Svrha Politike privatnosti je informirati
pojedince, stranke, korisnike usluga, kolege, zaposlenike i druge osobe (u
nastavku: "pojedinac") koje surađuju s poduzećem ADRIAL
d.o.o., Poslovna cona Žeje pri Komendi, Pod kostanji 6, 1218 Komenda
(u nastavku: "poduzeće") o svrhama i pravnim osnovama te pravima pojedinaca u
vezi s obradom osobnih podataka koje provodi naše poduzeće.
U
poduzeću osobne podatke obrađujemo u skladu s europskim zakonodavstvom,
važećim hrvatskim zakonodavstvom na području zaštite osobnih podataka (Zakon
o zaštiti osobnih podataka) i regionalnim zakonodavstvom koje nam daje pravni
temelj za obradu osobnih podataka.
Sve izmjene ovog dokumenta bit će
objavljene na našoj web stranici. Korištenjem web stranice potvrđujete da ste
upoznati s cjelokupnim sadržajem pravila privatnosti.
Poduzeće prikuplja i
obrađuje vaše osobne podatke prema sljedećim pravnim osnovama:
obrada je nužna za ispunjenje zakonske obveze, koja se odnosi
na upravitelja;
obrada je nužna za provedbu ugovora
čija je ugovorna strana pojedinac na kojeg se osobni podaci odnose ili za
provedbu mjera na zahtjev takvog pojedinca prije sklapanja ugovora;
obrada je nužna zbog zakonitih interesa kojima teži
upravitelj ili treća strana;
pojedninac na kojeg se odnose osobni
podaci je pristao na obradu njegovih osobnih podataka u jednu
ili više navedenih svrha;
obrada je nužna za zaštitu
vitalnih interesa pojednica na koje se osobni podaci odnose ili drugih
fizičkih osoba.
Za kupnju robe i usluga putem internet
trgovine
Poduzeće obrađuje osobne podatke u online poslovanju u
sklopu internet trgovine. Za kupnju je potrebna registracija. Kada korisnik
registrira korisnički račun, s tvrtkom sklapa ugovor o pružanju usluga
registriranim korisnicima. Vrste osobnih podataka koji se obrađuju prilikom
registracije korisničkog računa su: ime, prezime, adrese za dostavu, e-mail
adresa, IP adresa, broj telefona, podaci o naručenim/kupljenim proizvodima,
podaci o popularnim proizvodima, podaci o plaćanju, podaci o ostvarenim
popustima ili drugi podaci koje korisnik navede u svom profilu.
U
korisničkom profilu bilježe se i parametri kupnje koji pojedincu olakšavaju
sljedeću kupnju. Bilježi se npr. dioptrija ili poseban proizvod za kojeg se
očekuje da će ga pojedinac povremeno kupovati.
U slučaju
registracije korisničkog računa, osobni podaci pohranjuju se u profil
korisnika. Osim u gore navedene svrhe, obrađuju se i u svrhu automatiziranog
popunjavanja podataka za izvršenje narudžbi, prikaza povijesti kupnje, u svrhu
evaluacije ponude, poboljšanja usluga i ponude internet trgovine, povećanja
zadovoljstva kupaca te u svrhu proučavanja navika korisnika te u svrhu
kreiranja posebnih ponuda i pogodnosti namijenjenih samo registriranim
korisnicima
Pravni temelj obrade podataka je ugovor. Razdoblje pohrane
je do ispunjenja svrhe ugovora odnosno do 6 godina nakon prestanka ugovora, osim
u slučajevima kada postoji spor između pojedinca i poduzeće u vezi s
ugovorom. U tom slučaju poduzeće čuva podatke 10 godina nakon pravomoćnosti
sudske odluke, arbitraže ili sudske nagodbe ili, ako nije bilo sudskog spora, 6
godina od dana mirnog rješenja spora.
U svrhu informiranja pojedinaca
putem e-maila
Temeljem obavljanja pravne djelatnosti, poduzeće može
obavještavati stranke, kupce i korisnike usluga o svojim uslugama,
događanjima, edukacijama, ponudama i drugim sadržajima putem njihove e-mail
adrese. Pojedinac u svakom trenutku može zatražiti prekid ove vrste
komunikacije i obrade osobnih podataka te otkazati primanje poruka korištenjem
poveznice za automatsku odjavu u svakom elektroničkom newsletteru ili slanjem
e-maila sa sadržajem „ODJAVA“ na e-mail adresu info@adrialece.hr.
Pravna osnova za obradu podataka je legitimni interes i suglasnost.
Podaci će se obrađivati do prestanka primanja poruka, odnosno do povlačenja
suglasnosti ili do ispunjenja svrhe obrade. Opoziv privole ne utječe na
zakonitost obrade na temelju suglasnosti prije njezina opoziva.
Sudjelovanje u nagradnim igrama
U slučaju nagradnih igara ili
online promocija, poduzeće može javno objaviti ime i prezime natjecatelja ili
dobitnika na svojoj web stranici.
Pravni temelj obrade podataka je
ugovor. Razdoblje pohrane je do ispunjenja svrhe ugovora odnosno do 6 godina
nakon prestanka ugovora, osim u slučajevima kada postoji spor između pojedinca
i poduzeće u vezi s ugovorom. U tom slučaju poduzeće čuva podatke 10 godina
nakon pravomoćnosti sudske odluke, arbitraže ili sudske nagodbe ili, ako nije
bilo sudskog spora, 6 godina od dana mirnog rješenja spora.
Snimanje
telefonskih razgovora
U određenim slučajevima, kada pojedinac
kontaktira tvrtku putem telefonskog broja, tvrtka snima telefonske razgovore
radi dokaza poslovne komunikacije ili identifikacije klijenata te činjenica i
okolnosti predmeta koji se razmatra. O tome se osoba izričito obavještava
prije početka telefonskog razgovora. Snimanje telefonskih razgovora provodi se
sukladno zakonu kojim se uređuju elektroničke komunikacije
Pravna
osnova za obradu osobnih podataka je legitimni interes. Rok čuvanja snimaka
razgovora je do ispunjenja svrhe odnosno najviše 6 mjeseci.
U svrhu
sprječavanja zlouporabe
Na temelju legitimnog interesa obrađujemo
osobne podatke kada je to prijeko potrebno radi sprječavanja zlouporabe. Na
temelju legitimnog interesa, osobne podatke obrađujemo nakon zaključenja
ugovornog odnosa, u razdoblju u kojem se mogu ostvarivati pravni zahtjevi iz
ugovora.
Za izvršenje ugovora
U slučajevima kada pojedinac
sklopi ugovor s tvrtkom, to predstavlja pravni temelj za obradu osobnih
podataka. Osobni podaci mogu se obrađivati u svrhu sklapanja i provedbe
ugovora, kao što su npr. prodaja roba i usluga, sudjelovanje u raznim
programima i sl. Ukoliko pojedinac ne dostavi osobne podatke, tvrtka ne može
sklopiti ugovor, niti tvrtka može izvršiti uslugu ili isporučiti robu ili
druge proizvode sukladno sklopljenom ugovoru, jer ne raspolaže potrebnim
podacima za realizaciju. Na temelju toga obrađujemo samo i isključivo one
osobne podatke koji su nužni za sklapanje i uredno izvršavanje ugovornih
obveza.
Pravni temelj obrade podataka je ugovor.
Razdoblje
pohrane je do ispunjenja svrhe ugovora odnosno do 6 godina nakon prestanka
ugovora, osim u slučajevima kada postoji spor između pojedinca i poduzeće u
vezi s ugovorom. U tom slučaju poduzeće čuva podatke 10 godina nakon
pravomoćnosti sudske odluke, arbitraže ili sudske nagodbe ili, ako nije bilo
sudskog spora, 6 godina od dana mirnog rješenja spora.
Legitimni
interes
Poduzeće također može obrađivati osobne podatke na temelju
legitimnog interesa kojem teži. Potonje nije dopušteno kada takvi interesi
prevladavaju nad interesima ili temeljnim pravima i slobodama pojedinca na koje
se osobni podaci odnose, a koji zahtijevaju zaštitu osobnih podataka. U
slučaju korištenja legitimnog interesa, poduzeće će provesti procjenu u
skladu sa zakonom. Smatra se da se obrada osobnih podataka pojedinaca za potrebe
izravnog marketinga provodi u legitimnom interesu. Poduzeće može obrađivati
osobne podatke pojedinaca koje je prikupilo iz javno dostupnih izvora ili u
okviru zakonitog obavljanja djelatnosti, također za potrebe ponude roba,
usluga, zapošljavanja, informiranja o pogodnostima, događanjima i sl. Za
postizanje ovih svrha, poduzeće se može koristiti redovnom poštom,
telefonskim pozivima, elektroničkom poštom i drugim telekomunikacijskim
sredstvima. U svrhu direktnog marketinga, poduzeće može obrađivati sljedeće
osobne podatke pojedinaca: ime i prezime pojedinca, adresu prebivališta ili
boravišta, broj telefona i e-mail adresu. Za potrebe izravnog marketinga tvrtka
može obrađivati navedene osobne podatke i bez izričitog pristanka pojedinca.
Pojedinac u svakom trenutku može zatražiti prekid ove vrste komunikacije i
obrade osobnih podataka te otkazati primanje poruka putem poveznice za odjavu u
primljenoj poruci ili zahtjev poslati e-mailom ili običnom poštom na adresu
poduzeće.
Pravna osnova za obradu podataka je legitimni interes.
Podaci će se obrađivati do prestanka primanja poruka, odnosno dok se ne ispuni
svrha obrade. Opoziv ne utječe na zakonitost obrade na temelju privole prije
njezina opoziva.
Obrada na temelju suglasnosti odnosno pristanka
Ako poduzeće nema pravni temelj iskazan na temelju zakona, ugovorne obveze,
legitimnog interesa ili zaštite života pojedinca, može od pojedinca
zatražiti pristanak ili suglasnost. Dakle, može obrađivati određene osobne
podatke pojedinca i u sljedeće svrhe, kada pojedinac za to da suglasnost:
adresa prebivališta i e-mail adresa (za potrebe obavještavanja i
komunikacije);
fotografije, video snimke i drugi sadržaji koji se
odnose na pojedinca (npr. objava slika pojedinaca na web stranici poduzeća): u
svrhu dokumentiranja aktivnosti i informiranja javnosti o radu i događanjima
društva;
druge svrhe na koje pojedinac pristane uz suglasnost.
Ukoliko pojedinac da suglasnost za obradu osobnih podataka, au nekom
trenutku to više ne želi, može zatražiti prestanak obrade osobnih podataka
e-mailom ili običnom poštom na adresu tvrtke.
Iznimka: poduzeće
može odbiti zahtjev za brisanje iz razloga iz Opće uredbe: ostvarivanje prava
na slobodu izražavanja i informiranja, ispunjenje zakonske obveze obrade,
razlozi javnog interesa u području javnog zdravstva, svrhe arhiviranja. u
javnom interesu, u svrhe znanstvenog ili povijesnog istraživanja ili u
statističke svrhe, ostvarivanje ili obrana pravnih zahtjeva.
Pravna
osnova za obradu podataka je suglasnost. Podaci će se obrađivati do opoziva
ili povlačenja suglasnosti ili do ispunjenja svrhe obrade. Opoziv suglasnosti
ne utječe na zakonitost obrade na temelju suglasnosti prije njezina opoziva.
Nakon primitka otkaza ili zahtjeva za brisanje, podaci će biti izbrisani
najkasnije u roku od 15 dana. Poduzeće može izbrisati te podatke i prije
otkaza, kada je postignuta svrha obrade osobnih podataka ili ako je to propisano
zakonom.
Obrada je neophodna za zaštitu životnih interesa
pojedinca
Poduzeće može obrađivati osobne podatke pojedinca na kojeg
se osobni podaci odnose u mjeri u kojoj je to potrebno radi zaštite njegovih
životnih interesa. U hitnim slučajevima poduzeće može potražiti osobne
podatke pojedinca, provjeriti postoji li ta osoba u svojoj bazi podataka,
pregledati njegovu povijest bolesti, propisane lijekove i proizvode ili
uspostaviti kontakt s pojedincem ili s njegovim srodnicima, za što poduzeće ne
treba pristanak pojedinca. Navedeno vrijedi samo u slučaju kada je prijeko
potrebno zaštititi životne interese pojedinca.
Pohranjivanje i
brisanje podataka
Poduzeće će čuvati osobne podatke samo onoliko
dugo koliko je potrebno za ispunjenje svrhe za koju su osobni podaci prikupljeni
i obrađeni. Ako poduzeće obrađuje podatke na temelju zakona, čuvat će ih
zakonom propisano vrijeme. U tom slučaju neki se podaci pohranjuju tijekom
suradnje s poduzećem, dok se neki podaci moraju trajno pohraniti. Osobni podaci
koje poduzeće obrađuje na temelju ugovornog odnosa s pojedincem pohranjuju se
u razdoblju potrebnom za izvršenje ugovora te 6 godina nakon njegovog
prestanka, osim u slučajevima kada postoji spor između pojedinca i poduzeća u
vezi ugovora. U tom slučaju poduzeće čuva podatke 10 godina nakon
pravomoćnosti sudske odluke, arbitraže ili sudske nagodbe ili, ako nije bilo
sudskog spora, 5 godina od dana mirnog rješenja spora. One osobne podatke koje
poduzeće obrađuje na temelju osobnog pristaka ili legitimnog interesa
pojedinca tvrtka će čuvati do opoziva pristaka ili do zahtjeva za brisanjem
podataka. Po primitku zahtjeva za otkazivanje ili brisanje, podaci će biti
izbrisani bez nepotrebnog odgađanja. Poduzeće može izbrisati te podatke i
prije otkaza, kada je postignuta svrha obrade osobnih podataka ili ako je to
propisano zakonom. U slučaju ostvarivanja prava pojedinca, poduzeće čuva
osobne podatke tog pojedinca do donošenja pravomoćne odluke o predmetu, a
nakon pravomoćnosti odluke sukladno pravomoćnoj odluci u predmetu.
Iznimka: poduzeće može odbiti zahtjev za brisanjem iz razloga kao što su:
ostvarivanje prava na slobodu izražavanja i informiranja , ispunjenje zakonske
obveze obrade, razlozi javnog interesa u području javnog zdravstva, svrhe
arhiviranja u javnom interesu, znanstvene ili povijesne istraživačke svrhe ili
statističke svrhe, ostvarivanje ili obrana pravnih zahtjeva. Nakon isteka
razdoblja čuvanja, poduzeće mora učinkovito i trajno izbrisati ili
anonimizirati osobne podatke kako se više ne bi mogli povezati s određenom
osobom.
Korisnici osobnih podataka, izvoz podataka i automatizirano
odlučivanje
Korisnici podataka uključuju ugovorne
izvršitelje obrade, koje angažiramo da za nas obavljaju određene
obrade osobnih podataka. Uglavnom surađujemo s održavateljima infrastrukture,
održavateljima informacijskih sustava, pružateljima usluga e-pošte i SMS-a te
pružateljima softvera, uslugama u oblaku, pružateljima društvenih mreža,
pružateljima računovodstvenih usluga, pružateljima alata za oglašavanje i
pružateljima pozivnih centara za upravljanje i snimanje poziva.
Također surađujemo s pružateljima koji su potrebni za pružanje usluga i
djeluju kao neovisni upravitelji, kao što su pružatelji
platnih sustava, pružatelji usluga prijevoza i dostave.
Pojedinac ima
pravo zatražiti dodatne informacije o tome kojim (vanjskim) korisnicima su
vaši osobni podaci priopćeni i koji su podaci bili proslijeđeni. Popis
ugovornih izvršitelja obrade i ostalih neovisnih voditelja obrade redovito se
ažurira OVDJE.
Podaci o povezanim društvima
grupe:
VALLIS MG doo, Pod kostanji 6, Poslovna cona Žeje
pri Komendi, 1218 Komenda (ID poduzeća 6180353000),
Adrialece d.o.o.,
Brune Francetića 3A, 51000, Rijeka, Hrvatska (ID: 040457979),
Informacije o prijenosima osobnih podataka
u treću zemlju
Osobne podatke ne izvozimo u treće zemlje (zemlje
izvan EU te Island, Norveška i Lihtenštajn) te međunarodnim organizacijama,
osim u slučajevima korištenja društvenih mreža, kada podatke možemo izvesti
u SAD, pri čemu su odnosi s ugovornim izvršiteljima obrade iz SAD-a regulirani
na temelju standardnih ugovornih klauzula koje je usvojila Europska komisija
i/ili obvezujućih poslovnih pravila potvrđenih od strane EU.
Ne vršimo automatizirano donošenje odluka, kao ni izradu
profila.
Kolačići
Naša web stranica radi uz pomoć
tzv. kolačića (engl. cookies), koji su važni za pružanje online usluga, a
koriste se za pohranjivanje podataka o statusu pojedinih web stranica, kao
pomoć pri prikupljanju statistike o korisnicima i posjećenosti web stranica i
sl. Web stranica koristi bitne kolačiće koji se učitavaju odmah, a za sve
ostale kolačiće potrebna nam je vaša suglasnost koju možete promijeniti u
bilo kojem trenutku. Kolačiće pohranjene u pregledniku pojedinac može
izbrisati.
Popis aktualnih kolačića možete pročitati na našoj web
stranici. Kliknite OVDJE i provjerite Postavke
kolačića.
Sigurnost i točnost podataka
Poduzeće se brine o
informacijskoj sigurnosti i sigurnosti infrastrukture (prostora i aplikativno
sistemske programske opreme). Naši informacijski sustavi zaštićeni su između
ostalog antivirusnim programima i vatrozidom. Implementirali smo odgovarajuće
organizacijske i tehničke sigurnosne mjere s ciljem zaštite osobnih podataka
od slučajnog ili nezakonitog uništenja, gubitka, izmjene, neovlaštenog
otkrivanja ili pristupa, kao i od drugih nezakonitih i neovlaštenih oblika
obrade. U slučaju prijenosa posebnih vrsta osobnih podataka, isti se prenose u
šifriranom obliku i zaštićeni su lozinkom.
Pojedinac je odgovoran za
sigurno pružanje svojih osobnih podataka te da su dostavljeni podaci točni i
vjerodostojni
Prava pojedinca u vezi s obradom njegovih osobnih
podataka
Pojedinac na kojeg se osobni podaci odnose ima pravo
zatražiti pristup osobnim podacima te ispravak ili brisanje osobnih podataka
ili ograničenje obrade u vezi s njima, pravo na prigovor na obradu i pravo na
prenosivost podataka. Zahtjev pojedinca obrađuje se u skladu s odredbama Opće
uredbe.
Sva navedena prava i sva pitanja možete ostvariti zahtjevom
upućenim na našu adresu. Na vaš zahtjev ćemo odgovoriti bez nepotrebnog
odgađanja, najkasnije mjesec dana nakon primitka zahtjeva. Ovaj rok se može
produžiti za najviše dva dodatna mjeseca, uzimajući u obzir složenost i broj
zahtjeva. O tome ćete biti obaviješteni, zajedno s razlozima kašnjenja.
Ostvarivanje vaših prava za vas je besplatno, no možemo vam naplatiti razumnu
naknadu ako je zahtjev očito neutemeljen ili pretjeran, osobito ako se
ponavlja. U tom slučaju zahtjev možemo i odbiti. U tom slučaju obavijestit
ćemo vas o razlozima odbijanja i vašem pravu na žalbu nadzornom tijelu. U
slučaju sumnje u vaš identitet, možemo od vas zatražiti dodatne informacije
koje su nam potrebne za utvrđivanje vašeg identiteta.
Pravo na
podnošenje prigovora nadzornom tijelu možete ostvariti kod:
Agencije za zaštitu osobnih podataka, Martićeva 14, 10 000 Zagreb (web
stranica: https://azop.hr/).
Politika
privatnosti vrijedi od 25.05.2018. Posljednja izmjena: 18.06.2024.
Komentari