O Adrialece.hr
Vlasnik web trgovine adrialece.hr je tvrtka Adrial
d.o.o. Poslovna cona Žeje pri Komendi, Pod kostanji 6, 1218 Komenda
(SI36314765). Opći uvjeti online prodaje adrialece.hr u skladu su sa Zakonom o
zaštiti potrošača, Zakonom o provedbi Opće uredbe o zaštiti podataka te
Zakonom o elektroničkoj trgovini. Adrialece.hr, odnosno tvrtka Adrial d.o.o. je
ovlašteni prodavatelj medicinskih proizvoda putem interneta. Našim kupcima
nudimo samo najkvalitetnije, originalne proizvode koje mogu dobiti na tržištu
i trudimo se sve narudžbe izvršiti stručno i brzo.
Korištenjem
internet stranice potvrđujete da ste upoznati i suglasni s ispod navedenim
uvjetima. Ukoliko se s uvjetima ne slažete, molimo vas da napustite stranice
online trgovine adrialece.hr. Tvrtka Adrial d.o.o. pridržava prava na promjenu
uvjeta na internet stranici adrialece.hr u bilo kojem trenutku, bez prethodne
obavijesti.
Pravo na izmjene općih uvjeta
Prodavatelj zadržava
pravo izmijeniti ove opće uvjete bez prethodne najave. Korisnici su dužni
prilikom svakog korištenja Internet stranice, te posebno usluge Internet
trgovine provjeriti važeće opće uvjete.
Registracija
Registracija je prvi upis korisnika u bazu kupaca, prilikom kojeg kupac upisuje
tražene podatke (ime, prezime, adresa e-pošte, lozinka, adresa, telefonski
broj, ...). Prijava je moguća tek nakon što su svi potrebni podaci upisani u
bazu korisnika i za svako daljnje korištenje usluge, potrebno je upisati samo
korisničko ime i lozinku. Korisnik snosi odgovornost za točnost i potpunost
unešenih podataka prilikom registracije.
Ukoliko korisnik ima
poteškoće prilikom registracije ili prijave te ako dođe do bilo kakve
promjene podataka, koje je korisnik unio prilikom registracije, poželjno je da
u što kraćem roku ažurira svoj korisnički račun ili o promjeni obavijesti
adrialece.hr putem e-mail adrese info@adrialece.hr.
Izjava o privatnosti
Adrial d.o.o. poštuje vaše pravo na
privatnost i nastoji osigurati najvišu razinu zaštite vaših osobnih podataka.
U pružanju naših usluga putem ove stranice, dužni smo postupati u skladu sa
zakonima i propisima, koji definiraju zaštitu osobnih podataka. Tvrtka se
obvezuje da će prikupljene podatke, koje ćete dostaviti putem internetske
stranice, koristiti u skladu s namjenom za koju ste nam ih povjerili,
isključivo uz vaše dopuštenje.
Sukladno s općom Uredbom o zaštiti
osobnih podataka (GDPR), Adrial d.o.o. se obvezuje informirati kupce o načinu
korištenja prikupljenih podataka, redovito davati kupcima mogućnost izbora o
upotrebi njihovih podataka, uključujući mogućnost odluke žele li oni ili ne
da se njihovo ime ukloni s newsletter popisa pretplatnika ili s lista kupaca,
čiji se podaci koriste u marketinške svrhe, odnosno za internu statističku
obradu. Svi se podaci o korisnicima strogo čuvaju i dostupni su samo
djelatnicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi djelatnici
tvrtke Adrial d.o.o. i poslovni partneri odgovorni su za poštivanje načela
zaštite privatnosti.
Više informacija o zaštiti osobnih podataka
možete pronaći ovdje
.
Naručivanje proizvoda
Proizvodi se naručuju
isključivo elektorničkim obrascem za narudžbu. Obavijest o potvrdi narudžbe
kupcu će na upisanu adresu e-pošte biti poslana nakon što kupac potvrdi
narudžbu
Kako biste uspješno obavili kupnju, obratite pozornost
na:
- prijavu: za korištenje usluge potrebna je prijava korisnika;
ako se prijavljujete po prvi put, potrebna je registracija novog korisnika,
- pregled košarice: prikazan je popis svih proizvoda koje korisnik
odabere, sa svim podacima i količinama,
- unos adrese za isporuku:
odaberite adresu za račun i adresu za isporuku,
- plaćanje narudžbe:
ovdje korisnik odabire način plaćanja (plaćanje pouzećem, plaćanje putem
žiro-računa, kreditnom karticom, Apple Pay ili Google Pay).
Naručivanje proizvoda moguće je 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu. Sve narudžbe
zaprimljene tijekom neradnih dana i blagdana, bit će obrađene prvi sljedeći
radni dan. Nakon izvršene narudžbe, kupac će putem e-maila biti obaviješten
o potvrdi narudžbe.
Obavijest o otpremi naručenih proizvoda kupcu će
na upisanu adresu e-pošte biti poslana nakon što svi naručeni proizvodi budu
spremni za otpremu.
Rasprodani proizvodi - nemogućnost isporuke
U pojedinačnim slučajevima zbog velike potražnje, moguće je da prodavatelj
neke od naručenih proizvoda neće moći isporučiti, odnosno da su neki od
proizvoda iz ponude u potpunosti ili djelomice rasprodani. U slučaju
rasprodanih proizvoda, kupac će o tome biti obaviješten prije isporuke robe
putem elektronske pošte ili telefonom, te u tom slučaju prodavatelj ne snosi
nikakvu odgovornost.
Cijene
Sve cijene u trgovini adrialece.hr
izražene su u eurima (€) i uključuju porez na dodanu vrijednost (PDV).
Troškovi dostave nisu uključeni u cijenu proizvoda. Tvrtka Adrial d.o.o.
zadržava pravo na promjenu cijene u bilo kojem trenutku.
Unatoč
svakodnevnim naporima da osiguramo najažurnije i najtočnije podatke, može se
dogoditi da je podatak o cijeni pogrešan. U tom slučaju, ali i u slučaju da
se cijena artikla promijeni tijekom obrade narudžbe, adrialece.hr će
omogućiti kupcu odustajanje od kupnje.
Proces upisivanja cijene na web
stranici za svaki proizvod podložan je kontroli u više razina, no bez obzira
na to postoji mogućnost nastanka greške, budući da se ne radi o automatskom
unosu. Takve situacije su izvanredne i za njih se pružatelj usluge unaprijed
ispričava svojim kupcima jer će ih biti prisiljen obavijestiti o nastaloj
situaciji, pogrešnoj cijeni za određeni proizvod te nemogućnosti isporuke po
konkretnoj narudžbi kupca. Adrialece.hr zadržava pravo na storniranje
narudžbe, ukoliko dođe do očite pogreške, na primjer pogrešno navedena
cijena na internet stranici.
Načini plaćanja
Online trgovina
adrialece.hr omogućava sljedeće načine plaćanja:
-
Plaćanje pouzećem - plaćanje iznosa narudžbe vrši se djelatniku
kurirske službe, u poštanskom uredu gotovinom ili na paketomatu kreditnom
karticom prilikom preuzimanja pošiljke s naručenim proizvodima. Plaćanje
pouzećem se naplaćuje 0,90 € za narudžbe iznad 55 € i za vrijeme trajanja
akcije besplatna dostava.
- Uplatom na žiro-račun -
po primitku narudžbe na e-mail adresu koju ste upisali prilikom narudžbe
šaljemo ponudu s podacima o ukupnom iznosu narudžbe i broj našeg
žiro-računa (IBAN). Navedeni iznos potrebno je uplatiti na naš žiro-račun
(npr. virmanom, putem internetskog bankarstva i sl.), kako bismo vam poslali
naručene proizvode.
Korisnik: Adrial d.o.o.
IBAN:
HR2523600001102372619
SWIFT(BIC): ZABAHR2X
Zagrebačka banka
d.d.
- poklon bonom
- Google
Pay
- Apple Pay
- Kreditnom
karticom - ako ste odabrali plaćanje kreditnom karticom, nakon
potvrđene narudžbe i potvrde, morate unijeti podatke kartice.
- Plaćanje PayPal-om
Unos podataka
kreditne kartice:
- vrsta kartice (Visa, Mastercard)
- broj
kartice (upišite broj kreditne kartice)
- ime vlasnika (upišite podatke
vlasnika kartice)
- vrijedi do - mjesec/godina
- kontrolni broj
(CVV broj). Broj ćete pronaći na poleđini kartice
-
Plaćanje poklon bonom
Plaćanje poklon bonom moguće
je samo uz kupnju bona u adrialece.hr e-shopu. Svaki bon ima jedinstveni kod i
vremenski je ograničen. Prilikom odabira plaćanja bonom, Kupac mora unijeti
jedinstveni kod s bona u polje "Kod za popust" u dijelu "Košarica" prilikom
narudžbe. Bon se može iskoristiti samo za jednokratnu kupnju, u punom iznosu.
Ukoliko je vrijednost narudžbe veća od vrijednosti bona, Kupac će platiti
samo razliku. Plaćanje razlike podliježe odredbama i uvjetima transakcije,
pogledajte Opcije plaćanja. Bon se može koristiti za plaćanje bilo kojeg
proizvoda ili usluge koju nudi e-trgovina.
U slučaju neprihvaćanja
pošiljke plaćene bonom, pošiljka se vraća Prodavatelju. Prodavatelj će
otkazati kupčevu narudžbu i kupoprodajna cijena će biti vraćena. U tom se
slučaju iznos bona vraća na račun kupca u obliku kredita. Ako je narudžba
plaćena bonom i sredstvima (nadoplata), Kupac može odlučiti u kojem obliku
želi vratiti nadoplatu (na bankovni račun Kupca ili također kao kredit na
račun kupca).
Napomena: Plaćanje
korekcijskih naočala je moguće samo uplatom na žiro-račun ili kreditnom
karticom.
Kod za popust
Tvrtka Adrial d.o.o. će periodično, po
svojoj odluci, nuditi određene popuste, odnosno akcije. Uvjeti akcijske prodaje
bit će detaljno opisani, posebice trajanje akcijske prodaje, visina popusta i
sl. Nakon isteka akcije, tvrtka Adrial d.o.o. neće primati nove narudžbe po
uvjetima koji se odnose na akcijsku prodaju kojoj je istekao rok.
Napomena:
- Akcija "Sve leće bez PDV-a":
prilikom narudžbe se još uvijek naplaćuje PDV. Od osnovne cijene se obračuna
(oduzme) samo popust u vrijednosti PDV-a koji za kontaktne leće iznosi 5 %.
- Nijedna akcija se ne odnosi na ugradnju/zamjenu leća za naočale.
Akcije i popusti se međusobno ne zbrajaju i isključuju se. Možete
koristiti samo jedan kod za popust (npr. akcija vrijedi ili na okvir/sunčane
naočale ili na naočalne leče, ne na oboje). Akcije ne vrijede na ambasadorske
naočale, naočale marke Válle i LeWish. Sunčane naočale Ray Ban su
isključene iz akcija.
Popusti se ne odnose na proizvode koji su već
sniženi.
Važno:
Ako prilikom narudžbe iskoristite
popust i nakon toga vratite proizvode u nižem iznosu od onog koji je uvjet za
popust, iznos popusta će se odbiti od vraćenog novca (npr. akcija 5 €
popusta prilikom kupovine iznad 50 € - ako je narudžba za 60 €, a vraćeni
proizvodi za 30€, ostatak od 20 € nije dovoljan za obračun popusta i
vraćeni iznos će biti 25 €.
Poklon u košarici
Za svaku
kupnju iznad 35 € nudimo poklon po odabiru. Pojedini pokloni su na
raspolaganju do isteka zaliha, odnosno prestanka trajanja akcije. Izabrane
poklone nije moguće mijenjati.
Outlet ponuda
Outlet ponuda
sunčanih i dioptrijskih okvira vrijedi do isteka zaliha. Zadržavamo pravo do
promijene cijena.
Dostava
Trošak dostave se naplaćuje za sve
narudžbe ispod 55 €. U slučaju plaćanja narudžbe unaprijed, trošak
dostave naplaćuje se:
Paketomat Paket24 Hrvatske pošte 3,49 €,
Overseas Express 4,49 € i Paketomat Box Now 2,99 €, Osobno preuzimanje
Optika Adrialece.hr 0,99 €
U slučaju plaćanja prilikom preuzimanja
paketa, trošak dostave se naplaćuje:
Paket24 Hrvatske pošte, za
isporuku pošiljaka na adresu/u PU plaćanje prilikom preuzimanja paketa
naplaćuje se 4,39 €, Overseas Express 5,39 € i Paketomat Box now 3,89 €
Za kupnju iznad 55 € troškove isporuke preuzima prodavatelj (Adrial
d.o.o.). Svaku nedostavljenu pošiljku koja se šalje putem Hrvatske pošte,
možete preuzeti u roku od 5 dana. Ukoliko ju ne preuzmete, pošiljka se vraća
prodavatelju.
U slučaju osobnog preuzimanja u optici
Adrialece.hr naplaćuje se trošak pripreme robe u iznosu od 0,99 € (s
PDV-om). Plaćanje prilikom preuzimanja na mjestu preuzimanja nije moguće.
Obavezno je plaćanje unaprijed (kreditna kartica, uplata na žiro račun,
PayPal, Google Pay/Apple pay, poklon bon). Ukoliko je paket već u isporuci ili
je već dostavljen na mjesto preuzimanja, paket nije moguće preusmjeriti na
drugu adresu. Kupac je dužan preuzeti naručenu robu u roku od 14 dana od dana
obavijesti da je roba spremna za osobno preuzimanje. Ako kupac ne preuzme robu
na odabranom mjestu preuzimanja u navedenom roku, rizik slučajnog uništenja i
oštećenja robe prelazi na kupca. Nepreuzeta roba čuva se u skladištu još
narednih 30 dana. Nakon tog isteka roka kupcu se vraća iznos kupoprodajne
cijene. Taj iznos može biti umanjen za eventualne troškove skladištenja,
štete ili druge nastale troškove povezane sa skladištenjem robe. Ukoliko
nepreuzeta roba uključuje naočale s lećama izrađenima po mjeri kupca, zbog
čega nisu prikladne za daljnju prodaju, kupcu se vraća samo iznos za okvir
(ako je okvir još uvijek prikladan za daljnju prodaju).
Važno! Hrvatska pošta naplaćuje ležarinu za pakete koji
nisu preuzeti u poštanskom uredu u roku od jednog dana nakon ostavljene
obavijesti o prispijeću pošiljke. Više možete pročitati direktno na
stranicama Hrvatske
pošte . Opće uvjete poslovanja kurirske službe Overseas Express možete
pogledati ovdje .
Kupac ili druga osoba ovlaštena za primitak pošiljke dužna je prilikom
preuzimanja naručene robe provjeriti eventualna oštećenja pošiljke i odmah
ih prijaviti dostavnom djelatniku, te odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su
vidljiva vanjska oštećenja.
Svojim potpisom na Dostavnoj listi
pružatelja usluge dostave kupac ili druga ovlaštena osoba za primitak
pošiljke potvrđuju da su pošiljku zaprimili neoštećenu i bez umanjenja
njezinog sadržaja.
Prigovor izjavljen ili podnesen pružatelju usluge
dostave nakon uručenja pošiljke se ne prihvaća, osim u slučaju da primatelj
ili druga osoba ovlaštena za primitak pošiljke priloži dokaz da je
oštećenje ili umanjenje sadržaja pošiljke nastalo prije uručenja pošiljke.
Pošiljka je osigurana od gubitka u dostavi. Ukoliko kupac ne zaprimi
paket, mora obavijestiti prodavatelja kako bi isti poduzeo radnje prema
pronalasku ili slanju nove pošiljke.
Otprema paketa vrši se svakim
radnim danom u 10h. Ukoliko su proizvodi na zalihi, sve narudžbe izvršene do
tog sata bit će poslane isti dan. Narudžbe izvršene nakon 10h bit će poslane
idući radni dan. Odmah nakon otpreme paketa, obavijestit ćemo vas o kodu za
praćenje pomoću kojeg možete u bilo kojem trenutku provjeriti gdje se nalazi
vaša pošiljka.
Kupac se kupnjom slaže da se u svrhu lakše i brže
dostave na etiketi paketa napiše telefonski broj. Ukoliko kupac ne želi ispis
broja, o tome nas mora obavijestiti prilikom narudžbe.
Napomena: u slučaju izvanrednih situacija (poteškoće u
prometu, vremenske nepogode, povećan broj pošiljaka, ...) vrijeme dostave
može biti dulje od navedenog i Adrial d.o.o. ne odgovara za kašnjenje
pošiljaka.
Prioritetna narudžba
Prioritetnu narudžbu
obrađujemo tako da sve narudžbe s oznakom "prioritetno", u slučaju da taj dan
imamo veliki broj narudžbi i ne možemo ih sve poslati, imaju prednost, odnosno
bit će na vrhu popisa. Tako vam garantiramo da će vaš paket biti pripremljen
i predan dostavnoj službi prije svih ostalih. Prioritetna narudžba je moguća
samo za proizvode koji su na zalihi. Ako proizvod nemamo na zalihi, a vi
izaberete prioritetnu narudžbu, vaš će paket biti pripremljen čim se
proizvod vrati na zalihu. Paket ćemo predati dostavnoj službi - Hrvatska
pošta pakete preuzima do 10 h, a Overseas Express do 11 h svaki radni dan.
Nakon što dostavne službe preuzmu vaš paket, ne odgovaramo za
trajanje dostave. Dostava u većini slučajeva traje 2 do 3 radna dana.
Prioritetna narudžba se naplaćuje 1.99 € i dostupna je za kupovinu
kontaktnih leća, otopina za leće, dodataka za leće, sunčanih naočala i
dioptrijskih okvira. Nije moguće izabrati prioritetnu narudžbu za dioptrijske
okvire s ugrađenom dioptrijom.
Osiguranje paketa
Osiguranje
paketa vam omogućava da osigurate svoj paket. Tako ćete, u slučaju da dođe
do oštećenja sadržaja u paketu prilikom transporta, biti osigurani. To znači
da ćemo prihvatiti oštećen paket i na vašu adresu poslati novi paket (mi
preuzimamo troškove dostave). Važno: preporučujemo vam da
odbijete preuzimanje paketa koji je oštećen izvana kako biste uštedjeli
vrijeme i troškove za vraćanje paketa. Ako ste svejedno preuzeli oštećen
paket, pošaljite nam fotografije i opis problema na info@adrialece.hr kako bi vam
naša korisnička podrška poslala daljnje upute.
Osiguranje paketa se
dodatno naplaćuje 0,99 € (za sve proizvode osim sunčanih i dioptrijskih
naočala), odnosno 3,99 € (za sunčane i dioptrijske naočale).
Odustajanje od narudžbe
Kupac ima pravo odustati od narudžbe
predane na internet stranici adrialece.hr. U slučaju otkazivanja narudžbe
kontaktirajte nas putem e-mail adrese info@adrialece.hr. Ukoliko je
narudžba već poslana, kupac nije dužan preuzeti paket s naručenim
proizvodima. Povrat sredstava bit će izvršen u što kraćem roku. Odustajanje
od narudžbe ili bilo kakve promjene za dioptrijske naočale nisu moguće ako je
narudžba već plaćena.
Vraćanje
proizvoda
Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača, kupac ima pravo u roku
od 14 dana od preuzimanja artikla obavijestiti prodavača da odustaje od
ugovora, bez potrebe navođenja razloga svoje odluke (Zakon o zaštiti
potrošača, članak 79, stavka 1).Povrat prijavite preko našeg online obrasca
u korisničkom profilu. Rok započinje teći od dana kada je potrošaču ili
trećoj osobi određenoj od strane potrošača, a koja nije prijevoznik,
proizvod koji čini predmet ugovora predana u posjed.
Prodavatelj mora
bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kad je zaprimio obavijest
o odluci kupca da raskida ugovor sukladno članku 83 stavka 1. Zakona o zaštiti
potrošača, izvršiti kupcu povrat sredstava. Prodavatelj nije u obvezi
izvršiti povrat dodatnih troškova koji su rezultat kupčevog izričitog izbora
vrste prijevoza koji je različit od vrste standardnog prijevoza koji je ponudio
prodavatelj. Prodavatelj mora izvršiti povrat plaćenog tek nakon što mu
proizvodi budu vraćeni. Ukoliko je proizvod kupljen u optici Adrialece.hr,
povrat novca je moguć samo u obliku kredita na korisnički profil.
Prema članku 86, stavak 3. Zakona o zaštiti potrošača, potrošač nema pravo
na jednostrani raskid ugovora ako je predmet ugovora roba koja je izrađena po
specifikaciji potrošača ili koja je jasno prilagođena potrošaču, a to se
odnosi na dioptrijske leće za naočale, blue blocker leće za naočale i
naočale za vožnju.
Naručeni proizvodi pakirani su na način da se
uobičajenom manipulacijom u dostavi ne oštete. Paketi mogu uključivati razne
zaštitne materijale za sprječavanje loma (papir, stiropor, spužva i/ili
slično). Kupac je, u svim slučajevima kada vrši povrat proizvoda po bilo
kojoj osnovi, proizvod koji vraća prodavatelju dužan vratiti kompletan, u
stanju u kojem su mu dostavljeni i u originalnom pakiranju (trgovačko pakiranje
u kojem su proizvodi dostavljeni), sa svim pripadajućim dijelovima i
dokumentacijom.
Vraćanje kontaktnih leća
Vraćene kontaktne leće moraju biti u originalnom pakiranju, neoštećene, u
nepromijenjenoj količini i kutija leća mora biti neotvorena. Potrebno je
priložiti i kopiju računa.
Sukladno Zakonom o zaštiti potrošača,
članak 86, stavka 5 povrat nije moguć ako je predmet ugovora zapečaćena roba
koja zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga nije pogodna za vraćanje, ako je
bila otpečaćena nakon dostave.
Želite vratiti leće nakon
više od 14 dana od kupovine?
U skladu s uvjetima poslovanja i
ispunjenim dodatnim uvjetima, povrat nakon više od 14 dana moguć je samo za
SFERIČNE KONTAKTNE LEĆE ako vam se u međuvremenu promijenila
dioptrija. Uvjeti ne vrijede ako ste imali operaciju za uklanjanje dioptrije ili
ako leće više nećete koristiti. UVJET!
Kontaktne leće možete
vratiti samo u slučaju da je kutija originalno zatvorena, neoštećena i da je
rok upotrebe najmanje godinu dana. Povrat nije moguć za leće za astigmatizam,
multifokalne leće, multifokal torične leće ili druge proizvode. Kupac je
dužan poslati i najnoviji nalaz za kontaktne leće.
U slučaju
jednostranog raskida ugovora postupat ćemo prema Zakonu o zaštiti potrošača,
odnosno Zakonu o obveznim odnosima. Povrat plaćenog iznosa izvršit ćemo nakon
što se proizvodi vrate prodavatelju. Povrat proizvoda kupac mora izvršiti bez
odgađanja, a najkasnije u roku 14 dana od poslane obavijesti za odustajanje od
ugovora.
Kupac je prema Zakonu o zaštiti potrošača dužan snositi
izravne troškove povrata proizvoda ako koristi svoje pravo na jednostrani
raskid ugovora, a ukoliko kupac želi, može se obratiti prodavatelju putem mail
adrese info@adrialece.hr radi
pribavljanja obavijesti o načinu, mogućnostima i uvjetima vraćanja proizvoda.
Kupac je sukladno članku 84. stavak 6. Zakona o zaštiti potrošača
odgovoran za svako umanjenje vrijednosti kupljenog proizvoda, koje je rezultat
rukovanja kupljenim proizvodom. Ukoliko je kupac prilikom narudžbe primio
poklon, neoštećen i neotvoren poklon je također potrebno vratiti u
originalnom pakiranju. Paket je potrebno poslati preporučenom poštom.
Napomena: Pakiranja koja sadrže 90 kontaktnih leća i
sastoje se od tri kutije od 30 leća tretiraju se kao cijelina, što znači da
se ne može vratiti samo jedna ili dvije kutije od 30 leća. Ove kutije
označene su crvenom oznakom (for 90-Pack only) i nisu za samostalnu prodaju
(kao što su Acuvue Moist, TruEye, …).
Vraćanje
naočala
Vratiti se mogu sunčane naočale, dioptrijski okviri
bez ugrađenih leća, naočale za zaštitu od plavog svijetla i naočale za
vožnju bez dioptrije, koje nisu izrađene po specifikacijama kupca.
Dioptrijske naočale sa ugrađenim lećama za naočale, tretiraju se kao
proizvod koji je izrađen prema točnim specifikacijama potrošača i
prilagođene su njegovim osobnim potrebama. Zbog prirode izrade proizvoda, isti
nije primjeren za povrat te zbog toga potrošač nema pravo na raskid ugovora,
osim ukoliko nije drugačije određeno (Zakon o zaštiti potrošača, članak
86, stavka 3).
Kupce upozoravamo da odaberu okvir primjerene veličine
i oblika prema njihovom licu jer postoji mogućnost da odabrani okvir neće biti
optimalan i da će posljedično biti neupotrebljiv. Preporučujemo da se prije
potvrde narudžbe o izboru okvira primjerenog za vaše lice, posavjetujete s
optičarom. Virtualno ogledalo služi samo kao pomoć pri odabiru naočala i
nije pravo mjerilo jer se veličina naočala i lica razlikuju od osobe do osobe.
Narudžbu za dioptrijske naočale nije moguće otkazati ako su
naočalne leće već naručene, čak i ako paket još nije poslan. U tom
slučaju kupac može dobiti povrat novca samo za okvir. Za leće povrat novca
nije moguć jer je to proizvod po specifikaciji samog kupca. Prilikom vraćanja
dioptrijskih naočala, molimo vas da vratite i DEMO leće.
Povrat novca
za naočalne leće također nije moguć u slučaju da kupac naruči dioptrijske
naočale bez dioptrije, a s ugrađenim blue blocker filterom jer takva narudžba
spada u kategoriju narudžbi koje su izrađene prema točnim uputama potrošača
i prilagođena je njegovim osobnim potrebama.
Želite ugradnju, odnosno
zamjenu leća za naočale? Ovdje
možete naručiti ugradnju novih leća.
Povrat je moguć samo dostavnim
službama Hrvatska pošta i Overseas Express. Paket možete osobo donjeti i u
našu optiku Adrialece.hr.
Adresa za povrat
robe:
Vraćanje Hrvatskom poštom:
Adrial
d.o.o.
NSC
Centralno skladište
Poštanska ulica
25
10410 Velika Gorica
OIB: 68923548189
Vraćanje
Overseas Expressom:
Adrial d.o.o.
Overseas Express
Zastavnice
38A
10251 Hrvatski Leskovac
Adresa optike
Adrialece.hr:
Zagrebačka avenija 104, 10 000
Zagreb
Napomena: Na navedenim adresama HP-a i
Overseasa NE postoji fizička poslovnica. Molimo vas da ne dolazite osobno.
Osobno nas možete posjetiti samo u optici Adrialece.hr. Kada paket predate
zaposlenicima i kada ga zaprimimo u skladište, obavijestit ćemo vas putem
e-maila.
U slučaju odustajanja od kupoprodajnog ugovora narudžbe
plaćene bonom, iznos plaćen bonom se vraća u obliku kredita na korisnički
račun kupca koji je iskoristio bon. Ako je narudžba plaćena bonom i
sredstvima (nadoplata), kupac može odlučiti u kojem obliku želi vratiti
nadoplatu (na bankovni račun kupca ili također kao kredit na račun kupca).
Reklamacije
Sukladno Zakonu o zaštiti
potrošača, kupac ima pravo na reklamaciju. Reklamacija se smatra valjanom
ukoliko odgovara uvjetima za reklamaciju sukladno Zakonu o obveznim odnosima i
Zakonu o zaštiti potrošača. Na sve primjedbe i prigovore prodavatelj će
odgovoriti u roku od 15 dana od dana zaprimljenog prigovora. Reklamaciju
podnesite putem našeg online obrasca i putem pošte.
Reklamacije
rješavamo pomoću vaših informacija. Ako se kod reklamacija ne podnese sva
potrebna dokumentacija, ista će biti odbijena. Slanje proizvoda u reklamaciju
mora sadržavati svu potrebnu dokumentaciju i originalno pakiranje, u suprotnom
se odbija (primjer: sunčane naočale Crullé moraju se vratiti s kartonskom
kutijicom, karticom za polarizaciju i krpicom za čišćenje).
Svi
povrati i reklamacije trebaju biti pravilno zapakirani - u kartonsku kutiju, po
mogućnosti s mjehurićima, kako bi se izbjegla oštećenja. Nepravilno
zapakirane naočale (npr. bez etui-a) neće se smatrati reklamacijom. Ako
vraćeni proizvodi dođu oštećeni zbog nemara, reklamacija se neće uzeti u
obzir.
Reklamacija kontaktnih leća
Reklamaciju
je potrebno prijaviti putem online obrasca u roku od 60 dana. U e-mailu opišite
problem, pošaljite fotografije LOT broja i parametara naručenih kontaktnih
leća. Kontaktne leće pohranite u otopinu za leće i prema uputama, koje
dobijete e-mailom, pošaljite u reklamacijski postupak na našu adresu te
priložite originalnu ambalažu proizvoda.
Priložite kopiju zadnjeg
oftalmološkog nalaza (prije reklamacije provjerite jeste li pravilno naručili
i koristili medicinska pomagala prema uputama svog
optometrista/of¬talmologa). Reklamacijski postupak će početi samo ako su
ispunjeni svi gore navedeni uvjeti.
Leće u boji
S obzirom na to, da nijedna boja očiju nije ista, konačni efekt leća u
boji može se razlikovati od pojedinca do pojedinca. Na konačni rezultat boje
znatno utječe i svjetlost, boja odjeće i kose. Leće u boji bolje prekrivaju
svjetliju rožnicu, stoga je boja vidljivija nego na tamnoj. Prikazane boje mogu
se razlikovati od konačne boje na vašim očima. Za moguća odstupanja ne
odgovaramo.
Pametna alternativa
Kontaktne leće i
otopine ponuđene kao pametna alternativa predlažu se temeljem dosadašnjih
povratnih informacija, s obzirom na omjer cijene i kvalitete. Prije izbora se
svakako posavjetujte sa svojim optometristom ili oftalmologom jer nisu sve leće
primjerene za svako oko.
Reklamacija dioptrijskih
naočala
Prijavite reklamaciju putem online obrasca u roku od 60
dana, pošaljite nalaz i opišite problem. Prilikom slanja naočala u
reklamacijski postupak priložite sve što ste dobili uz naručene naočale
(etui, originalnu ambalažu, krpicu, demo leće za naočale, ambalažu leća za
naočale, ...). Na e-mail nam pošaljite svoje fotografije s naočalama kako
bismo vidjeli njihov položaj (fotografija s prednje i bočne strane).
Ako se radi o progresivnim naočalama, na lećama naočala markerom, koji je
primjeren za pisanje po staklima, označite gdje se nalaze vaše zjenice (s
točkicom). Ako se radi o jednožarišnim naočalama, dovoljne su samo
fotografije (s prednje i bočne strane).
Upozoravamo stranke da izaberu
okvir primjerene veličine i oblika s obzirom na njihovo lice, jer postoji
mogućnost da izabrani okvir neće biti optimalan. Preporučujemo vam da se
prije potvrde narudžbe posavjetujete s optičarom oko izbora okvira.
Reklamacija progresivnih naočala
Za
najuspješnije rješenje žalbi na progresivne naočalne leće potrebno je
dodati vrećice naočalnih leća, plavu karticu s podacima o lećama, okvir s
ugrađenim lećama, izvorni nalaz kupca, bočnu fotografiju (zbog nagiba
naočala) te frontalnu fotografiju (zbog visine). Fotografije možete poslati i
e-poštom. Za uspješno rješenje reklamacije moramo znati što više
informacija - koje probleme osjećate i na kojoj udaljenosti ne vidite. U
slučaju naknadnog slanja ovih dokaza, kupac sam snosi troškove slanja. Ako
kupac ne želi sudjelovati i poslati dokumentaciju, reklamacija će biti
odbijena.
Reklamacija sunčanih naočala
Prijavite reklamaciju putem online obrasca u roku od 60 dana, pošaljite
fotografije i opišite problem. Prilikom slanja naočala u reklamacijski
postupak priložite sve što ste dobili uz naručene naočale (etui, originalnu
ambalažu, krpicu, ...).
Kupac je dužan prodavatelju vratiti proizvod
u dogovorenom roku na dogovorenu adresu. Kupac je dužan vratiti proizvod o svom
trošku. Prodavatelj neće prihvatiti pakete s otkupninom. Ako se reklamacija
odobri, prodavatelj će vratiti novac za poštarinu do 4,49 € koliko iznosi
najviša poštarina na adrialece.hr). Prodavatelj je dužan u roku 14 dana od
primitka reklamacije kupcu odgovoriti na zahtjev.
Preuzimanje narudžbe plaćene
poklon bonom
U slučaju reklamacije za narudžbu plaćenu bonom,
iznos plaćen bonom vraća se u obliku kredita na korisnički račun Kupca koji
je koristio bon.
Ako je narudžba plaćena bonom i sredstvima
(nadoplata), Kupac može odlučiti u kojem obliku želi vratiti nadoplatu (na
bankovni račun Kupca ili također kao kredit na račun kupca).
Dodatni uvjeti i upute za reklamaciju sunčanih, korekcijskih i pametnih
naočala
Razmatramo samo predmet reklamacije (npr. vi
reklamirate dioptriju, mi se fokusiramo samo na to). Reklamacija nije moguća
ako ste na bilo koji način posezali u naočale ili uključivali ugradnju leća
drugih dobavljača, ravnanje ili savijanje, lijepljenje itd. Naša korisnčka
podrška je tu da vam pomogne. Stoga je poželjno njima prijaviti reklamaciju,
jer to znatno skraćuje postupak. Ako im odmah pošaljete svu potrebnu
dokumentaciju, riješite se svih dugotrajnijih postupaka.
U postupku
reklamacije korekcijskih naočala provjeravamo sve mogućnosti zašto naočale
ne odgovaraju. Ako u postupku ne dođemo do zaključka ili je sve je po
narudžbi s naše strane pravilno, kupac mora poslati novi nalaz od drugog
davatelja usluga u roku od osam dana (zbog mogućeg pogrešnog mjerenja
dioptrije).
U slučaju pogrešne narudžbe - netočnih podataka,
dioptrije, debljine leća, vidnog polja - nije moguća reklamacija.
Šteta, uzrokovana toplinom nije predmet reklamacije. Obično se takva
oštećenja prepoznaju po preoblikovanoj plastici, mjehurićima, napuknutom
antirefleks sloju itd. Isto tako ne uzimamo u obzir oštećenja uzrokovana
parfemima, gelovima za kosu, znojem, slanom vodom te posljedice nepravilne
upotrebe, zanemarivanja i nepropisnog čuvanja. Nepravilna upotreba također
uključuje oštećenja zbog upotrebe agresivnih sredstava za čišćenje i
alkohola.
Ako je itko (osim nas i naših optičara) na bilo koji način
posezao u naočale (druga optika ili sam kupac), reklamacija se odbija.
Najtočnija dioptrija za naše oko nalazi se u sredini leće. U kutovima leća
se mogu pojaviti distorzije. Distorzije su uočljivije kod visokih dioptrija.
Kod problema s distorzijom potrebno je gledati kroz centar naočalne leće.
Distorzije se ne smatraju predmetom reklamacije ako su leće pravilno izrađene.
Ako imate problema s odabirom najboljih leća, savjetujemo da potražite pomoć
okulista/oftalmologa.
Online rješavanje potrošačkih sporova
U skladu s člankom 113. Zakona o zaštiti potrošača obaviještavamo vas o
mogućnosti alternativnog rješavanja potrošačkih sporova pokretanjem
izvansudskog rješavanja podnošenjem prijave pred Sudom časti Hrvatske
gospodarske Komore/Centra za mirenje pri Hrvatskoj gospodarskoj komori.
Obavještavamo vas i o mogućnosti rješavanja potrošačkih pritužbi putem
online rješavanja potrošačkih sporova temeljem Uredbe o online rješavanju
potrošačkih sporova 2006/2004 i Direktive 2009/22/EC i Direktive o
alternativnom rješavanju alternativnih sporova 2013/11/EU putem
ovog linka.
Želite samo ugradnju, odnosno zamjenu leća
za naočale?
Ako želite da ugradimo nove leće za naočale u
vaše okvire, imajte na umu da ne odgovaramo za kvalitetu navedenih okvira i ne
možemo preuzeti odgovornost za bilo kakvu štetu koja bi mogla nastati prilikom
ugradnje. Kupac treba biti svjestan da sve vrste okvira za naočale imaju
određeni vijek trajanja koji ovisi o kvaliteti materijala, starosti okvira i
načinu rukovanja njima. Ako je okvir oštećen tijekom brušenja i postavljanja
naših naočalnih leća, kupcu će se nadoknaditi iznos plaćen za zamjenu
leća, a oštećeni okvir će im se poslati nazad. Molimo da okvir koji šaljete
na zamjenu leća bude čist, u suprotnom odbit ćemo ugradnju/zamjenu leća.
Dimenzije na web stranici su namijenjene lakšem i pravilnom odabiru
okvira. Ako kupac naruči premali ili preveliki okvir, premontaža leća u drugi
okvir nije moguća. Ako ste zainteresirani za dodatne dimenzije, obratite se
našoj korisničkoj podršci.
Sve informacije na web stranici služe
kao pomoć kod odabira, a ne kao obvezan izbor (primjer: za dioptriju -6,00 ne
preporučujemo debljinu leće Basic ( 1.5 indeks loma svjetlosti) ili Standard
(1.6 indeks loma svjetlosti) jer će rezultat biti predebela leća za naočale,
no proizvodnja je još uvijek moguća u većini slučajeva). Ako kupac ima npr.
dioptriju +/- 2,00 može odabrati bilo koju debljinu leće. Naravno, veća
optička aberacija znači da će leća biti tanja, lakša, ljepša i da će
dokazano smanjivati distorziju.
Mjerenja oftalmologa vrše se u skladu
sa svrhom korištenja naočala. Prilikom pregleda navedite u koju ćete svrhu
koristiti naočale. Ako ćete npr. koristiti naočale za televiziju, moraju vam
izmjeriti dioptriju u tu svrhu, kao i za vožnju.
Premontaža
naočalnih leća se obračunava po cjeniku bez obzira je li okvir kupljen na web
stranici ili u optici te neovisno od datuma kupnje.
Jamstvo
Proizvod ima jamstvo, ako je tako navedeno na jamstvenom listu, računu ili
oglasnim porukama, koje su dostupne u trenutku sklapanja ugovora ili prije toga,
ili je tako određeno važećim propisima. Davatelj jamstva jamči kvalitetu
odnosno besprijekoran rad pojedinog proizvoda tijekom jamstvenog roka, pod
uvjetom da proizvod koristite u skladu s njegovom namjenom te u skladu s
priloženim uputama za uporabu i sastav proizvoda. Jamstveni rok počinje teći
danom isporuke proizvoda kupcu.
Odgovornost za materijalne
nedostatke
Prodavatelj tvrtka ADRIAL d.o.o. je dužan
isporučiti robu potrošaču u skladu s ugovorom. Prodavatelj odgovara za
materijalne nedostatke proizvoda sukladno Zakonu o obveznim odnosima (članci
400-422).
Prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke proizvoda do
trenutka prijelaza rizika na kupca (trenutak predaje stvari u posjed kupcu ili
trećoj osobi određenoj od strane kupca, a koja nije prijevoznik), bez obzira
je li mu materijalni nedostatak bio poznat. Također, isti odgovara i za one
materijalne nedostatke, koji se pojave nakon prijelaza rizika na kupca ako su
posljedica uzroka koji je postojao prije toga.
Podrazumijeva se da je
nedostatak koji se pojavio u roku od 6 mjeseci od prijelaza rizika na kupca
postojao u vrijeme prijelaza rizika, osim ako prodavatelj ne dokaže suprotno
ili suprotno proizlazi iz naravi stvari ili naravi nedostatka.
Nedostatak postoji ako:
- stvar nema potrebna svojstva za svoju
redovitu uporabu ili za promet,
- stvar nema potrebna svojstva za
posebnu uporabu za koju je kupac nabavlja, a koja je bila poznata prodavatelju
ili mu je morala biti poznata,
- stvar nema svojstva i odlike koje su
izrijekom ili prešutno ugovorene, odnosno propisane, kad je prodavatelj predao
stvar koja nije jednaka uzorku ili modelu, osim ako su uzorak ili model pokazani
samo radi obavijesti,
- stvar nema svojstva koja inače postoje kod
drugih stvari iste vrste i koja je kupac mogao opravdano očekivati prema naravi
stvari, posebno uzimajući u obzir javne izjave prodavatelja, proizvođača i
njihovih predstavnika o svojstvima stvari (reklame, označavanje stvari i dr.).
Potrošač je obvezan obavijestiti prodavatelja o postojanju vidljivih
nedostataka u roku od dva mjeseca od dana kad je otkrio nedostatak, a najkasnije
u roku od dvije godine od prijelaza rizika na potrošača.
Kad se nakon
primitka stvari od strane kupca pokaže da stvar ima neki nedostatak koji se
nije mogao otkriti uobičajenim pregledom prilikom preuzimanja stvari, kupac je
dužan, pod prijetnjom gubitka prava, o tom nedostatku obavijestiti prodavatelja
u roku od dva mjeseca računajući od dana kad je nedostatak otkrio.
Prodavatelj ne odgovara za nedostatke koji se pokažu pošto proteknu dvije
godine od predaje stvari. Prava kupca koji je pravodobno obavijestio
prodavatelja o postojanju nedostatka gase se nakon isteka dvije godine,
računajući od dana odašiljanja obavijesti prodavatelju, osim ako je
prodavateljevom prijevarom kupac bio spriječen da ih ostvaruje.
Ako se
utvrdi postojanje materijalnog nedostatka prodavatelj može imati jednu od
sljedećih obveza, sve u skladu sa odredbama Zakona o obveznim odnosima:
- uklanjanje nedostatka,
- predaja drugog proizvoda bez
nedostatka,
- sniženje cijene,
- raskid ugovora.
Prava temeljem materijalnog nedostatka na stvari regulirana su Zakonom o
obveznim odnosima.
Kada je kupac pravna osoba na njega se odnose pravila
o materijalnom nedostatku propisana Zakonom o obveznim odnosima, posebno u
dijelu u kojem je materijalni nedostatak za pravne osobe uređen drugačije od
ovdje navedenoga u Uvjetima kupnje, tada se primjenjuje Zakon o obveznim
odnosima.
Kontrola vida u optici Adrialece.hr
U Optici
Adrialece.hr vrši se i kontrola vida za naočale ili kontaktne leće, koja je
BESPLATNA ako se odlučite za kupnju u vrijednosti iznad 50€ u Optici
Adrialece.hr na dan kontrole vida. Ako je iznos manji ili se ne odlučite na
kupnju, provjera vida košta od 25-30€, ovisno o vrsti pregleda.
Važno je redovito provjeravati svoj vid. Promjene vida mogu se pojaviti
postupno ili iznenada, a njihovi uzroci su različiti. Preporučujemo da pregled
vida obavite barem svake 2 godine, a u slučaju da primijetite bilo kakve
promjene ili nepravilnosti, čak i ranije. Kod svake iznenadne promjene vida
trebate se što prije konzultirati sa svojim liječnikom.
Kod izrade
naočala preporučujemo da nalaz pregleda vida na temelju kojeg su izrađene
naočalne leće, nije stariji od 1 godine.
Kontrolom vida u optici
Adrialece.hr dobivamo rezultate mjerenja na dan pregleda. Na temelju kontrole
vida naši optometristi određuju dioptriju za naočale. Osiguravamo visoku
preciznost kontrole, no imamo i određena ograničenja u uslugama. Kontrolu vida
možemo obaviti samo osobama s normalnim vidom bez očnih bolesti (tj. 80-90 %
svih ljudi). Valjanost mjerenja vida (ako kod korisnika ne dođe do iznenadnih
promjena) je 45 dana od obavljenog pregleda. Zbog mogućnosti naknadnih promjena
vida kod korisnika upozoravamo da kasnije kontrole vida mogu dati i drugačije
rezultate.
Kontrola vida za naočale i kontaktne leće je za naše
stranke u slučaju da ste u posljednjih godinu dana izvršili kupnju na
Adrialece.hr BESPLATNA*!
*besplatna kontrola vida vrijedi samo za naše
kupce koji su registrirani, odnosno za jednu osobu koja je vlasnik korisničkog
profila na Adrialece.hr
*kontrola vida za kontaktne leće + edukacija
je BESPLATNA samo ako se odlučite za kupnju u iznosu iznad 50 € na dan
kontrole vida
Besplatni pregled mogu iskoristiti i djeca roditelja koji
su naši registrirani kupci. Djeca do 18. godine ne trebaju svoj profil, jer se
njihova dioptrija može zabilježiti pod profilom jednog od roditelja.
Virtualno ogledalo i fotografije na web stranici
Web
stranica adrialece.hr virtualnim ogledalom (virtual mirror) omogućuje 3D
isprobavanje naočala preko kamere računala, pametnog telefona ili tableta.
Korištenje virtualnog ogledala je dobrovoljno i služi za pružanje što bolje
usluge strankama. Video materijal se ne pohranjuje na serverima, pohranjuju se
samo kolačići naočala koje su izabrane za isprobavanje.
Akcija 1+1
gratis ili popust na drugi proizvod
Akcija 1+1 gratis je pogodnost koja
vrijedi pri kupnji dva proizvoda. Popust se obično odbija od drugog
(jeftinijeg) proizvoda u košarici. Kako bi kupac mogao iskoristiti ovu
promociju, u svojoj košarici mora imati 2 proizvoda koji su uključeni u
promociju (npr. 2 sunčane naočale iste marke) te unijeti kod u košaricu u
polje "Kod za popust ili bon". Kupac može pronaći kod za popust ispisan u
komunikaciji akcije (na oglasima ili u porukama) tijekom trajanja akcije.
Ukoliko kupac ne ispuni uvjet kupnje dva proizvoda uključena u akciju, ne može
koristiti pogodnost, unatoč tome što je upisao kod za korištenje pogodnosti
akcije. Prilikom povrata proizvoda koji su kupljeni u sklopu akcije gdje je
kupnja drugog proizvoda uvjet za korištenje popusta (npr. 30% popusta na ostale
naočale u narudžbi), kupac je dužan vratiti oba proizvoda.
Okvir za
1 €
Tijekom akcije korekcijskih okvira od 1€, odabrani okviri se
mogu kupiti za 1€ samo pri kupnji naočalnih leća. Odabrani korekcijski
okviri po cijeni od 1 € ne mogu se kupiti bez personaliziranih naočalnih
leća (s dioptrijom po izboru kupca). Promocija vrijedi samo za online kupnju.
Virtualno ogledalo služi samo kao pomoć prilikom izbora naočala i
nije pravo mjerilo jer se veličina naočala i lica razlikuje od osobe do osobe.
Adrial d.o.o. ne snosi odgovornost za pogrešan izbor naočala temeljem izbora
preko virtualnog ogledala.
Nijanse naočala se mogu razlikovati od
boje, odnosno nijanse na slikama prikazanim na web stranici. Do razlika dolazi
zbog različitih kuteva svjetlosti prilikom slikanja. U takvim slučajevima ne
preuzimamo odgovornost i reklamacija će biti odbijena. Ako niste sigurni kakve
je boje okvir, pišite našoj korisničkoj službi koja će vam s veseljem
detaljnije opisati boju ili poslati dodatne fotografije.
Aplikacija za
mjerenje razmaka zjenica (PD)
Aplikacija za mjerenje razmaka zjenica
(PD) služi kao pomoć pri određivanju razmaka zjenica. Rezultati mjerenja su
informativni i ne prihvaćamo odgovornost za krivo izmjeren razmak, odnosno ako
se vrijednost razlikuje u usporedbi s vrijednošću izmjerenom na pregledu. Za
preciznije rezultate savjetujemo korištenje HD kamere i praćenje uputa na
stranici. Snimljeni materijali i rezultati mjerenja se ne pohranjuju i nakon
napuštanja aplikacije se automatski brišu.
Sadržaj kreiran od strane
korisnika
Korištenjem web stranice adrialece.hr korisnik prima na
znanje i pristaje da su svi komentari, odnosno svaki sadržaj koji je učinio
dostupnim na web ili Facebook stranici adrialece.hr, podložni uporabi i
slobodnom korištenju/is¬korištavanju od strane tvrtke Adrial d.o.o. na
način da se isti može uređivati, prerađivati, ukloniti djelomično ili u
cijelosti, modificirati, objaviti i/ili prenijeti na bilo koji način i u bilo
kojem formatu, a sve u skladu s ovim uvjetima.
Smatra se da svaka
dostava sadržaja kreiranog od strane korisnika stranice adrialece.hr, kao i
svaka objava ili na drugi način omogućavanje dostupnim javnosti sadržaje
putem web stranice adrialece.hr predstavlja korisnikovo prihvaćanje ponude
tvrtke Adrial d.o.o. za sklapanje pravnog posla prema uvjetima sadržanim ovim
uvjetima, a predmet pravnog posla je ustupanje tog korisničkog sadržaja i
prijenos prava na iste u korist tvrtke Adrial d.o.o.
Izjava o
ograničenju odgovornosti
Za ostvarivanje kvalitetne usluge, vlasnik ove
web stranice uložit će razuman trud kako bi se na web stranici adrialece.hr
našli točni i aktualni podaci. Unatoč tome, uvijek postoji mogućnost
pogreške pri unosu podataka, promjeni neke karakteristike artikla ili roku
isporuke. U tom slučaju korisnik ima mogućnost odstupiti od ugovora
(narudžbe) ili se odlučiti za zamjenu artikla.
Web stranica
adrialece.hr korisnicima omogućava objavljivanje komentara, izuzevši komentare
koji na bilo koji način vrijeđaju, prijete, obmanjuju ili diskriminiraju. U
takvim slučajevima vlasnik web stranice adrialece.hr ograničava se od svih
odgovornosti i ima pravo ukloniti komentare neprimjerenog sadržaja. Kupnjom
artikla kupac potvrđuje da će prilikom uporabe kontaktnih leća slijediti
upute i savjete svog okulista ili optometrista. Kupnjom također potvrđuje da
osoba, koja će koristiti kontaktne leće, redovito kontrolira vid kod
optometrista ili okulista te da ne postoje nikakve prepreke za nošenje
kontaktnih leća.
Osobe koje bi željele koristiti kontaktne leće
moraju prije kupnje leća obaviti pregled kod okulista ili optometrista. Kako
bismo osigurali kvalitetu usluga i sigurnost prilikom procesa naručivanja,
kupovinom na adrialece.hr, vlasniku web stranice adrialece.hr potvrđujete i
jamčite točnost vaših podataka. Korisnicima savjetujemo da koriste sve
proizvode u skladu s uputama i preporukama proizvođača. Obavljenom kupnjom
korisnik se slaže da koristi proizvode na vlastitu odgovornost.
Sadržaj objavljen na web stranici adrialece.hr informativne je prirode. Web
stranica adrialece.hr ne sadrži informacije o svim očnim bolestima ni ne
sadrži sve zdravstvene informacije relevantne očnim potrebama. Informacije
dostupne na web stranici adrialece.hr opće su prirode te služe poticanju
komunikacije između vas i vašeg okulista. Naša stranica nijednom korisniku ne
nudi medicinsku dijagnostiku i ne smije se koristiti kao zamjena za stručnu
medicinsku dijagnostiku, savjete ili liječenje.
Sva pitanja u vezi s
vašim zdravstvenim stanjem, postavljanjem dijagnoze ili liječenjem potrebno je
postaviti vašem okulistu. Nikad ne smijete ignorirati ili se ne pridržavati
uputa vašeg liječnika te odugovlačiti s pregledima i stručnom dijagnozom
zbog informacija dostupnih na web stranici adrialece.hr. Jedina iznimka su
izričito i nedvosmisleno pružene informacije.
Izjava o
kolačićima
Za pravilan rad, bolje korisničko iskustvo, funkcionalnost
i spremanje podataka o vašim narudžbama, internet stranica adrialece.hr
koristi kolačiće (eng. cookies). Prije samog spremanja kolačića, korisnik
mora pristati na njihovu pohranu na svom računalu. Ukoliko korisnik onemogući
kolačiće, neće moći koristiti neke od funkcionalnosti online trgovine
adrialece.hr. Više o kolačićima možete pročitati ovdje .
Poveznice na društvene mreže
Web stranica adrialece.hr može
uključivati poveznice (tzv. link) na društvene mreže kojima upravlja.
Zbog prirode globalne mreže tvrtka Adrial d.o.o. jamči zaštitu osobnih
podataka u skladu s navedenim pravilima isključivo za društvene mreže kojima
upravlja, a ne i za treće osobe.
Pravila i uvjeti korištenja usluge
SMS obavještavanja
1. Organizator usluge »Adrial d.o.o.«
Ova
pravila određuju način djelovanja usluge »SMS obavještavanje«. Ponuđač
usluge je Sinhro d.o.o., Tehnološki park 21, 1000 Ljubljana u suradnji s
organizatorom usluge Adrial d.o.o., Poslovna cona Žeje pri Komendi, Pod
kostanji 6, 1218 Komenda.
2. Opis usluge
Svrha usluge je
promoviranje usluga, akcija i promocijskih događaja web shopa
adrialece.hr.
Svaki član SMS zajednice može se odjaviti u bilo kojem
trenutku slanjem e-maila na info@adrialece.hr s dopisom
telefonskog broja.
Uvjeti korištenja usluge objavljuju se na web
stranici www.adrialece.hr
Usluga
traje od 01.11.2017 do otkazivanja.
3. Cjenik SMS poruka
Svaki SMS
poslan korisniku naplaćuje se prema trenutnom cjeniku pružatelja usluge (T
Mobile, A1 i Tele 2).
4. Privatnost i zaštita podataka korisnika
Potvrđivanje SMS-om, e-mailom ili prilikom registracije korisnik potvrđuje
Uvjete i odredbe o korištenju usluge te se slaže da tvrtke Adrial d.o.o. i
Sinhro d.o.o. proslijeđene osobne podatke obrađuju u svojim bazama podataka i
koriste ih za statističku obradu, segmentaciju kupaca, obradu ponašanja kod
prošlih kupnji, ispunjenje ugovornih obveza, slanje ponuda, reklamnih
materijala, pozivnica za događaje organizatora i partnera tvrtke organizatora,
kao i za telefonske, pisane i elektronske ankete i prikupljanje narudžbi.
Suglasnost o prikupljanju osobnih podataka je dobrovoljna. Korisnici imaju pravo
pregledati, kopirati, ažurirati, popravljati, blokirati i brisati svoje osobne
podatke. Osobni podaci mogu se proslijediti pružatelju usluge Sinhro d.o.o.
5. Mobilna SMS zajednica adrialece.hr
Korisnici koji se pridruže
zajednici poslanom SMS porukom, emailom ili registracijom dobiti će korisne
obavijesti i informacije o kampanjama, novostima itd. Korisnik ove usluge primit
će do 4 SMS poruke mjesečno, a poruka će uvijek sadržavati mogućnost
odjave. Svaki član SMS zajednice može se odjaviti u bilo kojem trenutku na info@adrialece.hr. U bazi
primatelja SMS poruka nalaze se stranke koje su se odjavile tjedan dana prije
samog slanja poruke. Poslane SMS poruke naplaćuju se prema cjeniku vašeg
mobilnog operatera. Akcije poslane putem SMS-a vrijede samo na dan slanja.
6. Opći uvjeti suradnje
Registracijom na adrialece.hr smatra se
da se korisnik slaže s ovim uvjetima korištenja usluge. Uslugu mogu koristiti
korisnici sljedećih mobilnih mreža: Hrvatski telekom, A1 i Tele 2.
Zadnja promjena uvjeta poslovanja: 6.6.2024.