Ako imate bilo
kakav problem s proizvodom koji ste kupili, jednostavno se prijavite u svoj
korisnički račun i
podnesite zahtjev za povrat ili reklamaciju.
Proizvode je potrebno vratiti sa svom pripadajućom opremom.
Za naočale to uključuje originalnu ambalažu, etui, krpice za čišćenje i
sve identifikacijske naljepnice ili oznake. Povrat kontaktnih leća je moguć
samo za originalno zapakirane i neoštećene kutijice. Molimo vas da proizvod
zapakirate u čvrstu kutiju i pošaljete preporučenom poštom. Time se
sprječava oštećenje tijekom transporta. Ukoliko imate reklamaciju za
kontaktne leće, ljubazno vas molimo da pričekate da vas kontaktira naša
korisnička podrška.
Priložite kopiju računa
U paket
priložite račun.To će nam pomoći da brže obradimo vaš zahtjev. Ako
niste upotrijebili naš online
obrazac za povrat ili reklamaciju, potrebno je priložiti i obrazac za
povrat ili reklamaciju.
Pošaljite nam proizvode
a)
Pošaljite ih poštom Trošak vraćanja proizvoda snosi kupac
Prilikom povrata proizvoda poštom možete birati između dvije
adrese: Vraćanje Hrvatskom poštom: Adrial d.o.o.
NSC Centralno skladište Poštanska ulica 25 10410
Velika Gorica.
Provjerite jeste li zaprimili
potvrdu o povratu pošiljke od dostavne službe. Kupac snosi troškove dostave
povezane s vraćanjem proizvoda. Ukoliko vaša reklamacija bude odobrena, vratit
ćemo vam trošak poštarine.
Na e-mail adresu ćete
dobivati obavijesti o promjenama ili ažuriranju vaše reklamacije.
Dodatne informacije o reklamacijama i povratu
Povrat
proizvoda je moguć samo u zakonsko određenom 14 dnevnom roku od primitka
proizvoda. Povrat nije moguć za proizvode izrađene po mjeri. U slučaju
vraćanja dioptrijskih naočala, povrat je moguć samo za okvir ali ne i za
naočalne leće. Za reklamaciju dioptrijskih naočala izrađenih po mjeri,
obratite se našoj službi za korisnike gdje ćete dobiti dodatne informacije.
Informacije o povratu robe
Dioptrijske naočale možete
vratiti u roku od 14 dana od dana primitka. S obzirom da se naočalne leće
izrađuju prema vašim individualnim mjerama,ostvarujete pravo na povrat novca
samo za okvir. U slučaju povrata, molimo vas obratite se našoj službi za
korisnike gdje ćete dobiti dodatne informacije.
Sve potrebne
informacije možete pronaći u uvjetima poslovanja:
Ja bih htio nove leće za naočale jer mi ove nisu adekvatne s današnjim dioptrijom ja to platim po novome nalazu koje sam vam poslao danas.Tako sam dobio informaciju od vaše djelatnice. čekam daljne korake?
Odgovor -
info@adrialece.hr
Poštovani, narudžbu možete napraviti na internet stranici ili u
poslovnici u Zagrebu.
DARKO
Poštovani ,budući da sad imate fizički dućan, zašto se mora plaćati sve u cijelosti? Umjesto sklopove torbice dobio sam nekakav štift. Inače već par godina kupujem kod vas i zadovoljan sam. Ova zadnja narudžba koju sam danas preuzeo, nije mi jasna. Radi se o vidnom polju kod progresivnih naočala. Ovaj novi je DELUX+ ,a iste je širine kao PREMIUM kojeg sam imao na prošlim kod vas izrađenih naočala. Kako je došlo do greške? Molim vas da ne objavljuje te moju E mailu adresu i prezime u komentaru. Hvala, srdačan pozdrav.
Odgovor -
info@adrialece.hr
Poštovani,
Dioptrijske naočale potrebno je platiti u cijelosti putem
web trgovine ili prilikom kupnje u optici u Zagrebu. To je odluka tvrtke i jasno
je objavljena u općim uvjetima.
Ukoliko smatrate da vaše naočale nisu
izrađene prema vašim parametrima, imate mogućnost reklamacije koju možete
prijaviti na poveznici https://www.adrialece.hr/…povrati.html.
Molimo vas da nam na e-mail info@adrialece.hr
proslijedite fotografiju onoga što ste dobili kako bismo mogli izvršiti
provjeru.
Što se tiče poziva, nažalost, tijekom godišnjih odmora imamo
povećan broj poziva, od kojih su neki dugotrajni jer se bavimo prodajom i
izradom medicinskih pomagala te kupci žele dobiti savjet, zbog čega pozivi
mogu trajati i više od 10 minuta.
Komentari (2)
Ja bih htio nove leće za naočale jer mi ove nisu adekvatne s današnjim dioptrijom ja to platim po novome nalazu koje sam vam poslao danas.Tako sam dobio informaciju od vaše djelatnice. čekam daljne korake?
Poštovani,
narudžbu možete napraviti na internet stranici ili u poslovnici u Zagrebu.
Poštovani ,budući da sad imate fizički dućan, zašto se mora plaćati sve u cijelosti? Umjesto sklopove torbice dobio sam nekakav štift. Inače već par godina kupujem kod vas i zadovoljan sam. Ova zadnja narudžba koju sam danas preuzeo, nije mi jasna. Radi se o vidnom polju kod progresivnih naočala. Ovaj novi je DELUX+ ,a iste je širine kao PREMIUM kojeg sam imao na prošlim kod vas izrađenih naočala. Kako je došlo do greške? Molim vas da ne objavljuje te moju E mailu adresu i prezime u komentaru. Hvala, srdačan pozdrav.
Poštovani,
Dioptrijske naočale potrebno je platiti u cijelosti putem web trgovine ili prilikom kupnje u optici u Zagrebu. To je odluka tvrtke i jasno je objavljena u općim uvjetima.
Ukoliko smatrate da vaše naočale nisu izrađene prema vašim parametrima, imate mogućnost reklamacije koju možete prijaviti na poveznici https://www.adrialece.hr/…povrati.html. Molimo vas da nam na e-mail info@adrialece.hr proslijedite fotografiju onoga što ste dobili kako bismo mogli izvršiti provjeru.
Što se tiče poziva, nažalost, tijekom godišnjih odmora imamo povećan broj poziva, od kojih su neki dugotrajni jer se bavimo prodajom i izradom medicinskih pomagala te kupci žele dobiti savjet, zbog čega pozivi mogu trajati i više od 10 minuta.
Hvala na razumijevanju.