Reklamacije i povrati

Podnesite zahtjev

Ako imate bilo kakav problem s proizvodom koji ste kupili, jednostavno se prijavite u svoj korisnički račun i podnesite zahtjev za povrat ili reklamaciju.

Podnesite novi zahtjev

Zapakirajte proizvode

Proizvode je potrebno vratiti sa svom pripadajućom opremom. Za naočale to uključuje originalnu ambalažu, etui, krpice za čišćenje i sve identifikacijske naljepnice ili oznake. Povrat kontaktnih leća je moguć samo za originalno zapakirane i neoštećene kutijice. Molimo vas da proizvod zapakirate u čvrstu kutiju i pošaljete preporučenom poštom. Time se sprječava oštećenje tijekom transporta. Ukoliko imate reklamaciju za kontaktne leće, ljubazno vas molimo da pričekate da vas kontaktira naša korisnička podrška.

Priložite kopiju računa

U paket priložite račun.To će nam pomoći da brže obradimo vaš zahtjev.
Ako niste upotrijebili naš online obrazac za povrat ili reklamaciju, potrebno je priložiti i obrazac za povrat ili reklamaciju.

Pošaljite nam proizvode

a) Pošaljite ih poštom
Trošak vraćanja proizvoda snosi kupac

Prilikom povrata proizvoda poštom možete birati između dvije adrese:
Vraćanje Hrvatskom poštom:
Adrial d.o.o.
NSC
Centralno skladište
Poštanska ulica 25
10410 Velika Gorica.

ILI

Vraćanje Overseas Expressom:
Adrial d.o.o
Overseas Express
Zastavnice 38A
10251 Hrvatski Leskovac.

Provjerite jeste li zaprimili potvrdu o povratu pošiljke od dostavne službe. Kupac snosi troškove dostave povezane s vraćanjem proizvoda. Ukoliko vaša reklamacija bude odobrena, vratit ćemo vam trošak poštarine.

ILI

b) Osobno donesite proizvode koje želite vratiti u naše fizičke optike Adrialece.hr.

Pričekajte da se vaš zahtjev obradi

Status i napredak svog zahtjeva provjerite ovdje:

Pratite status zahtjeva

Komunikacija u vezi vaše reklamacije

Na e-mail adresu ćete dobivati obavijesti o promjenama ili ažuriranju vaše reklamacije.

Dodatne informacije o reklamacijama i povratu

Povrat proizvoda je moguć samo u zakonsko određenom 14 dnevnom roku od primitka proizvoda. Povrat nije moguć za proizvode izrađene po mjeri. U slučaju vraćanja dioptrijskih naočala, povrat je moguć samo za okvir ali ne i za naočalne leće. Za reklamaciju dioptrijskih naočala izrađenih po mjeri, obratite se našoj službi za korisnike gdje ćete dobiti dodatne informacije.


Informacije o povratu robe

Dioptrijske naočale možete vratiti u roku od 14 dana od dana primitka. S obzirom da se naočalne leće izrađuju prema vašim individualnim mjerama,ostvarujete pravo na povrat novca samo za okvir. U slučaju povrata, molimo vas obratite se našoj službi za korisnike gdje ćete dobiti dodatne informacije.

Sve potrebne informacije možete pronaći u uvjetima poslovanja:

Komentari (2)

Imate li kakvih pitanja?
Dobroslav Brnas

Ja bih htio nove leće za naočale jer mi ove nisu adekvatne s današnjim dioptrijom ja to platim po novome nalazu koje sam vam poslao danas.Tako sam dobio informaciju od vaše djelatnice. čekam daljne korake?

Odgovor - info@adrialece.hr

Poštovani,
narudžbu možete napraviti na internet stranici ili u poslovnici u Zagrebu.

DARKO

Poštovani ,budući da sad imate fizički dućan, zašto se mora plaćati sve u cijelosti? Umjesto sklopove torbice dobio sam nekakav štift. Inače već par godina kupujem kod vas i zadovoljan sam. Ova zadnja narudžba koju sam danas preuzeo, nije mi jasna. Radi se o vidnom polju kod progresivnih naočala. Ovaj novi je DELUX+ ,a iste je širine kao PREMIUM kojeg sam imao na prošlim kod vas izrađenih naočala. Kako je došlo do greške? Molim vas da ne objavljuje te moju E mailu adresu i prezime u komentaru. Hvala, srdačan pozdrav.

Odgovor - info@adrialece.hr

Poštovani,

Dioptrijske naočale potrebno je platiti u cijelosti putem web trgovine ili prilikom kupnje u optici u Zagrebu. To je odluka tvrtke i jasno je objavljena u općim uvjetima.

Ukoliko smatrate da vaše naočale nisu izrađene prema vašim parametrima, imate mogućnost reklamacije koju možete prijaviti na poveznici https://www.adrialece.hr/…povrati.html. Molimo vas da nam na e-mail info@adrialece.hr proslijedite fotografiju onoga što ste dobili kako bismo mogli izvršiti provjeru.

Što se tiče poziva, nažalost, tijekom godišnjih odmora imamo povećan broj poziva, od kojih su neki dugotrajni jer se bavimo prodajom i izradom medicinskih pomagala te kupci žele dobiti savjet, zbog čega pozivi mogu trajati i više od 10 minuta.

Hvala na razumijevanju.