa predlažu se temeljem dosadašnjih
povratnih informacija, s obzirom na omjer cijene i kvalitete. Prije izbora se
svakako posavjetujte sa svojim optometristom ili oftalmologom jer nisu sve leće
primjerene za svako oko.
Reklamacija dioptrijskih
naočala
Prijavite reklamaciju na e-mail info@adrialece.hr u roku
od 60 dana, pošaljite nalaz i opišite problem. Prilikom slanja naočala u
reklamacijski postupak priložite sve što ste dobili uz naručene naočale
(etui, originalnu ambalažu, krpicu, demo leće za naočale, ambalažu leća za
naočale, ...). Na e-mail nam pošaljite svoje fotografije s naočalama kako
bismo vidjeli njihov položaj (fotografija s prednje i bočne strane).
Ako se radi o progresivnim naočalama, na lećama naočala markerom, koji je
primjeren za pisanje po staklima, označite gdje se nalaze vaše zjenice (s
točkicom). Ako se radi o jednožarišnim naočalama, dovoljne su samo
fotografije (s prednje i bočne strane).
Upozoravamo stranke da izaberu
okvir primjerene veličine i oblika s obzirom na njihovo lice, jer postoji
mogućnost da izabrani okvir neće biti optimalan. Preporučujemo vam da se
prije potvrde narudžbe posavjetujete s optičarom oko izbora okvira.
Reklamacija progresivnih naočala
Za
najuspješnije rješenje žalbi na progresivne naočalne leće potrebno je
dodati vrećice naočalnih leća, plavu karticu s podacima o lećama, okvir s
ugrađenim lećama, izvorni nalaz kupca, bočnu fotografiju (zbog nagiba
naočala) te frontalnu fotografiju (zbog visine). Fotografije možete poslati i
e-poštom. Za uspješno rješenje reklamacije moramo znati što više
informacija - koje probleme osjećate i na kojoj udaljenosti ne vidite. U
slučaju naknadnog slanja ovih dokaza, kupac sam snosi troškove slanja. Ako
kupac ne želi sudjelovati i poslati dokumentaciju, reklamacija će biti
odbijena.
Reklamacija sunčanih naočala
Prijavite reklamaciju na e-mail info@adrialece.hr u roku
od 60 dana, pošaljite fotografije i opišite problem. Prilikom slanja naočala
u reklamacijski postupak priložite sve što ste dobili uz naručene naočale
(etui, originalnu ambalažu, krpicu, ...).
Kupac je dužan prodavatelju
vratiti proizvod u dogovorenom roku na dogovorenu adresu. Kupac je dužan
vratiti proizvod o svom trošku. Prodavatelj neće prihvatiti pakete s
otkupninom. Ako se reklamacija odobri, prodavatelj će vratiti novac za
poštarinu do 4,49 € (33,8 kn) koliko iznosi najviša poštarina na
adrialece.hr). Prodavatelj je dužan u roku 14 dana od primitka reklamacije
kupcu odgovoriti na zahtjev.
Reklamaciju je obavezno prijaviti na info@adrialece.hr ili 01
7757 572. Obrazac za reklamaciju možete preuzeti ovdje
.
Preuzimanje narudžbe plaćene poklon bonom
U slučaju
reklamacije za narudžbu plaćenu bonom, iznos plaćen bonom vraća se u obliku
kredita na korisnički račun Kupca koji je koristio bon.
Ako je
narudžba plaćena bonom i sredstvima (nadoplata), Kupac može odlučiti u kojem
obliku želi vratiti nadoplatu (na bankovni račun Kupca ili također kao kredit
na račun kupca).
Dodatni uvjeti i upute za reklamaciju
sunčanih, korekcijskih i pametnih naočala
Razmatramo samo
predmet reklamacije (npr. vi reklamirate dioptriju, mi se fokusiramo samo na
to). Reklamacija nije moguća ako ste na bilo koji način posezali u naočale
ili uključivali ugradnju leća drugih dobavljača, ravnanje ili savijanje,
lijepljenje itd. Naša korisnička služba je tu da vam pomogne. Stoga je
poželjno njima prijaviti reklamaciju, jer to znatno skraćuje postupak. Ako im
odmah pošaljete svu potrebnu dokumentaciju, riješite se svih dugotrajnijih
postupaka.
U postupku reklamacije korekcijskih naočala provjeravamo
sve mogućnosti zašto naočale ne odgovaraju. Ako u postupku ne dođemo do
zaključka ili je sve je po narudžbi s naše strane pravilno, kupac mora
poslati novi nalaz od drugog davatelja usluga u roku od osam dana (zbog mogućeg
pogrešnog mjerenja dioptrije).
U slučaju pogrešne narudžbe -
netočnih podataka, dioptrije, debljine leća, vidnog polja - nije moguća
reklamacija.
Šteta, uzrokovana toplinom nije predmet reklamacije.
Obično se takva oštećenja prepoznaju po preoblikovanoj plastici,
mjehurićima, napuknutom antirefleks sloju itd. Isto tako ne uzimamo u obzir
oštećenja uzrokovana parfemima, gelovima za kosu, znojem, slanom vodom te
posljedice nepravilne upotrebe, zanemarivanja i nepropisnog čuvanja. Nepravilna
upotreba također uključuje oštećenja zbog upotrebe agresivnih sredstava za
čišćenje i alkohola.
Ako je itko (osim nas i naših optičara) na
bilo koji način posezao u naočale (druga optika ili sam kupac), reklamacija se
odbija.
Najtočnija dioptrija za naše oko nalazi se u sredini leće. U
kutovima leća se mogu pojaviti distorzije. Distorzije su uočljivije kod
visokih dioptrija. Kod problema s distorzijom potrebno je gledati kroz centar
naočalne leće. Distorzije se ne smatraju predmetom reklamacije ako su leće
pravilno izrađene. Ako imate problema s odabirom najboljih leća, savjetujemo
da potražite pomoć okulista/oftalmologa.
Online rješavanje
potrošačkih sporova
Obavještavamo vas o mogućnosti rješavanja
potrošačkih pritužbi putem online rješavanja potrošačkih sporova temeljem
Uredbe o online rješavanju potrošačkih sporova 2006/2004 i Direktive
2009/22/EC i Direktive o alternativnom rješavanju alternativnih sporova
2013/11/EU putem
ovog linka .
Želite samo ugradnju, odnosno zamjenu leća
za naočale?
Ako želite da ugradimo nove leće za naočale u
vaše okvire, imajte na umu da ne odgovaramo za kvalitetu navedenih okvira i ne
možemo preuzeti odgovornost za bilo kakvu štetu koja bi mogla nastati prilikom
ugradnje. Kupac treba biti svjestan da sve vrste okvira za naočale imaju
određeni vijek trajanja koji ovisi o kvaliteti materijala, starosti okvira i
načinu rukovanja njima. Ako je okvir oštećen tijekom brušenja i postavljanja
naših naočalnih leća, kupcu će se nadoknaditi iznos plaćen za zamjenu
leća, a oštećeni okvir će im se poslati nazad. Molimo da okvir koji šaljete
na zamjenu leća bude čist, u suprotnom odbit ćemo ugradnju/zamjenu leća.
Dimenzije na web stranici su namijenjene lakšem i pravilnom odabiru
okvira. Ako kupac naruči premali ili preveliki okvir, premontaža leća u drugi
okvir nije moguća. Ako ste zainteresirani za dodatne dimenzije, obratite se
našoj korisničkoj podršci.
Sve informacije na web stranici služe
kao pomoć kod odabira, a ne kao obvezan izbor (primjer: za dioptriju -6,00 ne
preporučujemo debljinu leće Basic ( 1.5 indeks loma svjetlosti) ili Standard
(1.6 indeks loma svjetlosti) jer će rezultat biti predebela leća za naočale,
no proizvodnja je još uvijek moguća u većini slučajeva). Ako kupac ima npr.
dioptriju +/- 2,00 može odabrati bilo koju debljinu leće. Naravno, veća
optička aberacija znači da će leća biti tanja, lakša, ljepša i da će
dokazano smanjivati distorziju.
Mjerenja oftalmologa vrše se u skladu
sa svrhom korištenja naočala. Prilikom pregleda navedite u koju ćete svrhu
koristiti naočale. Ako ćete npr. koristiti naočale za televiziju, moraju vam
izmjeriti dioptriju u tu svrhu, kao i za vožnju.
Jamstvo
Proizvod ima jamstvo, ako je tako navedeno na jamstvenom listu, računu ili
oglasnim porukama, koje su dostupne u trenutku sklapanja ugovora ili prije toga,
ili je tako određeno važećim propisima. Davatelj jamstva jamči kvalitetu
odnosno besprijekoran rad pojedinog proizvoda tijekom jamstvenog roka, pod
uvjetom da proizvod koristite u skladu s njegovom namjenom te u skladu s
priloženim uputama za uporabu i sastav proizvoda. Jamstveni rok počinje teći
danom isporuke proizvoda kupcu.
Odgovornost za materijalne
nedostatke
Prodavatelj tvrtka ADRIAL d.o.o. je dužan
isporučiti robu potrošaču u skladu s ugovorom. Prodavatelj odgovara za
materijalne nedostatke proizvoda sukladno Zakonu o obveznim odnosima (članci
400-422).
Prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke proizvoda do
trenutka prijelaza rizika na kupca (trenutak predaje stvari u posjed kupcu ili
trećoj osobi određenoj od strane kupca, a koja nije prijevoznik), bez obzira
je li mu materijalni nedostatak bio poznat. Također, isti odgovara i za one
materijalne nedostatke, koji se pojave nakon prijelaza rizika na kupca ako su
posljedica uzroka koji je postojao prije toga.
Podrazumijeva se da je
nedostatak koji se pojavio u roku od 6 mjeseci od prijelaza rizika na kupca
postojao u vrijeme prijelaza rizika, osim ako prodavatelj ne dokaže suprotno
ili suprotno proizlazi iz naravi stvari ili naravi nedostatka.
Nedostatak postoji ako:
- stvar nema potrebna svojstva za svoju
redovitu uporabu ili za promet,
- stvar nema potrebna svojstva za
posebnu uporabu za koju je kupac nabavlja, a koja je bila poznata prodavatelju
ili mu je morala biti poznata,
- stvar nema svojstva i odlike koje su
izrijekom ili prešutno ugovorene, odnosno propisane, kad je prodavatelj predao
stvar koja nije jednaka uzorku ili modelu, osim ako su uzorak ili model pokazani
samo radi obavijesti,
- stvar nema svojstva koja inače postoje kod
drugih stvari iste vrste i koja je kupac mogao opravdano očekivati prema naravi
stvari, posebno uzimajući u obzir javne izjave prodavatelja, proizvođača i
njihovih predstavnika o svojstvima stvari (reklame, označavanje stvari i dr.).
Potrošač je obvezan obavijestiti prodavatelja o postojanju vidljivih
nedostataka u roku od dva mjeseca od dana kad je otkrio nedostatak, a najkasnije
u roku od dvije godine od prijelaza rizika na potrošača.
Kad se nakon
primitka stvari od strane kupca pokaže da stvar ima neki nedostatak koji se
nije mogao otkriti uobičajenim pregledom prilikom preuzimanja stvari, kupac je
dužan, pod prijetnjom gubitka prava, o tom nedostatku obavijestiti prodavatelja
u roku od dva mjeseca računajući od dana kad je nedostatak otkrio.
Prodavatelj ne odgovara za nedostatke koji se pokažu pošto proteknu dvije
godine od predaje stvari. Prava kupca koji je pravodobno obavijestio
prodavatelja o postojanju nedostatka gase se nakon isteka dvije godine,
računajući od dana odašiljanja obavijesti prodavatelju, osim ako je
prodavateljevom prijevarom kupac bio spriječen da ih ostvaruje.
Ako se
utvrdi postojanje materijalnog nedostatka prodavatelj može imati jednu od
sljedećih obveza, sve u skladu sa odredbama Zakona o obveznim odnosima:
- uklanjanje nedostatka,
- predaja drugog proizvoda bez
nedostatka,
- sniženje cijene,
- raskid ugovora.
Prava temeljem materijalnog nedostatka na stvari regulirana su Zakonom o
obveznim odnosima.
Kada je kupac pravna osoba na njega se odnose pravila
o materijalnom nedostatku propisana Zakonom o obveznim odnosima, posebno u
dijelu u kojem je materijalni nedostatak za pravne osobe uređen drugačije od
ovdje navedenoga u Uvjetima kupnje, tada se primjenjuje Zakon o obveznim
odnosima.
Virtualno ogledalo i fotografije na web stranici
Web
stranica adrialece.hr virtualnim ogledalom (virtual mirror) omogućuje 3D
isprobavanje naočala preko kamere računala, pametnog telefona ili tableta.
Korištenje virtualnog ogledala je dobrovoljno i služi za pružanje što bolje
usluge strankama. Video materijal se ne pohranjuje na serverima, pohranjuju se
samo kolačići naočala koje su izabrane za isprobavanje.
Virtualno
ogledalo služi samo kao pomoć prilikom izbora naočala i nije pravo mjerilo
jer se veličina naočala i lica razlikuje od osobe do osobe. Adrial d.o.o. ne
snosi odgovornost za pogrešan izbor naočala temeljem izbora preko virtualnog
ogledala.
Nijanse naočala se mogu razlikovati od boje, odnosno nijanse
na slikama prikazanim na web stranici. Do razlika dolazi zbog različitih kuteva
svjetlosti prilikom slikanja. U takvim slučajevima ne preuzimamo odgovornost i
reklamacija će biti odbijena. Ako niste sigurni kakve je boje okvir, pišite
našoj korisničkoj službi koja će vam s veseljem detaljnije opisati boju ili
poslati dodatne fotografije.
Aplikacija za mjerenje razmaka zjenica
(PD)
Aplikacija za mjerenje razmaka zjenica (PD) služi kao pomoć pri
određivanju razmaka zjenica. Rezultati mjerenja su informativni i ne
prihvaćamo odgovornost za krivo izmjeren razmak, odnosno ako se vrijednost
razlikuje u usporedbi s vrijednošću izmjerenom na pregledu. Za preciznije
rezultate savjetujemo korištenje HD kamere i praćenje uputa na stranici.
Snimljeni materijali i rezultati mjerenja se ne pohranjuju i nakon napuštanja
aplikacije se automatski brišu.
Sadržaj kreiran od strane
korisnika
Korištenjem web stranice adrialece.hr korisnik prima na
znanje i pristaje da su svi komentari, odnosno svaki sadržaj koji je učinio
dostupnim na web ili Facebook stranici adrialece.hr, podložni uporabi i
slobodnom korištenju/is¬korištavanju od strane tvrtke Adrial d.o.o. na
način da se isti može uređivati, prerađivati, ukloniti djelomično ili u
cijelosti, modificirati, objaviti i/ili prenijeti na bilo koji način i u bilo
kojem formatu, a sve u skladu s ovim uvjetima.
Smatra se da svaka
dostava sadržaja kreiranog od strane korisnika stranice adrialece.hr, kao i
svaka objava ili na drugi način omogućavanje dostupnim javnosti sadržaje
putem web stranice adrialece.hr predstavlja korisnikovo prihvaćanje ponude
tvrtke Adrial d.o.o. za sklapanje pravnog posla prema uvjetima sadržanim ovim
uvjetima, a predmet pravnog posla je ustupanje tog korisničkog sadržaja i
prijenos prava na iste u korist tvrtke Adrial d.o.o.
Izjava o
ograničenju odgovornosti
Za ostvarivanje kvalitetne usluge, vlasnik ove
web stranice uložit će razuman trud kako bi se na web stranici adrialece.hr
našli točni i aktualni podaci. Unatoč tome, uvijek postoji mogućnost
pogreške pri unosu podataka, promjeni neke karakteristike artikla ili roku
isporuke. U tom slučaju korisnik ima mogućnost odstupiti od ugovora
(narudžbe) ili se odlučiti za zamjenu artikla.
Web stranica
adrialece.hr korisnicima omogućava objavljivanje komentara, izuzevši komentare
koji na bilo koji način vrijeđaju, prijete, obmanjuju ili diskriminiraju. U
takvim slučajevima vlasnik web stranice adrialece.hr ograničava se od svih
odgovornosti i ima pravo ukloniti komentare neprimjerenog sadržaja. Kupnjom
artikla kupac potvrđuje da će prilikom uporabe kontaktnih leća slijediti
upute i savjete svog okulista ili optometrista. Kupnjom također potvrđuje da
osoba, koja će koristiti kontaktne leće, redovito kontrolira vid kod
optometrista ili okulista te da ne postoje nikakve prepreke za nošenje
kontaktnih leća.
Osobe koje bi željele koristiti kontaktne leće
moraju prije kupnje leća obaviti pregled kod okulista ili optometrista. Kako
bismo osigurali kvalitetu usluga i sigurnost prilikom procesa naručivanja,
kupovinom na adrialece.hr, vlasniku web stranice adrialece.hr potvrđujete i
jamčite točnost vaših podataka. Korisnicima savjetujemo da koriste sve
proizvode u skladu s uputama i preporukama proizvođača. Obavljenom kupnjom
korisnik se slaže da koristi proizvode na vlastitu odgovornost.
Sadržaj objavljen na web stranici adrialece.hr informativne je prirode. Web
stranica adrialece.hr ne sadrži informacije o svim očnim bolestima ni ne
sadrži sve zdravstvene informacije relevantne očnim potrebama. Informacije
dostupne na web stranici adrialece.hr opće su prirode te služe poticanju
komunikacije između vas i vašeg okulista. Naša stranica nijednom korisniku ne
nudi medicinsku dijagnostiku i ne smije se koristiti kao zamjena za stručnu
medicinsku dijagnostiku, savjete ili liječenje.
Sva pitanja u vezi s
vašim zdravstvenim stanjem, postavljanjem dijagnoze ili liječenjem potrebno je
postaviti vašem okulistu. Nikad ne smijete ignorirati ili se ne pridržavati
uputa vašeg liječnika te odugovlačiti s pregledima i stručnom dijagnozom
zbog informacija dostupnih na web stranici adrialece.hr. Jedina iznimka su
izričito i nedvosmisleno pružene informacije.
Izjava o
kolačićima
Za pravilan rad, bolje korisničko iskustvo, funkcionalnost
i spremanje podataka o vašim narudžbama, internet stranica adrialece.hr
koristi kolačiće (eng. cookies). Prije samog spremanja kolačića, korisnik
mora pristati na njihovu pohranu na svom računalu. Ukoliko korisnik onemogući
kolačiće, neće moći koristiti neke od funkcionalnosti online trgovine
adrialece.hr. Više o kolačićima možete pročitati ovdje .
Poveznice na društvene mreže
Web stranica adrialece.hr može
uključivati poveznice (tzv. link) na društvene mreže kojima upravlja.
Zbog prirode globalne mreže tvrtka Adrial d.o.o. jamči zaštitu osobnih
podataka u skladu s navedenim pravilima isključivo za društvene mreže kojima
upravlja, a ne i za treće osobe.
Pravila i uvjeti korištenja usluge
SMS obavještavanja
1. Organizator usluge »Adrial d.o.o.«
Ova
pravila određuju način djelovanja usluge »SMS obavještavanje«. Ponuđač
usluge je IT Jedan d.o.o., Selska cesta 90A, 10 000 Zagreb u suradnji s
organizatorom usluge Adrial d.o.o., Poslovna cona Žeje pri Komendi, Pod
kostanji 6, 1218 Komenda.
2. Opis usluge
Svrha usluge je
promoviranje usluga, akcija i promocijskih događaja web shopa
adrialece.hr.
Svaki član SMS zajednice može se odjaviti u bilo kojem
trenutku slanjem e-maila na info@adrialece.hr s dopisom
telefonskog broja.
Uvjeti korištenja usluge objavljuju se na web
stranici www.adrialece.hr
Usluga
traje od 01.11.2017 do otkazivanja.
3. Cjenik SMS poruka
Svaki SMS
poslan korisniku naplaćuje se prema trenutnom cjeniku pružatelja usluge (T
Mobile, VIP i Tele 2).
4. Privatnost i zaštita podataka korisnika
Potvrđivanje SMS-om, e-mailom ili prilikom registracije korisnik potvrđuje
Uvjete i odredbe o korištenju usluge te se slaže da tvrtke Adrial d.o.o. i IT
Jedan d.o.o. proslijeđene osobne podatke obrađuju u svojim bazama podataka i
koriste ih za statističku obradu, segmentaciju kupaca, obradu ponašanja kod
prošlih kupnji, ispunjenje ugovornih obveza, slanje ponuda, reklamnih
materijala, pozivnica za događaje organizatora i partnera tvrtke organizatora,
kao i za telefonske, pisane i elektronske ankete i prikupljanje narudžbi.
Suglasnost o prikupljanju osobnih podataka je dobrovoljna. Korisnici imaju pravo
pregledati, kopirati, ažurirati, popravljati, blokirati i brisati svoje osobne
podatke. Osobni podaci mogu se proslijediti pružatelju usluge IT Jedan d.o.o.
5. Mobilna SMS zajednica adrialece.hr
Korisnici koji se pridruže
zajednici poslanom SMS porukom, emailom ili registracijom dobiti će korisne
obavijesti i informacije o kampanjama, novostima itd. Korisnik ove usluge primit
će do 4 SMS poruke mjesečno, a poruka će uvijek sadržavati mogućnost
odjave. Svaki član SMS zajednice može se odjaviti u bilo kojem trenutku na info@adrialece.hr. U bazi
primatelja SMS poruka nalaze se stranke koje su se odjavile tjedan dana prije
samog slanja poruke. Poslane SMS poruke naplaćuju se prema cjeniku vašeg
mobilnog operatera. Akcije poslane putem SMS-a vrijede samo na dan slanja.
6. Opći uvjeti suradnje
Registracijom na adrialece.hr smatra se
da se korisnik slaže s ovim uvjetima korištenja usluge. Uslugu mogu koristiti
korisnici sljedećih mobilnih mreža: Hrvatski telekom, A1 i Tele 2.
Zadnja promjena uvjeta poslovanja: 10.11.2023