Opći uvjeti poslovanja

O Adrialece.hr

Vlasnik web trgovine adrialece.hr je tvrtka Adrial d.o.o. Poslovna cona Žeje pri Komendi, Pod kostanji 6, 1218 Komenda (SI36314765). Opći uvjeti online prodaje adrialece.hr u skladu su sa Zakonom o zaštiti potrošača, Zakonom o zaštiti osobnih podataka te Zakonom o elektroničkoj trgovini. Adrialece.hr, odnosno tvrtka Adrial d.o.o. je ovlašteni prodavatelj medicinskih proizvoda putem interneta. Našim kupcima nudimo samo najkvalitetnije, originalne proizvode koje mogu dobiti na tržištu i trudimo se sve narudžbe izvršiti stručno i brzo.

Korištenjem internet stranice potvrđujete da ste upoznati i suglasni s ispod navedenim uvjetima. Ukoliko se s uvjetima ne slažete, molimo vas da napustite stranice online trgovine adrialece.hr. Tvrtka Adrial d.o.o. pridržava prava na promjenu uvjeta na internet stranici adrialece.hr u bilo kojem trenutku, bez prethodne obavijesti.

Pravo na izmjene općih uvjeta

Prodavatelj zadržava pravo izmijeniti ove opće uvjete bez prethodne najave. Korisnici su dužni prilikom svakog korištenja Internet stranice, te posebno usluge Internet trgovine provjeriti važeće opće uvjete.

Registracija

Registracija je prvi upis korisnika u bazu kupaca, prilikom kojeg kupac upisuje tražene podatke (ime, prezime, adresa e-pošte, lozinka, adresa, telefonski broj, ...). Prijava je moguća tek nakon što su svi potrebni podaci upisani u bazu korisnika i za svako daljnje korištenje usluge, potrebno je upisati samo korisničko ime i lozinku. Korisnik snosi odgovornost za točnost i potpunost unešenih podataka prilikom registracije.

Ukoliko korisnik ima poteškoće prilikom registracije ili prijave te ako dođe do bilo kakve promjene podataka, koje je korisnik unio prilikom registracije, poželjno je da u što kraćem roku ažurira svoj korisnički račun ili o promjeni obavijesti adrialece.hr na broj telefona 01 7757 572 ili putem e-mail adrese info@adrialece.hr.

Izjava o privatnosti

Adrial d.o.o. poštuje vaše pravo na privatnost i nastoji osigurati najvišu razinu zaštite vaših osobnih podataka. U pružanju naših usluga putem ove stranice, dužni smo postupati u skladu sa zakonima i propisima, koji definiraju zaštitu osobnih podataka. Tvrtka se obvezuje da će prikupljene podatke, koje ćete dostaviti putem internetske stranice, koristiti u skladu s namjenom za koju ste nam ih povjerili, isključivo uz vaše dopuštenje.

Sukladno s općom Uredbom o zaštiti osobnih podataka (GDPR), Adrial d.o.o. se obvezuje informirati kupce o načinu korištenja prikupljenih podataka, redovito davati kupcima mogućnost izbora o upotrebi njihovih podataka, uključujući mogućnost odluke žele li oni ili ne da se njihovo ime ukloni s newsletter popisa pretplatnika ili s lista kupaca, čiji se podaci koriste u marketinške svrhe, odnosno za internu statističku obradu. Svi se podaci o korisnicima strogo čuvaju i dostupni su samo djelatnicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi djelatnici tvrtke Adrial d.o.o. i poslovni partneri odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti.

Više informacija o zaštiti osobnih podataka možete pronaći ovdje .

Naručivanje proizvoda

Proizvodi se naručuju isključivo elektorničkim obrascem za narudžbu. Obavijest o potvrdi narudžbe kupcu će na upisanu adresu e-pošte biti poslana nakon što kupac potvrdi narudžbu

Kako biste uspješno obavili kupnju, obratite pozornost na:

  • prijavu: za korištenje usluge potrebna je prijava korisnika; ako se prijavljujete po prvi put, potrebna je registracija novog korisnika,
  • pregled košarice: prikazan je popis svih proizvoda koje korisnik odabere, sa svim podacima i količinama,
  • unos adrese za isporuku: odaberite adresu za račun i adresu za isporuku,
  • plaćanje narudžbe: ovdje korisnik odabire način plaćanja (plaćanje pouzećem, plaćanje putem žiro-računa, kreditnom karticom, Apple Pay ili Google Pay).

Naručivanje proizvoda moguće je 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu. Sve narudžbe zaprimljene tijekom neradnih dana i blagdana, bit će obrađene prvi sljedeći radni dan. Nakon izvršene narudžbe, kupac će putem e-maila biti obaviješten o potvrdi narudžbe.

Obavijest o otpremi naručenih proizvoda kupcu će na upisanu adresu e-pošte biti poslana nakon što svi naručeni proizvodi budu spremni za otpremu.

Rasprodani proizvodi - nemogućnost isporuke

U pojedinačnim slučajevima zbog velike potražnje, moguće je da prodavatelj neke od naručenih proizvoda neće moći isporučiti, odnosno da su neki od proizvoda iz ponude u potpunosti ili djelomice rasprodani. U slučaju rasprodanih proizvoda, kupac će o tome biti obaviješten prije isporuke robe putem elektronske pošte ili telefonom, te u tom slučaju prodavatelj ne snosi nikakvu odgovornost.

Cijene

Sve cijene u trgovini adrialece.hr izražene su u eurima (€) i uključuju porez na dodanu vrijednost (PDV). Troškovi dostave nisu uključeni u cijenu proizvoda. Tvrtka Adrial d.o.o. zadržava pravo na promjenu cijene u bilo kojem trenutku.

Unatoč svakodnevnim naporima da osiguramo najažurnije i najtočnije podatke, može se dogoditi da je podatak o cijeni pogrešan. U tom slučaju, ali i u slučaju da se cijena artikla promijeni tijekom obrade narudžbe, adrialece.hr će omogućiti kupcu odustajanje od kupnje.

Proces upisivanja cijene na web stranici za svaki proizvod podložan je kontroli u više razina, no bez obzira na to postoji mogućnost nastanka greške, budući da se ne radi o automatskom unosu. Takve situacije su izvanredne i za njih se pružatelj usluge unaprijed ispričava svojim kupcima jer će ih biti prisiljen obavijestiti o nastaloj situaciji, pogrešnoj cijeni za određeni proizvod te nemogućnosti isporuke po konkretnoj narudžbi kupca. Adrialece.hr zadržava pravo na storniranje narudžbe, ukoliko dođe do očite pogreške, na primjer pogrešno navedena cijena na internet stranici.

Načini plaćanja

Online trgovina adrialece.hr omogućava sljedeće načine plaćanja:

  • Plaćanje pouzećem - plaćanje iznosa narudžbe vrši se djelatniku kurirske službe ili u poštanskom uredu gotovinom prilikom preuzimanja pošiljke s naručenim proizvodima. Plaćanje pouzećem se naplaćuje 0,90 € i za narudžbe iznad 55 €.
  • Uplatom na žiro-račun - po primitku narudžbe na e-mail adresu koju ste upisali prilikom narudžbe šaljemo ponudu s podacima o ukupnom iznosu narudžbe i broj našeg žiro-računa (IBAN). Navedeni iznos potrebno je uplatiti na naš žiro-račun (npr. virmanom, putem internetskog bankarstva i sl.), kako bismo vam poslali naručene proizvode.

Korisnik: Adrial d.o.o.

IBAN: HR25236000011­02372619

SWIFT(BIC): ZABAHR2X

Zagrebačka banka d.d.

  • poklon bonom
  • Google Pay
  • Apple Pay
  • Kreditnom karticom - ako ste odabrali plaćanje kreditnom karticom, nakon potvrđene narudžbe i potvrde, morate unijeti podatke kartice.
  • Plaćanje PayPal-om

Unos podataka kreditne kartice:

  • vrsta kartice (Visa, Mastercard)
  • broj kartice (upišite broj kreditne kartice)
  • ime vlasnika (upišite podatke vlasnika kartice)
  • vrijedi do - mjesec/godina
  • kontrolni broj (CVV broj). Broj ćete pronaći na poleđini kartice

Plaćanje kreditnim karticama

  • Plaćanje poklon bonom

    Plaćanje poklon bonom moguće je samo uz kupnju bona u adrialece.hr e-shopu. Svaki bon ima jedinstveni kod i vremenski je ograničen. Prilikom odabira plaćanja bonom, Kupac mora unijeti jedinstveni kod s bona u polje "Kod za popust" u dijelu "Košarica" prilikom narudžbe. Bon se može iskoristiti samo za jednokratnu kupnju, u punom iznosu. Ukoliko je vrijednost narudžbe veća od vrijednosti bona, Kupac će platiti samo razliku. Plaćanje razlike podliježe odredbama i uvjetima transakcije, pogledajte Opcije plaćanja. Bon se može koristiti za plaćanje bilo kojeg proizvoda ili usluge koju nudi e-trgovina.
    U slučaju neprihvaćanja pošiljke plaćene bonom, pošiljka se vraća Prodavatelju. Prodavatelj će otkazati kupčevu narudžbu i kupoprodajna cijena će biti vraćena. U tom se slučaju iznos bona vraća na račun kupca u obliku kredita. Ako je narudžba plaćena bonom i sredstvima (nadoplata), Kupac može odlučiti u kojem obliku želi vratiti nadoplatu (na bankovni račun Kupca ili također kao kredit na račun kupca).

Napomena: Plaćanje korekcijskih naočala je moguće samo uplatom na žiro-račun ili kreditnom karticom.

Kod za popust

Tvrtka Adrial d.o.o. će periodično, po svojoj odluci, nuditi određene popuste, odnosno akcije. Uvjeti akcijske prodaje bit će detaljno opisani, posebice trajanje akcijske prodaje, visina popusta i sl. Nakon isteka akcije, tvrtka Adrial d.o.o. neće primati nove narudžbe po uvjetima koji se odnose na akcijsku prodaju kojoj je istekao rok.

Napomena:

  • Akcija "Sve leće bez PDV-a": prilikom narudžbe se još uvijek naplaćuje PDV. Od osnovne cijene se obračuna (oduzme) samo popust u vrijednosti PDV-a koji za kontaktne leće iznosi 5 %.
  • Nijedna akcija se ne odnosi na ugradnju/zamjenu leća za naočale.

Akcije i popusti se međusobno ne zbrajaju i isključuju se. Možete koristiti samo jedan kod za popust. Akcije ne vrijede na ambasadorske naočale i naočale marke Válle. Ukoliko vam je potrebna dodatna pomoć, molimo vas da se obratite našoj službi za korisnike na telefon: 01 7757 572.

Popusti se ne odnose na proizvode koji su već sniženi.

Važno:

Ako prilikom narudžbe iskoristite popust i nakon toga vratite proizvode u nižem iznosu od onog koji je uvjet za popust, iznos popusta će se odbiti od vraćenog novca (npr. akcija 5 € popusta prilikom kupovine iznad 50 € - ako je narudžba za 60 €, a vraćeni proizvodi za 30€, ostatak od 20 € nije dovoljan za obračun popusta i vraćeni iznos će biti 25 €.

Poklon u košarici

Za svaku kupnju iznad 35 € nudimo poklon po odabiru. Pojedini pokloni su na raspolaganju do isteka zaliha, odnosno prestanka trajanja akcije. Izabrane poklone nije moguće mijenjati.

Outlet ponuda

Outlet ponuda sunčanih i dioptrijskih okvira vrijedi do isteka zaliha. Zadržavamo pravo do promijene cijena.

Dostava

Trošak dostave se naplaćuje za sve narudžbe ispod 55 €. U slučaju plaćanja narudžbe unaprijed, trošak dostave naplaćuje se:

Hrvatska Pošta 3,49 €, Overseas Express 4,49 € i Paketomat Box Now 2,99 €

U slučaju plaćanja prilikom preuzimanja paketa, trošak dostave naplaćuje se:

Hrvatska Pošta 4,39 €, Overseas Express 5,39 € i Paketomat Box now 3,89 €

Za kupnju iznad 55 € troškove isporuke krije prodavatelj (Adrial d.o.o.). Svaku nedostavljenu pošiljku koja se šalje putem Hrvatske pošte, možete preuzeti u roku od 5 dana. Ukoliko ju ne preuzmete, pošiljka se vraća prodavatelju.

Važno! Hrvatska pošta naplaćuje ležarinu za pakete koji nisu preuzeti u poštanskom uredu u roku od jednog dana nakon ostavljene obavijesti o prispijeću pošiljke. Više možete pročitati direktno na stranicama Hrvatske pošte . Opće uvjete poslovanja kurirske službe Overseas Express možete pogledati ovdje .

Kupac ili druga osoba ovlaštena za primitak pošiljke dužna je prilikom preuzimanja naručene robe provjeriti eventualna oštećenja pošiljke i odmah ih prijaviti dostavnom djelatniku, te odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja.

Svojim potpisom na Dostavnoj listi pružatelja usluge dostave kupac ili druga ovlaštena osoba za primitak pošiljke potvrđuju da su pošiljku zaprimili neoštećenu i bez umanjenja njezinog sadržaja.

Prigovor izjavljen ili podnesen pružatelju usluge dostave nakon uručenja pošiljke se ne prihvaća, osim u slučaju da primatelj ili druga osoba ovlaštena za primitak pošiljke priloži dokaz da je oštećenje ili umanjenje sadržaja pošiljke nastalo prije uručenja pošiljke.

Pošiljka je osigurana od gubitka u dostavi. Ukoliko kupac ne zaprimi paket, mora obavijestiti prodavatelja kako bi isti poduzeo radnje prema pronalasku ili slanju nove pošiljke.

Otprema paketa vrši se svakim radnim danom u 10h. Ukoliko su proizvodi na zalihi, sve narudžbe izvršene do tog sata bit će poslane isti dan. Narudžbe izvršene nakon 10h bit će poslane idući radni dan. Odmah nakon otpreme paketa, obavijestit ćemo vas o kodu za praćenje pomoću kojeg možete u bilo kojem trenutku provjeriti gdje se nalazi vaša pošiljka.

Kupac se kupnjom slaže da se u svrhu lakše i brže dostave na etiketi paketa napiše telefonski broj. Ukoliko kupac ne želi ispis broja, o tome nas mora obavijestiti prilikom narudžbe.

Napomena: u slučaju izvanrednih situacija (poteškoće u prometu, vremenske nepogode, povećan broj pošiljaka, ...) vrijeme dostave može biti dulje od navedenog i Adrial d.o.o. ne odgovara za kašnjenje pošiljaka.

Prioritetna narudžba

Prioritetnu narudžbu obrađujemo tako da sve narudžbe s oznakom "prioritetno", u slučaju da taj dan imamo veliki broj narudžbi i ne možemo ih sve poslati, imaju prednost, odnosno bit će na vrhu popisa. Tako vam garantiramo da će vaš paket biti pripremljen i predan dostavnoj službi prije svih ostalih. Prioritetna narudžba je moguća samo za proizvode koji su na zalihi. Ako proizvod nemamo na zalihi, a vi izaberete prioritetnu narudžbu, vaš će paket biti pripremljen čim se proizvod vrati na zalihu. Paket ćemo predati dostavnoj službi - Hrvatska pošta pakete preuzima do 10 h, a Overseas Express do 11 h svaki radni dan. Nakon što dostavne službe preuzmu vaš paket, ne odgovaramo za trajanje dostave. Dostava u većini slučajeva traje 2 do 3 radna dana.

Prioritetna narudžba se naplaćuje 1.99 € i dostupna je za kupovinu kontaktnih leća, otopina za leće, dodataka za leće, sunčanih naočala i dioptrijskih okvira. Nije moguće izabrati prioritetnu narudžbu za dioptrijske okvire s ugrađenom dioptrijom.

Osiguranje paketa

Osiguranje paketa vam omogućava da osigurate svoj paket. Tako ćete, u slučaju da dođe do oštećenja sadržaja u paketu prilikom transporta, biti osigurani. To znači da ćemo prihvatiti oštećen paket i na vašu adresu poslati novi paket (mi preuzimamo troškove dostave). Važno: preporučujemo vam da odbijete preuzimanje paketa koji je oštećen izvana kako biste uštedjeli vrijeme i troškove za vraćanje paketa. Ako ste svejedno preuzeli oštećen paket, pošaljite nam fotografije i opis problema na info@adrialece.hr kako bi vam naša korisnička služba poslala daljnje upute.

Osiguranje paketa se dodatno naplaćuje 0,99 € (za sve proizvode osim sunčanih i dioptrijskih naočala), odnosno 3,99 € (za sunčane i dioptrijske naočale).

Odustajanje od narudžbe

Kupac ima pravo odustati od narudžbe predane na internet stranici adrialece.hr. U slučaju otkazivanja narudžbe kontaktirajte nas na broj telefona 01 7757 572 ili putem e-mail adrese info@adrialece.hr. Ukoliko je narudžba već poslana, kupac nije dužan preuzeti paket s naručenim proizvodima. Povrat sredstava bit će izvršen u što kraćem roku.

Vraćanje proizvoda

Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača, kupac ima pravo u roku od 14 dana od preuzimanja artikla obavijestiti prodavača da odustaje od ugovora, bez potrebe navođenja razloga svoje odluke (Zakon o zaštiti potrošača, članak 79, stavka 1). Rok započinje teći od dana kada je potrošaču ili trećoj osobi određenoj od strane potrošača, a koja nije prijevoznik, proizvod koji čini predmet ugovora predana u posjed.

Prodavatelj mora bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kad je zaprimio obavijest o odluci kupca da raskida ugovor sukladno članku 83 stavka 1. Zakona o zaštiti potrošača, izvršiti kupcu povrat sredstava. Prodavatelj nije u obvezi izvršiti povrat dodatnih troškova koji su rezultat kupčevog izričitog izbora vrste prijevoza koji je različit od vrste standardnog prijevoza koji je ponudio prodavatelj. Prodavatelj mora izvršiti povrat plaćenog tek nakon što mu proizvodi budu vraćeni.

Prema članku 86, stavak 3. Zakona o zaštiti potrošača, potrošač nema pravo na jednostrani raskid ugovora ako je predmet ugovora roba koja je izrađena po specifikaciji potrošača ili koja je jasno prilagođena potrošaču, a to se odnosi na dioptrijske leće za naočale, blue blocker leće za naočale i naočale za vožnju.

Naručeni proizvodi pakirani su na način da se uobičajenom manipulacijom u dostavi ne oštete. Paketi mogu uključivati razne zaštitne materijale za sprječavanje loma (papir, stiropor, spužva i/ili slično). Kupac je, u svim slučajevima kada vrši povrat proizvoda po bilo kojoj osnovi, proizvod koji vraća prodavatelju dužan vratiti kompletan, u stanju u kojem su mu dostavljeni i u originalnom pakiranju (trgovačko pakiranje u kojem su proizvodi dostavljeni), sa svim pripadajućim dijelovima i dokumentacijom.

Obrazac za jednostrani raskid ugovora možete preuzeti ovdje.

Vraćanje kontaktnih leća

Vraćene kontaktne leće moraju biti u originalnom pakiranju, neoštećene, u nepromijenjenoj količini i kutija leća mora biti neotvorena. Potrebno je priložiti i kopiju računa.

Sukladno Zakonom o zaštiti potrošača, članak 86, stavka 5 povrat nije moguć ako je predmet ugovora zapečaćena roba koja zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga nije pogodna za vraćanje, ako je bila otpečaćena nakon dostave.

Želite vratiti leće nakon više od 14 dana od kupovine?
U skladu s uvjetima poslovanja i ispunjenim dodatnim uvjetima, povrat nakon više od 14 dana moguć je samo za SFERIČNE KONTAKTNE LEĆE ako vam se u međuvremenu promijenila dioptrija. Uvjeti ne vrijede ako ste imali operaciju za uklanjanje dioptrije ili ako leće više nećete koristiti. UVJET!

Kontaktne leće možete vratiti samo u slučaju da je kutija originalno zatvorena, neoštećena i da je rok upotrebe najmanje godinu dana. Povrat nije moguć za leće za astigmatizam, multifokalne leće, multifokal torične leće ili druge proizvode. Kupac je dužan poslati i najnoviji nalaz za kontaktne leće.

U slučaju jednostranog raskida ugovora postupat ćemo prema Zakonu o zaštiti potrošača, odnosno Zakonu o obveznim odnosima. Povrat plaćenog iznosa izvršit ćemo nakon što se proizvodi vrate prodavatelju. Povrat proizvoda kupac mora izvršiti bez odgađanja, a najkasnije u roku 14 dana od poslane obavijesti za odustajanje od ugovora.

Kupac je prema Zakonu o zaštiti potrošača dužan snositi izravne troškove povrata proizvoda ako koristi svoje pravo na jednostrani raskid ugovora, a ukoliko kupac želi, može se obratiti prodavatelju putem mail adrese info@adrialece.hr ili broj telefona 01 7757 572 radi pribavljanja obavijesti o načinu, mogućnostima i uvjetima vraćanja proizvoda.

Kupac je sukladno članku 84. stavak 6. Zakona o zaštiti potrošača odgovoran za svako umanjenje vrijednosti kupljenog proizvoda, koje je rezultat rukovanja kupljenim proizvodom. Ukoliko je kupac prilikom narudžbe primio poklon, neoštećen i neotvoren poklon je također potrebno vratiti u originalnom pakiranju. Paket je potrebno poslati preporučenom poštom.

Napomena:

Pakiranja koja sadrže 90 kontaktnih leća i sastoje se od tri kutije od 30 leća tretiraju se kao cijelina, što znači da se ne može vratiti samo jedna ili dvije kutije od 30 leća. Ove kutije označene su crvenom oznakom (for 90-Pack only) i nisu za samostalnu prodaju (kao što su Acuvue Moist, TruEye, …).

Vraćanje naočala

Vratiti se mogu sunčane naočale, dioptrijski okviri bez ugrađenih leća, naočale za zaštitu od plavog svijetla i naočale za vožnju bez dioptrije, koje nisu izrađene po specifikacijama kupca.

Dioptrijske naočale sa ugrađenim lećama za naočale, tretiraju se kao proizvod koji je izrađen prema točnim specifikacijama potrošača i prilagođene su njegovim osobnim potrebama. Zbog prirode izrade proizvoda, isti nije primjeren za povrat te zbog toga potrošač nema pravo na raskid ugovora, osim ukoliko nije drugačije određeno (Zakon o zaštiti potrošača, članak 86, stavka 3).

Kupce upozoravamo da odaberu okvir primjerene veličine i oblika prema njihovom licu jer postoji mogućnost da odabrani okvir neće biti optimalan i da će posljedično biti neupotrebljiv. Preporučujemo da se prije potvrde narudžbe o izboru okvira primjerenog za vaše lice, posavjetujete s optičarom. Virtualno ogledalo služi samo kao pomoć pri odabiru naočala i nije pravo mjerilo jer se veličina naočala i lica razlikuju od osobe do osobe.

Narudžbu za dioptrijske naočale nije moguće otkazati ako su naočalne leće već naručene, čak i ako paket još nije poslan. U tom slučaju kupac može dobiti povrat novca samo za okvir. Za leće povrat novca nije moguć jer je to proizvod po specifikaciji samog kupca.

Povrat novca za naočalne leće također nije moguć u slučaju da kupac naruči dioptrijske naočale bez dioptrije, a s ugrađenim blue blocker filterom jer takva narudžba spada u kategoriju narudžbi koje su izrađene prema točnim uputama potrošača i prilagođena je njegovim osobnim potrebama.

Želite ugradnju, odnosno zamjenu leća za naočale? Ovdje možete naručiti ugradnju novih leća.

Povrat je moguć samo dostavnim službama Hrvatska pošta i Overseas Express.

Adresa za povrat robe:

Vraćanje Hrvatskom poštom:

Adrial d.o.o.

NSC

Centralno skladište

Poštanska ulica 9

10410 Velika Gorica

OIB: 68923548189

Vraćanje Overseas Expressom:

Adrial d.o.o.

Overseas Express

Zastavnice 38A

10251 Hrvatski Leskovac

Napomena: Na navedenim adresama NE postoji fizička poslovnica. Molimo vas da ne dolazite osobno.

U slučaju odustajanja od kupoprodajnog ugovora narudžbe plaćene bonom, iznos plaćen bonom se vraća u obliku kredita na korisnički račun kupca koji je iskoristio bon. Ako je narudžba plaćena bonom i sredstvima (nadoplata), kupac može odlučiti u kojem obliku želi vratiti nadoplatu (na bankovni račun kupca ili također kao kredit na račun kupca).

Reklamacije

Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača, kupac ima pravo na reklamaciju. Reklamacija se smatra valjanom ukoliko odgovara uvjetima za reklamaciju sukladno Zakonu o obveznim odnosima i Zakonu o zaštiti potrošača. Na sve primjedbe i prigovore prodavatelj će odgovoriti u roku od 15 dana od dana zaprimljenog prigovora.

Reklamacije rješavamo pomoću vaših informacija. Ako se kod reklamacija ne podnese sva potrebna dokumentacija, ista će biti odbijena. Slanje proizvoda u reklamaciju mora sadržavati svu potrebnu dokumentaciju i originalno pakiranje, u suprotnom se odbija (primjer: sunčane naočale Crullé moraju se vratiti s kartonskom kutijicom, karticom za polarizaciju i krpicom za čišćenje).

Svi povrati i reklamacije trebaju biti pravilno zapakirani - u kartonsku kutiju, po mogućnosti s mjehurićima, kako bi se izbjegla oštećenja. Nepravilno zapakirane naočale (npr. bez etui-a) neće se smatrati reklamacijom. Ako vraćeni proizvodi dođu oštećeni zbog nemara, reklamacija se neće uzeti u obzir.

Reklamacija kontaktnih leća

Reklamaciju je potrebno prijaviti na e-mail info@adrialece.hr u roku od 60 dana. U e-mailu opišite problem, pošaljite fotografije LOT broja i parametara naručenih kontaktnih leća. Kontaktne leće pohranite u otopinu za leće i prema uputama, koje dobijete e-mailom, pošaljite u reklamacijski postupak na našu adresu te priložite originalnu ambalažu proizvoda i ispunjeni obrazac za reklamaciju

Priložite kopiju zadnjeg oftalmološkog nalaza (prije reklamacije provjerite jeste li pravilno naručili i koristili medicinska pomagala prema uputama svog optometrista/of¬tal­mologa). Reklamacijski postupak će početi samo ako su ispunjeni svi gore navedeni uvjeti.

Leće u boji

S obzirom na to, da nijedna boja očiju nije ista, konačni efekt leća u boji može se razlikovati od pojedinca do pojedinca. Na konačni rezultat boje znatno utječe i svjetlost, boja odjeće i kose. Leće u boji bolje prekrivaju svjetliju rožnicu, stoga je boja vidljivija nego na tamnoj. Prikazane boje mogu se razlikovati od konačne boje na vašim očima. Za moguća odstupanja ne odgovaramo.

Pametna alternativa

Kontaktne leće i otopine ponuđene kao pametna alternativa predlažu se temeljem dosadašnjih povratnih informacija, s obzirom na omjer cijene i kvalitete. Prije izbora se svakako posavjetujte sa svojim optometristom ili oftalmologom jer nisu sve leće primjerene za svako oko.

Reklamacija dioptrijskih naočala

Prijavite reklamaciju na e-mail info@adrialece.hr u roku od 60 dana, pošaljite nalaz i opišite problem. Prilikom slanja naočala u reklamacijski postupak priložite sve što ste dobili uz naručene naočale (etui, originalnu ambalažu, krpicu, demo leće za naočale, ambalažu leća za naočale, ...). Na e-mail nam pošaljite svoje fotografije s naočalama kako bismo vidjeli njihov položaj (fotografija s prednje i bočne strane).

Ako se radi o progresivnim naočalama, na lećama naočala markerom, koji je primjeren za pisanje po staklima, označite gdje se nalaze vaše zjenice (s točkicom). Ako se radi o jednožarišnim naočalama, dovoljne su samo fotografije (s prednje i bočne strane).

Upozoravamo stranke da izaberu okvir primjerene veličine i oblika s obzirom na njihovo lice, jer postoji mogućnost da izabrani okvir neće biti optimalan. Preporučujemo vam da se prije potvrde narudžbe posavjetujete s optičarom oko izbora okvira.

Reklamacija progresivnih naočala

Za najuspješnije rješenje žalbi na progresivne naočalne leće potrebno je dodati vrećice naočalnih leća, plavu karticu s podacima o lećama, okvir s ugrađenim lećama, izvorni nalaz kupca, bočnu fotografiju (zbog nagiba naočala) te frontalnu fotografiju (zbog visine). Fotografije možete poslati i e-poštom. Za uspješno rješenje reklamacije moramo znati što više informacija - koje probleme osjećate i na kojoj udaljenosti ne vidite. U slučaju naknadnog slanja ovih dokaza, kupac sam snosi troškove slanja. Ako kupac ne želi sudjelovati i poslati dokumentaciju, reklamacija će biti odbijena.

Reklamacija sunčanih naočala

Prijavite reklamaciju na e-mail info@adrialece.hr u roku od 60 dana, pošaljite fotografije i opišite problem. Prilikom slanja naočala u reklamacijski postupak priložite sve što ste dobili uz naručene naočale (etui, originalnu ambalažu, krpicu, ...).

Kupac je dužan prodavatelju vratiti proizvod u dogovorenom roku na dogovorenu adresu. Kupac je dužan vratiti proizvod o svom trošku. Prodavatelj neće prihvatiti pakete s otkupninom. Ako se reklamacija odobri, prodavatelj će vratiti novac za poštarinu do 4,49 € koliko iznosi najviša poštarina na adrialece.hr). Prodavatelj je dužan u roku 14 dana od primitka reklamacije kupcu odgovoriti na zahtjev.

Reklamaciju je obavezno prijaviti na info@adrialece.hr ili 01 7757 572. Obrazac za reklamaciju možete preuzeti ovdje .

Preuzimanje narudžbe plaćene poklon bonom
U slučaju reklamacije za narudžbu plaćenu bonom, iznos plaćen bonom vraća se u obliku kredita na korisnički račun Kupca koji je koristio bon.
Ako je narudžba plaćena bonom i sredstvima (nadoplata), Kupac može odlučiti u kojem obliku želi vratiti nadoplatu (na bankovni račun Kupca ili također kao kredit na račun kupca).

Dodatni uvjeti i upute za reklamaciju sunčanih, korekcijskih i pametnih naočala

Razmatramo samo predmet reklamacije (npr. vi reklamirate dioptriju, mi se fokusiramo samo na to). Reklamacija nije moguća ako ste na bilo koji način posezali u naočale ili uključivali ugradnju leća drugih dobavljača, ravnanje ili savijanje, lijepljenje itd. Naša korisnička služba je tu da vam pomogne. Stoga je poželjno njima prijaviti reklamaciju, jer to znatno skraćuje postupak. Ako im odmah pošaljete svu potrebnu dokumentaciju, riješite se svih dugotrajnijih postupaka.

U postupku reklamacije korekcijskih naočala provjeravamo sve mogućnosti zašto naočale ne odgovaraju. Ako u postupku ne dođemo do zaključka ili je sve je po narudžbi s naše strane pravilno, kupac mora poslati novi nalaz od drugog davatelja usluga u roku od osam dana (zbog mogućeg pogrešnog mjerenja dioptrije).

U slučaju pogrešne narudžbe - netočnih podataka, dioptrije, debljine leća, vidnog polja - nije moguća reklamacija.

Šteta, uzrokovana toplinom nije predmet reklamacije. Obično se takva oštećenja prepoznaju po preoblikovanoj plastici, mjehurićima, napuknutom antirefleks sloju itd. Isto tako ne uzimamo u obzir oštećenja uzrokovana parfemima, gelovima za kosu, znojem, slanom vodom te posljedice nepravilne upotrebe, zanemarivanja i nepropisnog čuvanja. Nepravilna upotreba također uključuje oštećenja zbog upotrebe agresivnih sredstava za čišćenje i alkohola.

Ako je itko (osim nas i naših optičara) na bilo koji način posezao u naočale (druga optika ili sam kupac), reklamacija se odbija.

Najtočnija dioptrija za naše oko nalazi se u sredini leće. U kutovima leća se mogu pojaviti distorzije. Distorzije su uočljivije kod visokih dioptrija. Kod problema s distorzijom potrebno je gledati kroz centar naočalne leće. Distorzije se ne smatraju predmetom reklamacije ako su leće pravilno izrađene. Ako imate problema s odabirom najboljih leća, savjetujemo da potražite pomoć okulista/oftal­mologa.

Online rješavanje potrošačkih sporova

Obavještavamo vas o mogućnosti rješavanja potrošačkih pritužbi putem online rješavanja potrošačkih sporova temeljem Uredbe o online rješavanju potrošačkih sporova 2006/2004 i Direktive 2009/22/EC i Direktive o alternativnom rješavanju alternativnih sporova 2013/11/EU putem ovog linka .

Želite samo ugradnju, odnosno zamjenu leća za naočale?

Ako želite da ugradimo nove leće za naočale u vaše okvire, imajte na umu da ne odgovaramo za kvalitetu navedenih okvira i ne možemo preuzeti odgovornost za bilo kakvu štetu koja bi mogla nastati prilikom ugradnje. Kupac treba biti svjestan da sve vrste okvira za naočale imaju određeni vijek trajanja koji ovisi o kvaliteti materijala, starosti okvira i načinu rukovanja njima. Ako je okvir oštećen tijekom brušenja i postavljanja naših naočalnih leća, kupcu će se nadoknaditi iznos plaćen za zamjenu leća, a oštećeni okvir će im se poslati nazad. Molimo da okvir koji šaljete na zamjenu leća bude čist, u suprotnom odbit ćemo ugradnju/zamjenu leća.

Dimenzije na web stranici su namijenjene lakšem i pravilnom odabiru okvira. Ako kupac naruči premali ili preveliki okvir, premontaža leća u drugi okvir nije moguća. Ako ste zainteresirani za dodatne dimenzije, obratite se našoj korisničkoj podršci.

Sve informacije na web stranici služe kao pomoć kod odabira, a ne kao obvezan izbor (primjer: za dioptriju -6,00 ne preporučujemo debljinu leće Basic ( 1.5 indeks loma svjetlosti) ili Standard (1.6 indeks loma svjetlosti) jer će rezultat biti predebela leća za naočale, no proizvodnja je još uvijek moguća u većini slučajeva). Ako kupac ima npr. dioptriju +/- 2,00 može odabrati bilo koju debljinu leće. Naravno, veća optička aberacija znači da će leća biti tanja, lakša, ljepša i da će dokazano smanjivati distorziju.

Mjerenja oftalmologa vrše se u skladu sa svrhom korištenja naočala. Prilikom pregleda navedite u koju ćete svrhu koristiti naočale. Ako ćete npr. koristiti naočale za televiziju, moraju vam izmjeriti dioptriju u tu svrhu, kao i za vožnju.

Jamstvo

Proizvod ima jamstvo, ako je tako navedeno na jamstvenom listu, računu ili oglasnim porukama, koje su dostupne u trenutku sklapanja ugovora ili prije toga, ili je tako određeno važećim propisima. Davatelj jamstva jamči kvalitetu odnosno besprijekoran rad pojedinog proizvoda tijekom jamstvenog roka, pod uvjetom da proizvod koristite u skladu s njegovom namjenom te u skladu s priloženim uputama za uporabu i sastav proizvoda. Jamstveni rok počinje teći danom isporuke proizvoda kupcu.

Odgovornost za materijalne nedostatke

Prodavatelj tvrtka ADRIAL d.o.o. je dužan isporučiti robu potrošaču u skladu s ugovorom. Prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke proizvoda sukladno Zakonu o obveznim odnosima (članci 400-422).

Prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke proizvoda do trenutka prijelaza rizika na kupca (trenutak predaje stvari u posjed kupcu ili trećoj osobi određenoj od strane kupca, a koja nije prijevoznik), bez obzira je li mu materijalni nedostatak bio poznat. Također, isti odgovara i za one materijalne nedostatke, koji se pojave nakon prijelaza rizika na kupca ako su posljedica uzroka koji je postojao prije toga.

Podrazumijeva se da je nedostatak koji se pojavio u roku od 6 mjeseci od prijelaza rizika na kupca postojao u vrijeme prijelaza rizika, osim ako prodavatelj ne dokaže suprotno ili suprotno proizlazi iz naravi stvari ili naravi nedostatka.

Nedostatak postoji ako:

- stvar nema potrebna svojstva za svoju redovitu uporabu ili za promet,

- stvar nema potrebna svojstva za posebnu uporabu za koju je kupac nabavlja, a koja je bila poznata prodavatelju ili mu je morala biti poznata,

- stvar nema svojstva i odlike koje su izrijekom ili prešutno ugovorene, odnosno propisane, kad je prodavatelj predao stvar koja nije jednaka uzorku ili modelu, osim ako su uzorak ili model pokazani samo radi obavijesti,

- stvar nema svojstva koja inače postoje kod drugih stvari iste vrste i koja je kupac mogao opravdano očekivati prema naravi stvari, posebno uzimajući u obzir javne izjave prodavatelja, proizvođača i njihovih predstavnika o svojstvima stvari (reklame, označavanje stvari i dr.).

Potrošač je obvezan obavijestiti prodavatelja o postojanju vidljivih nedostataka u roku od dva mjeseca od dana kad je otkrio nedostatak, a najkasnije u roku od dvije godine od prijelaza rizika na potrošača.

Kad se nakon primitka stvari od strane kupca pokaže da stvar ima neki nedostatak koji se nije mogao otkriti uobičajenim pregledom prilikom preuzimanja stvari, kupac je dužan, pod prijetnjom gubitka prava, o tom nedostatku obavijestiti prodavatelja u roku od dva mjeseca računajući od dana kad je nedostatak otkrio.

Prodavatelj ne odgovara za nedostatke koji se pokažu pošto proteknu dvije godine od predaje stvari. Prava kupca koji je pravodobno obavijestio prodavatelja o postojanju nedostatka gase se nakon isteka dvije godine, računajući od dana odašiljanja obavijesti prodavatelju, osim ako je prodavateljevom prijevarom kupac bio spriječen da ih ostvaruje.

Ako se utvrdi postojanje materijalnog nedostatka prodavatelj može imati jednu od sljedećih obveza, sve u skladu sa odredbama Zakona o obveznim odnosima:

- uklanjanje nedostatka,

- predaja drugog proizvoda bez nedostatka,

- sniženje cijene,

- raskid ugovora.

Prava temeljem materijalnog nedostatka na stvari regulirana su Zakonom o obveznim odnosima.

Kada je kupac pravna osoba na njega se odnose pravila o materijalnom nedostatku propisana Zakonom o obveznim odnosima, posebno u dijelu u kojem je materijalni nedostatak za pravne osobe uređen drugačije od ovdje navedenoga u Uvjetima kupnje, tada se primjenjuje Zakon o obveznim odnosima.

Virtualno ogledalo i fotografije na web stranici

Web stranica adrialece.hr virtualnim ogledalom (virtual mirror) omogućuje 3D isprobavanje naočala preko kamere računala, pametnog telefona ili tableta. Korištenje virtualnog ogledala je dobrovoljno i služi za pružanje što bolje usluge strankama. Video materijal se ne pohranjuje na serverima, pohranjuju se samo kolačići naočala koje su izabrane za isprobavanje.

Virtualno ogledalo služi samo kao pomoć prilikom izbora naočala i nije pravo mjerilo jer se veličina naočala i lica razlikuje od osobe do osobe. Adrial d.o.o. ne snosi odgovornost za pogrešan izbor naočala temeljem izbora preko virtualnog ogledala.

Nijanse naočala se mogu razlikovati od boje, odnosno nijanse na slikama prikazanim na web stranici. Do razlika dolazi zbog različitih kuteva svjetlosti prilikom slikanja. U takvim slučajevima ne preuzimamo odgovornost i reklamacija će biti odbijena. Ako niste sigurni kakve je boje okvir, pišite našoj korisničkoj službi koja će vam s veseljem detaljnije opisati boju ili poslati dodatne fotografije.

Aplikacija za mjerenje razmaka zjenica (PD)

Aplikacija za mjerenje razmaka zjenica (PD) služi kao pomoć pri određivanju razmaka zjenica. Rezultati mjerenja su informativni i ne prihvaćamo odgovornost za krivo izmjeren razmak, odnosno ako se vrijednost razlikuje u usporedbi s vrijednošću izmjerenom na pregledu. Za preciznije rezultate savjetujemo korištenje HD kamere i praćenje uputa na stranici. Snimljeni materijali i rezultati mjerenja se ne pohranjuju i nakon napuštanja aplikacije se automatski brišu.

Sadržaj kreiran od strane korisnika

Korištenjem web stranice adrialece.hr korisnik prima na znanje i pristaje da su svi komentari, odnosno svaki sadržaj koji je učinio dostupnim na web ili Facebook stranici adrialece.hr, podložni uporabi i slobodnom korištenju/is¬ko­rištavanju od strane tvrtke Adrial d.o.o. na način da se isti može uređivati, prerađivati, ukloniti djelomično ili u cijelosti, modificirati, objaviti i/ili prenijeti na bilo koji način i u bilo kojem formatu, a sve u skladu s ovim uvjetima.

Smatra se da svaka dostava sadržaja kreiranog od strane korisnika stranice adrialece.hr, kao i svaka objava ili na drugi način omogućavanje dostupnim javnosti sadržaje putem web stranice adrialece.hr predstavlja korisnikovo prihvaćanje ponude tvrtke Adrial d.o.o. za sklapanje pravnog posla prema uvjetima sadržanim ovim uvjetima, a predmet pravnog posla je ustupanje tog korisničkog sadržaja i prijenos prava na iste u korist tvrtke Adrial d.o.o.

Izjava o ograničenju odgovornosti

Za ostvarivanje kvalitetne usluge, vlasnik ove web stranice uložit će razuman trud kako bi se na web stranici adrialece.hr našli točni i aktualni podaci. Unatoč tome, uvijek postoji mogućnost pogreške pri unosu podataka, promjeni neke karakteristike artikla ili roku isporuke. U tom slučaju korisnik ima mogućnost odstupiti od ugovora (narudžbe) ili se odlučiti za zamjenu artikla.

Web stranica adrialece.hr korisnicima omogućava objavljivanje komentara, izuzevši komentare koji na bilo koji način vrijeđaju, prijete, obmanjuju ili diskriminiraju. U takvim slučajevima vlasnik web stranice adrialece.hr ograničava se od svih odgovornosti i ima pravo ukloniti komentare neprimjerenog sadržaja. Kupnjom artikla kupac potvrđuje da će prilikom uporabe kontaktnih leća slijediti upute i savjete svog okulista ili optometrista. Kupnjom također potvrđuje da osoba, koja će koristiti kontaktne leće, redovito kontrolira vid kod optometrista ili okulista te da ne postoje nikakve prepreke za nošenje kontaktnih leća.

Osobe koje bi željele koristiti kontaktne leće moraju prije kupnje leća obaviti pregled kod okulista ili optometrista. Kako bismo osigurali kvalitetu usluga i sigurnost prilikom procesa naručivanja, kupovinom na adrialece.hr, vlasniku web stranice adrialece.hr potvrđujete i jamčite točnost vaših podataka. Korisnicima savjetujemo da koriste sve proizvode u skladu s uputama i preporukama proizvođača. Obavljenom kupnjom korisnik se slaže da koristi proizvode na vlastitu odgovornost.

Sadržaj objavljen na web stranici adrialece.hr informativne je prirode. Web stranica adrialece.hr ne sadrži informacije o svim očnim bolestima ni ne sadrži sve zdravstvene informacije relevantne očnim potrebama. Informacije dostupne na web stranici adrialece.hr opće su prirode te služe poticanju komunikacije između vas i vašeg okulista. Naša stranica nijednom korisniku ne nudi medicinsku dijagnostiku i ne smije se koristiti kao zamjena za stručnu medicinsku dijagnostiku, savjete ili liječenje.

Sva pitanja u vezi s vašim zdravstvenim stanjem, postavljanjem dijagnoze ili liječenjem potrebno je postaviti vašem okulistu. Nikad ne smijete ignorirati ili se ne pridržavati uputa vašeg liječnika te odugovlačiti s pregledima i stručnom dijagnozom zbog informacija dostupnih na web stranici adrialece.hr. Jedina iznimka su izričito i nedvosmisleno pružene informacije.

Izjava o kolačićima

Za pravilan rad, bolje korisničko iskustvo, funkcionalnost i spremanje podataka o vašim narudžbama, internet stranica adrialece.hr koristi kolačiće (eng. cookies). Prije samog spremanja kolačića, korisnik mora pristati na njihovu pohranu na svom računalu. Ukoliko korisnik onemogući kolačiće, neće moći koristiti neke od funkcionalnosti online trgovine adrialece.hr. Više o kolačićima možete pročitati ovdje .

Poveznice na društvene mreže

Web stranica adrialece.hr može uključivati poveznice (tzv. link) na društvene mreže kojima upravlja.

Zbog prirode globalne mreže tvrtka Adrial d.o.o. jamči zaštitu osobnih podataka u skladu s navedenim pravilima isključivo za društvene mreže kojima upravlja, a ne i za treće osobe.

Pravila i uvjeti korištenja usluge SMS obavještavanja

1. Organizator usluge »Adrial d.o.o.«

Ova pravila određuju način djelovanja usluge »SMS obavještavanje«. Ponuđač usluge je Sinhro d.o.o., Tehnološki park 21, 1000 Ljubljana u suradnji s organizatorom usluge Adrial d.o.o., Poslovna cona Žeje pri Komendi, Pod kostanji 6, 1218 Komenda.

2. Opis usluge

Svrha usluge je promoviranje usluga, akcija i promocijskih događaja web shopa adrialece.hr.

Svaki član SMS zajednice može se odjaviti u bilo kojem trenutku slanjem e-maila na info@adrialece.hr s dopisom telefonskog broja.

Uvjeti korištenja usluge objavljuju se na web stranici www.adrialece.hr

Usluga traje od 01.11.2017 do otkazivanja.

3. Cjenik SMS poruka

Svaki SMS poslan korisniku naplaćuje se prema trenutnom cjeniku pružatelja usluge (T Mobile, A1 i Tele 2).

4. Privatnost i zaštita podataka korisnika

Potvrđivanje SMS-om, e-mailom ili prilikom registracije korisnik potvrđuje Uvjete i odredbe o korištenju usluge te se slaže da tvrtke Adrial d.o.o. i Sinhro d.o.o. proslijeđene osobne podatke obrađuju u svojim bazama podataka i koriste ih za statističku obradu, segmentaciju kupaca, obradu ponašanja kod prošlih kupnji, ispunjenje ugovornih obveza, slanje ponuda, reklamnih materijala, pozivnica za događaje organizatora i partnera tvrtke organizatora, kao i za telefonske, pisane i elektronske ankete i prikupljanje narudžbi. Suglasnost o prikupljanju osobnih podataka je dobrovoljna. Korisnici imaju pravo pregledati, kopirati, ažurirati, popravljati, blokirati i brisati svoje osobne podatke. Osobni podaci mogu se proslijediti pružatelju usluge Sinhro d.o.o.

5. Mobilna SMS zajednica adrialece.hr

Korisnici koji se pridruže zajednici poslanom SMS porukom, emailom ili registracijom dobiti će korisne obavijesti i informacije o kampanjama, novostima itd. Korisnik ove usluge primit će do 4 SMS poruke mjesečno, a poruka će uvijek sadržavati mogućnost odjave. Svaki član SMS zajednice može se odjaviti u bilo kojem trenutku na info@adrialece.hr. U bazi primatelja SMS poruka nalaze se stranke koje su se odjavile tjedan dana prije samog slanja poruke. Poslane SMS poruke naplaćuju se prema cjeniku vašeg mobilnog operatera. Akcije poslane putem SMS-a vrijede samo na dan slanja.

6. Opći uvjeti suradnje

Registracijom na adrialece.hr smatra se da se korisnik slaže s ovim uvjetima korištenja usluge. Uslugu mogu koristiti korisnici sljedećih mobilnih mreža: Hrvatski telekom, A1 i Tele 2.

Zadnja promjena uvjeta poslovanja: 10.11.2023

Komentari (167)

Imate li kakvih pitanja?
Tatjana

Poštovani , da li je moguće plaćanje u ratama? Hvala

Odgovor info@adrialece.hr

Poštovani, moguće je samo jednokratno plaćanje.

Una Majanovic

Poštovani, je li povrat robe besplatan?

Odgovor info@adrialece.hr

Poštovani, povrat robe je trošak korisnika.

Lucija

Kako mogu naći svoj kod, poslala sam narudzbu

Odgovor info@adrialece.hr

Poštovani, mislite na broj narudžbe? Broj se nalazi u vašem profilu,pregled narudžbi.

Luka

Poštovani, nemam komentar nego pitanje: ja bih platio pouzećem prilikom dostave, ali nisam pronašao takav upit u postupku naručivanja. Ako je moguće, onda smatrajte ovo kao moj izbor načina plaćanja. S poštovanjem Luka MILUTIN

Odgovor info@adrialece.hr

Poštovani, sve osim korekcijskih naočala možete platiti prilikom preuzimanja.

Razija

Da li dostavljate u bih

Odgovor info@adrialece.hr

Poštovani, pakete dostavljamo samo unutar Hrvatske. Hvala na razumijevanju.

Helena Catic

Poštovani, obavljate li Vi provjeru vida ili samo radite naočale po nalazu? Unaprijed hvala!

Odgovor info@adrialece.hr

Poštovani, mi smo web trgovina nemamo preglede. Kod nas možete samo naručiti naočale prema nalazu.

Željko

Zadovoljan sam uslugom i kvalitetom.

Odgovor info@adrialece.hr

Poštovani, zahvaljujemo se na povratnim informacijama. Lp

Tanja Šoletić

Poštovani. Jeli moguće plaćanje kreditnim karticama na rate, lp

Odgovor info@adrialece.hr

Poštovani, moguće je samo jednokratno plaćanje Visa karticom ili Mastercardom. Lijep pozdrav.

Vedrana Rodeš

Pozdrav, Dostavljate li u Sloveniju? Lp, Vedrana

Odgovor info@adrialece.hr

Poštovani, pakete dostavljamo samo unutar Hrvatske. U Sloveniju možete naručiti preko stranice moje-lece.si

Roko

Kad bi trebale stic leće koje nisu dostupne trenutno?

Odgovor info@adrialece.hr

Poštovani, molimo vas za više informacija. Molimo da nam pišete na e-mail info@adrialece.hr.

Maja

Poštovani, kada će se modeli crulle abjure, asperity, daring, divergent i drop linije moci isprobati putem virtualnog ogledala?

Odgovor info@adrialece.hr

Poštovani, u roku 1-2 mjeseca. Lijepi pozdrav.

Dragica Ronko

Trebam dioptrijske naočale Gdje da pošalje m podatke o dioptriji? Lp

Odgovor info@adrialece.hr

Poštovani, naočale naručite preko naše web stranice. Kada odaberete okvir kliknete na izberi leće i tamo upišete podatke. Ako ne znate pročitati nalaz možete nam poslati sliku na naš e-mail info@adrialece.hr. Lijepi pozdrav

Vjera Jurkić

Pozdrav Zanima me postoji li mogucnost promjene stakala korekcijskih naocala ako su kupljenje kod Vas, radi povecanja dioptrije. I koji je proces?

Odgovor info@adrialece.hr

Poštovani, možemo vam zamjeniti leće. Molimo vas da nas kontaktirate na e-mail: info@adrialece.hr kako bismo vam dali potrebne upute.

Marija

Postovani, Postoji li kakva mogucnost da se obavi brza dostava od uobicajene? Spremna sam platiti vise ako mogu dobiti paket u roku 24 h od isporuke. Npr. ako posaljete sutra u 10 h, da ga dobijem preksutra. Srsacan pozdrav

Odgovor info@adrialece.hr

Poštovani, trenutno nudimo samo usluge Hrvatske pošte i Overseas Expressa normalnom dostavom. Overseas ima nešto kraći rok dostave od HP-a (dostavljaju paket unutar 48h).

Daniel Šipić

Dobra večer možete li mi reći dali pošiljka dolazi na kućnu adresu ili se treba ići u najbliži poštanski ured? Unaprijed hvala i lijep pozdrav.

Odgovor info@adrialece.hr

Poštovani, dostava se vrši na kućnu adresu. Ukoliko vas nema na adresi u vrijeme dostave, ostave vam obavijest te paket možete podići u najbližem poštanskom uredu.

Matea Matic

Poštovani, primate li Diners kartice? Hvala

Odgovor info@adrialece.hr

Poštovani, moguće je plaćati samo Visa karticom i Master karticom, jednokratno.

Dunja

Poštovana, molim da mi otkazete narudbu 682280

Odgovor info@adrialece.hr

Poštovani, narudžba je stornirana.

Snježana čelić

Provjera vida Ne vidim na blizu čitanje mobitela i na Meter i po Trebam naočale Za obe svrhe u jednim naočalama Okvir klasican trebam slike okvira Molim obavjestite me o svemu Uplatila bi na žiro račun Zagrebačke banke Pošta Rošta rijeka Na post restante Snježana čelić Hvala

Odgovor info@adrialece.hr

Poštovani, ukoliko još niste napravili pregled za korekcijske naočale, isti je potrebno napraviti. U našoj trgovini možete pronaći na stotine različith okvira koje možete pronaći na slijedećem linku: https://www.adrialece.hr/…naocale.html. Sve narudžbe zaprimamo isključivo online. Ukoliko niste naš korisnik, potrebno se registrirati. Nakon toga možete napraviti narudžbu na našoj stranici.

Senida

Postovani, vrsite li dostavu van granica HR? U BiH? Lp

Odgovor info@adrialece.hr

Poštovani, pakete dostavljamo samo unutar HR. Hvala na razumijevanju. Lijep pozdrav.

Ivan

Pozdrav. Slao sam upit na e-mail, ali nisam dobio odgovor. Nadam se odgovoru ovim putem. Do sad sam koristio Air Optix Aqua mjesečne leće -7,25, te -7,00. Želio bih početi koristiti dnevne leće pa Vas molim za preporuku. Također, nisam nigdje našao leće u vrijednosti -7,25, pa me zanima alternativa. Unaprijed hvala!

Odgovor info@adrialece.hr

Poštovani,dobili ste odgovor na e-mail. Molimo vas da provjerite svoj e-mail. Za odabir leća uvijek pratite upute oftalmologa ili optometrista. Za leće možete odabrati dioptriju -7,00 ili -7,50. Ne proizvode se sve sa dioptrijom -7,25. Provjerite parametre sa svojim oftalmologom. Manja pakiranja jednodnevnih leća nudi TopVue. Hvala unaprijed. Lijep pozdrav

Adriana

Poštovani, molim otkazati narudžbu broj 410593710. Hvala

Odgovor info@adrialece.hr

Poštovani, vaša narudžba je već stornirana.

Andjelka Majetić,

Crullé 2936C4 šaljem šifru okvira

Odgovor info@adrialece.hr

odgovor ste dobila na e-mail

Anamarija Knezevic

Postova od,poslala sam narudžbu zanima me dali je zaprimljena

Odgovor info@adrialece.hr

Poštovani, nismo zaprimili vašu narudžbu. Niste registrirani. Lijepi pozdrav

Ivana Jerković

Pozdrav, Zanima me nudite li s nekom karticom plačanje na rate ili iskljucivo jednokratno kupnja npr suncanih naocala? Lp, Ivana Jerković

Odgovor info@adrialece.hr

Poštovani, kod nas je moguće samo jednokratno plaćanje.

Ceci

Postavani,zeljela bih naruciti korekcijske naocale,ali bojim se da li bih tocno izabrala dioptriju,da li vam mogu poslati podatke,pa da mi pomognete? Hvalaaa🙏🏼

Odgovor info@adrialece.hr

Poštovani, sliku nalaza pošaljite na naš e-mail info@adrialece.hr i provjerit ćemo vaše parametre. Hvala unaprijed. Lijepi pozdrav

Cecilija Stanic

Postavani,zeljela bih naruciti korekcijske naocale,ali bojim se da li bih tocno izabrala dioptriju,da li vam mogu poslati podatke,pa da mi pomognete? Hvalaaa🙏🏼

Odgovor info@adrialece.hr

Poštovani, sliku nalaza pošaljite na naš e-mail info@adrialece.hr i provjerit ćemo vaše parametre. Hvala unaprijed. Lijepi pozdrav

Misela

Postovani, mozete li mi reci koliki je ukupan trosak dostave pri placanju pouzecem? Lp

Odgovor info@adrialece.hr

Za narudžbe iznad 399kn je dostava besplatna. Ako izaberete dostavu sa HP-om je poštarina 30kn i Overseasom 35kn.

Dubravka

Poštovani, želim naručiti korekcijske naočale ali nisam sigurna u ispravnost unošenja potrebnih podataka za leće naočala. Zapravo naočale su za blizinu i daljinu. Imam nalaz; da li ga mogu negdje priložiti kako bi narudžba bila ispravna i potpuna?

Odgovor info@adrialece.hr

Poštovani, pošaljite nam nalaz na e-mail: info@adrialece.hr

Amir Bristric

Vrsite li dostavu u B i H

Odgovor info@adrialece.hr

Poštovani, pakete dostavljamo samo unutar HR. Hvala na razumijevanju. Lijepi pozdrav.

Ivan Marijo Škrbec

Postovani, saljete li pakete u inozemstvo tocnije Njemacku? Hvala unaprijed

Odgovor info@adrialece.hr

Poštovani, pakete šaljemo samo unutar HR. Lijepi pozdrav.

Petar

Poštovani Naručio sam leće i otopine 20.01.2020. još uvjek (27.01.2020.) nisam dobio naručeno. je li moguće otkazati narudžbu . Petar

Odgovor info@adrialece.hr

Poštovani, paket je u dostavi. Ako se vrati na našu adresu možemo paket stornirati. Lijepi pozdrav

info@adrialece.hr

Poštovani, ne nudmo plaćanje na rate. Hvala na razumijevanju

Vesela

Postovani, postoji li mogucnost obrocnog placanja?

Antonio

Poštovani, naručio sam dvije vrste leća unutar jedne narudžbe. Za jedne leće piše da šaljete u utorak, a za druge 3 do 4 tjedna. Piše mi da je dostava besplatna. Zanima me da li će leće biti dostavljenje svake posebno ili cu cijelu narudzbu morati cekati 4 tjedna? Ukoliko saljete odvojeno zanima me da li su obje dostave besplatne? Srdačan pozdrav, Antonio

Odgovor info@adrialece.hr

Poštovani, jedna narudžba je jedan paket. Pričekamo da dobijemo leće koje nedostaju i šaljemo sve zajedno. Lijepi pozdrav.

info@adrialece.hr

Poštovani, izrada naočala traje 3-7 radnih dana. Najkasnije do 3.12. šaljemo vaše naočale. Prije slanja ćemo vam poslati obavijest na e-mail. Hvala i lijepi pozdrav

Mia

Poštovani, 22.11.2019. naručila sam narudžbu broj 447625, no još nisam dobila e-mail da ste poslali paket. Kada mogu očekivati svoje naočale? Lijep pozdrav

Antonela

Poštovani molim otkazati narudžbu br. 410469268

Odgovor info@adrialece.hr

Postovani, vasa narudzba broj 410469268 je stornirana. Pozdrav

Nina

Poštovani, zanima me je li moguć povrat korekcijskih naočala ukoliko se na njih ne stavi dioptrija (radi isprobavanja uživo, narudžba s dioptrijom bi isla nakon toga)? Lp

Odgovor info@adrialece.hr

Poštovani, U roku 14 dana od preuzimanja nam možete vratiti naočale ako vam ne odgovaraju. Pošaljite preporučeno HP-om i pored stavite obrazac za jednostrani raskid ugovora.

U slučaju vraćanja naočala, zaštitni pečat ne smije biti oštećen. Uklonjen zaštitni pečat je znak nošenja, odnosno korištenja naočala, stoga zamjena i vraćanje novca nisu mogući.

Kad zaprimimo naočale ćemo vas obavijestiti i vratiti novac. Lijepi pozdrav, Ekipa Adrialece.hr

info@adrialece.hr

Postovani, vasa narudzba broj 410476071 je stornirana. Pozdrav

Daniela

Ispravak broja narudžbe - 410476071.

Magdalena

Postovani, molim Vas da mi otkazete narudzbu broj 464465 hvala :)

Odgovor info@adrialece.hr

Narudžba 464465 je stornirana.

Vinka

Poštovani, Morala sam promjeniti način plaćanja za narudžbu 410498757sa Kreditna kartica na Uplatu na žiro račun pa bih Vas molila podatke za uplatu. Hvala unaprijed Lijep pozdrav

Odgovor info@adrialece.hr

Poštovani, podatke smo poslali na vaš e-mail. Hvala. Lijepi pozdrav

Igor Stjepanović

Pozdrav. Slao sam upit na e-mail, ali nisam dobio odgovor. Nadam se odgovoru ovim putem. Izrađujete li office (business) leće za korekcijske naočale i kolike su cijene? LP

Odgovor info@adrialece.hr

Poštovani, 4.7. smo odgovorili na vaš e-mail.

Takve leće za naočale nemamo u ponudi.

Sve leće za naočale u našoj ponudi uključuju:

UV filter – odbija UVA i UVB zrake koje štete vašim očima Super antirefleks – višenamjenski antirefleks dodatno štiti oči od neželjenog odsjaja svjetlosti Tvrdi sloj – dodatno štiti leću od ogrebotina Hidrofobni sloj (Lotus efekt) – sprječava zadržavanje kapljica vode na lećama Super Clean – nanos koji omogućava lakše čišćenje vaših leća

Naručiti možete samo naočale sa lećama koje imamo u ponudi.

Hvala na razumijevanju i lijepi pozdrav

Ana

Postovani, pogreskom sam izvrsila uplatu za dvije kutije leca pa vas molim da mi jednu stornirate. Broj narudzbe je 410488895. Hvala !

Jelena Vincek

Pozdrav, da li je moguća zamjena naočala za manje? Jučer mi je stigla pošiljka no prevelike su mi. Ako da, koja je daljna procedura. Hvala, lp

Odgovor info@adrialece.hr

Poštovani, zamjena nije moguća. Naočale možete vratiti u roku 14 dana i vratit ćemo vam novac a vi možete naručiti druge naočale.

Edina S.

Postovani ,da li isporucujete u Mostar ? Imamo vise ispostava Hrvatske poste . Hvala

Odgovor info@adrialece.hr

Postovani,

nazalost ne saljemo van Hrvatske.

Lp

Tomislav

Poštovani, ne mogu se odlučiti između dvoje sunčanih naočala, a niti jedne od njih nemaju mogućnost da ih 'probam' online. Možete li mi dati smjernice kako da riješim situaciju? LP!

Odgovor info@adrialece.hr

Poštovani, naočale možete vratiti u roku 14 dana ako vam ne odgovaraju i vrati ćemo vam novac. Zaštitni pečat ne smije biti uklonjen jer je to znak nošenja odnosno korištenja naočala.

Mario

Poštovani, zanima me je li jos uvijek dostavljate iskljucivo unutar Hrvatske, odnosno dostavljate li u BiH? Lijep pozdrav!

Odgovor info@adrialece.hr

Isključivo unutar HR. Hvala na razumijevanju.

Ivana

Poštovani, postoji li mogucnost placanja na rate?

Odgovor info@adrialece.hr

Nije moguće odabrati plaćanje na rate. Hvala na razumijevanju.

Tanja

Poštovani kod povrata sunčanih naočala tko snosi trosak preporučene HP pošiljke?

Odgovor info@adrialece.hr

Na svoj trošak šaljete paket.

Nina

Ako mi naočae ne odgovaraju jel mogu dobit povrat novca ako ih želim vratit?

Odgovor info@adrialece.hr

U roku 14 dana od preuzimanja nam možete vratiti naočale ako vam ne odgovaraju. Pošaljite preporučeno HP-om i pored stavite obrazac za jednostrani raskid ugovora.

U slučaju vraćanja naočala, zaštitni pečat ne smije biti oštećen. Uklonjen zaštitni pečat je znak nošenja, odnosno korištenja naočala, stoga zamjena i vraćanje novca nisu mogući.

Nataša

Postovani, da li je moguce placanje Dinersom na rate? Hvala. Lp

Odgovor info@adrialece.hr

Nažalost nije moguće.

Maša

Postovani, zasto mi se nakon narudzbe nude samo 2 opcije placanja-uplatom na ziro racun ili karticom? Htjela bih platiti pouzecem. Hvala!

Odgovor info@adrialece.hr

Za korekcijske naočale? Nije moguće odabrati plaćanje pouzećem.

Anita

Poštovani, zanima me dali je moguće uz prethodnu narudžbu kod vas podignuti paket u Poreču?

Odgovor info@adrialece.hr

Poštovani, nemamo mjesto za preuzimanje. Mi smo online trgovina i poslujemo isključivo online. Sve pakete šaljemo HP-om. Hvala na razumijevanju i lijepi pozdrav

Lejla

Poštovani na vrhu Vaše stranice stoji da je dostava besplatna za narudžbe iznad 199kn a ispod većine proizvoda stoji da je dostava besplatna iznad 399kn dok za pojedine proizvode pise da je dostava besplatna iako je njegova cijena manja od 399kn. Ako mi mozete pojasniti ako narucim lece ispod kojih pise da je dostava besplatna i tekucinu za leće dali se onda naplaćuje dostava ukoliko iznos računa bude 300kn?

Odgovor info@adrialece.hr

Poštovani, do 28.10. smo imali akciju- Besplatna dostava za narudžbe iznad 199kn. Besplatna dostava je uvijek za narudžbe iznad 399kn. Hvala na razumijevanju i lijepi pozdrav

Marija

Poštovani, da li isporučujete u Srbiju i kolika je poštarina u tom slučaju?

Odgovor info@adrialece.hr

Poštovani, ne šaljemo u Srbiju, samo unutar HR šaljemo pakete HP-om. Hvala na razumijevanju i lijepi pozdrav

Mario

Sa kojim kredtnim karticama je moguce placanje bezkamatno na rate?

Odgovor info@adrialece.hr

Nije moguće odabrati plaćanje na rate.

Dora

Postovani, molim Vas da mi otkazete narudzbu broj 410331469, hvala :)

Odgovor info@adrialece.hr

Postovani, vasa narudzba broj 410331469 je stornirana. Pozdrav

Ana

Poštovanje, molim Vas da mi otkažete narudžbu broj 359079 jer želim naručiti druge leće, hvala :)

Odgovor info@adrialece.hr

Postovani, vasa narudzba broj 410359079 je stornirana. Pozdrav

Valentina

Pozdrav. Ako naručim naočale, i ne odgovaraju mi, dali mogu zatražiti povrat novca? Hvala Lp

Odgovor info@adrialece.hr

Postovani, na mail smo vam poslali upute za povrat suncanih naocala. Pozdrav

Goran capan

Dali je moguće plaćanje American karticom i dali postoji mogućnost plaćanja na rate . Lp

Odgovor info@adrialece.hr

Postovani, nazalost nije moguce placanje American karticom i placanje na rate. Pozdrav

Vanja

Narucila sam lece u boji prije 9 dana dostava nije stigla a pise da u roku od dva do tri dana dostava za hrvacku stize sada me zanima kad ce stici jer mi je receno ponedeljak ili utorak naj dalje a posiljka je poslana

Odgovor info@adrialece.hr

Poštovana, vaš paket je bio poslan 2.5.. 3.5. je bio pokušaj dostave. Paket možete podići na PU KNIN. Ako se vrati ćemo vas kontaktirati. Lijepi pozdrav

Kornelija

Postovani, kako naruciti lece s postavljanjem potvrde od HZZO-a?

Odgovor info@adrialece.hr

Postovani, nazalost nije moguce naruciti s postavljanjem potrvrde od HZZO-a. Pozdrav

Amra

Da li šaljete leće u Bosnu i Hercegovinu?

Odgovor info@adrialece.hr

Molimo vas da nas kontaktirate na info@adrialece.hr ili 052 778 700 . Lijepi pozdrav

Danijela Kamenić

Naručila bi tri paketa leca Miru od -0.5 dioptije na adresu Radnička 1a Pribislavec 40000 Čakovec

Odgovor info@adrialece.hr

Poštovani, molimo vas da se registrirate na našoj web stranici i napravite narudžbu. Hvala i lijepi pozdrav

Kim D.

Postovanje Od 2013 sam vas stalni kupac ,jel moguce da nisam do sad ostvarila nikakav poklon ili popust ?? Lijep pozdrav

Odgovor info@adrialece.hr

Poštovana, putem narudžbe možete svaki put odabrati poklon ako je iznos naručenih proizvoda iznad 249kn. Hvala vam i lijepi pozdrav

Deni

Postoji li mogućnost plačanja na rate?

Odgovor info@adrialece.hr

Nažalost te mogućnosti nemamo. Lijepi pozdrav

Marijana Tomić

Otkazala sam jednu od dvije narudzbe ali nisam dobila nikakve povratne informacije, hoce li ta narudžba biti otkazana?

Marina

Poštovani,zahvaljujem na brzoj isporuci.Leće su naručene u četvrtak navečer, upravo nam stigle u Zagreb (ponedjeljak je). Lp

Sanja

Postovani dali saljete u inozematvo tocnije njemacka?

Odgovor info@adrialece.hr

Saljemo vam link naseg poslovnog partnera iz Njemačke: https://www.ihre-kontaktlinsen.de/ Pozdrav!

info@adrialece.hr

Postovani, paket je 17.6.2017 stigao u Vinkovce. Sa barkodom kojeg smo vam poslali na mail mozete podici paket na posti. Pozdrav!

Sara

Pošiljka je naručena 13.6., dobila sam i potvrdu i kod, međutim do danas, 19.6., nema nikakvih podataka.....

Toni

Poštovani, upravo sam naručio leće i otopinu. Zanima me da li je moguće da se s dostavljačem vasim dogovorite da mi dođe na adresu iza 15:00 jer mi nema nikoga za preuzeti paket

Odgovor info@adrialece.hr

Postovani, na paketu ce biti izpisano, dostava iza 15:00. Pozdrav!

Darijo

Poštovani,jel kod vas moguće plaćanje karticama na rate? Hvala na cijenjenom odgovoru.

Odgovor info@adrialece.hr

Postovani, nazalost ne ali radimo na tome. Pozdrav!

Ivana

Poštovani, naručila sam leće danas (23.05.2017.)- utorak, zanima me hoće li stići do subote (27.05.2017.)

Odgovor info@adrialece.hr

Postovani, paket mozete ocekivati u roku 2-3 radna dana. Pozdrav!

Stanislav

Može li se roba platiti po dostavi poštom na adresi prilikom primitka pošiljke

Odgovor info@adrialece.hr

Naravno da moze. Morate odabrat placanje pouzecem. Pozdrav

Karlo

Molim.Vas imate u košatici dvije kutijice optima leća i renu otopinu .Pošaljite mi to danas na adresu. Karlo Šarac Vjekoslava klaića 57 35000 Slavonski Brod. Hvala

Odgovor info@adrialece.hr

Postovani, Postupak narudžbe:

  1. registrirajte se na www.adrialece.hr (gornji desni kutak)
  2. izaberite proizvod i stavite u košaricu
  3. izaberite način plaćanja (pouzećem ili bankovno)
  4. potvrdite narudžbu

Pozdrav!

Marko

Postovani, zasto ne primate American kreditne kartice. Ne radi se o kupovini na rate vec direktnoj naplati?

Odgovor info@adrialece.hr

Postovani, radimo na tome. U kratkom periodu cemo imati i tu opciju. Pozdrav!

Snjezana Blazevic

Dali saljete npr.u Njemacku

Odgovor info@adrialece.hr

Postovani, nazalost ne... :( Pozdrav!

Nikolina

Poštovani, možete li mi reči kako se naručuju leće. Pozdrav!

Odgovor info@adrialece.hr

Postovani, Postupak narudžbe:

  1. registrirajte se na www.adrialece.hr (gornji desni kutak)
  2. izaberite proizvod i stavite u košaricu
  3. izaberite način plaćanja (pouzećem ili bankovno)
  4. potvrdite narudžbu

Pozdrav!

Franjo

Super brza dostavu, u roku dva dana leće več u očima. Super ste!!!!

Odgovor info@adrialece.hr

Postovani, hvala na komplimentu! Trudimo se biti najbolji! Pozdrav!

sandra

Da li isporučujete u BiH?

Odgovor info@adrialece.hr

Postovani, da ali je cijena drugacija zbog postarine i lece je potrebno uplatit prije nego sto jih posaljemo. Pozdrav!

Nina

Poštovani, upravo sam greškom poslala narudžbu sa krivo navedenim prezimenom,koje sam u međuvremenu promijenila u uređivanju podataka, ali i dalje je u narudžbi krivo prezime!!! Da li je moguće promijeniti prezime prije dostave?!? Molim Vas žurni odgovor! Hvala!

Odgovor info@adrialece.hr

Postovani, greska je ispravljena. :) Pozdrav!

Željko

Imate li mekane leće s dioptrijom +12

Odgovor info@adrialece.hr
Postovani, leće Proclear Compatibles Sphere (6 kom leća) imaju dioptriju do +20. Pozdrav!
Maja

Poštovani, je li moguće plaćanje u ratama putem kreditnih kartica? Hvala na odgovoru i sve pohvale na brzini dostave :)

Odgovor info@adrialece.hr

Postovani, nazalost ne...ali radimo na tome... Pozdrav!

Renata

Postovani, postoji li mogucnost placanja kreditnom karticom prilikom dostave??

Odgovor info@adrialece.hr

Postovani, nazalost ne... Pozdrav!

Lea

Poštovani, naručila sam lece prosli cetvrtak no zaboravila sam uplatiti na ziro racun pa jel to mogu uciniti danas ili moram ponovno narucivati jer je proslo toliko vremena ? Hvala! Narudzba broj 410125032

Odgovor info@adrialece.hr

Postovani, uplatu mozete izvrsiti po staroj narudzbi tako da vam nije potrebno ponovno narucivanje. Pozdrav!

Marija

Je li sjela uplata? Narudžba broj 410170648

Odgovor info@adrialece.hr

Postovani, zaprimili smo vasu uplatu i leće poslali u dostavu. Pozdrav!

DUBRAVKA

Poštovani, upravo sam greškom poslala narudžbu sa plaćanjem pouzećem, a htjela bih platiti karticom. Da li je moguće promijeniti način plaćanja prije slanja? Molim Vas žurni odgovor! Hvala!

Odgovor info@adrialece.hr

Postovani, izmjenili smo vam nacin placanja na placanje kreditnom karticom. Podatke za uplatu ste dobili na mail. Pozdrav!

Anđela

Poštovani, leće su stigle na adresu nekoliko dana od narudžbe. Sve narudžbe prije vas sam čekala i po mjesec dana zbog specifične dioptrije. Sve pohvale Adria leće timu, dobili ste stalnog klijenta!

Odgovor info@adrialece.hr

Postovani, hvala na komplimentima! Trudimo se biti najbolji! Pozdrav!

Ivana

Postovani zelim promijeniti nacin placanja u placanje kreditnom karticom, molim Vas da me kontaktirate ASAP prije slanja narudzbe. Hvala

Odgovor info@adrialece.hr

Postovani, izmjenili smo vam nacin placanja na placanje kreditnom karticom. Pozdrav!

Marija

PPostovani vec sam napravila narudzbu zelim promjeniti nacin placanja... umjesto na ziro racun ipak zelim poduzecem cini mi se prakticnije ?

Odgovor info@adrialece.hr

Postovani, izmjenili smo vam nacin placanja na placanje pouzecem. Danas vam saljemo paket u dostavu. Pozdrav!

Ivana

Dobra vecer! Dali ste zaprimili moju naruđbu i dali vam je sjela uplata? Hvala 410158320

Odgovor info@adrialece.hr

Postovani, zaprimili smo vasu narudzbu, uplata jos nije zaprimljena. Vjerovatno cemo je tijekom jutra zaprimiti, kada dobijemo uplatu vam leće saljemo u dostavu. Pozdrav!

Ivana

Poštovani, zanima me jeste li primili narudžbu broj 410151736?

Odgovor info@adrialece.hr

Postovani, vasa narudzba pod brojem 151736 je zaprimljena. Odabrali ste nacin placanja uplatom na ZR, jos nismo zaprimili vasu uplatu za leće. Kada ju zaprimimo vam leće saljemo u dostavu. Pozdrav!

Ivana

pozdrav zanima me kako iskoristiti kredit koji je naznacen uz profil ?

Odgovor info@adrialece.hr

Postovani, kredit kojeg imate u profilu se automatski sam odbije pri narudzbi iznad 150 Kn. Pozdrav!

Aaaal

Postovanje dali vam mogu poslati slilu s prijasnjih kutia te tako naruciti lece ?

Odgovor info@adrialece.hr

Postovani, posaljite nam na mail info@adrialece.hr. Pozdrav!

Denis

Zanima me šta je ovih 25 kn kod plaćanja pouzećem ili 20 kn kod plaćanja na žiro račun? Pozdrav!!

Odgovor info@adrialece.hr

Postovani, to su Vam nacini placanja postarine. Ako odaberete nacin placanja uplatom na ziro racun placate postarinu 20 Kn ako odaberete placanje pouzecem Vam je postarina 25 Kn. Pozdrav!

MARIO

Poštovani, danas sam putem internetskog bankarstva uplatio iznos po narudžbi br. 410130174 na Vaš IBAN. Trebam li Vam poslati potvrdu o uplati, kako bi mi leće došle što je prije moguće.

Odgovor info@adrialece.hr

Postovani, nije potrebno slati potvrdu jer je mi dobivamo direktno od banke. Pozdrav!

Martina

Zanima me u kojem roku ce lece biti dostavljene?

Odgovor info@adrialece.hr

Postovani, u roku 2-3 radna dana. Pozdrav!

Max

Poštovani, zanima me je li primljena narudžba 410040890

Odgovor info@adrialece.hr

Postovani, da zaprimili smo Vasu narudzbu. Pozdrav!

Nensi

Poštovani, možete li molim Vas obje kutije poslati zajedno, što bi prema datumima koje ste naveli bilo 1.06. Unaprijed hvala, Nensi

Odgovor info@adrialece.hr

Postovani, sve leće cemo poslati zajedno u jednom paketu. Pozdrav!

info@adrialece.hr

Poštovani, narucili ste jednu kutiju pakiranje po 90 kom. Pozdrav!

marija šauperl

poštovani, pošto imam istu dioptriju na oba oka, kod narudžbe sam pogriješila. naime naručila sam dvije kutije dnevnih kontaktnih leća. Mogu li odustati od narudžbe jedne kutije dnevnih leća? Pozdrav

Robert

Poštovani...imam razlicitu dioptriju na oba oka..narucio bih leće Optima FW jer sam ih do sada koristio..Njihova cijena je 179 kn..pa me zanima dali ta cijena ukljucuje lece za oba oka iako imam razlicitu dioptriju...Hvala na razumijevanju...

Odgovor info@adrialece.hr

Postovani, jer imate razlicitu dioptriju na oba oka su Vam potrebne dvije kutije. Pozdrav!

danijela

Postarina iznad 400kn je besplatna i za placanje pouzecem?

Odgovor info@adrialece.hr

Postovani, da tako je. Od danas 9.3.2015 pa do 13.3.2015 imamo akciju besplatne postarine pri kupnji iznad 150 Kn! Pozdrav!

LUCIJA

Poštovani, u uplatnicu za plaćanje na žiro račun upisujem adresu Adrial d.o.o. PP 90 52460 Buje ili? Hvala!

Odgovor info@adrialece.hr

Poštovani, Broj našeg žiro računa : Zagrebačka banka d.d. IBAN: HR 252 360 000 110 237 2619 Codice BIC: ZABAHR2X Korisnik: Adrial d.o.o. Pozdrav!

vanja

poštovani....ako imam astigmatizam mogu li koristiti meke leće jer polu tvrde mi oko baš ne prihvaća ......hvala

Odgovor info@adrialece.hr
Postovani, da naravno, mi u ponudi imamo meke leće za astigmatizam. Pozdrav!
Blaž

Koji je rok isporuke za leće?

Odgovor info@adrialece.hr

Postovani, za obicne leće je 2-3 dana a za leće za astigmatizam je rok isporuke 1-2 tjedna. Pozdrav!

Tally

Sve pohvale za team adrialece!!! Naručila sam bila krivu dioptriju, paket sam im vratila natrag i dobila ispravnu dioptriju. Sve to su napravili profesionalno!!

Odgovor info@adrialece.hr

Postovani, drago nam je da smo rijesili situaciju. Udobno nosite leće. Pozdrav!

armanb

Zanima me sta znaci pri odabiru ovo BC?

Odgovor info@adrialece.hr

Postovani, BC Vam je bazna zakrivljenost kontaktne leće. Pozdrav!

Lea

pozz, u statusu narudžbe mi stoji: "Nisu svi proizvodi na zalihi. Šaljemo ih u roku od 7 dana." kada mogu ocekivati posiljku? hvala

Odgovor info@adrialece.hr

Poštovani, ako stoji tako u narudzbi, datum slanja leće je za 7 dana. Pozdrav!

Marina

Pozdrav! Da li pošiljku šaljete HP-om?

Odgovor info@adrialece.hr

Da!

Anđela

Bok,narucila san lece jucer ujutro, u dtatusu narudzbe pise da su vec poslane

Odgovor info@adrialece.hr

Postovani, ako su Vam poslane mozete paket sa lećama ocekivati u roku 2-3 dana. Pozdrav!

MARIJA GUBERAC

Molim Vas kad kliknem dioptrija uvik mi je ispred broja minus.Nosim mekane mjesecne lece desno oko +7,5 a lijevo +8 .Imala sam 6 kom. za jedno oko + 6 kom. za drugo oko.500 KN. sam placala ta dva paka .Zvale su se ACUVUE QASAYS mada sad kad citam vasu stranicu takve nisam nasla misecne vec za 15 dana. Pomozite mi da narucim lece jer ove u ocima su mi zadnje.Mozda kod V as ima povoljnije nego ove sta sam ja kupovala.Unaprijed hvala

Odgovor info@adrialece.hr
Postovani, imamo leće Acuvue Oasys koje su Vama potrebne i naravno mozete odabrati dioptriju +.
Dražen

Planirate li uvesti plaćanje kreditnim karticama?

Odgovor info@adrialece.hr

Da, radimo na tome!

Suzana

Leće naručila prije dva dana i već su stigle. Super zadovoljna i već sam Vas preporučila svima s posla. Od sad leće ne kupujem optici.

Odgovor info@adrialece.hr

Hvala na komplimentima! Udobno ih nosite!

Goran

Leće stigle! Hvala Vam na brzoj dostavi!

Odgovor info@adrialece.hr

Drago nam je! Udobno ih nosite!

Tea

Zanima me koliko puta se mogu nositi jednomjesečne leće...Da li to znači 30 dana od otvaranja kutijice i prvog nošenja...ili ih mogu nositi 30 puta unutar 2-3 mjeseca (svako 2-3 dan). Hvala :D

Odgovor info@adrialece.hr

Postovani, mjesecne leće se nose 30 dana od otvaranja kutije. I ako Vi leću nosite 2-3 tjedno, morate leću baciti poslje 30 dana. Pozdrav!

Ivana

Pozdrav, naručila sam danas leće uplatom na žiro račun. Zanima me kad budu stigle, je li potrebno da budem na kućnoj adresi u vrijeme kada ih dostavljate? Hvala

Odgovor info@adrialece.hr

Leće imamo na zalihi tako kada nam ih uplatite Vam leće saljemo. Ako Vas ne bude doma ce Vam postar ostaviti ceduljici i mozete paket podignuti na posti.

Tomislav

Postovani, zanima me u kojem roku naručeno stiže na kućnu adresu?

Odgovor info@adrialece.hr

Obicne leće u roku 2-3 dana. Leće za astigmatizam 1-2 tjedna.

MARINA

Poštovani, naručila sam air optix lece u pakiranju od 3 kom. A kako pošiljka ide tek u ponedjeljak zamjenila bi je sa onom od 6 komada. Da li je to moguće?

Odgovor info@adrialece.hr

Da, naravno da je moguce. Nazovite nas na telefon 052 778 700 pa ce mo Vam promijeniti.

Irena

Dobar dan, naručila bih kutiju leća s astigmatizmom i kutiju bez astigmatizma, a piše mi dva različita datuma slanja, hoću li dobiti dvije pošiljke ili jednu? Ili moram napraviti dvije narudžbe? Hvala :)

Odgovor info@adrialece.hr

Ne, nije potrebno napraviti dvije naruzbe. Kada dobijemo obe kutije Vam sve zajedno saljemo u jednom paketu.

Ivona

Poštovani naručila sam leće danas , pa me zanima kada ih mogu očekivati na kućnoj adresi . Leće su na ime Ivona Marinčić

Odgovor info@adrialece.hr

Poštovani, u roku 2-3 dana.

siky

Postovani,narucila bih lece B&L PureVision(6 kom)po 169 kn,ali ne znam koji BC trebam odabrati,pa Vas molim da mi pomognete.Unaprijed hvala!

Odgovor info@adrialece.hr

Postovani, na nalazima Vam pise koji BC imate. Mozete odabrati izmedju 8.30 ili 8.60.

info@adrialece.hr

da, ako narucite kutiju koja sadrzi 6 kom leća Vam je to za oba oka 3 mjeseca nosenja.

Lidija

Poštovani,ako imam istu dioptriju na oba oka naručujem jednu kutiju određenih leća, 6 komada za 3mj ? Samo trebam potvrdu i naručujem odmah hehe. Hvala i lijep vam pozdrav.

Luka

Poštovani, zamolio bi Vas za odgovor u vezi dostave?

Odgovor info@adrialece.hr

Za obicne leće 1-3 dana, za leće za astigmatizam 1-2 tjedna.

Jelena

Poštovani, zanima me kako mogu otkazati narudžbu?

Odgovor info@adrialece.hr

mozete putem maila ili nas osobno nazvati na broj telefona 052 778 700

Bojan

Poštovani, zanima me da li je poštarina na leće besplatna ili je besplatna za narudžbe preko 699,00 Kn?

Odgovor info@adrialece.hr

besplatna je za narudzbu iznad 699,00 Kn!

Valentina

Poštovani, zanima me koliko se ceka na dostavu tj u kojem roku dolazi posiljka doma? Hvala

Odgovor info@adrialece.hr

posiljka od dana narudzbe stigne na kucnu adresu u roku 2-3 dana!

Manda

Postovani, na kutiji mojih leca, koje sam prije kupila, kod BC pise 8.6, ali sam vidila da ovdje mogu samo odabrati izmedju 8.4 i 8.8. Sta moram narucit? Hvala

Odgovor info@adrialece.hr

Sve zavisi koje leće ste imali prije i koje zelite sada. Ako ste prije odabrali leće sa BC 8.60 sigurno te leće i sada imaju taj BC. Vi ste sigurno odabrali drugog proizvodjaca kontaktnih leća, jer sve kontaktne leće nemaju isti BC.

Sonja

Kada mogu odabrati poklon?

Odgovor info@adrialece.hr

Kupnja iznad 249 Kn donosi poklon!

Aria

Pitanje, čitam tu komentare da ljudi s različitim dioptrijama na očima naručuju po dvije kutije, zašto ja ovdje vidim da mogu dodati parametre i za drugo oko, znači li to da će mi doći 6 komada leća koji su kombinirani po različitim dioptrijama za lijevo i desno oko ili moram naručiti posebne leće s dioptrijom za desno, posebne za lijevo oko? Hvala

Odgovor info@adrialece.hr

Za svako oko morate narucit po jednu kutiju leća, jer u jednoj kutiji bude samo jedna dioptrija. Mozete dodati parametre za drugo oko, kada to uradite automatsko narucujete drugu kutiju kontaktnih leća.

Ivona

Poštovani, prilikom narudžbe leća Acuvue Oasys , osim same diptrije trebam upisati parametar B.C. ili 8.40 ili 8.80., pa neznam šta to znači??

Odgovor info@adrialece.hr

Poštovani, da, BC Vam je bazna krivina leće. Tako da morate obavezno upisati taj podatak.

Saša

Poštovani, ne znam da li mi možete pomoći, ali nosim leće Softlens Loric već nekoliko godina pa me zanima da li bi mogla preći na neke leće koje su možda bolje ili novije kao npr. Biofinity? Hvala

Odgovor info@adrialece.hr

Poštovani, mozete preci na Biofinity ali se je bolje posavjetovati sa oftamalogom. biofinity lece su vrlo dobre i kvalitetne kontaktne leće. Pozdrav

osječanka

Imate li tekućinu Bilosept pro BILOSA, preporučili su mi tu jer dojim pa neka navodno nekih štetnih konzervansa? Imate li ju ili ako nemate što biste mi preporučili? Nosim Acuve meke kontaktne leće.

Odgovor info@adrialece.hr

Poštovani, nažalost nemamo, imamo mnogo ostalih; Gelone možda, ili Biotrue, te dve su najnovije trenutno. Pozdrav

suzana

Narucila sam lece danas pa me zanima , kada ih mogu ocekivati na kucnoj adresi.

Odgovor info@adrialece.hr

neznam na koje ime je vasa narudzba?

petra

Poštovani, koje leće mi preporučate za izuzetno suhe oči, osim A.Oasys? Nosim dioptriju -2.25 i -2.50.Unaprijed hvala!

Odgovor info@adrialece.hr

Biofinity leće. Pozdrav

Daniel

Ultra brza dostava,stvarno svaka čast. Jučer naručeno četvrtak 16.1 danas petak 17.1 u jutro na kućnoj adresi. Moje tople preporuke.. Hvala vam

Daria

Poštovani, želim Vam zahvaliti na iznimno brzoj dostavi! Zaista ste ekspresni! Vaša web stranica je odlična, pregledna, razumljiva i usluga kvalitetna! Puno pozdrava iz Rijeke!

Odgovor info@adrialece.hr

Hvala!

Pozdrav

Laura

Poštovani, naručila sam leće ovaj ponedjeljak (16.12.), pa me samo zanima kada bi ih mogla očekivat na kućnu adresu? Hvala na odgovoru. Lijep pozdrav :)

Odgovor info@adrialece.hr

vaše leće smo danas poslali, trebale bih stiči sutra ili u ponedjeljak. Pozdrav

Anonymous

Jučer naručila leće i evo poštar ih danas ujutro dostavio :) Svaka čast,i puno hvala!!!!! :)

Denis

samo da pitam otprilike koliko dana treba da to dode ako je naruceno u cetvrtak oce li to doc u pon ili uto? s postovanjem

Odgovor info@adrialece.hr

Poštovani, zavisi koje leće vas zanimaju?

Zvonka

Pozdrav, naručila sam leće 6.12., koliko dugo treba da dođu? Hvala

Odgovor info@adrialece.hr

Poštovani, vaše leće su bile poslane, trebale bih stiči u roku od par dana. Pozdrav

Silvija

Poštovani, osim Optime FW, nema ni jedne druge leće s bazom 8.4? Koliko dugo treba da leće dođu? Ako se naruče poštom.

Odgovor info@adrialece.hr

Poštovani, Acuvue Oasys imaju 8.4 ali su dvotjedne. Ako imamo na zalihi leće, stižu u roku od par dana. Pozdrav

katja3232

Pozz, zanima me je li u jednoj kutiji dobijemo 6 leća za jedno oko i u drugoj još 6 za drugo oko, znači sve ukupno 12 komada u 2 kutije ili? Lp

Odgovor info@adrialece.hr

Postovani, ako vam je različita dioptrija onda je tako, 6 kom za jedno oko. Ako imate istu dioptriju na oba oka, onda vam može biti jedna kutija za oba oka, ali za 3 mjeseca. pozdrav

Boris

Pozdrav.ja nerazumijem uopce kako da odaberem leće u boji ili u kutiji dobijem plave,zelene i smeđe?bez dioptrije.mozete li mi objasnit koje boje dobijem u kutiji i koji je naziv tih leća?

Odgovor info@adrialece.hr

Kad odaberete dioptriju pored odaberete i boju, ne dobijate sve tri boje. Pozdrav

JELENA

Poštovanje, imam pitanje u vezi B&L leća koje planiram kupiti... pošto imam različite dioptrije na očima, to znači da moram kupiti 2 kutije- što bi značilo 6 para ( 12 kom ) ?

Odgovor info@adrialece.hr

Poštovani, da u jednoj kutiji je 6 komada jedne dioptrije, tako da trebate dve kutije, za svako oko jednu. Pozdrav

Anja

Hvala Vam na brzoj isporuki!! Extra! Hvala

Odgovor info@adrialece.hr

Poštovani, i drugi put;) Pozdrav

miro

Pozdrav poštovanoj firmi,pišem iz Istre. Ja imam dioptriju -2.5. Trebaju mi pretpostavljam lece koje ispravljaju vid. Koju mi najbolju mogucnost predlazete ? Molio bih Vas te zahvaljujem na dobrom savjetu. Lp

Odgovor info@adrialece.hr

Poštovani, dakli prvi put upotrebljavate leće? trenutno vam priporučujem mjesečne leče TopVue, imamo sa dioptrijom -2.5, a trenutno su kod nas u akciji znači možete jih dobiti čak za 148Kn.

mladen

zainteresiran sam za leće i tekučinu, a i cijene su povoljne, interesira me kvaliteta, ako mogu malo gnjavit, imam dioptriju - 3,50, nosim ih zbog posla po danu i po noći kad radim, zanima me vaša preporuka, jednog i drugog, sad nosim 3-mjesečne mislim da su B & L optima, a skoro kroz mjesec dana moram naručit, pa bi preko vas. hvala, poštovanje.

Odgovor info@adrialece.hr

Poštovani, ako nosite danju i noču onda vam mogu priporučiti Air Optix Night&Day, malo su skuplje možda ali su kvalitetne, posebno radi toga jer jih nosite stalno. Možete probati i Biofinity, koje se isto nose noču, njihova je cjena malo niža. Više možete pogledati na www.adrialece.hr

Puno pozdrava

vlatka

dobar dan, Naručila sam danas leće, plaćanje pouzećem, kada mogu očekivati isporuku? hvala pozz

Odgovor info@adrialece.hr

Poštovani, leče smo vam več poslali. Pozdrav

Ivona

poštovani, uplatila sam svoju košaricu na Vaš žiro račun(preko mobile bankinga). Za koliko dana mogu očekivati isporuku?Hvala!!

Odgovor info@adrialece.hr

šaljemo kad nam stigne uplata, a kod vas stizu u roku od dva dana.

Dunja

Stigle leće....zadovoljna....HVALA ;)

Tea

Večer, naručila bi leće Pure vision 2, ali kod odabira me zbunjuje onaj promjer...

Odgovor info@adrialece.hr

Promjer je 14.00 osim ako vama piše drugače u nalazima onda promjenite.

Anita

Dobila sam leće. Hvala na brzoj isporuki!

Odgovor info@adrialece.hr

hvala vama . puno pozdrava

viktorija

ako narucim lece,kroz koliko dana mi stignu na kucnu adresu...zivim u Osijeku...

Odgovor info@adrialece.hr

Ako imamo leće na lageru onda stiže na vašu kućnu adresu u roku od 2-3 dana.

Martina

Zaista, brza i efikasna kupnja leća. Nadam se i daljnjoj suradnji!!

Odgovor info@adrialece.hr

Odlično!

Lana

Možete mi pojasniti način kupnje?

Odgovor info@adrialece.hr

Poštovana,

  1. registrirajte se
  2. izaberite proizvod i stavite u košaricu
  3. izaberite način plaćanja te potvrdite naruđbu
josipa

da li je to samo cijena za online prodaju ili i cijena u optikama

Odgovor info@adrialece.hr

To su naše online cijene.

tea

Koliki je rok trajanja leca tako zatvorenih? ;-)

Odgovor info@adrialece.hr

Poštovana, to ovisi od leća i proizvođača, od 3-5 godina.

lindsay

Poštovani, molim da mi se malo ovo pojasni. Dakle 6 parova leća dobijem za 180 kn? na osnovu čega je toliko smanjena cijena? i ima li toga još na zalihama jer imam 3 para leća doma pa mi nisu odmah sad potrebne. Hvala!

Odgovor info@adrialece.hr

Poštovani, za nas je kupac na prvom mjestu tako da se trudimo biti povoljni i kvalitetni.

Nikolina

Stigle leće u Split! Hvala!

Odgovor info@adrialece.hr

Odlično!

Dragan

Saljete li van Hrvatske? BiH?

Odgovor info@adrialece.hr

Pozdrav,

u ovom trenutku još ne šaljemo ali ćemo početi u roku 2 mjeseca slati i u BIH.

info@adrialece.hr

Marija, leće čete poštom dobiti u roku od 2-3 dana. LP

Marija

Koliko dugo se čeka leće air optix aqua? Pozdrav

Mate

Hvala Vam na brzoj isporuki!! Extra! Hvala

Odgovor info@adrialece.hr

Nema problema, trudimo se!