U košarici nema proizvoda
Jeste li sigurni da se želite odjaviti?
Naš alat prepoznaje oblik vašeg lica i savjetuje vam koje vam naočale pristaju.
Pobrinite se da ste u dobro osvijetljenoj prostoriji bez dodatnog jakog svjetla iza vas.
Prepoznavanje oblika vašeg lica je u tijeku
Vlasnik web trgovine adrialece.hr je tvrtka Adrial d.o.o. Poslovna cona Žeje pri Komendi, Pod kostanji 6, 1218 Komenda (SI36314765). Opći uvjeti online prodaje adrialece.hr u skladu su sa Zakonom o zaštiti potrošača, Zakonom o provedbi Opće uredbe o zaštiti podataka te Zakonom o elektroničkoj trgovini. Adrialece.hr, odnosno tvrtka Adrial d.o.o. je ovlašteni prodavatelj medicinskih proizvoda putem interneta. Našim kupcima nudimo samo najkvalitetnije, originalne proizvode koje mogu dobiti na tržištu i trudimo se sve narudžbe izvršiti stručno i brzo.
Korištenjem internet stranice potvrđujete da ste upoznati i suglasni s ispod navedenim uvjetima. Ukoliko se s uvjetima ne slažete, molimo vas da napustite stranice online trgovine adrialece.hr. Tvrtka Adrial d.o.o. pridržava prava na promjenu uvjeta na internet stranici adrialece.hr u bilo kojem trenutku, bez prethodne obavijesti.
Prodavatelj zadržava pravo izmijeniti ove opće uvjete bez prethodne najave. Korisnici su dužni prilikom svakog korištenja Internet stranice, te posebno usluge Internet trgovine provjeriti važeće opće uvjete.
Registracija je prvi upis korisnika u bazu kupaca, prilikom kojeg kupac upisuje tražene podatke (ime, prezime, adresa e-pošte, lozinka, adresa, telefonski broj, ...). Prijava je moguća tek nakon što su svi potrebni podaci upisani u bazu korisnika i za svako daljnje korištenje usluge, potrebno je upisati samo korisničko ime i lozinku. Korisnik snosi odgovornost za točnost i potpunost unešenih podataka prilikom registracije.
Ukoliko korisnik ima poteškoće prilikom registracije ili prijave te ako dođe do bilo kakve promjene podataka, koje je korisnik unio prilikom registracije, poželjno je da u što kraćem roku ažurira svoj korisnički račun ili o promjeni obavijesti adrialece.hr putem e-mail adrese info@adrialece.hr.
Adrial d.o.o. poštuje vaše pravo na privatnost i nastoji osigurati najvišu razinu zaštite vaših osobnih podataka. U pružanju naših usluga putem ove stranice, dužni smo postupati u skladu sa zakonima i propisima, koji definiraju zaštitu osobnih podataka. Tvrtka se obvezuje da će prikupljene podatke, koje ćete dostaviti putem internetske stranice, koristiti u skladu s namjenom za koju ste nam ih povjerili, isključivo uz vaše dopuštenje.
Sukladno s općom Uredbom o zaštiti osobnih podataka (GDPR), Adrial d.o.o. se obvezuje informirati kupce o načinu korištenja prikupljenih podataka, redovito davati kupcima mogućnost izbora o upotrebi njihovih podataka, uključujući mogućnost odluke žele li oni ili ne da se njihovo ime ukloni s newsletter popisa pretplatnika ili s lista kupaca, čiji se podaci koriste u marketinške svrhe, odnosno za internu statističku obradu. Svi se podaci o korisnicima strogo čuvaju i dostupni su samo djelatnicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi djelatnici tvrtke Adrial d.o.o. i poslovni partneri odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti.
Više informacija o zaštiti osobnih podataka možete pronaći ovdje .
Proizvodi se naručuju isključivo elektorničkim obrascem za narudžbu. Obavijest o potvrdi narudžbe kupcu će na upisanu adresu e-pošte biti poslana nakon što kupac potvrdi narudžbu
Kako biste uspješno obavili kupnju, obratite pozornost na:
Naručivanje proizvoda moguće je 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu. Sve narudžbe zaprimljene tijekom neradnih dana i blagdana, bit će obrađene prvi sljedeći radni dan. Nakon izvršene narudžbe, kupac će putem e-maila biti obaviješten o potvrdi narudžbe.
Obavijest o otpremi naručenih proizvoda kupcu će na upisanu adresu e-pošte biti poslana nakon što svi naručeni proizvodi budu spremni za otpremu.
U pojedinačnim slučajevima zbog velike potražnje, moguće je da prodavatelj neke od naručenih proizvoda neće moći isporučiti, odnosno da su neki od proizvoda iz ponude u potpunosti ili djelomice rasprodani. U slučaju rasprodanih proizvoda, kupac će o tome biti obaviješten prije isporuke robe putem elektronske pošte ili telefonom, te u tom slučaju prodavatelj ne snosi nikakvu odgovornost.
Sve cijene u trgovini adrialece.hr izražene su u eurima (€) i uključuju porez na dodanu vrijednost (PDV). Troškovi dostave nisu uključeni u cijenu proizvoda. Tvrtka Adrial d.o.o. zadržava pravo na promjenu cijene u bilo kojem trenutku.
Unatoč svakodnevnim naporima da osiguramo najažurnije i najtočnije podatke, može se dogoditi da je podatak o cijeni pogrešan. U tom slučaju, ali i u slučaju da se cijena artikla promijeni tijekom obrade narudžbe, adrialece.hr će omogućiti kupcu odustajanje od kupnje.
Proces upisivanja cijene na web stranici za svaki proizvod podložan je kontroli u više razina, no bez obzira na to postoji mogućnost nastanka greške, budući da se ne radi o automatskom unosu. Takve situacije su izvanredne i za njih se pružatelj usluge unaprijed ispričava svojim kupcima jer će ih biti prisiljen obavijestiti o nastaloj situaciji, pogrešnoj cijeni za određeni proizvod te nemogućnosti isporuke po konkretnoj narudžbi kupca. Adrialece.hr zadržava pravo na storniranje narudžbe, ukoliko dođe do očite pogreške, na primjer pogrešno navedena cijena na internet stranici.
Online trgovina adrialece.hr omogućava sljedeće načine plaćanja:
Korisnik: Adrial d.o.o.
IBAN: HR2523600001102372619
SWIFT(BIC): ZABAHR2X
Zagrebačka banka d.d.
Unos podataka kreditne kartice:
Plaćanje poklon bonom moguće je samo uz kupnju bona u adrialece.hr e-shopu. Svaki bon ima jedinstveni kod i vremenski je ograničen. Prilikom odabira plaćanja bonom, Kupac mora unijeti jedinstveni kod s bona u polje "Kod za popust" u dijelu "Košarica" prilikom narudžbe. Bon se može iskoristiti samo za jednokratnu kupnju, u punom iznosu. Ukoliko je vrijednost narudžbe veća od vrijednosti bona, Kupac će platiti samo razliku. Plaćanje razlike podliježe odredbama i uvjetima transakcije, pogledajte Opcije plaćanja. Bon se može koristiti za plaćanje bilo kojeg proizvoda ili usluge koju nudi e-trgovina. U slučaju neprihvaćanja pošiljke plaćene bonom, pošiljka se vraća Prodavatelju. Prodavatelj će otkazati kupčevu narudžbu i kupoprodajna cijena će biti vraćena. U tom se slučaju iznos bona vraća na račun kupca u obliku kredita. Ako je narudžba plaćena bonom i sredstvima (nadoplata), Kupac može odlučiti u kojem obliku želi vratiti nadoplatu (na bankovni račun Kupca ili također kao kredit na račun kupca).
Napomena: Plaćanje korekcijskih naočala je moguće samo uplatom na žiro-račun ili kreditnom karticom.
Tvrtka Adrial d.o.o. će periodično, po svojoj odluci, nuditi određene popuste, odnosno akcije. Uvjeti akcijske prodaje bit će detaljno opisani, posebice trajanje akcijske prodaje, visina popusta i sl. Nakon isteka akcije, tvrtka Adrial d.o.o. neće primati nove narudžbe po uvjetima koji se odnose na akcijsku prodaju kojoj je istekao rok.
Napomena:
Akcije i popusti se međusobno ne zbrajaju i isključuju se. Možete koristiti samo jedan kod za popust (npr. akcija vrijedi ili na okvir/sunčane naočale ili na naočalne leče, ne na oboje). Akcije ne vrijede na ambasadorske naočale te naočale brandova Válle, LeWish, Beron, Ray Ban, Arnette, Burberry, Dolce & Gabbana, Emporio Armani, Giorgio Armani, Michael Kors, Oakley, Persol, Polo Ralph Lauren, Prada, Ralph by Ralph Lauren, Ralph Lauren, Swarovski, Versace, Vogue.
Važno:
Ako prilikom narudžbe iskoristite popust i nakon toga vratite proizvode u nižem iznosu od onog koji je uvjet za popust, iznos popusta će se odbiti od vraćenog novca (npr. akcija 5 € popusta prilikom kupovine iznad 50 € - ako je narudžba za 60 €, a vraćeni proizvodi za 30€, ostatak od 20 € nije dovoljan za obračun popusta i vraćeni iznos će biti 25 €.
Za svaku kupnju iznad 35 € nudimo poklon po odabiru. Pojedini pokloni su na raspolaganju do isteka zaliha, odnosno prestanka trajanja akcije. Izabrane poklone nije moguće mijenjati.
Outlet ponuda sunčanih i dioptrijskih okvira vrijedi do isteka zaliha. Zadržavamo pravo do promijene cijena.
Trošak dostave se naplaćuje za sve narudžbe ispod 55 €. U slučaju plaćanja narudžbe unaprijed, trošak dostave naplaćuje se:
Paketomat Paket24 Hrvatske pošte 3,49 €, Overseas Express 4,49 € i Paketomat Box Now 2,99 €, Osobno preuzimanje Optika Adrialece.hr 0,99 €
U slučaju plaćanja prilikom preuzimanja paketa, trošak dostave se naplaćuje:
Paket24 Hrvatske pošte, za isporuku pošiljaka na adresu/u PU plaćanje prilikom preuzimanja paketa naplaćuje se 4,39 €, Overseas Express 5,39 € i Paketomat Box now 3,89 €
Za kupnju iznad 55 € troškove isporuke preuzima prodavatelj (Adrial d.o.o.). Svaku nedostavljenu pošiljku koja se šalje putem Hrvatske pošte, možete preuzeti u roku od 5 dana. Ukoliko ju ne preuzmete, pošiljka se vraća prodavatelju.
U slučaju osobnog preuzimanja u optici Adrialece.hr naplaćuje se trošak pripreme robe u iznosu od 0,99 € (s PDV-om). Plaćanje prilikom preuzimanja na mjestu preuzimanja nije moguće. Obavezno je plaćanje unaprijed (kreditna kartica, uplata na žiro račun, PayPal, Google Pay/Apple pay, poklon bon). Ukoliko je paket već u isporuci ili je već dostavljen na mjesto preuzimanja, paket nije moguće preusmjeriti na drugu adresu. Kupac je dužan preuzeti naručenu robu u roku od 14 dana od dana obavijesti da je roba spremna za osobno preuzimanje. Ako kupac ne preuzme robu na odabranom mjestu preuzimanja u navedenom roku, rizik slučajnog uništenja i oštećenja robe prelazi na kupca. Nepreuzeta roba čuva se u skladištu još narednih 30 dana. Nakon tog isteka roka kupcu se vraća iznos kupoprodajne cijene. Taj iznos može biti umanjen za eventualne troškove skladištenja, štete ili druge nastale troškove povezane sa skladištenjem robe. Ukoliko nepreuzeta roba uključuje naočale s lećama izrađenima po mjeri kupca, zbog čega nisu prikladne za daljnju prodaju, kupcu se vraća samo iznos za okvir (ako je okvir još uvijek prikladan za daljnju prodaju).
Važno! Hrvatska pošta naplaćuje ležarinu za pakete koji nisu preuzeti u poštanskom uredu u roku od jednog dana nakon ostavljene obavijesti o prispijeću pošiljke. Više možete pročitati direktno na stranicama Hrvatske pošte . Opće uvjete poslovanja kurirske službe Overseas Express možete pogledati ovdje .
Kupac ili druga osoba ovlaštena za primitak pošiljke dužna je prilikom preuzimanja naručene robe provjeriti eventualna oštećenja pošiljke i odmah ih prijaviti dostavnom djelatniku, te odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja.
Svojim potpisom na Dostavnoj listi pružatelja usluge dostave kupac ili druga ovlaštena osoba za primitak pošiljke potvrđuju da su pošiljku zaprimili neoštećenu i bez umanjenja njezinog sadržaja.
Prigovor izjavljen ili podnesen pružatelju usluge dostave nakon uručenja pošiljke se ne prihvaća, osim u slučaju da primatelj ili druga osoba ovlaštena za primitak pošiljke priloži dokaz da je oštećenje ili umanjenje sadržaja pošiljke nastalo prije uručenja pošiljke.
Pošiljka je osigurana od gubitka u dostavi. Ukoliko kupac ne zaprimi paket, mora obavijestiti prodavatelja kako bi isti poduzeo radnje prema pronalasku ili slanju nove pošiljke.
Otprema paketa vrši se svakim radnim danom u 10h. Ukoliko su proizvodi na zalihi, sve narudžbe izvršene do tog sata bit će poslane isti dan. Narudžbe izvršene nakon 10h bit će poslane idući radni dan. Odmah nakon otpreme paketa, obavijestit ćemo vas o kodu za praćenje pomoću kojeg možete u bilo kojem trenutku provjeriti gdje se nalazi vaša pošiljka.
Kupac se kupnjom slaže da se u svrhu lakše i brže dostave na etiketi paketa napiše telefonski broj. Ukoliko kupac ne želi ispis broja, o tome nas mora obavijestiti prilikom narudžbe.
Napomena: u slučaju izvanrednih situacija (poteškoće u prometu, vremenske nepogode, povećan broj pošiljaka, ...) vrijeme dostave može biti dulje od navedenog i Adrial d.o.o. ne odgovara za kašnjenje pošiljaka.
Narudžbe s prioritetnom obradom obrađujemo tako da sve narudžbe s oznakom "prioritetno", u slučaju da taj dan imamo veliki broj narudžbi i ne možemo ih sve poslati, imaju prednost, odnosno bit će na vrhu popisa. Tako vam garantiramo da će vaš paket biti pripremljen i predan dostavnoj službi prije svih ostalih. Prioritetna obrada je moguća samo za proizvode koji su na zalihi. Ako proizvod nemamo na zalihi, a vi izaberete prioritetnu obradu, vaš će paket biti pripremljen čim se proizvod vrati na zalihu. Paket ćemo predati dostavnoj službi - Hrvatska pošta pakete preuzima do 10 h, a Overseas Express do 11 h svaki radni dan. Nakon što dostavne službe preuzmu vaš paket, ne odgovaramo za trajanje dostave. Dostava u većini slučajeva traje 2 do 3 radna dana.
Prioritetna obrada se naplaćuje 1.99 € i dostupna je za kupovinu kontaktnih leća, otopina za leće, dodataka za leće, sunčanih naočala i dioptrijskih okvira. Nije moguće izabrati prioritetnu obradu za dioptrijske okvire s ugrađenom dioptrijom.
Osiguranje paketa vam omogućava da osigurate svoj paket. Tako ćete, u slučaju da dođe do oštećenja sadržaja u paketu prilikom transporta, biti osigurani. To znači da ćemo prihvatiti oštećen paket i na vašu adresu poslati novi paket (mi preuzimamo troškove dostave). Važno: preporučujemo vam da odbijete preuzimanje paketa koji je oštećen izvana kako biste uštedjeli vrijeme i troškove za vraćanje paketa. Ako ste svejedno preuzeli oštećen paket, pošaljite nam fotografije i opis problema na info@adrialece.hr kako bi vam naša korisnička podrška poslala daljnje upute.
Osiguranje paketa se dodatno naplaćuje 0,99 € (za sve proizvode osim sunčanih i dioptrijskih naočala), odnosno 3,99 € (za sunčane i dioptrijske naočale).
Kupac ima pravo odustati od narudžbe predane na internet stranici adrialece.hr. U slučaju otkazivanja narudžbe kontaktirajte nas putem e-mail adrese info@adrialece.hr. Ukoliko je narudžba već poslana, kupac nije dužan preuzeti paket s naručenim proizvodima. Povrat sredstava bit će izvršen u što kraćem roku. Odustajanje od narudžbe ili bilo kakve promjene za dioptrijske naočale nisu moguće ako je narudžba već plaćena.
Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača, kupac ima pravo u roku od 14 dana od preuzimanja artikla obavijestiti prodavača da odustaje od ugovora, bez potrebe navođenja razloga svoje odluke (Zakon o zaštiti potrošača, članak 79, stavka 1).Povrat prijavite preko našeg online obrasca u korisničkom profilu. Rok započinje teći od dana kada je potrošaču ili trećoj osobi određenoj od strane potrošača, a koja nije prijevoznik, proizvod koji čini predmet ugovora predana u posjed.
Prodavatelj mora bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kad je zaprimio obavijest o odluci kupca da raskida ugovor sukladno članku 83 stavka 1. Zakona o zaštiti potrošača, izvršiti kupcu povrat sredstava. Prodavatelj nije u obvezi izvršiti povrat dodatnih troškova koji su rezultat kupčevog izričitog izbora vrste prijevoza koji je različit od vrste standardnog prijevoza koji je ponudio prodavatelj. Prodavatelj mora izvršiti povrat plaćenog tek nakon što mu proizvodi budu vraćeni. Ukoliko je proizvod kupljen u optici Adrialece.hr, povrat novca je moguć samo u obliku kredita na korisnički profil.
Prema članku 86, stavak 3. Zakona o zaštiti potrošača, potrošač nema pravo na jednostrani raskid ugovora ako je predmet ugovora roba koja je izrađena po specifikaciji potrošača ili koja je jasno prilagođena potrošaču, a to se odnosi na dioptrijske leće za naočale, blue blocker leće za naočale i naočale za vožnju.
Naručeni proizvodi pakirani su na način da se uobičajenom manipulacijom u dostavi ne oštete. Paketi mogu uključivati razne zaštitne materijale za sprječavanje loma (papir, stiropor, spužva i/ili slično). Kupac je, u svim slučajevima kada vrši povrat proizvoda po bilo kojoj osnovi, proizvod koji vraća prodavatelju dužan vratiti kompletan, u stanju u kojem su mu dostavljeni i u originalnom pakiranju (trgovačko pakiranje u kojem su proizvodi dostavljeni), sa svim pripadajućim dijelovima i dokumentacijom.
Vraćanje kontaktnih leća
Vraćene kontaktne leće moraju biti u originalnom pakiranju, neoštećene, u nepromijenjenoj količini i kutija leća mora biti neotvorena. Potrebno je priložiti i kopiju računa.
Sukladno Zakonom o zaštiti potrošača, članak 86, stavka 5 povrat nije moguć ako je predmet ugovora zapečaćena roba koja zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga nije pogodna za vraćanje, ako je bila otpečaćena nakon dostave.
U slučaju jednostranog raskida ugovora postupat ćemo prema Zakonu o zaštiti potrošača, odnosno Zakonu o obveznim odnosima. Povrat plaćenog iznosa izvršit ćemo nakon što se proizvodi vrate prodavatelju. Povrat proizvoda kupac mora izvršiti bez odgađanja, a najkasnije u roku 14 dana od poslane obavijesti za odustajanje od ugovora.
Kupac je prema Zakonu o zaštiti potrošača dužan snositi izravne troškove povrata proizvoda ako koristi svoje pravo na jednostrani raskid ugovora, a ukoliko kupac želi, može se obratiti prodavatelju putem mail adrese info@adrialece.hr radi pribavljanja obavijesti o načinu, mogućnostima i uvjetima vraćanja proizvoda.
Kupac je sukladno članku 84. stavak 6. Zakona o zaštiti potrošača odgovoran za svako umanjenje vrijednosti kupljenog proizvoda, koje je rezultat rukovanja kupljenim proizvodom. Ukoliko je kupac prilikom narudžbe primio poklon, neoštećen i neotvoren poklon je također potrebno vratiti u originalnom pakiranju. Paket je potrebno poslati preporučenom poštom.
Pakiranja koja sadrže 90 kontaktnih leća i sastoje se od tri kutije od 30 leća tretiraju se kao cijelina, što znači da se ne može vratiti samo jedna ili dvije kutije od 30 leća. Ove kutije označene su crvenom oznakom (for 90-Pack only) i nisu za samostalnu prodaju (kao što su Acuvue Moist, TruEye, …).
Vraćanje naočala
Vratiti se mogu sunčane naočale, dioptrijski okviri bez ugrađenih leća, naočale za zaštitu od plavog svijetla i naočale za vožnju bez dioptrije, koje nisu izrađene po specifikacijama kupca.
Dioptrijske naočale sa ugrađenim lećama za naočale, tretiraju se kao proizvod koji je izrađen prema točnim specifikacijama potrošača i prilagođene su njegovim osobnim potrebama. Zbog prirode izrade proizvoda, isti nije primjeren za povrat te zbog toga potrošač nema pravo na raskid ugovora, osim ukoliko nije drugačije određeno (Zakon o zaštiti potrošača, članak 86, stavka 3).
Kupce upozoravamo da odaberu okvir primjerene veličine i oblika prema njihovom licu jer postoji mogućnost da odabrani okvir neće biti optimalan i da će posljedično biti neupotrebljiv. Preporučujemo da se prije potvrde narudžbe o izboru okvira primjerenog za vaše lice, posavjetujete s optičarom. Virtualno ogledalo služi samo kao pomoć pri odabiru naočala i nije pravo mjerilo jer se veličina naočala i lica razlikuju od osobe do osobe.
Narudžbu za dioptrijske naočale nije moguće otkazati ako su naočalne leće već naručene, čak i ako paket još nije poslan. U tom slučaju kupac može dobiti povrat novca samo za okvir. Za leće povrat novca nije moguć jer je to proizvod po specifikaciji samog kupca. Prilikom vraćanja dioptrijskih naočala, molimo vas da vratite i DEMO leće.
Povrat novca za naočalne leće također nije moguć u slučaju da kupac naruči dioptrijske naočale bez dioptrije, a s ugrađenim blue blocker filterom jer takva narudžba spada u kategoriju narudžbi koje su izrađene prema točnim uputama potrošača i prilagođena je njegovim osobnim potrebama.
Želite ugradnju, odnosno zamjenu leća za naočale? Ovdje možete naručiti ugradnju novih leća.
Povrat je moguć samo dostavnim službama Hrvatska pošta i Overseas Express. Paket možete osobno donjeti i u naše optike Adrialece.hr.
Adresa za povrat robe:
Vraćanje Hrvatskom poštom:
Adrial d.o.o.
NSC
Centralno skladište
Poštanska ulica 25
10410 Velika Gorica
OIB: 68923548189
Vraćanje Overseas Expressom:
Overseas Express
Zastavnice 38A
10251 Hrvatski Leskovac
Napomena: Na navedenim adresama HP-a i Overseasa NE postoji fizička poslovnica. Molimo vas da ne dolazite osobno. Osobno nas možete posjetiti samo u optici Adrialece.hr. Kada paket predate zaposlenicima i kada ga zaprimimo u skladište, obavijestit ćemo vas putem e-maila.
U slučaju odustajanja od kupoprodajnog ugovora narudžbe plaćene bonom, iznos plaćen bonom se vraća u obliku kredita na korisnički račun kupca koji je iskoristio bon. Ako je narudžba plaćena bonom i sredstvima (nadoplata), kupac može odlučiti u kojem obliku želi vratiti nadoplatu (na bankovni račun kupca ili također kao kredit na račun kupca).
Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača, kupac ima pravo na reklamaciju. Reklamacija se smatra valjanom ukoliko odgovara uvjetima za reklamaciju sukladno Zakonu o obveznim odnosima i Zakonu o zaštiti potrošača. Na sve primjedbe i prigovore prodavatelj će odgovoriti u roku od 15 dana od dana zaprimljenog prigovora. Reklamaciju podnesite putem našeg online obrasca i putem pošte.
Reklamacije rješavamo pomoću vaših informacija. Ako se kod reklamacija ne podnese sva potrebna dokumentacija, ista će biti odbijena. Slanje proizvoda u reklamaciju mora sadržavati svu potrebnu dokumentaciju i originalno pakiranje, u suprotnom se odbija (primjer: sunčane naočale Crullé moraju se vratiti s kartonskom kutijicom, karticom za polarizaciju i krpicom za čišćenje).
Svi povrati i reklamacije trebaju biti pravilno zapakirani - u kartonsku kutiju, po mogućnosti s mjehurićima, kako bi se izbjegla oštećenja. Nepravilno zapakirane naočale (npr. bez etui-a) neće se smatrati reklamacijom. Ako vraćeni proizvodi dođu oštećeni zbog nemara, reklamacija se neće uzeti u obzir.
Reklamacija kontaktnih leća
Reklamaciju je potrebno prijaviti putem online obrasca u roku od 60 dana. U e-mailu opišite problem, pošaljite fotografije LOT broja i parametara naručenih kontaktnih leća. Kontaktne leće pohranite u otopinu za leće i prema uputama, koje dobijete e-mailom, pošaljite u reklamacijski postupak na našu adresu te priložite originalnu ambalažu proizvoda.
Priložite kopiju zadnjeg oftalmološkog nalaza (prije reklamacije provjerite jeste li pravilno naručili i koristili medicinska pomagala prema uputama svog optometrista/of¬talmologa). Reklamacijski postupak će početi samo ako su ispunjeni svi gore navedeni uvjeti.
Leće u boji
S obzirom na to, da nijedna boja očiju nije ista, konačni efekt leća u boji može se razlikovati od pojedinca do pojedinca. Na konačni rezultat boje znatno utječe i svjetlost, boja odjeće i kose. Leće u boji bolje prekrivaju svjetliju rožnicu, stoga je boja vidljivija nego na tamnoj. Prikazane boje mogu se razlikovati od konačne boje na vašim očima. Za moguća odstupanja ne odgovaramo.
Pametna alternativa
Kontaktne leće i otopine ponuđene kao pametna alternativa predlažu se temeljem dosadašnjih povratnih informacija, s obzirom na omjer cijene i kvalitete. Prije izbora se svakako posavjetujte sa svojim optometristom ili oftalmologom jer nisu sve leće primjerene za svako oko.
Reklamacija dioptrijskih naočala
Prijavite reklamaciju putem online obrasca u roku od 60 dana, pošaljite nalaz i opišite problem. Prilikom slanja naočala u reklamacijski postupak priložite sve što ste dobili uz naručene naočale (etui, originalnu ambalažu, krpicu, demo leće za naočale, ambalažu leća za naočale, ...). Na e-mail nam pošaljite svoje fotografije s naočalama kako bismo vidjeli njihov položaj (fotografija s prednje i bočne strane).
Ako se radi o progresivnim naočalama, na lećama naočala markerom, koji je primjeren za pisanje po staklima, označite gdje se nalaze vaše zjenice (s točkicom). Ako se radi o jednožarišnim naočalama, dovoljne su samo fotografije (s prednje i bočne strane).
Upozoravamo stranke da izaberu okvir primjerene veličine i oblika s obzirom na njihovo lice, jer postoji mogućnost da izabrani okvir neće biti optimalan. Preporučujemo vam da se prije potvrde narudžbe posavjetujete s optičarom oko izbora okvira.
Reklamacija progresivnih naočala
Za najuspješnije rješenje žalbi na progresivne naočalne leće potrebno je dodati vrećice naočalnih leća, plavu karticu s podacima o lećama, okvir s ugrađenim lećama, izvorni nalaz kupca, bočnu fotografiju (zbog nagiba naočala) te frontalnu fotografiju (zbog visine). Fotografije možete poslati i e-poštom. Za uspješno rješenje reklamacije moramo znati što više informacija - koje probleme osjećate i na kojoj udaljenosti ne vidite. U slučaju naknadnog slanja ovih dokaza, kupac sam snosi troškove slanja. Ako kupac ne želi sudjelovati i poslati dokumentaciju, reklamacija će biti odbijena.
Reklamacija sunčanih naočala
Prijavite reklamaciju putem online obrasca u roku od 60 dana, pošaljite fotografije i opišite problem. Prilikom slanja naočala u reklamacijski postupak priložite sve što ste dobili uz naručene naočale (etui, originalnu ambalažu, krpicu, ...).
Kupac je dužan prodavatelju vratiti proizvod u dogovorenom roku na dogovorenu adresu. Kupac je dužan vratiti proizvod o svom trošku. Prodavatelj neće prihvatiti pakete s otkupninom. Ako se reklamacija odobri, prodavatelj će vratiti novac za poštarinu do 4,49 € koliko iznosi najviša poštarina na adrialece.hr). Prodavatelj je dužan u roku 14 dana od primitka reklamacije kupcu odgovoriti na zahtjev.
Preuzimanje narudžbe plaćene poklon bonom U slučaju reklamacije za narudžbu plaćenu bonom, iznos plaćen bonom vraća se u obliku kredita na korisnički račun Kupca koji je koristio bon. Ako je narudžba plaćena bonom i sredstvima (nadoplata), Kupac može odlučiti u kojem obliku želi vratiti nadoplatu (na bankovni račun Kupca ili također kao kredit na račun kupca).
Dodatni uvjeti i upute za reklamaciju sunčanih, korekcijskih i pametnih naočala
Razmatramo samo predmet reklamacije (npr. vi reklamirate dioptriju, mi se fokusiramo samo na to). Reklamacija nije moguća ako ste na bilo koji način posezali u naočale ili uključivali ugradnju leća drugih dobavljača, ravnanje ili savijanje, lijepljenje itd. Naša korisnčka podrška je tu da vam pomogne. Stoga je poželjno njima prijaviti reklamaciju, jer to znatno skraćuje postupak. Ako im odmah pošaljete svu potrebnu dokumentaciju, riješite se svih dugotrajnijih postupaka.
U postupku reklamacije korekcijskih naočala provjeravamo sve mogućnosti zašto naočale ne odgovaraju. Ako u postupku ne dođemo do zaključka ili je sve je po narudžbi s naše strane pravilno, kupac mora poslati novi nalaz od drugog davatelja usluga u roku od osam dana (zbog mogućeg pogrešnog mjerenja dioptrije).
U slučaju pogrešne narudžbe - netočnih podataka, dioptrije, debljine leća, vidnog polja - nije moguća reklamacija.
Šteta, uzrokovana toplinom nije predmet reklamacije. Obično se takva oštećenja prepoznaju po preoblikovanoj plastici, mjehurićima, napuknutom antirefleks sloju itd. Isto tako ne uzimamo u obzir oštećenja uzrokovana parfemima, gelovima za kosu, znojem, slanom vodom te posljedice nepravilne upotrebe, zanemarivanja i nepropisnog čuvanja. Nepravilna upotreba također uključuje oštećenja zbog upotrebe agresivnih sredstava za čišćenje i alkohola.
Ako je itko (osim nas i naših optičara) na bilo koji način posezao u naočale (druga optika ili sam kupac), reklamacija se odbija.
Najtočnija dioptrija za naše oko nalazi se u sredini leće. U kutovima leća se mogu pojaviti distorzije. Distorzije su uočljivije kod visokih dioptrija. Kod problema s distorzijom potrebno je gledati kroz centar naočalne leće. Distorzije se ne smatraju predmetom reklamacije ako su leće pravilno izrađene. Ako imate problema s odabirom najboljih leća, savjetujemo da potražite pomoć okulista/oftalmologa.
U skladu s člankom 113. Zakona o zaštiti potrošača obaviještavamo vas o mogućnosti alternativnog rješavanja potrošačkih sporova pokretanjem izvansudskog rješavanja podnošenjem prijave pred Sudom časti Hrvatske gospodarske Komore/Centra za mirenje pri Hrvatskoj gospodarskoj komori. Obavještavamo vas i o mogućnosti rješavanja potrošačkih pritužbi putem online rješavanja potrošačkih sporova temeljem Uredbe o online rješavanju potrošačkih sporova 2006/2004 i Direktive 2009/22/EC i Direktive o alternativnom rješavanju alternativnih sporova 2013/11/EU putem ovog linka.
Ako želite da ugradimo nove leće za naočale u vaše okvire, imajte na umu da ne odgovaramo za kvalitetu navedenih okvira i ne možemo preuzeti odgovornost za bilo kakvu štetu koja bi mogla nastati prilikom ugradnje. Kupac treba biti svjestan da sve vrste okvira za naočale imaju određeni vijek trajanja koji ovisi o kvaliteti materijala, starosti okvira i načinu rukovanja njima. Ako je okvir oštećen tijekom brušenja i postavljanja naših naočalnih leća, kupcu će se nadoknaditi iznos plaćen za zamjenu leća, a oštećeni okvir će im se poslati nazad. Molimo da okvir koji šaljete na zamjenu leća bude čist, u suprotnom odbit ćemo ugradnju/zamjenu leća.
Dimenzije na web stranici su namijenjene lakšem i pravilnom odabiru okvira. Ako kupac naruči premali ili preveliki okvir, premontaža leća u drugi okvir nije moguća. Ako ste zainteresirani za dodatne dimenzije, obratite se našoj korisničkoj podršci.
Sve informacije na web stranici služe kao pomoć kod odabira, a ne kao obvezan izbor (primjer: za dioptriju -6,00 ne preporučujemo debljinu leće Basic ( 1.5 indeks loma svjetlosti) ili Standard (1.6 indeks loma svjetlosti) jer će rezultat biti predebela leća za naočale, no proizvodnja je još uvijek moguća u većini slučajeva). Ako kupac ima npr. dioptriju +/- 2,00 može odabrati bilo koju debljinu leće. Naravno, veća optička aberacija znači da će leća biti tanja, lakša, ljepša i da će dokazano smanjivati distorziju.
Mjerenja oftalmologa vrše se u skladu sa svrhom korištenja naočala. Prilikom pregleda navedite u koju ćete svrhu koristiti naočale. Ako ćete npr. koristiti naočale za televiziju, moraju vam izmjeriti dioptriju u tu svrhu, kao i za vožnju.
Premontaža naočalnih leća se obračunava po cjeniku bez obzira je li okvir kupljen na web stranici ili u optici te neovisno od datuma kupnje.
Proizvod ima jamstvo, ako je tako navedeno na jamstvenom listu, računu ili oglasnim porukama, koje su dostupne u trenutku sklapanja ugovora ili prije toga, ili je tako određeno važećim propisima. Davatelj jamstva jamči kvalitetu odnosno besprijekoran rad pojedinog proizvoda tijekom jamstvenog roka, pod uvjetom da proizvod koristite u skladu s njegovom namjenom te u skladu s priloženim uputama za uporabu i sastav proizvoda. Jamstveni rok počinje teći danom isporuke proizvoda kupcu.
Odgovornost za materijalne nedostatke
Prodavatelj tvrtka ADRIAL d.o.o. je dužan isporučiti robu potrošaču u skladu s ugovorom. Prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke proizvoda sukladno Zakonu o obveznim odnosima (članci 400-422).
Prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke proizvoda do trenutka prijelaza rizika na kupca (trenutak predaje stvari u posjed kupcu ili trećoj osobi određenoj od strane kupca, a koja nije prijevoznik), bez obzira je li mu materijalni nedostatak bio poznat. Također, isti odgovara i za one materijalne nedostatke, koji se pojave nakon prijelaza rizika na kupca ako su posljedica uzroka koji je postojao prije toga.
Podrazumijeva se da je nedostatak koji se pojavio u roku od 6 mjeseci od prijelaza rizika na kupca postojao u vrijeme prijelaza rizika, osim ako prodavatelj ne dokaže suprotno ili suprotno proizlazi iz naravi stvari ili naravi nedostatka.
Nedostatak postoji ako:
- stvar nema potrebna svojstva za svoju redovitu uporabu ili za promet,
- stvar nema potrebna svojstva za posebnu uporabu za koju je kupac nabavlja, a koja je bila poznata prodavatelju ili mu je morala biti poznata,
- stvar nema svojstva i odlike koje su izrijekom ili prešutno ugovorene, odnosno propisane, kad je prodavatelj predao stvar koja nije jednaka uzorku ili modelu, osim ako su uzorak ili model pokazani samo radi obavijesti,
- stvar nema svojstva koja inače postoje kod drugih stvari iste vrste i koja je kupac mogao opravdano očekivati prema naravi stvari, posebno uzimajući u obzir javne izjave prodavatelja, proizvođača i njihovih predstavnika o svojstvima stvari (reklame, označavanje stvari i dr.).
Potrošač je obvezan obavijestiti prodavatelja o postojanju vidljivih nedostataka u roku od dva mjeseca od dana kad je otkrio nedostatak, a najkasnije u roku od dvije godine od prijelaza rizika na potrošača.
Kad se nakon primitka stvari od strane kupca pokaže da stvar ima neki nedostatak koji se nije mogao otkriti uobičajenim pregledom prilikom preuzimanja stvari, kupac je dužan, pod prijetnjom gubitka prava, o tom nedostatku obavijestiti prodavatelja u roku od dva mjeseca računajući od dana kad je nedostatak otkrio.
Prodavatelj ne odgovara za nedostatke koji se pokažu pošto proteknu dvije godine od predaje stvari. Prava kupca koji je pravodobno obavijestio prodavatelja o postojanju nedostatka gase se nakon isteka dvije godine, računajući od dana odašiljanja obavijesti prodavatelju, osim ako je prodavateljevom prijevarom kupac bio spriječen da ih ostvaruje.
Ako se utvrdi postojanje materijalnog nedostatka prodavatelj može imati jednu od sljedećih obveza, sve u skladu sa odredbama Zakona o obveznim odnosima:
- uklanjanje nedostatka,
- predaja drugog proizvoda bez nedostatka,
- sniženje cijene,
- raskid ugovora.
Prava temeljem materijalnog nedostatka na stvari regulirana su Zakonom o obveznim odnosima.
Kada je kupac pravna osoba na njega se odnose pravila o materijalnom nedostatku propisana Zakonom o obveznim odnosima, posebno u dijelu u kojem je materijalni nedostatak za pravne osobe uređen drugačije od ovdje navedenoga u Uvjetima kupnje, tada se primjenjuje Zakon o obveznim odnosima.
U Optici Adrialece.hr vrši se i kontrola vida za naočale ili kontaktne leće, koja je BESPLATNA za već postojeće kupce ili ako se odlučite za kupnju u vrijednosti iznad 50€ u Optici Adrialece.hr na dan kontrole vida. Ako je iznos manji ili se ne odlučite na kupnju, provjera vida košta od 25-30€, ovisno o vrsti pregleda.
Važno je redovito provjeravati svoj vid. Promjene vida mogu se pojaviti postupno ili iznenada, a njihovi uzroci su različiti. Preporučujemo da pregled vida obavite barem svake 2 godine, a u slučaju da primijetite bilo kakve promjene ili nepravilnosti, čak i ranije. Kod svake iznenadne promjene vida trebate se što prije konzultirati sa svojim liječnikom.
Kod izrade naočala preporučujemo da nalaz pregleda vida na temelju kojeg su izrađene naočalne leće, nije stariji od 1 godine.
Kontrolom vida u optici Adrialece.hr dobivamo rezultate mjerenja na dan pregleda. Na temelju kontrole vida naši optometristi određuju dioptriju za naočale. Osiguravamo visoku preciznost kontrole, no imamo i određena ograničenja u uslugama. Kontrolu vida možemo obaviti samo osobama s normalnim vidom bez očnih bolesti (tj. 80-90 % svih ljudi). Valjanost mjerenja vida (ako kod korisnika ne dođe do iznenadnih promjena) je 45 dana od obavljenog pregleda. Zbog mogućnosti naknadnih promjena vida kod korisnika upozoravamo da kasnije kontrole vida mogu dati i drugačije rezultate.
Kontrola vida za naočale i kontaktne leće je za naše stranke u slučaju da ste u posljednjih godinu dana izvršili kupnju na Adrialece.hr BESPLATNA*!
*besplatna kontrola vida vrijedi samo za naše kupce koji su registrirani, odnosno za jednu osobu koja je vlasnik korisničkog profila na Adrialece.hr
*kontrola vida za kontaktne leće + edukacija je BESPLATNA samo ako se odlučite za kupnju u iznosu iznad 50 € na dan kontrole vida
Besplatni pregled mogu iskoristiti i djeca roditelja koji su naši registrirani kupci. Djeca do 18. godine ne trebaju svoj profil, jer se njihova dioptrija može zabilježiti pod profilom jednog od roditelja.
Web stranica adrialece.hr virtualnim ogledalom (virtual mirror) omogućuje 3D isprobavanje naočala preko kamere računala, pametnog telefona ili tableta. Korištenje virtualnog ogledala je dobrovoljno i služi za pružanje što bolje usluge strankama. Video materijal se ne pohranjuje na serverima, pohranjuju se samo kolačići naočala koje su izabrane za isprobavanje.
Akcija 1+1 gratis je pogodnost koja vrijedi pri kupnji dva proizvoda. Popust se obično odbija od drugog (jeftinijeg) proizvoda u košarici. Kako bi kupac mogao iskoristiti ovu promociju, u svojoj košarici mora imati 2 proizvoda koji su uključeni u promociju (npr. 2 sunčane naočale iste marke) te unijeti kod u košaricu u polje "Kod za popust ili bon". Kupac može pronaći kod za popust ispisan u komunikaciji akcije (na oglasima ili u porukama) tijekom trajanja akcije. Ukoliko kupac ne ispuni uvjet kupnje dva proizvoda uključena u akciju, ne može koristiti pogodnost, unatoč tome što je upisao kod za korištenje pogodnosti akcije. Prilikom povrata proizvoda koji su kupljeni u sklopu akcije gdje je kupnja drugog proizvoda uvjet za korištenje popusta (npr. 30% popusta na ostale naočale u narudžbi), kupac je dužan vratiti oba proizvoda.
Tijekom akcije korekcijskih okvira od 1€, odabrani okviri se mogu kupiti za 1€ samo pri kupnji naočalnih leća. Odabrani korekcijski okviri po cijeni od 1 € ne mogu se kupiti bez personaliziranih naočalnih leća (s dioptrijom po izboru kupca). Promocija vrijedi samo za online kupnju.
Virtualno ogledalo služi samo kao pomoć prilikom izbora naočala i nije pravo mjerilo jer se veličina naočala i lica razlikuje od osobe do osobe. Adrial d.o.o. ne snosi odgovornost za pogrešan izbor naočala temeljem izbora preko virtualnog ogledala.
Nijanse naočala se mogu razlikovati od boje, odnosno nijanse na slikama prikazanim na web stranici. Do razlika dolazi zbog različitih kuteva svjetlosti prilikom slikanja. U takvim slučajevima ne preuzimamo odgovornost i reklamacija će biti odbijena. Ako niste sigurni kakve je boje okvir, pišite našoj korisničkoj službi koja će vam s veseljem detaljnije opisati boju ili poslati dodatne fotografije.
Aplikacija za mjerenje razmaka zjenica (PD) služi kao pomoć pri određivanju razmaka zjenica. Rezultati mjerenja su informativni i ne prihvaćamo odgovornost za krivo izmjeren razmak, odnosno ako se vrijednost razlikuje u usporedbi s vrijednošću izmjerenom na pregledu. Za preciznije rezultate savjetujemo korištenje HD kamere i praćenje uputa na stranici. Snimljeni materijali i rezultati mjerenja se ne pohranjuju i nakon napuštanja aplikacije se automatski brišu.
Korištenjem web stranice adrialece.hr korisnik prima na znanje i pristaje da su svi komentari, odnosno svaki sadržaj koji je učinio dostupnim na web ili Facebook stranici adrialece.hr, podložni uporabi i slobodnom korištenju/is¬korištavanju od strane tvrtke Adrial d.o.o. na način da se isti može uređivati, prerađivati, ukloniti djelomično ili u cijelosti, modificirati, objaviti i/ili prenijeti na bilo koji način i u bilo kojem formatu, a sve u skladu s ovim uvjetima.
Smatra se da svaka dostava sadržaja kreiranog od strane korisnika stranice adrialece.hr, kao i svaka objava ili na drugi način omogućavanje dostupnim javnosti sadržaje putem web stranice adrialece.hr predstavlja korisnikovo prihvaćanje ponude tvrtke Adrial d.o.o. za sklapanje pravnog posla prema uvjetima sadržanim ovim uvjetima, a predmet pravnog posla je ustupanje tog korisničkog sadržaja i prijenos prava na iste u korist tvrtke Adrial d.o.o.
Za ostvarivanje kvalitetne usluge, vlasnik ove web stranice uložit će razuman trud kako bi se na web stranici adrialece.hr našli točni i aktualni podaci. Unatoč tome, uvijek postoji mogućnost pogreške pri unosu podataka, promjeni neke karakteristike artikla ili roku isporuke. U tom slučaju korisnik ima mogućnost odstupiti od ugovora (narudžbe) ili se odlučiti za zamjenu artikla.
Web stranica adrialece.hr korisnicima omogućava objavljivanje komentara, izuzevši komentare koji na bilo koji način vrijeđaju, prijete, obmanjuju ili diskriminiraju. U takvim slučajevima vlasnik web stranice adrialece.hr ograničava se od svih odgovornosti i ima pravo ukloniti komentare neprimjerenog sadržaja. Kupnjom artikla kupac potvrđuje da će prilikom uporabe kontaktnih leća slijediti upute i savjete svog okulista ili optometrista. Kupnjom također potvrđuje da osoba, koja će koristiti kontaktne leće, redovito kontrolira vid kod optometrista ili okulista te da ne postoje nikakve prepreke za nošenje kontaktnih leća.
Osobe koje bi željele koristiti kontaktne leće moraju prije kupnje leća obaviti pregled kod okulista ili optometrista. Kako bismo osigurali kvalitetu usluga i sigurnost prilikom procesa naručivanja, kupovinom na adrialece.hr, vlasniku web stranice adrialece.hr potvrđujete i jamčite točnost vaših podataka. Korisnicima savjetujemo da koriste sve proizvode u skladu s uputama i preporukama proizvođača. Obavljenom kupnjom korisnik se slaže da koristi proizvode na vlastitu odgovornost.
Sadržaj objavljen na web stranici adrialece.hr informativne je prirode. Web stranica adrialece.hr ne sadrži informacije o svim očnim bolestima ni ne sadrži sve zdravstvene informacije relevantne očnim potrebama. Informacije dostupne na web stranici adrialece.hr opće su prirode te služe poticanju komunikacije između vas i vašeg okulista. Naša stranica nijednom korisniku ne nudi medicinsku dijagnostiku i ne smije se koristiti kao zamjena za stručnu medicinsku dijagnostiku, savjete ili liječenje.
Sva pitanja u vezi s vašim zdravstvenim stanjem, postavljanjem dijagnoze ili liječenjem potrebno je postaviti vašem okulistu. Nikad ne smijete ignorirati ili se ne pridržavati uputa vašeg liječnika te odugovlačiti s pregledima i stručnom dijagnozom zbog informacija dostupnih na web stranici adrialece.hr. Jedina iznimka su izričito i nedvosmisleno pružene informacije.
Za pravilan rad, bolje korisničko iskustvo, funkcionalnost i spremanje podataka o vašim narudžbama, internet stranica adrialece.hr koristi kolačiće (eng. cookies). Prije samog spremanja kolačića, korisnik mora pristati na njihovu pohranu na svom računalu. Ukoliko korisnik onemogući kolačiće, neće moći koristiti neke od funkcionalnosti online trgovine adrialece.hr. Više o kolačićima možete pročitati ovdje .
Web stranica adrialece.hr može uključivati poveznice (tzv. link) na društvene mreže kojima upravlja.
Zbog prirode globalne mreže tvrtka Adrial d.o.o. jamči zaštitu osobnih podataka u skladu s navedenim pravilima isključivo za društvene mreže kojima upravlja, a ne i za treće osobe.
Pravila i uvjeti korištenja usluge OBAVJEŠTAVANJE PUTEM MOBILNIH TELEFONA
1. Pružatelj usluge je tvrtka Adrial d.o.o. Ovim pravilima definiraju se način rada usluge "Obavještavanje putem mobilnih telefona". Ugovorni izvršitelj i tehnički pružatelj usluge je Sinhro d.o.o., Tehnološki park 21, 1000 Ljubljana, matični broj 2296390000, OIB SI38628767, u suradnji s pružateljem usluge Adrial d.o.o., Pod kostanji 6, 1218 Komenda. Za tehničko funkcioniranje usluge i rješavanje reklamacija odgovoran je Sinhro d.o.o. .«
2.Opis usluge: Cilj usluge je promocija usluga internetske trgovine adrialece.hr: obavještavanje o mjesečnim akcijama, popustima i promocijama za vjerne kupce, novostima u ponudi, posebnim događajima, važnim informacijama i sl.
3.Prijava: Kupac se može prijaviti na uslugu "Obavještavanje putem mobilnih telefona" prilikom registracije ili predaje narudžbe na stranici www.adrialece.hr označavanjem polja kojim se pristaje na primanje SMS obavijesti o novostima, promjenama, akcijama, popustima, pogodnostima i posebnim ponudama. Prijavom korisnik izričito pristaje na primanje obavijesti u skladu s ovim uvjetima. Kupac se može odjaviti s usluge u bilo kojem trenutku putem poveznice ili uputa za odjavu navedenih u svakom poslanom SMS-u, odnosno kontaktiranjem Službe za korisnike na info@adrialece.hr.
4. Cjenik SMS poruka: Sve primljene SMS poruke su besplatne. U slučaju prijenosa podataka, troškovi se obračunavaju prema važećem cjeniku mobilnog operatera.
5.Privatnost i zaštita podataka korisnika: Potvrdom SMS-a kojim korisnik prihvaća Pravila i uvjete korištenja usluge, korisnik pristaje da Adrial d.o.o. (kao pružatelj i upravitelj internetske trgovine) i Sinhro d.o.o. (kao tehnički pružatelj usluge) obrađuju poslane osobne podatke u svojim bazama te ih koriste za statističku obradu, segmentaciju kupaca, analizu kupovnog ponašanja, ispunjavanje ugovornih obveza, slanje ponuda, promotivnih materijala, pozivnica na događaje te telefonske, pisane i elektroničke ankete i zaprimanje narudžbi. Davanje privole za obradu osobnih podataka je dobrovoljno. Korisnici imaju pravo na uvid, preslik, kopiranje, dopunu, ispravak, blokiranje i brisanje svojih osobnih podataka. Podaci koje korisnik dostavi za potrebe mobilnog obavještavanja obrađivat će se u skladu s važećim zakonodavstvom o zaštiti osobnih podataka i našom Politikom privatnosti. Brojevi telefona koristit će se isključivo u svrhe navedene u ovim uvjetima i neće se prosljeđivati trećim stranama bez izričitog pristanka korisnika.
6. Opći uvjeti sudjelovanja: Pristupanjem obavještavanju internetske trgovine adrialece.hr smatra se da se korisnik slaže s ovim uvjetima korištenja usluge. Usluga je dostupna korisnicima hrvatskih mobilnih operatera. Za više informacija o akcijama i pogodnostima možete nas kontaktirati na info@adrialece.hr.
Zadnja promjena uvjeta poslovanja: 7.4.2025.
Svrha Politike privatnosti je informirati pojedince, stranke, korisnike usluga, kolege, zaposlenike i druge osobe (u nastavku: "pojedinac") koje surađuju s poduzećem ADRIAL d.o.o., Poslovna cona Žeje pri Komendi, Pod kostanji 6, 1218 Komenda (u nastavku: "poduzeće") o svrhama i pravnim osnovama te pravima pojedinaca u vezi s obradom osobnih podataka koje provodi naše poduzeće.
U poduzeću osobne podatke obrađujemo u skladu s europskim zakonodavstvom, važećim hrvatskim zakonodavstvom na području zaštite osobnih podataka (Zakon o zaštiti osobnih podataka) i regionalnim zakonodavstvom koje nam daje pravni temelj za obradu osobnih podataka.
Sve izmjene ovog dokumenta bit će objavljene na našoj web stranici. Korištenjem web stranice potvrđujete da ste upoznati s cjelokupnim sadržajem pravila privatnosti.
Upravitelj osobnih podataka:
Poslovna cona Žeje pri Komendi
Pod kostanji 6
1218 Komenda
Web stranica: www.adrialece.hr
e-mail: info@adrialece.hr
Poduzeće prikuplja i obrađuje vaše osobne podatke prema sljedećim pravnim osnovama:
Poduzeće obrađuje osobne podatke u online poslovanju u sklopu internet trgovine. Za kupnju je potrebna registracija. Kada korisnik registrira korisnički račun, s tvrtkom sklapa ugovor o pružanju usluga registriranim korisnicima. Vrste osobnih podataka koji se obrađuju prilikom registracije korisničkog računa su: ime, prezime, adrese za dostavu, e-mail adresa, IP adresa, broj telefona, podaci o naručenim/kupljenim proizvodima, podaci o popularnim proizvodima, podaci o plaćanju, podaci o ostvarenim popustima ili drugi podaci koje korisnik navede u svom profilu.
U korisničkom profilu bilježe se i parametri kupnje koji pojedincu olakšavaju sljedeću kupnju. Bilježi se npr. dioptrija ili poseban proizvod za kojeg se očekuje da će ga pojedinac povremeno kupovati.
U slučaju registracije korisničkog računa, osobni podaci pohranjuju se u profil korisnika. Osim u gore navedene svrhe, obrađuju se i u svrhu automatiziranog popunjavanja podataka za izvršenje narudžbi, prikaza povijesti kupnje, u svrhu evaluacije ponude, poboljšanja usluga i ponude internet trgovine, povećanja zadovoljstva kupaca te u svrhu proučavanja navika korisnika te u svrhu kreiranja posebnih ponuda i pogodnosti namijenjenih samo registriranim korisnicima
Pravni temelj obrade podataka je ugovor. Razdoblje pohrane je do ispunjenja svrhe ugovora odnosno do 6 godina nakon prestanka ugovora, osim u slučajevima kada postoji spor između pojedinca i poduzeće u vezi s ugovorom. U tom slučaju poduzeće čuva podatke 10 godina nakon pravomoćnosti sudske odluke, arbitraže ili sudske nagodbe ili, ako nije bilo sudskog spora, 6 godina od dana mirnog rješenja spora.
Temeljem obavljanja pravne djelatnosti, poduzeće može obavještavati stranke, kupce i korisnike usluga o svojim uslugama, događanjima, edukacijama, ponudama i drugim sadržajima putem njihove e-mail adrese. Pojedinac u svakom trenutku može zatražiti prekid ove vrste komunikacije i obrade osobnih podataka te otkazati primanje poruka korištenjem poveznice za automatsku odjavu u svakom elektroničkom newsletteru ili slanjem e-maila sa sadržajem „ODJAVA“ na e-mail adresu info@adrialece.hr.
Pravna osnova za obradu podataka je legitimni interes i suglasnost.
Podaci će se obrađivati do prestanka primanja poruka, odnosno do povlačenja suglasnosti ili do ispunjenja svrhe obrade. Opoziv privole ne utječe na zakonitost obrade na temelju suglasnosti prije njezina opoziva.
U slučaju nagradnih igara ili online promocija, poduzeće može javno objaviti ime i prezime natjecatelja ili dobitnika na svojoj web stranici.
U određenim slučajevima, kada pojedinac kontaktira tvrtku putem telefonskog broja, tvrtka snima telefonske razgovore radi dokaza poslovne komunikacije ili identifikacije klijenata te činjenica i okolnosti predmeta koji se razmatra. O tome se osoba izričito obavještava prije početka telefonskog razgovora. Snimanje telefonskih razgovora provodi se sukladno zakonu kojim se uređuju elektroničke komunikacije
Pravna osnova za obradu osobnih podataka je legitimni interes. Rok čuvanja snimaka razgovora je do ispunjenja svrhe odnosno najviše 6 mjeseci.
Na temelju legitimnog interesa obrađujemo osobne podatke kada je to prijeko potrebno radi sprječavanja zlouporabe. Na temelju legitimnog interesa, osobne podatke obrađujemo nakon zaključenja ugovornog odnosa, u razdoblju u kojem se mogu ostvarivati pravni zahtjevi iz ugovora.
U slučajevima kada pojedinac sklopi ugovor s tvrtkom, to predstavlja pravni temelj za obradu osobnih podataka. Osobni podaci mogu se obrađivati u svrhu sklapanja i provedbe ugovora, kao što su npr. prodaja roba i usluga, sudjelovanje u raznim programima i sl. Ukoliko pojedinac ne dostavi osobne podatke, tvrtka ne može sklopiti ugovor, niti tvrtka može izvršiti uslugu ili isporučiti robu ili druge proizvode sukladno sklopljenom ugovoru, jer ne raspolaže potrebnim podacima za realizaciju. Na temelju toga obrađujemo samo i isključivo one osobne podatke koji su nužni za sklapanje i uredno izvršavanje ugovornih obveza.
Pravni temelj obrade podataka je ugovor.
Razdoblje pohrane je do ispunjenja svrhe ugovora odnosno do 6 godina nakon prestanka ugovora, osim u slučajevima kada postoji spor između pojedinca i poduzeće u vezi s ugovorom. U tom slučaju poduzeće čuva podatke 10 godina nakon pravomoćnosti sudske odluke, arbitraže ili sudske nagodbe ili, ako nije bilo sudskog spora, 6 godina od dana mirnog rješenja spora.
Poduzeće također može obrađivati osobne podatke na temelju legitimnog interesa kojem teži. Potonje nije dopušteno kada takvi interesi prevladavaju nad interesima ili temeljnim pravima i slobodama pojedinca na koje se osobni podaci odnose, a koji zahtijevaju zaštitu osobnih podataka. U slučaju korištenja legitimnog interesa, poduzeće će provesti procjenu u skladu sa zakonom. Smatra se da se obrada osobnih podataka pojedinaca za potrebe izravnog marketinga provodi u legitimnom interesu. Poduzeće može obrađivati osobne podatke pojedinaca koje je prikupilo iz javno dostupnih izvora ili u okviru zakonitog obavljanja djelatnosti, također za potrebe ponude roba, usluga, zapošljavanja, informiranja o pogodnostima, događanjima i sl. Za postizanje ovih svrha, poduzeće se može koristiti redovnom poštom, telefonskim pozivima, elektroničkom poštom i drugim telekomunikacijskim sredstvima. U svrhu direktnog marketinga, poduzeće može obrađivati sljedeće osobne podatke pojedinaca: ime i prezime pojedinca, adresu prebivališta ili boravišta, broj telefona i e-mail adresu. Za potrebe izravnog marketinga tvrtka može obrađivati navedene osobne podatke i bez izričitog pristanka pojedinca. Pojedinac u svakom trenutku može zatražiti prekid ove vrste komunikacije i obrade osobnih podataka te otkazati primanje poruka putem poveznice za odjavu u primljenoj poruci ili zahtjev poslati e-mailom ili običnom poštom na adresu poduzeće.
Pravna osnova za obradu podataka je legitimni interes. Podaci će se obrađivati do prestanka primanja poruka, odnosno dok se ne ispuni svrha obrade. Opoziv ne utječe na zakonitost obrade na temelju privole prije njezina opoziva.
Ako poduzeće nema pravni temelj iskazan na temelju zakona, ugovorne obveze, legitimnog interesa ili zaštite života pojedinca, može od pojedinca zatražiti pristanak ili suglasnost. Dakle, može obrađivati određene osobne podatke pojedinca i u sljedeće svrhe, kada pojedinac za to da suglasnost:
Ukoliko pojedinac da suglasnost za obradu osobnih podataka, au nekom trenutku to više ne želi, može zatražiti prestanak obrade osobnih podataka e-mailom ili običnom poštom na adresu tvrtke.
Iznimka: poduzeće može odbiti zahtjev za brisanje iz razloga iz Opće uredbe: ostvarivanje prava na slobodu izražavanja i informiranja, ispunjenje zakonske obveze obrade, razlozi javnog interesa u području javnog zdravstva, svrhe arhiviranja. u javnom interesu, u svrhe znanstvenog ili povijesnog istraživanja ili u statističke svrhe, ostvarivanje ili obrana pravnih zahtjeva.
Pravna osnova za obradu podataka je suglasnost. Podaci će se obrađivati do opoziva ili povlačenja suglasnosti ili do ispunjenja svrhe obrade. Opoziv suglasnosti ne utječe na zakonitost obrade na temelju suglasnosti prije njezina opoziva. Nakon primitka otkaza ili zahtjeva za brisanje, podaci će biti izbrisani najkasnije u roku od 15 dana. Poduzeće može izbrisati te podatke i prije otkaza, kada je postignuta svrha obrade osobnih podataka ili ako je to propisano zakonom.
Poduzeće može obrađivati osobne podatke pojedinca na kojeg se osobni podaci odnose u mjeri u kojoj je to potrebno radi zaštite njegovih životnih interesa. U hitnim slučajevima poduzeće može potražiti osobne podatke pojedinca, provjeriti postoji li ta osoba u svojoj bazi podataka, pregledati njegovu povijest bolesti, propisane lijekove i proizvode ili uspostaviti kontakt s pojedincem ili s njegovim srodnicima, za što poduzeće ne treba pristanak pojedinca. Navedeno vrijedi samo u slučaju kada je prijeko potrebno zaštititi životne interese pojedinca.
Poduzeće će čuvati osobne podatke samo onoliko dugo koliko je potrebno za ispunjenje svrhe za koju su osobni podaci prikupljeni i obrađeni. Ako poduzeće obrađuje podatke na temelju zakona, čuvat će ih zakonom propisano vrijeme. U tom slučaju neki se podaci pohranjuju tijekom suradnje s poduzećem, dok se neki podaci moraju trajno pohraniti. Osobni podaci koje poduzeće obrađuje na temelju ugovornog odnosa s pojedincem pohranjuju se u razdoblju potrebnom za izvršenje ugovora te 6 godina nakon njegovog prestanka, osim u slučajevima kada postoji spor između pojedinca i poduzeća u vezi ugovora. U tom slučaju poduzeće čuva podatke 10 godina nakon pravomoćnosti sudske odluke, arbitraže ili sudske nagodbe ili, ako nije bilo sudskog spora, 5 godina od dana mirnog rješenja spora. One osobne podatke koje poduzeće obrađuje na temelju osobnog pristaka ili legitimnog interesa pojedinca tvrtka će čuvati do opoziva pristaka ili do zahtjeva za brisanjem podataka. Po primitku zahtjeva za otkazivanje ili brisanje, podaci će biti izbrisani bez nepotrebnog odgađanja. Poduzeće može izbrisati te podatke i prije otkaza, kada je postignuta svrha obrade osobnih podataka ili ako je to propisano zakonom. U slučaju ostvarivanja prava pojedinca, poduzeće čuva osobne podatke tog pojedinca do donošenja pravomoćne odluke o predmetu, a nakon pravomoćnosti odluke sukladno pravomoćnoj odluci u predmetu.
Iznimka: poduzeće može odbiti zahtjev za brisanjem iz razloga kao što su: ostvarivanje prava na slobodu izražavanja i informiranja , ispunjenje zakonske obveze obrade, razlozi javnog interesa u području javnog zdravstva, svrhe arhiviranja u javnom interesu, znanstvene ili povijesne istraživačke svrhe ili statističke svrhe, ostvarivanje ili obrana pravnih zahtjeva. Nakon isteka razdoblja čuvanja, poduzeće mora učinkovito i trajno izbrisati ili anonimizirati osobne podatke kako se više ne bi mogli povezati s određenom osobom.
Korisnici podataka uključuju ugovorne izvršitelje obrade, koje angažiramo da za nas obavljaju određene obrade osobnih podataka. Uglavnom surađujemo s održavateljima infrastrukture, održavateljima informacijskih sustava, pružateljima usluga e-pošte i SMS-a te pružateljima softvera, uslugama u oblaku, pružateljima društvenih mreža, pružateljima računovodstvenih usluga, pružateljima alata za oglašavanje i pružateljima pozivnih centara za upravljanje i snimanje poziva.
Također surađujemo s pružateljima koji su potrebni za pružanje usluga i djeluju kao neovisni upravitelji, kao što su pružatelji platnih sustava, pružatelji usluga prijevoza i dostave.
Pojedinac ima pravo zatražiti dodatne informacije o tome kojim (vanjskim) korisnicima su vaši osobni podaci priopćeni i koji su podaci bili proslijeđeni. Popis ugovornih izvršitelja obrade i ostalih neovisnih voditelja obrade redovito se ažurira OVDJE.
Podaci o povezanim društvima grupe:
Osobne podatke ne izvozimo u treće zemlje (zemlje izvan EU te Island, Norveška i Lihtenštajn) te međunarodnim organizacijama, osim u slučajevima korištenja društvenih mreža, kada podatke možemo izvesti u SAD, pri čemu su odnosi s ugovornim izvršiteljima obrade iz SAD-a regulirani na temelju standardnih ugovornih klauzula koje je usvojila Europska komisija i/ili obvezujućih poslovnih pravila potvrđenih od strane EU.
Ne vršimo automatizirano donošenje odluka, kao ni izradu profila.
Naša web stranica radi uz pomoć tzv. kolačića (engl. cookies), koji su važni za pružanje online usluga, a koriste se za pohranjivanje podataka o statusu pojedinih web stranica, kao pomoć pri prikupljanju statistike o korisnicima i posjećenosti web stranica i sl. Web stranica koristi bitne kolačiće koji se učitavaju odmah, a za sve ostale kolačiće potrebna nam je vaša suglasnost koju možete promijeniti u bilo kojem trenutku. Kolačiće pohranjene u pregledniku pojedinac može izbrisati.
Popis aktualnih kolačića možete pročitati na našoj web stranici. Kliknite OVDJE i provjerite Postavke kolačića.
Poduzeće se brine o informacijskoj sigurnosti i sigurnosti infrastrukture (prostora i aplikativno sistemske programske opreme). Naši informacijski sustavi zaštićeni su između ostalog antivirusnim programima i vatrozidom. Implementirali smo odgovarajuće organizacijske i tehničke sigurnosne mjere s ciljem zaštite osobnih podataka od slučajnog ili nezakonitog uništenja, gubitka, izmjene, neovlaštenog otkrivanja ili pristupa, kao i od drugih nezakonitih i neovlaštenih oblika obrade. U slučaju prijenosa posebnih vrsta osobnih podataka, isti se prenose u šifriranom obliku i zaštićeni su lozinkom.
Pojedinac je odgovoran za sigurno pružanje svojih osobnih podataka te da su dostavljeni podaci točni i vjerodostojni
Pojedinac na kojeg se osobni podaci odnose ima pravo zatražiti pristup osobnim podacima te ispravak ili brisanje osobnih podataka ili ograničenje obrade u vezi s njima, pravo na prigovor na obradu i pravo na prenosivost podataka. Zahtjev pojedinca obrađuje se u skladu s odredbama Opće uredbe.
Sva navedena prava i sva pitanja možete ostvariti zahtjevom upućenim na našu adresu. Na vaš zahtjev ćemo odgovoriti bez nepotrebnog odgađanja, najkasnije mjesec dana nakon primitka zahtjeva. Ovaj rok se može produžiti za najviše dva dodatna mjeseca, uzimajući u obzir složenost i broj zahtjeva. O tome ćete biti obaviješteni, zajedno s razlozima kašnjenja. Ostvarivanje vaših prava za vas je besplatno, no možemo vam naplatiti razumnu naknadu ako je zahtjev očito neutemeljen ili pretjeran, osobito ako se ponavlja. U tom slučaju zahtjev možemo i odbiti. U tom slučaju obavijestit ćemo vas o razlozima odbijanja i vašem pravu na žalbu nadzornom tijelu. U slučaju sumnje u vaš identitet, možemo od vas zatražiti dodatne informacije koje su nam potrebne za utvrđivanje vašeg identiteta.
Pravo na podnošenje prigovora nadzornom tijelu možete ostvariti kod:
Agencije za zaštitu osobnih podataka, Martićeva 14, 10 000 Zagreb (web stranica: https://azop.hr/).
Politika privatnosti vrijedi od 25.05.2018. Posljednja izmjena: 18.06.2024.
ADRIAL d.o.o.