- Kontaktne leće
- Otopine i kapi za oči Kapi za očiGelone Drops 10 ml 1+1 BESPLATNO Biotrue MDO 10 ml Sprej za oči LAIM premium 15 ml Hylo Parin 10 ml Optive 10 ml Systane GEL Drops 10 ml Hylo-Care 10 ml Hylo-Comod 10 ml Systane Balance 10 ml Pogledaj sve »
- Dodaci
- Korekcijske naočale
Online isprobavanje
Isprobajte korekcijske okvire onlineRazličiti tipovi naočala
Naočale za računalo Naočale za vožnju NOVO Pametni korekcijski okviri Naočale s clip-on dodatkomBrand
Crullé Ray-Ban Polaroid Marisio NOVO Gucci Hugo Boss Christian Dior Marc Jacobs Calvin Klein LIU JO Kimikado NOVO Guess Svi proizvođači >Naočale za računalo sa zaštitom
Pogledaj više >
od plave svjetlosti- Sunčane naočale
Online isprobavanje
Isprobajte sunčane naočale onlineSmart glasses
Sunčane pametne naočaleSunčane naočale s dioptrijom
Unesi recept za sunčane naočalePolarizirane sunčane naočale
Pogledaj više >- Sportske naočale
Online isprobavanje
Isprobajte sportske naočale onlineSportske sunčane naočale
Pogledaj više >- Outlet
PrijavaJoš niste registrirani? Registrirajte se ovdjeJeste li sigurni da se želite odjaviti?Opći uvjeti poslovanjaO Adrialece.hr
Iza svake uspješne tvrtke stoji kreativan, složan i uspješan tim. Naše stranke su uvijek na prvom mjestu, stoga brinemo o njihovim individualnim potrebama i željama. Iznimno nam je bitno da se korisnici na našoj internet stranici osjećaju sigurno. Svi zaposleni na najbolji mogući način pružaju pomoć našim strankama te u najkraćem mogućem roku odgovaraju na sva pitanja ili primjedbe.
Vlasnik web trgovine adrialece.hr je tvrtka Adrial d.o.o. Poslovna cona Žeje pri Komendi, Pod kostanji 6, 1218 Komenda (SI36314765). Opći uvjeti online prodaje adrialece.hr u skladu su sa Zakonom o zaštiti potrošača, Zakonom o zaštiti osobnih podataka te Zakonom o elektroničkoj trgovini. Adrialece.hr, odnosno tvrtka Adrial d.o.o. je ovlašteni prodavatelj medicinskih proizvoda putem interneta. Našim kupcima nudimo samo najkvalitetnije, originalne proizvode koje mogu dobiti na tržištu i trudimo se sve narudžbe izvršiti stručno i brzo.
Korištenjem internet stranice potvrđujete da ste upoznati i suglasni s ispod navedenim uvjetima. Ukoliko se s uvjetima ne slažete, molimo vas da napustite stranice online trgovine adrialece.hr. Tvrtka Adrial d.o.o. pridržava prava na promjenu uvjeta na internet stranici adrialece.hr u bilo kojem trenutku, bez prethodne obavijesti.
Naručivanje proizvoda
Proizvodi se naručuju isključivo elektroničkim obrascem za narudžbu. Kako biste uspješno obavili kupnju, obratite pozornost na:
- pregled košarice: prikazan je popis svih proizvoda koje korisnik odabere, sa svim podacima i količinama,
- prijavu: za korištenje usluge potrebna je prijava korisnika; ako se prijavljujete po prvi put, potrebna je registracija novog korisnika,
- unos adrese za isporuku: odaberite adresu za račun i adresu za isporuku,
- plaćanje narudžbe: ovdje korisnik odabire način plaćanja: plaćanje pouzećem, plaćanje putem žiro-računa ili kreditnom karticom.
Naručivanje proizvoda moguće je 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu. Sve narudžbe zaprimljene tijekom neradnih dana i blagdana, bit će obrađene prvi sljedeći radni dan. Nakon izvršene narudžbe, kupac će putem e-maila biti obaviješten o potvrdi narudžbe.
Cijene
Sve cijene u trgovini adrialece.hr izražene su u kunama (kn) i uključuju porez na dodanu vrijednost (PDV). Troškovi dostave nisu uključeni u cijenu proizvoda. Tvrtka Adrial d.o.o. zadržava pravo na promjenu cijene u bilo kojem trenutku.
Unatoč svakodnevnim naporima da osiguramo najažurnije i najtočnije podatke, može se dogoditi da je podatak o cijeni pogrešan. U tom slučaju, ali i u slučaju da se cijena artikla promijeni tijekom obrade narudžbe, adrialece.hr će omogućiti kupcu odustajanje od kupnje.
Proces upisivanja cijene na web stranicu za svaki proizvod podložan je kontroli u više razina, no bez obzira na to postoji mogućnost nastanka greške, budući da se ne radi o automatskom unosu. Takve situacije su izvanredne i za njih pružatelj usluge unaprijed ispričava svojim kupcima jer će ih biti prisiljen obavijestiti o nastaloj situaciji, pogrešnoj cijeni za određeni proizvod te nemogućnosti isporuke po konkretnoj narudžbi kupca. Zadržavamo pravo na storniranje narudžbe s pogrešnom cijenom.
Prekrižena cijena kod određenih proizvoda nije akcijska cijena. Prekrižena cijena predstavlja preporučenu maloprodajnu cijenu koju je predložio proizvođač, a donja, niža cijena je naša redovna cijena, što znači da je kod tih proizvoda naša cijena niža od preporučene maloprodajne cijene.
Virtualno ogledalo i fotografije na web stranici
Web stranica adrialece.hr virtualnim ogledalom (virtual mirror) omogućuje 3D isprobavanje naočala preko kamere računala, pametnog telefona ili tableta. Korištenje virtualnog ogledala je dobrovoljno i služi za pružanje što bolje usluge strankama. Video materijal se ne pohranjuje na serverima, pohranjuju se samo kolačići naočala koje su izabrane za isprobavanje. Virtualno ogledalo služi samo kao pomoć prilikom izbora naočala i nije pravo mjerilo jer se veličina naočala i lica razlikuje od osobe do osobe. Adrial d.o.o. ne snosi odgovornost za pogrešan izbor naočala temeljem izbora preko virtualnog ogledala.
Nijanse naočala se mogu razlikovati od boje, odnosno nijanse na slikama prikazanim na web stranici. Do razlika dolazi zbog različitih kuteva svjetlosti prilikom slikanja. U takvim slučajevima ne preuzimamo odgovornost i reklamacija će biti odbijena. Ako niste sigurni kakve je boje okvir, pišite našoj korisničkoj službi koja će vam s veseljem detaljnije opisati boju ili poslati dodatne fotografije.
Aplikacija za mjerenje razmaka zjenica (PD)
Aplikacija za mjerenje razmaka zjenica (PD) služi kao pomoć pri određivanju razmaka zjenica. Rezultati mjerenja su informativni i ne prihvaćamo odgovornost za krivo izmjeren razmak, odnosno ako se vrijednost razlikuje u usporedbi s vrijednošću izmjerenom na pregledu. Za preciznije rezultate savjetujemo korištenje HD kamere i praćenje uputa na stranici. Snimljeni materijali i rezultati mjerenja se ne pohranjuju i nakon napuštanja aplikacije se automatski brišu.
Kod za popust
Tvrtka Adrial d.o.o. će periodično, po svojoj odluci, nuditi određene popuste, odnosno akcije. Uvjeti akcijske prodaje bit će detaljno opisani, posebice trajanje akcijske prodaje, visina popusta i sl. Nakon isteka akcije, tvrtka Adrial d.o.o. neće primati nove narudžbe po uvjetima koji se odnose na akcijsku prodaju kojoj je istekao rok.
Napomena:
- Akcija „Sve leće bez PDV-a“: prilikom narudžbe se još uvijek naplaćuje PDV. Od osnovne cijene se obračuna (oduzme) samo popust u vrijednosti PDV-a koji za kontaktne leće iznosi 5 %.
- Akcije: Crni petak i Cyber Monday vrijede samo jedan dan godišnje, na datum na koji padaju.
- Nijedna akcija se ne odnosi na ugradnju/zamjenu leća za naočale. Ako narudžbu predate preko obrasca za zamjenu/ugradnju leća, nije moguće koristiti kod za popust.
Akcije i popusti se međusobno ne zbrajaju i isključuju se. Možete koristiti samo jedan kod za popust. Ukoliko vam je potrebna dodatna pomoć, molimo vas da se obratite našoj službi za korisnike na telefon: 01 7757 572.
Popusti se ne odnose na proizvode koji su već sniženi.Važno:
Ako prilikom narudžbe iskoristite popust i nakon toga vratite proizvode u nižem iznosu od onog koji je uvjet za popust, iznos popusta će se odbiti od vraćenog novca (Npr. akcija 35 kn popusta prilikom kupovine iznad 349 kn - ako je narudžba za 500 kn, a vraćeni proizvodi za 300 kn, ostatak od 200 kn nije dovoljan za obračun popusta i vraćeni iznos će biti 265 kn)
Prioritetna narudžba
Prioritetnu narudžbu obrađujemo tako da sve narudžbe s oznakom "prioritetno", u slučaju da taj dan imamo veliki broj narudžbi i ne možemo ih sve poslati, imaju prednost, odnosno bit će na vrhu popisa. Tako vam garantiramo da će vaš paket biti pripremljen i predan dostavnoj službi prije svih ostalih. Prioritetna narudžba je moguća samo za proizvode koji su na zalihi. Ako proizvod nemamo na zalihi, a vi izaberete prioritetnu narudžbu, vaš će paket biti pripremljen čim se proizvod vrati na zalihu. Paket ćemo predati dostavnoj službi - Hrvatska pošta pakete preuzima do 10:00, a Overseas Express do 11:00 sati svaki radni dan. Nakon što dostavne službe preuzmu vaš paket, ne odgovaramo za trajanje dostave. Dostava u većini slučajeva traje dva do tri radna dana.
Prioritetna narudžba se naplaćuje 14 kn i dostupna je za kupovinu kontaktnih leća, otopina za leće, dodataka za leće, sunčanih naočala i korekcijskih okvira. Nije moguće izabrati prioritetnu narudžbu za korekcijske okvire s ugrađenom dioptrijom.
Osiguranje paketa
Osiguranje paketa vam omogućava da osigurate svoj paket. Tako ćete, u slučaju da dođe do oštećenja sadržaja u paketu prilikom transporta, biti osigurani. To znači da ćemo prihvatiti oštećen paket i na vašu adresu poslati novi paket (mi preuzimamo troškove dostave). Važno: preporučujemo vam da odbijete preuzimanje paketa koji je oštećen izvana kako biste uštedjeli vrijeme i troškove za vraćanje paketa. Ako ste svejedno preuzeli oštećen paket, pošaljite nam fotografije i opis problema na info@adrialece.hr kako bi vam naša korisnička služba poslala daljnje upute.
Osiguranje paketa se dodatno naplaćuje 7 kn (za sve proizvode osim sunčanih i korekcijskih naočala), odnosno 28 kn (za sunčane i korekcijske naočale).
Pametna alternativa
Kontaktne leće i otopine ponuđene kao pametna alternativa predlažu se temeljem dosadašnjih povratnih informacija, s obzirom na omjer cijene i kvalitete. Prije izbora se svakako posavjetujte sa svojim optometristom ili oftalmologom jer nisu sve leće primjerene za svako oko.
Outlet ponuda
Outlet ponuda sunčanih i korekcijskih okvira vrijedi do isteka zaliha. Zadržavamo pravo do promijene cijena.
Načini plaćanja
Online trgovina adrialece.hr omogućava sljedeće načine plaćanja:
- Plaćanje pouzećem (30 ili 35 kuna) – plaćanje iznosa narudžbe vrši se djelatniku kurirske službe ili u poštanskom uredu gotovinom prilikom preuzimanja pošiljke s naručenim proizvodima. Plaćanje pouzećem se naplaćuje 5 kn i za narudžbe iznad 399 kn.
- Uplatom na žiro-račun (25 ili 30 kuna) – po primitku narudžbe na e-mail adresu koju ste upisali prilikom narudžbe šaljemo ponudu s podacima o ukupnom iznosu narudžbe i broj našeg žiro-računa (IBAN). Navedeni iznos potrebno je uplatiti na naš žiro-račun (npr. virmanom, putem internetskog bankarstva i sl.), kako bismo vam poslali naručene proizvode.
Korisnik: Adrial d.o.o.
IBAN: HR2523600001102372619
SWIFT(BIC): ZABAHR2X
Zagrebačka banka d.d.
- Google Pay
- Kreditnom karticom – ako ste odabrali plaćanje kreditnom karticom, nakon potvrđene narudžbe i potvrde, morate unijeti podatke kartice.
Unos podataka kreditne kartice:
- Brand kartice (odaberite brand kreditne kartice; Visa, Mastercard)
- Broj kartice (upišite broj kreditne kartice)
- Ime vlasnika (upišite podatke vlasnika kartice)
- Vrijedi do – mjesec/godina
- Kontrolni broj (CVV broj). Kod MasterCarda i Vise ćete ga pronaći na poleđini kartice
Napomena: Plaćanje korekcijskih naočala je moguće samo uplatom na žiro-račun ili kreditnom karticom.
Dostava
Dostava robe vrši se u roku 2–3 radna dana putem Hrvatske pošte ili Overseas Expressa. Trošak dostave naplaćuje se 25 ili 30 kn, odnosno 30 ili 35 kn, ovisno o načinu plaćanja i izboru kurirske službe za narudžbe ispod 399 kn. Za kupnju iznad 399 kn troškove isporuke krije prodavatelj (Adrial d.o.o.).
U slučaju vidljivih vanjskih oštećenja paketa, kupac može odbiti prihvatiti pošiljku Hrvatske pošte. Svaku nedostavljenu pošiljku koja se šalje putem Hrvatske pošte, možete preuzeti u roku od 5 dana. Ukoliko ju ne preuzmete, pošiljka se vraća prodavatelju. Važno! Hrvatska pošta naplaćuje ležarinu za pakete koji nisu preuzeti u poštanskom uredu u roku od jednog dana nakon ostavljene obavijesti o prispijeću pošiljke. Više možete pročitati direktno na stranicama Hrvatske pošte. Opće uvjete poslovanja kurirske službe Overseas Express možete pogledati ovdje.
Roba je osigurana od gubitka u dostavi. Ukoliko kupac ne zaprimi paket, mora obavijestiti prodavatelja kako bi isti poduzeo radnje prema pronalasku ili slanju nove pošiljke.
Otprema robe vrši se svakim radnim danom u 10 h. Ukoliko su proizvodi na zalihi, sve narudžbe izvršene do tog sata bit će poslane isti dan. Narudžbe izvršene nakon 10 h bit će poslane idući radni dan. Odmah nakon otpreme robe, obavijestit ćemo vas o kodu za praćenje pomoću kojeg možete u bilo kojem trenutku provjeriti gdje se nalazi vaša pošiljka.
Kupac se kupnjom slaže da se u svrhu lakše i brže dostave na etiketi paketa napiše telefonski broj. Ukoliko kupac ne želi ispis broja, o tome nas mora obavijestiti prilikom narudžbe.
Napomena: U slučaju izvanrednih situacija (poteškoće u prometu, vremenske nepogode, povećan broj pošiljaka,…) vrijeme dostave može biti dulje od navedenog i Adrial d.o.o. ne odgovara za kašnjenje pošiljaka.
Odustajanje od narudžbe
Kupac ima pravo odustati od narudžbe predane na internet stranici adrialece.hr. U slučaju otkazivanje narudžbe kontaktirajte nas na broj telefona 01 7757 572 ili putem e-mail adrese info@adrialece.hr. Ukoliko je narudžba već poslana, kupac nije dužan preuzeti paket s naručenim proizvodima. Povrat sredstva bit će izvršen u što kraćem roku.
Vraćanje robe
Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača, kupac ima pravo u roku od 14 dana od preuzimanja artikla obavijestiti prodavača da odustaje od ugovora, bez potrebe navođenja razloga svoje odluke. Rok počinje teći od datuma isporuke proizvoda, odnosno isporuke zadnjeg proizvoda iz narudžbe. Prema članku 79., stavak 3. Zakona o zaštiti potrošača, potrošač nema pravo na jednostrani raskid ugovora ako je predmet ugovora roba koja je izrađena po specifikaciji potrošača ili koja je jasno prilagođena potrošaču, a to se odnosi na korekcijske leće za naočale te blue blocker leće za naočale.
Želite vratiti proizvode nakon više od 14 dana od kupovine?
U skladu s uvjetima poslovanja i ispunjenim dodatnim uvjetima, povratak nakon više od 14 dana moguć je samo za KONTAKTNE LEĆE ako vam se u međuvremenu promijenila dioptrija. UVJET! Kontaktne leće možete vratiti samo u slučaju da je kutija originalno zatvorena, neoštećena i da je rok upotrebe najmanje godinu dana. Morate nam poslati i najnoviji nalaz za kontaktne leće. Pakiranje od više leća koje se sastoji od nekoliko kutijica (2x3 leće, 2x90 leća, 6x30 leća i slično) smatra se kao cijelina te ne omogućujemo vraćanje jedne ili dvije kutijice od 30 leća.Prije ispunjavanja obrazca za jednostrani raskid ugovora koji možete preuzeti ovdje OBAVEZNO je prijaviti raskid na info@adrialece.hr ili na 01 7757 572.
U slučaju jednostranog raskida ugovora postupat ćemo prema Zakonu o zaštiti potrošača, odnosno Zakonu o obveznim odnosima. Povrat plaćenog iznosa izvršit ćemo nakon što se proizvodi vrate prodavatelju. Povrat robe kupac mora izvršiti bez odgađanja, a najkasnije u roku 14 dana od poslane obavijesti za odustajanje od ugovora.
Kupac je prema Zakonu o zaštiti potrošača dužan snositi izravne troškove povrata proizvoda ako koristi svoje pravo na jednostrani raskid ugovora, a ukoliko kupac želi, može se obratiti prodavatelju putem mail adrese info@adrialece.hr ili broja telefona 01 7757 572 radi pribavljanja obavijesti o načinu, mogućnostima i uvjetima vraćanja proizvoda.
Kupac je sukladno članku 77. stavak 5. Zakona o zaštiti potrošača odgovoran za svako umanjenje vrijednosti kupljenog proizvoda koje je rezultat rukovanja kupljenim proizvodom. Vraćeni proizvod mora biti u originalnom pakiranju, neoštećen, u nepromijenjenoj količini (kutija leća mora biti neotvorena) i popraćen kopijom računa. Ukoliko je kupac prilikom narudžbe primio poklon, neoštećen i neotvoren poklon je također potrebno vratiti u originalnom pakiranju. Paket je potrebno poslati preporučenom poštom.
Želite ugradnju, odnosno zamjenu leća za naočale? Ovdje možete naručiti ugradnju novih leća.
U slučaju vraćanja naočala, zaštitni pečat ne smije biti oštećen. Uklonjen zaštitni pečat je znak nošenja, odnosno korištenja naočala, stoga zamjena i vraćanje novca nisu mogući. Povrat je moguć samo dostavnim službama Hrvatska pošta i Overseas Express.
Adresa za povrat robe isključivo kurirskim službama:
Vraćanje Hrvatskom poštom:
Adrial d.o.o.
NSC
Centralno skladište
Poštanska ulica 9
10410 Velika Gorica
OIB: 68923548189
Vraćanje Overseas Expressom:
Adrial d.o.o.
Overseas Express
Zastavnice 38A
10251 Hrvatski Leskovac
Napomena: Na navedenim adresama NE postoji fizička poslovnica. Molimo vas da ne dolazite osobno.
Reklamacije
Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača, kupac ima pravo na reklamaciju. Reklamacija se smatra valjanom ukoliko odgovara uvjetima za reklamaciju sukladno Zakonu o obveznim odnosima i Zakonu o zaštiti potrošača.
Reklamacija kontaktnih leća
Reklamaciju je potrebno prijaviti na e-mail info@adrialece.hr u roku od 60 dana. U e-mailu opišite problem, pošaljite fotografije LOT broja i parametara naručenih kontaktnih leća. Kontaktne leće pohranite u otopinu za leće i prema uputama, koje dobijete e-mailom, pošaljite u reklamacijski postupak na našu adresu te priložite originalnu ambalažu proizvoda i ispunjeni obrazac za reklamaciju.
Priložite kopiju zadnjeg oftalmološkog nalaza (prije reklamacije provjerite jeste li pravilno naručili i koristili medicinska pomagala prema uputama svog optometrista/oftalmologa). Reklamacijski postupak će početi samo ako su ispunjeni svi gore navedeni uvjeti.
Reklamacija korekcijskih naočala
Prijavite reklamaciju na e-mail info@adrialece.hr u roku od 60 dana, pošaljite nalaz i opišite problem. Prilikom slanja naočala u reklamacijski postupak, priložite sve što ste dobili uz naručene naočale (etui, originalnu ambalažu, krpicu, demo leće za naočale, ambalažu leća za naočale, ...). Na e-mail nam pošaljite svoje fotografije s naočalama kako bismo vidjeli njihov položaj (fotografija s prednje i bočne strane). Ako se radi o progresivnim naočalama, na lećama naočala markerom koji je primjeren za pisanje po staklima označite gdje se nalaze vaše zjenice (s točkicom). Ako se radi o jednožarišnim naočalama, dovoljne su samo fotografije (s prednje i bočne strane).
Upozoravamo stranke da izaberu okvir primjerene veličine i oblika s obzirom na njihovo lice jer postoji mogućnost da izabrani okvir neće biti optimalan. Preporučujemo vam da se prije potvrde narudžbe posavjetujete s optičarom oko izbora okvira.
Reklamacija sunčanih naočala
Prijavite reklamaciju na e-mail info@adrialece.hr u roku od 60 dana, pošaljite fotografije i opišite problem. Prilikom slanja naočala u reklamacijski postupak, priložite sve što ste dobili uz naručene naočale (etui, originalnu ambalažu, krpicu, ...).
Kupac je dužan prodavatelju vratiti proizvod u dogovorenom roku na dogovorenu adresu. Kupac je dužan vratiti proizvod o svom trošku. Prodavatelj neće prihvatiti pakete s otkupninom. Ako se reklamacija odobri, prodavatelj će vratiti novac za poštarinu (do 35 kn koliko iznosi najviša poštarina na adrialece.hr). Prodavatelj je dužan u roku 14 dana od primitka reklamacije kupcu odgovoriti na zahtjev.
Reklamaciju je obavezno prijaviti na info@adrialece.hr ili 01 7757 572. Obrazac za reklamaciju možete preuzeti ovdje.
Želite samo ugradnju, odnosno zamjenu leća za naočale?
Ako želite da ugradimo nove leće za naočale u vaše okvire, imajte na umu da ne odgovaramo za kvalitetu navedenih okvira i ne možemo preuzeti odgovornost za bilo kakvu štetu koja bi mogla nastati prilikom ugradnje. Kupac treba biti svjestan da sve vrste okvira za naočale imaju određeni vijek trajanja koji ovisi o kvaliteti materijala, starosti okvira i načinu rukovanja njima. Ako je okvir oštećen tijekom brušenja i postavljanja naših naočalnih leća, kupcu će se nadoknaditi iznos plaćen za zamjenu leća, a oštećeni okvir će im se poslati nazad. Molimo da okvir koji šaljete na zamjenu leća bude čist jer ako dobijemo okvir koji je uprljan, odbit ćemo ugradnju/zamjenu leća.
Dimenzije na web stranici su namijenjene lakšem i pravilnom odabiru okvira. Ako kupac naruči premali ili preveliki okvir, premontaža leća u drugi okvir nije moguća. Ako ste zainteresirani za dodatne dimenzije, obratite se našoj korisničkoj podršci.
Najtočnija dioptrija za naše oko nalazi se u sredini leće. U kutovima leće se počinju pojavljivati distorzije. Distorzije su uočljivije kod visokih dioptrija. Kod problema s distorzijom je potrebno okretati cijelu glavu, a ne samo micati oči. Distorzije se ne smatraju predmetom reklamacija ako su leće pravilno izrađene. Ako imate problema s odabirom najboljih leća, savjetujemo da potražite pomoć okulista/oftalmologa.
Sve informacije na web stranici služe kao pomoć kod odabira, a ne kao obvezan izbor (primjer: za dioptriju -6,00 ne preporučujemo debljinu od 1,5 i 1,6, jer će rezultat biti predebela leća za naočale, no proizvodnja je još uvijek moguća u većini slučajeva). Ako npr. stranka ima dioptriju +/- 2,00 može odabrati bilo koju debljinu leće. Naravno, veća optička aberacija znači da će leća biti tanja, lakša, ljepša i da će dokazano smanjivati distorziju.
Mjerenja oftalmologa vrše se u skladu sa svrhom korištenjem naočala. Prilikom pregleda navedite u koju ćete svrhu koristiti naočale. Ako ćete npr. koristiti naočale za televiziju, moraju vam izmjeriti dioptriju u tu svrhu, kao i za vožnju.
Reklamacije:
Reklamacije rješavamo pomoću vaših informacija. Ako se kod reklamacija ne podnese sva potrebna dokumentacija, ona će biti odbijena. Povrat proizvoda mora sadržavati svu potrebnu dokumentaciju i originalno pakiranje, u suprotnom se odbija (primjer: Sunčane naočale Crullé moraju se vratiti s kartonskom kutijicom, karticom za polarizaciju i krpicom za čišćenje). Svi povrati i reklamacije trebaju biti pravilno zapakirani - u kartonsku kutiju, po mogućnosti s mjehurićima, kako bi se izbjegla oštećenja. Nepravilno zapakirane naočale (npr. bez etui-a) neće se smatrati reklamacijom. Ako vraćena roba dođe oštećena zbog nemara, reklamacija se neće uzeti u obzir.
Razmatramo samo predmet reklamacije (npr. vi reklamirate dioptriju, mi se fokusiramo samo na to). Reklamacija nije moguća ako ste na bilo koji način posezali u naočale ili uključivali ugradnju leća drugih dobavljača, ravnanje ili savijanje, lijepljenje itd. Naša korisnička služba je tu da vam pomogne. Stoga je poželjno njima prijaviti reklamaciju, jer to znatno skraćuje postupak. Ako im odmah pošaljete svu potrebnu dokumentaciju, riješite se svih dugotrajnijih postupaka. U postupku reklamacije korekcijskih naočala provjeravamo sve mogućnosti zašto naočale ne odgovaraju. Ako u postupku ne dođemo do zaključka ili je sve je po narudžbi s naše strane pravilno, kupac mora poslati novi nalaz od drugog davatelja usluga u roku od osam dana (zbog mogućeg pogrešnog mjerenja dioptrije).
U slučaju pogrešne narudžbe - netočnih podataka, dioptrije, debljine leća, vidnog polja - nije moguća reklamacija.
Šteta uzrokovana toplinom nije predmet žalbe. Obično se takva oštećenja prepoznaju po preoblikovanoj plastici, mjehurićima, napuknutom antirefleks sloju itd. Jednako tako ne uzimamo u obzir oštećenja uzrokovana parfemima, gelovima za kosu, znojem, PH kože i slane vode te posljedice nepravilne uporabe, zanemarivanja i nepropisnog čuvanja. Nepravilna upotreba također uključuje oštećenja zbog upotrebe agresivnih sredstava za čišćenje i alkohola.
Ako je itko (osim nas i naših optičara) na bilo koji način posezao u naočale (druga optika ili sam kupac), žalba se odbija.
Reklamacije progresivnih naočala:
Za najuspješnije rješenje žalbi na progresivne leće potrebno je dodati vrećice naočalnih leća, plavu karticu s podacima o lećama, okvir s ugrađenim lećama, izvorni nalaz kupca, bočnu fotografiju (zbog nagiba naočala) te frontalnu fotografiju (zbog visine). Fotografije možete poslati i e-poštom. Za uspješno rješenje reklamacije moramo znati što više informacija - koje probleme osjećate i na kojoj udaljenosti ne vidite. U slučaju naknadnog slanja ovih dokaza, kupac sam snosi troškove slanja. Ako klijent ne želi sudjelovati i poslati dokumentaciju, reklamacija će biti odbijena.
Naručite zamjenu/ugradnju novih leća za naočale.
Primjedbe i prigovori
U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, kupac može podnijeti pismenu pritužbu prodavatelju na e-mail adresu info@adrialece.hr. Na sve vaše primjedbe i prigovore odgovorit ćemo u najkraćem mogućem roku.
Online rješavanje potrošačkih sporova
Obavještavamo vas o mogućnosti rješavanja potrošačkih pritužbi putem online rješavanja potrošačkih sporova temeljem Uredbe o online rješavanju potrošačkih sporova 2006/2004 i Direktive 2009/22/EC i Direktive o alternativnom rješavanju alternativnih sporova 2013/11/EU putem ovog linka.
Registracija
Kako bi ostvario kupnju, korisnik se mora registrirati na stranici adrialece.hr. Prilikom registracije potrebno je unijeti tražene podatke (ime, prezime, telefon, e-mail, lozinku…). Registracija je moguća tek nakon što su svi potrebni podaci upisani u bazu, a za svako daljnje korištenje usluge potrebno je upisati samo korisničko ime i lozinku. Korisnik snosi odgovornost za točnost i potpunost unešenih podataka prilikom registracije. Ukoliko korisnik ima poteškoće prilikom registracije ili prijave te ako dođe do bilo kakve promjene podataka, koje je korisnik unio prilikom registracije, poželjno je da u što kraćem roku ažurira svoj korisnički račun ili o promjeni obavijesti adrialece.hr na broj telefona 01 7757 572 ili putem e-mail adrese info@adrialece.hr.
Izjava o privatnosti
Adrial d.o.o. poštuje vaše pravo na privatnost i nastoji osigurati najvišu razinu zaštite vaših osobnih podataka. U pružanju naših usluga putem ove stranice dužni smo postupati u skladu sa zakonima i propisima koji definiraju zaštitu osobnih podataka. Tvrtka se obvezuje da će prikupljene podatke, koje ćete dostaviti putem internetske stranice, koristiti u skladu s namjenom za koju ste nam ih povjerili isključivo uz vaše dopuštenje.
U skladu s općom uredbom o zaštiti osobnih podataka (GDPR), Adrial d.o.o. se obvezuje informirati kupce o načinu korištenja prikupljenih podataka, redovito davati kupcima mogućnost izbora o upotrebi njihovih podataka, uključujući mogućnost odluke žele li oni ili ne da se njihovo ime ukloni s newsletter popisa pretplatnika ili s lista kupaca čiji se podaci koriste u marketinške svrhe odnosno za internu statističku obradu. Svi se podaci o korisnicima strogo čuvaju i dostupni su samo djelatnicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi djelatnici tvrtke Adrial d.o.o. i poslovni partneri odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti.
Više informacija o zaštiti osobnih podataka možete pronaći ovdje.
Sadržaj kreiran od strane korisnika
Korištenjem web stranice adrialece.hr korisnik prima na znanje i pristaje da su svi komentari, odnosno svaki sadržaj koji je učinio dostupnim na web ili Facebook stranici adrialece.hr, podložni uporabi i slobodnom korištenju/iskorištavanju od strane tvrtke Adrial d.o.o. na način da se isti može uređivati, prerađivati, ukloniti djelomično ili u cijelosti, modificirati, objaviti i/ili prenijeti na bilo koji način i u bilo kojem formatu, a sve u skladu s ovim Uvjetima.
Smatra se da svaka dostava sadržaja kreiranog od strane korisnika stranice adrialece.hr, kao i svaka objava ili na drugi način omogućavanje dostupnim javnosti sadržaje putem web stranice adrialece.hr predstavlja korisnikovo prihvaćanje ponude tvrtke Adrial d.o.o. za sklapanje pravnog posla prema uvjetima sadržanim ovim Uvjetima, a predmet pravnog posla je ustupanje tog korisničkog sadržaja i prijenos prava na iste u korist tvrtke Adrial d.o.o.
Izjava o ograničenju odgovornosti
Za ostvarivanje kvalitetne usluge, vlasnik ove web stranice uložit će razuman trud kako bi se na web stranici adrialece.hr našli točni i aktualni podaci. Unatoč tome, uvijek postoji mogućnost pogreške pri unosu podataka, promjeni neke karakteristike artikla ili roku isporuke. U tom slučaju korisnik ima mogućnost odstupiti od ugovora (narudžbe) ili se odlučiti za zamjenu artikla.
Web stranica adrialece.hr korisnicima omogućava objavljivanje komentara, izuzevši komentare koji na bilo koji način vrijeđaju, prijete, obmanjuju ili diskriminiraju. U takvim slučajevima vlasnik web stranice adrialece.hr ograničava se od svih odgovornosti i ima pravo ukloniti komentare neprimjerenog sadržaja. Kupnjom artikla kupac potvrđuje da će prilikom uporabe kontaktnih leća slijediti upute i savjete svog okulista ili optometrista. Kupnjom također potvrđuje da osoba, koja će koristiti kontaktne leće, redovito kontrolira vid kod optometrista ili okulista te da ne postoje nikakve prepreke za nošenje kontaktnih leća. Osobe koje bi željele koristiti kontaktne leće moraju prije kupnje leća obaviti pregled kod okulista ili optometrista. Kako bismo osigurali kvalitetu usluga i sigurnost prilikom procesa naručivanja, kupovinom na adrialece.hr, vlasniku web stranice adrialece.hr potvrđujete i jamčite točnost vaših podataka. Korisnicima savjetujemo da koriste sve proizvode u skladu s uputama i preporukama proizvođača. Obavljenom kupnjom korisnik se slaže da koristi proizvode na vlastitu odgovornost.
Sadržaj objavljen na web stranici adrialece.hr informativne je prirode. Web stranica adrialece.hr ne sadrži informacije o svim očnim bolestima, ni ne sadrži sve zdravstvene informacije relevantne očnim potrebama. Informacije dostupne na web stranici adrialece.hr opće su prirode te služe poticanju komunikacije između vas i vašeg okulista. Naša stranica nijednom korisniku ne nudi medicinsku dijagnostiku i ne smije se koristiti kao zamjena za stručnu medicinsku dijagnostiku, savjete ili liječenje. Sva pitanja u vezi s vašim zdravstvenim stanjem, postavljanjem dijagnoze ili liječenjem potrebno je postaviti vašem okulistu. Nikad ne smijete ignorirati ili se ne pridržavati uputa vašeg liječnika te odugovlačiti s pregledima i stručnom dijagnozom zbog informacija dostupnih na web stranici adrialece.hr. Jedina iznimka su izričito i nedvosmisleno pružene informacije.
Izjava o kolačićima
Za pravilan rad, bolje korisničko iskustvo, funkcionalnost i spremanje podataka o vašim narudžbama, internet stranica adrialece.hr koristi kolačiće (eng. cookies). Prije samog spremanja kolačića, korisnik mora pristati na njihovu pohranu na svom računalu. Ukoliko korisnik onemogući kolačiće neće moći koristiti neke od funkcionalnosti online trgovine adrialece.hr. Više o kolačićima možete pročitati ovdje.
Poveznice na društvene mreže
Web stranica adrialece.hr može uključivati poveznice (tzv. link) na društvene mreže kojima upravlja.
Zbog prirode globalne mreže tvrtka Adrial d.o.o. jamči zaštitu osobnih podataka u skladu s navedenim pravilima isključivo za društvene mreže kojima upravlja, a ne i za treće osobe.
Poklon u košarici
Za svaku kupnju iznad 249 kn nudimo poklon po odabiru. Pojedini pokloni su na raspolaganju do isteka zaliha, odnosno prestanka trajanja akcije. Izabrane poklone nije moguće mijenjati.
Leće u boji
S obzirom na to, da nijedna boja očiju nije ista, konačni efekt leća u boji može se razlikovati od pojedinca do pojedinca. Na konačni rezultat boje znatno utječe i svjetlost, boja odjeće i kose. Leće u boji bolje prekrivaju svjetliju rožnicu, stoga je boja vidljivija nego na tamnoj. Prikazane boje mogu se razlikovati od konačne boje na vašim očima. Za moguća odstupanja ne odgovaramo.
Pravila i uvjeti korištenja usluge SMS obavještavanja
1. Organizator usluge »Adrial d.o.o.«
Ova pravila određuju način djelovanja usluge »SMS obavještavanje«. Ponuđač usluge je IT Jedan d.o.o., Selska cesta 90A, 10 000 Zagreb u suradnji s organizatorom usluge Adrial d.o.o., Poslovna cona Žeje pri Komendi, Pod kostanji 6, 1218 Komenda.
2. Opis usluge
Svrha usluge je promoviranje usluga, akcija i promocijskih događaja web shopa adrialece.hr.
Svaki član SMS zajednice može se odjaviti u bilo kojem trenutku slanjem e-maila na info@adrialece.hr s dopisom telefonskog broja.
Uvjeti korištenja usluge objavljuju se na web stranici www.adrialece.hr
Usluga traje od 01.11.2017 do otkazivanja.
3. Cjenik SMS poruka
Svaki SMS poslan korisniku naplaćuje se prema trenutnom cjeniku pružatelja usluge (T Mobile, VIP i Tele 2).
4. Privatnost i zaštita podataka korisnika
Potvrđivanje SMS-om, e-mailom ili prilikom registracije korisnik potvrđuje Uvjete i odredbe o korištenju usluge te se slaže da tvrtke Adrial d.o.o. i IT Jedan d.o.o. proslijeđene osobne podatke obrađuju u svojim bazama podataka i koriste ih za statističku obradu, segmentaciju kupaca, obradu ponašanja kod prošlih kupnji, ispunjenje ugovornih obveza, slanje ponuda, reklamnih materijala, pozivnica za događaje organizatora i partnera tvrtke organizatora, kao i za telefonske, pisane i elektronske ankete i prikupljanje narudžbi. Suglasnost o prikupljanju osobnih podataka je dobrovoljna. Korisnici imaju pravo pregledati, kopirati, ažurirati, popravljati, blokirati i brisati svoje osobne podatke. Osobni podaci mogu se proslijediti pružatelju usluge IT Jedan d.o.o.
5. Mobilna SMS zajednica adrialece.hr
Korisnici koji se pridruže zajednici poslanom SMS porukom, emailom ili registracijom dobiti će korisne obavijesti i informacije o kampanjama, novostima itd. Korisnik ove usluge primit će do 4 SMS poruke mjesečno, a poruka će uvijek sadržavati mogućnost odjave. Svaki član SMS zajednice može se odjaviti u bilo kojem trenutku na info@adrialece.hr. U bazi primatelja SMS poruka nalaze se stranke koje su se odjavile tjedan dana prije samog slanja poruke. Poslane SMS poruke naplaćuju se prema cjeniku vašeg mobilnog operatera. Akcije poslane putem SMS-a vrijede samo na dan slanja.
6. Opći uvjeti suradnje
Registracijom na adrialece.hr smatra se da se korisnik slaže s ovim uvjetima korištenja usluge. Uslugu mogu koristiti korisnici sljedećih mobilnih mreža: T Mobile, VIP i Tele 2.
Pravila o privatnostiZaštita osobnih podataka
Adrial d.o.o. poštuje vaše pravo do privatnosti i nastoji osigurati najvišu razinu zaštite vaših osobnih podataka. U pružanju naših usluga putem ove stranice dužni smo postupati u skladu sa zakonima i propisima koji definiraju zaštitu osobnih podataka. Tvrtka se obvezuje da će prikupljene podatke, koje ćete dostaviti putem internetske stranice, koristiti u skladu s namjenom za koju ste nam ih povjerili isključivo uz vaše dopuštenje.
U skladu s općom uredbom o zaštiti osobnih podataka (GDPR), Adrial d.o.o. se obvezuje informirati kupce o načinu korištenja prikupljenih podataka, redovito davati kupcima mogućnost izbora o upotrebi njihovih podataka, uključujući mogućnost odluke žele li oni ili ne da se njihovo ime ukloni s newsletter popisa pretplatnika ili s lista kupaca čiji se podaci koriste u marketinške svrhe odnosno za internu statističku obradu. Svi se podaci o korisnicima strogo čuvaju i dostupni su samo djelatnicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi djelatnici tvrtke Adrial d.o.o. i poslovni partneri odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti.
Naručivanje putem internetaAdrial d.o.o. obrađuje potrebne osobne podatke iz članka 6. točke 1. (b) Uredbe (EU) 2016/679 EUROPSKOGA PARLAMENTA I VIJEĆA koji su potrebni za sklapanje ugovora s Adrial d.o.o., uključujući:
• Ime
• Prezime
• E-mail
• Telefonski broj
• Adresu za isporuku
• Digitalnu fotografiju vašeg važećeg recepta za kontaktne leće
Sve podatke dijelimo s dostavnom službom i knjigovođom. Navedeni su osobni podaci zaštićeni ugovorom kojeg imamo s trećim stranama i neće se upotrebljavati ni za koju drugu svrhu osim za izvršavanje dostave naručenih paketa. Opće uvjete o zaštiti privatnosti dostavne službe s kojom surađujemo možete pronaći ovdje.
Dodatno, uz vaše izričito dopuštenje prilikom obavljanja narudžbi putem našeg web shopa prikupljat ćemo iste podatke neophodne za izvršenje narudžbe u svrhu daljnje interne statističke obrade podataka. Moguća upotreba osobnih podataka može uključivati i e-mail i SMS komunikaciju.Vrijeme obrade
U skladu s važećim zakonom, za potrebe izvršenja ugovora, a u svrhu evidentiranja ugovora i bilo kakve buduće primjene i zaštite prava i obveza stranaka, pohrana i obrada osobnih podataka odnosi se na gore navedeno svrhu za razdoblje od 10 godina od obavljanja posljednjeg ugovora, osim ako zakonom nije drugačije propisano za održavanje ugovorne dokumentacije na duže razdoblje. Gore spomenuta obrada omogućena je člankom 6., dijelom 1. (b) PROPISA (EU) 2016/679 EUROPSKOGA PARLAMENTA I VIJEĆA: "obrada je neophodna za izvršenje ugovora za koji je nositelj podataka je stranka ili radi poduzimanja koraka na zahtjev nositelja podataka prije sklapanja ugovora."
Prijenos osobnih podataka trećim stranama
Osim ako zakon ne zahtijeva, Adrial d.o.o. neće otkriti vaše osobne podatke trećim stranama. Adrial d.o.o. izjavljuje da su svi osobni podaci povjerljivi i neće biti otkriveni trećim stranama. Neke iznimke uključuju:
• Dostavne službe - samo osobni podaci potrebni za isporuku robe bit će otkriveni našim dobavljačima.
• Davatelji usluga ocjenjivanja - otkrivaju se samo osobni podaci potrebni za dodjelu ocjena.
• Davatelji usluga plaćanja - otkrivaju se samo osobni podaci potrebni za plaćanje narudžbe.
Ostale upotrebe vaših osobnih podataka uključuju:
• Davatelj softvera usluge Google Analytics - Google Inc.
• Davatelj usluga e-pošte i SMS komunikacijskih usluga - Mailkit Alternattively
druge pružatelje softvera za obradu, usluge i aplikacije koje tvrtka trenutačno ne koristi. Administrator ne namjerava prenijeti vaše osobne podatke trećoj zemlji (državi izvan EU) ili bilo kojoj međunarodnoj organizaciji.Marketing komunikacije
Adrial d.o.o. može vam poslati komercijalne poruke na vašu e-mail adresu. Ovaj postupak dopušten je Zakonom br. 480/2004 članak 7., dio 3. usluga informacijskog društva, osim ako se ne odlučite odbiti tu mogućnost u budućnosti. Ako se u bilo kojem trenutku odlučite da više ne želite primati naše e-poruke, kliknite na link za odjavu koji se nalazi na dnu svakog e-pošte newslettera ili isključite pretplatu u svojim postavkama na našem web shopu. Adrial d.o.o zadržat će e-mail adresu tri godine nakon posljednjeg ugovora o kupnji između dvije strane.
Prava nositelja podataka
U bilo kojem trenutku možete pristupiti i ažurirati svoje osobne podatke prijavom na profil svog korisničkog računa. Prema uvjetima navedenim u propisima imate sljedeća prava:
• zatražiti od administratora pristup vašim osobnim podacima
• informacije o podacima koji se obrađuju
• ažurirati ili ispraviti vaše osobne podatke
• izbrisati svoje osobne podatke (osim ako takva brisanja osobnih podataka nisu u suprotnosti s odredbama ovog članka i legitimnim interesima Adrial d.o.o.)
• ograničiti obradu vaših osobnih podataka
• prigovoriti obradi vaših osobnih podataka.
Ako imate bilo kakva pitanja ili nedoumice u vezi s rukovanjem ili obradom vaših osobnih podataka, možete nas kontaktirati putem e-pošte: info@adrialece.hr
Prijava na newsletterPrijavom u sistem na Adrialece.hr možete se pretplatiti i na newsletter. Pretplatom nam dajete dopuštenje da vas putem elektroničke pošte obavještavamo o novitetima i vijestima iz naše ponude, savjetima, popustima i nagradnim igrama.
Suglasnost koju ste nam dali možete u svakom trenutku opozvati. Ako newsletter više ne želite primati, pošaljite nam mail na info@adrialece.hr ili se odjavite klikom na za to predviđen link na dnu newsletter maila.Korisnički generiran sadržaj
Korisnički generiran sadržaj (KGS eng. UGC) odnosi se na sadržaj koji je kreirao kupac bilo u svrhu pohvale, promocije i sl. Za svaki slučaj korištenja sadržaja generiranog od strane kupca, isti će biti unaprijed pitani slažu li se s objavom i korištenjem njihovih osobnih podataka bilo koje vrste koji će biti dani ili opisani u danom sadržaju. Naglašavamo da bez izričitog pristanka kupca nećemo i ne možemo objavljivati niti jedan korisnički generiran sadržaj na svojim društvenim mrežama ili web stranici. Za ovakve su slučajeve kreirane posebne privole, koje ujedno znače potvrdu kupcima da su pristali dati nam određene osobne podatke i svoj sadržaj na korištenje.
Prava korisnikaAdrial d.o.o. osigurava ostvarivanje svih vaših prava koja vam pripadaju u vezi s obradom vaših osobnih podataka.
Pojedinac, na kojeg se nanose osobni podaci, može u bilo kojem trenutku zatražiti da mu Adrial d.o.o.:
• potvrdi da li se njegovi podaci obrađuju ili ne,
• omogući pristup osobnim podacima (tj. uvid ili kopija podataka);
• pruži informacije koje se odnose na obradu tih podataka (npr. svrha obrade, vrsta osobnih podataka, partneri kojima se posreduju podaci, predviđeno razdoblje pohrane podataka itd.);
• omogući ispravak i dopunu njegovih netočnih i nepotpunih osobnih podataka;
• omogući pravo brisanja osobnih podataka;
• omogući pravo ograničiti obradu podataka;
• omogući pravo na prigovor na obradu ako obrada podataka temelji na legitimnom interesu prodavača;
• omogući pravo do prenosivih podataka te mu ih posreduje u uobičajenom obliku koji se može strojno čitati ili ih neposredno posreduje drugoj osobi;
• da dodatne informacije o njegovom pravu na žalbu nadležnom nadzornom tijelu.
Isto tako, tvrtka će pojedincu na zahtjev pružiti, u skladu s važećim zakonodavstvom, druge podatke vezane uz njegove osobne podatke koje obrađuje.
Tvrtka se obvezuje odgovoriti na zahtjeve pojedinca, na kojeg se nanose podaci, bez nepotrebnog kašnjenja, a najkasnije u zakonskim rokovima.
Način zaštite vaših podatakaAdrial d.o.o. se obvezuje zaštititi osobne podatke koje nam povjerite putem naše web stranice. Adrial d.o.o. će učiniti sve kako bi zaštitio osobne podatke od svih kršenja i zloupotrebe.
Osobne podatke pohranjujemo u svom računalnom sustavu koji je zaštićen tehničkim i organizacijskim sistemima koji sprječavaju slučajno ili nezakonito uništavanje, gubitak, promjenu i neovlašteno otkrivanje ili pristup vašim osobnim podacima.
Pristup podacima imaju samo ovlaštene osobe.
Podaci se pohranjuju i prikupljaju do otkazivanja od strane korisnika.
Online trgovina Adrialece.hr pruža sva potrebna tehnološka i organizacijska rješenja za potpunu sigurnost kupnje. Prijenos osjetljivih osobnih i transakcijskih podataka na web stranicu provodi se u sigurnom načinu rada.
Zaštitu privatnosti i sigurnost kupovine jamčimo i poštivanjem svih važećih zakonskih obveza i preporuka hrvatskih i međunarodnih udruženja potrošača.
Obavezujemo se da će svi osobni podaci dobiveni putem internetske stranice www.adrialece.hr ostati u cijelosti u vlasništvu tvrtke Adrial d.o.o. (vlasnik online trgovine www.adrialece.hr). Sa svim dostavljenim osobnim podacima postupat ćemo bezuvjetno u skladu s važećim Zakonom o zaštiti osobnih podataka.
Izjava o privatnosti stupit će na snagu 25.5.2018.860171773Web stranica koristi kolačiće. Korištenjem kolačića korisnicima omogućujemo bolje korisničko iskustvo. Više informacija OK - Korekcijske naočale