Ponovite svoju posljednju narudžbu

Opći uvjeti poslovanja

Iza svake uspješne tvrtke stoji kreativan, složan i uspješan tim. Naši klijenti su uvijek na prvom mjestu, stoga brinemo o njihovim individualnim potrebama i željama. Jako nam je bitno da se korisnici na našoj internet stranici osjećaju sigurno. Svi zaposleni na najbolji mogući način pružaju pomoć našim klijentima te u najkraćem mogućem roku odgovaraju na sva pitanja ili primjedbe. Vlasnik online trgovine adrialece.hr je Adrial d.o.o. Ljubljanska cesta 45, Kamnik (SI36314765). Opći uvjeti online prodaje Adrialece.hr u skladu su sa zakonom EU za e-poslovanje. Adrialece.hr, odnosno tvrtka Adrial d.o.o. je ovlašteni prodavatelj medicinskih proizvoda putem interneta. Našim kupcima nudimo samo najkvalitetnije, originalne proizvode koje mogu dobiti na tržištu i trudimo se sve narudžbe izvršiti stručno i brzo. Korištenjem internet stranice potvrđujete da ste upoznati i suglasni s ispod navedenim uvjetima. Ukoliko se s uvjetima ne slažete, molimo Vas da napustite stranice online trgovine adrialece.hr. Tvrtka Adrial d.o.o. pridržava prava do promjene uvjeta na internet stranici adrialece.hr u bilo kojem trenutku, bez prethodne obavijesti.

Načini plaćanja

Online trgovina adrialece.hr omogućava Vam sljedeće načine plaćanja:
Plaćanje pouzećem (25 kuna) – plaćanje iznosa narudžbe vrši se gotovinom prilikom preuzimanja pošiljke s naručenim proizvodima djelatniku Hrvatske pošte ili u poštanskom uredu.
Uplatom na žiro-račun (20 kuna) – po primitku narudžbe, na Vašu e-mail adresu poslat ćemo Vam ponudu s podacima o ukupnom iznosu narudžbe i broj našeg žiro-računa (IBAN). Navedeni iznos potrebno je uplatiti na naš žiro-račun (npr. virmanom, putem internetskog bankarstva i sl.), kako bismo Vam poslali naručene proizvode.

Korisnik: Adrial d.o.o.
IBAN: HR25236000011­02372619
SWIFT(BIC): ZABAHR2X
Zagrebačka banka d.d.

Kreditnom karticom – ako ste odabrali plaćanje kreditnom karticom, nakon potvrđene narudžbe i potvrde, ugledat ćete:

plaćanje kreditnim karticom

Unos podataka kreditne kartice, odnosno debitne kartice:

  • Brand kartice (odaberite brand kreditne kartice)
  • Broj kartice (upišite broj kreditne kartice)
  • Ime vlasnika (upišite podatke vlasnika kartice)
  • Vrijedi do – mjesec/godina
  • Kontrolni broj (CVV broj). Kod Mastercarda i Vise možete ga pronaći na poleđini kartice

Dostava

Dostava robe vrši se u roku 2–3 radna dana putem Hrvatske pošte. Trošak dostave naplaćuje se 20 kn, odnosno 25 kn, ovisno o načinu plaćanja, za narudžbe ispod 399 kn. Za kupnju iznad 399 kn troškove isporuke krije prodavatelj (Adrial d.o.o.). U slučaju vidljivih vanjskih oštećenja paketa, kupac može odbiti prihvatiti pošiljku Hrvatske pošte. Svaku nedostavljenu pošiljku, koja se šalje putem Hrvatske pošte, možete preuzeti u roku od 5 dana. Ukoliko ju ne preuzmete, pošiljka se vraća prodavatelju. Roba je osigurana od gubitka u dostavi. Ukoliko kupac ne zaprimi paket, mora obavijestiti prodavatelja kako bi isti poduzeo radnje prema pronalasku ili slanju nove pošiljke. Odmah nakon otpreme robe, obavijestit ćemo Vas o kodu za praćenje pomoću kojeg možete u bilo kojem trenutku provjeriti gdje se nalazi vaša pošiljka. Kupac se kupnjom slaže da se u svrhu lakše i brže dostave na etiketi paketa napiše telefonski broj. Ukoliko kupac ne želi ispis broja, o tome nas mora prilikom narudžbe obavijestiti.

Zamjena i povratak robe

Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača, u slučaju kupovine na daljinu, kupac je ovlašten jednostrano raskinuti ugovor ne navodeći razloge za to u roku od 14 dana od datuma isporuke proizvoda, odnosno isporuke zadnjeg proizvoda iz narudžbe.

Obrazac za jednostrani raskid ugovora možete preuzeti ovdje.

Ugovor možete jednostrano raskinuti koristeći spomenuti obrazac ili putem bilo koje druge nedvosmislene izjave u kojoj izražavate svoju volju da raskinete ugovor. U slučaju jednostranog raskida ugovora postupat ćemo prema Zakonu o zaštiti potrošača odnosno Zakonu o obveznim odnosima. Povrat plaćenog izvršit ćemo nakon što su proizvodi vraćeni prodavatelju elektronskim putem. Povrat robe kupac mora izvršiti bez odgađanja, a najkasnije u roku 14 dana od dana kada je izjavio jednostrani raskid ugovora.

Kupac je prema Zakonu o zaštiti potrošača dužan snositi izravne troškove povrata proizvoda ako koristi svoje pravo na jednostrani raskid ugovora, a ukoliko kupac želi može se obratiti prodavatelju putem mail adrese info@adrialece.hr ili broja telefona 092 319 9644 radi pribavljanja obavijesti o načinu, mogućnostima i uvjetima vraćanja proizvoda.

Kupac je sukladno članku 77. stavak 5. Zakona o zaštiti potrošača odgovoran za svako umanjenje vrijednosti kupljenog proizvoda koje je rezultat rukovanja kupljenim proizvodom. Vraćeni proizvod mora biti u originalnom pakiranju, neoštećen, u nepromijenjenoj količini (kutija leća mora biti neotvorena) i popraćen kopijom računa. Ukoliko je kupac prilikom narudžbe primio poklon, neoštećen i neotvoren poklon potrebno je također vratiti u originalnom pakiranju. Paket je potrebno poslati preporučeno.

Adresa za povrat robe:
Adrial d.o.o.
PP 90
52460 Buje
OIB: 68923548189

Ukoliko kupac želi, ako mu se promijenila dioptrija od posljednje kupnje leća, može zamijeniti leće za isti brand, model i veličinu pakiranja. Vraćeni proizvod mora biti u originalnom pakiranju, neoštećen, u nepromijenjenoj količini (kutija leća mora biti neotvorena), popraćen najnovijim nalazom za leće.

Obrazac za zamjenu leća možete preuzeti ovdje.

Reklamacije

Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača, kupac ima pravo na reklamaciju. Reklamacija se smatra valjanom ukoliko odgovora uvjetima za reklamaciju sukladno Zakonu o obveznim odnosima i Zakonu o zaštiti potrošača. Kupac je dužan prodavatelju vratiti proizvod u dogovorenom roku na dogovorenu adresu. Prodavatelj je dužan u roku 14 dana od primitka valjane reklamacije kupcu zamijeniti proizvod ili vratiti cjelokupan plaćeni iznos.
Obrazac za reklamaciju možete preuzeti ovdje.

Odustajanje od narudžbe

Kupac ima pravo odustati od narudžbe učinjene na internet stranici adrialece.hr. U slučaju otkazivanje narudžbe kontaktirajte nas na broj telefona 092 319 9644 ili e-mail adresu info@adrialece.hr. Ukoliko je narudžba već otposlana, kupac nije dužan preuzeti paket s naručenim proizvodima. Povrat sredstva bit će izvršen u roku tri radna dana.

Primjedbe i prigovori

U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, kupac može podnijeti pismenu pritužbu prodavatelju na info@adrialece.hr. Na sve vaše primjedbe i prigovore odgovoriti ćemo u najkraćem mogućem roku.

Cijene

Sve cijene u trgovini Adrialece.hr izražene su u kunama (kn) i uključuju porez na dodanu vrijednost (PDV). Troškovi dostave nisu uključeni u cijenu proizvoda. Tvrtka Adrial d.o.o. zadržava pravo promjene cijene u bilo kojem trenutku.

Registracija

Kako bi ostvario kupnju, korisnik se mora registrirati na stranici adrialece.hr. Prilikom registracije potrebno je unijeti tražene podatke (ime, prezime, telefon, e-mail, lozinku…). Registracija je moguća tek nakon što su svi potrebni podaci upisani u bazu, a za svako daljnje korištenje usluge potrebno je upisati samo korisničko ime i lozinku. Korisnik snosi odgovornost za točnost i potpunost unesenih podataka prilikom registracije. Ukoliko korisnik ima poteškoće prilikom registracije ili prijave ili ako dođe do bilo kakve promjene podataka, koje je korisnik unio prilikom registracije, poželjno je da u što kraćem roku ažurira svoj korisnički račun, ili o promjeni obavijesti adrialece.hr na broj telefona 092 319 9644 ili e-mail adresu info@adrialece.hr.

Izjava o privatnosti

Svi podaci o korisnicama i kupcima strogo se čuvaju i dostupni su samo djelatnicima koji će ih koristiti isključivo za potrebe ispunjavanja narudžbi i drugu potrebnu komunikaciju poput oglašavanja o promo akcijama putem e-maila i sms-ova. Adrial d.o.o, Ljubljanska cesta 45, Kamnik (SI36314765) obvezuje se pružati zaštitu osobnih podataka kupaca. Korisnikovi podaci neće ni u kojem slučaju biti predani neovlaštenim osobama, objavljeni ili distribuirani. Korisnici imaju u svakom trenutku mogućnost odjave.

Izjava o ograničenju odgovornosti

Za ostvarivanje kvalitetne usluge, vlasnik ove web stranice uložiti će razuman trud kako bi se na web stranici adrialece.hr našli točni i aktualni podaci. Unatoč tome uvijek postoji mogućnost pogreške pri unosu podataka, promjeni neke karakteristike artikla ili roku isporuke. U tom slučaju korisnik ima mogućnost odstupiti od ugovora (narudžbe) ili se odlučiti za zamjenu artikla. Web stranica adrialece.hr korisnicima omogućava objavljivanje komentara, izuzevši komentare koji na bilo koji način vrijeđaju, prijete, obmanjuju ili diskriminiraju. U takvim slučajevima vlasnik web stranice adrialece.hr ograničava se od svih odgovornosti i ima pravo ukloniti komentare neprimjerenog sadržaja. Kupnjom artikla kupac potvrđuje da će prilikom uporabe kontaktnih leća slijediti upute i savjete svog okulista ili optometrista. Kupnjom također potvrđuje da osoba, koja će koristiti kontaktne leće, redovito kontrolira vid kod optometrista ili okulista te da ne postoje nikakve prepreke za nošenje kontaktnih leća. Osobe koje bi željele koristiti kontaktne leće moraju prije kupnje leća obaviti pregled kod okulista ili optometrista. Kako bismo osigurali kvalitetu usluga i sigurnost prilikom procesa naručivanja, vašom kupnjom vlasniku web stranice adrialece.hr potvrđujete i jamčite točnost vaših podataka. Korisnicima savjetujemo da koriste sve proizvode u skladu s uputama i preporukama proizvođača. Obavljenom kupnjom korisnik se slaže da koristi proizvode na vlastitu odgovornost. Sadržaj objavljen na web stranici adrialece.hr informativne je prirode. Web stranica adrialece.hr ne sadrži informacije o svim očnim bolestima, kao što ne sadrži ni sve zdravstvene informacije relevantne očnim potrebama. Informacije dostupne na web stranici adrialece.hr opće su prirode te služe poticanju komunikacije između vas i vašeg okulista. Naša stranica nijednom korisniku ne nudi medicinsku dijagnostiku i ne smije se koristiti kao zamjena za stručnu medicinsku dijagnostiku, savjete ili liječenje. Sva pitanja u vezi s vašim zdravstvenim stanjem, postavljanjem dijagnoze ili liječenjem potrebno je postaviti vašem okulistu. Nikad ne smijete ignorirati ili ne pridržavati se uputa vašeg liječnika te odugovlačiti s pregledima i stručnom dijagnozom zbog informacija dostupnih na web stranici adrialece.hr. Jedina iznimka su izričito i nedvosmisleno pružene informacije.

Naručivanje proizvoda

Proizvodi se naručuju isključivo elektroničkim obrascem za narudžbu; košarica. Kako biste uspješno obavili kupnju, obratite pozornost na:

• pregled košarice: prikazan je popis svih proizvoda koje korisnik odabere, sa svim podacima i količinama,
• prijavu: za korištenje usluge potrebna je prijava korisnika; ako se prijavljujete po prvi put, potrebna je registracija novog korisnika,
• unos adrese za isporuku: odaberite adresu za račun i adresu za isporuku,
• plaćanje narudžbe: ovdje korisnik odabire način plaćanja; plaćanje pouzećem, plaćanje putem žiro-računa.

Naručivanje proizvoda je moguće 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu. Sve narudžbe zaprimljene tijekom neradnih dana i blagdana, bit će obrađene prvi sljedeći radni dan. Nakon izvršene narudžbe, kupac će putem e-maila biti obaviješten o potvrdi narudžbe.

Izjava o kolačićima

Za pravilan rad, bolje korisničko iskustvo, funkcionalnost i spremanje podataka o vašim narudžbama, internet stranica adrialece.hr koristi kolačiće (eng. cookies). Prije samog spremanja kolačića, korisnik mora pristati na njihovu pohranu na svom računalu. Ukoliko korisnik onemogući kolačiće neće moći koristiti neke od funkcionalnosti online trgovine adrialece.hr.

Poveznice na društvene mreže

Web stranica Adrialece.hr može uključivati poveznice (tzv. link) na društvene mreže kojima upravlja.
Zbog prirode globalne mreže tvrtka Adrial d.o.o. jamči zaštitu osobnih podataka u skladu s navedenim pravilima isključivo za društvene mreže kojima upravlja, a ne i za treće osobe.

Kod za popust

Tvrtka Adrial d.o.o. će periodično, po svojoj odluci nuditi određene popuste, odnosno akcije. Uvjeti akcijske prodaje biti će detaljno opisani, posebice trajanje akcijske prodaje, visina popusta i sl.
Nakon isteka akcije, tvrtka Adrial d.o.o. neće primati nove narudžbe po uvjetima koji se odnose na akcijsku prodaju kojoj je istekao rok. Napomena:
  • Akcija „Sve leće bez PDV-a“: prilikom narudžbe se još uvijek naplati PDV. Od osnovne cijene se obračuna (oduzme) samo popust u vrijednosti PDV-a koji za kontaktne leće iznosi 5%.
  • Akcija: Crni petak: –11% na cijeli asortiman vrijedi samo 24.11.2017.
Akcije i popusti se međusobno ne zbrajaju i isključuju se. Možetr koristiti samo jedan kod za popust. Ukoliko vam je potrebna dodatna pomoć, molimo Vas da se obratite na našeg savjetnika na tel.: 052 778 700.

Poklon u košarici

Za svaku kupnju iznad 249 kn nudimo Vam poklon po odabiru. Pojedini pokloni na raspolaganju su do isteka zaliha, odnosno prestanka trajanja akcije.

Pravila i uvjeti korištenja usluge iMS – SMS obavještavanje

1. Organizator usluge »Adrial d.o.o.« Ova pravila određuju način djelovanja usluge »SMS obavještavanje«. Ponuđač usluge je 12media d.o.o., Komenskega ulica 36, 1000 Ljubljana, matični broj 2091682, porezni broj SI99968665 u suradnji s Sedem d.o.o., Ljubljanska cesta 13b, 1236 Trzin te organizatorom usluge Adrial d.o.o., Ljubljanska cesta 45, 1241 Kamnik. Za tehničko djelovanje usluge i rješavanje reklamacija odgovara Sedem d.o.o.

2. Opis usluge

Svrha usluge je promoviranje usluge Adrial d.o.o. Članovi SMS zajednice sudjelovat će u nagradnim igrama i ostalim akcijama ADRIAL.

Svaki član SMS zajednice može se odjaviti u bilo kojem trenutku slanjem e-maila na info@adrialece.hr s dopisom telefonskog broja.

Uvjeti korištenja usluge objavljuju se na web stranici www.adrialece.hr

Usluga traje od 01.11.2017 do otkazivanja.

3. Cjenik SMS poruka

Svaki SMS poslan korisniku naplaćuje se prema trenutnom cjeniku pružatelja rute (T Mobile, VIP i Tele 2).

4. Privatnost i zaštita podataka korisnika

Potvrđivanje SMS-om, e-mailom … u kojem korisnik potvrdi Uvjete i odredbe o korištenju usluge, korisnik se slaže da tvrtka Adrial d.o.o. i Sedam d.o.o. proslijeđene osobne podatke obrađuje u svojim bazama podataka i koristi ih za statističku obradu, segmentaciju kupaca, obradu ponašanje kod prošlih kupnji, ispunjenja ugovornih obveza, slanje ponuda, reklamne materijale, pozivnice za događaje organizatora i partnera tvrtke organizatora, kao i za telefonske, pisane i elektronske ankete i prikupljanje narudžbi. Suglasnost prikupljanju osobnih podataka je dobrovoljno. Korisnici imaju pravo pregledati, kopirati, kopirati, ažurirati, popravljati, blokirati i brisati svoje osobne podatke. Osobni podaci mogu se proslijediti davateljima usluga tvrtkama Sedem d.o.o. u 12media d.o.o.

5. Mobilna SMS zajednica Adrialece Korisnici koji sudjeluju s poslanom SMS porukom, emailom ili se na koji drugi način pridruže besplatnoj SMS zajednici adrialece, što znači da će dobiti korisne obavijesti i informacije o kampanjama, novostima itd. Korisnik ove usluge primit će do 4 SMS poruke mjesečno, a poruka će uvijek sadržavati korisne informacije. Svaki član SMS zajednice može se odjaviti u bilo kojem trenutku na info@adrialece.hr. Poslane SMS poruke naplaćuju se prema cjeniku vašeg mobilnog operatera.

6. Opći uvjeti suradnje

Registracijom u adrialece smatra se da se korisnik slaže s ovim uvjetima korištenja usluge. Uslugu mogu koristiti korisnici sljedećih mobilnih mreža: (T Mobile, VIP i Tele 2)

Reklamacije i pomoć: Sedam d.o.o. Telefon: 08 200 12 81 E-pošta: info@sedem.biz Radno vrijeme za rješavanje reklamacija: radnim danima od ponedjeljka do petka od 9:00 do 15:00

Komentari

Dodaj komentar

  • Deni 06.12.2017

    Postoji li mogućnost plačanja na rate?

    • info@adrialece.hr 06.12.2017

      Nažalost te mogućnosti nemamo. Lijepi pozdrav

  • Marijana Tomić 28.11.2017

    Otkazala sam jednu od dvije narudzbe ali nisam dobila nikakve povratne informacije, hoce li ta narudžba biti otkazana?

  • Marina 18.09.2017

    Poštovani,zahvaljujem na brzoj isporuci.Leće su naručene u četvrtak navečer, upravo nam stigle u Zagreb (ponedjeljak je). Lp

  • Sanja 22.08.2017

    Postovani dali saljete u inozematvo tocnije njemacka?

  • info@adrialece.hr 19.06.2017

    Postovani, paket je 17.6.2017 stigao u Vinkovce. Sa barkodom kojeg smo vam poslali na mail mozete podici paket na posti. Pozdrav!

  • Sara 19.06.2017

    Pošiljka je naručena 13.6., dobila sam i potvrdu i kod, međutim do danas, 19.6., nema nikakvih podataka.....

  • Toni 09.06.2017

    Poštovani, upravo sam naručio leće i otopinu. Zanima me da li je moguće da se s dostavljačem vasim dogovorite da mi dođe na adresu iza 15:00 jer mi nema nikoga za preuzeti paket

    • info@adrialece.hr 11.06.2017

      Postovani, na paketu ce biti izpisano, dostava iza 15:00. Pozdrav!

  • Darijo 23.05.2017

    Poštovani,jel kod vas moguće plaćanje karticama na rate? Hvala na cijenjenom odgovoru.

    • info@adrialece.hr 24.05.2017

      Postovani, nazalost ne ali radimo na tome. Pozdrav!

  • Ivana 23.05.2017

    Poštovani, naručila sam leće danas (23.05.2017.)- utorak, zanima me hoće li stići do subote (27.05.2017.)

    • info@adrialece.hr 23.05.2017

      Postovani, paket mozete ocekivati u roku 2–3 radna dana. Pozdrav!

  • Stanislav 18.05.2017

    Može li se roba platiti po dostavi poštom na adresi prilikom primitka pošiljke

    • info@adrialece.hr 18.05.2017

      Naravno da moze. Morate odabrat placanje pouzecem. Pozdrav

  • Karlo 07.04.2017

    Molim.Vas imate u košatici dvije kutijice optima leća i renu otopinu .Pošaljite mi to danas na adresu. Karlo Šarac Vjekoslava klaića 57 35000 Slavonski Brod. Hvala

    • info@adrialece.hr 09.04.2017

      Postovani, Postupak narudžbe:

      1. registrirajte se na www.adrialece.hr (gornji desni kutak)
      2. izaberite proizvod i stavite u košaricu
      3. izaberite način plaćanja (pouzećem ili bankovno)
      4. potvrdite narudžbu

      Pozdrav!

  • Marko 26.03.2017

    Postovani, zasto ne primate American kreditne kartice. Ne radi se o kupovini na rate vec direktnoj naplati?

    • info@adrialece.hr 26.03.2017

      Postovani, radimo na tome. U kratkom periodu cemo imati i tu opciju. Pozdrav!

  • Snjezana Blazevic 23.02.2017

    Dali saljete npr.u Njemacku

    • info@adrialece.hr 23.02.2017

      Postovani, nazalost ne… :( Pozdrav!

  • Nikolina 03.02.2017

    Poštovani, možete li mi reči kako se naručuju leće. Pozdrav!

    • info@adrialece.hr 16.02.2017

      Postovani, Postupak narudžbe:

      1. registrirajte se na www.adrialece.hr (gornji desni kutak)
      2. izaberite proizvod i stavite u košaricu
      3. izaberite način plaćanja (pouzećem ili bankovno)
      4. potvrdite narudžbu

      Pozdrav!

  • Franjo 03.02.2017

    Super brza dostavu, u roku dva dana leće več u očima. Super ste!!!!

    • info@adrialece.hr 03.02.2017

      Postovani, hvala na komplimentu! Trudimo se biti najbolji! Pozdrav!

  • sandra 25.01.2017

    Da li isporučujete u BiH?

    • info@adrialece.hr 26.01.2017

      Postovani, da ali je cijena drugacija zbog postarine i lece je potrebno uplatit prije nego sto jih posaljemo. Pozdrav!

  • Nina 20.01.2017

    Poštovani, upravo sam greškom poslala narudžbu sa krivo navedenim prezimenom,koje sam u međuvremenu promijenila u uređivanju podataka, ali i dalje je u narudžbi krivo prezime!!! Da li je moguće promijeniti prezime prije dostave?!? Molim Vas žurni odgovor! Hvala!

    • info@adrialece.hr 22.01.2017

      Postovani, greska je ispravljena. :) Pozdrav!

  • Željko 02.01.2017

    Imate li mekane leće s dioptrijom +12

  • Maja 17.12.2016

    Poštovani, je li moguće plaćanje u ratama putem kreditnih kartica? Hvala na odgovoru i sve pohvale na brzini dostave :)

    • info@adrialece.hr 18.12.2016

      Postovani, nazalost ne…ali radimo na tome… Pozdrav!

  • Renata 16.12.2016

    Postovani, postoji li mogucnost placanja kreditnom karticom prilikom dostave??

    • info@adrialece.hr 18.12.2016

      Postovani, nazalost ne… Pozdrav!

  • Lea 07.10.2016

    Poštovani, naručila sam lece prosli cetvrtak no zaboravila sam uplatiti na ziro racun pa jel to mogu uciniti danas ili moram ponovno narucivati jer je proslo toliko vremena ? Hvala! Narudzba broj 410125032

    • info@adrialece.hr 07.10.2016

      Postovani, uplatu mozete izvrsiti po staroj narudzbi tako da vam nije potrebno ponovno narucivanje. Pozdrav!

  • Marija 09.09.2016

    Je li sjela uplata? Narudžba broj 410170648

    • info@adrialece.hr 12.09.2016

      Postovani, zaprimili smo vasu uplatu i leće poslali u dostavu. Pozdrav!

  • DUBRAVKA 14.05.2016

    Poštovani, upravo sam greškom poslala narudžbu sa plaćanjem pouzećem, a htjela bih platiti karticom. Da li je moguće promijeniti način plaćanja prije slanja? Molim Vas žurni odgovor! Hvala!

    • info@adrialece.hr 16.05.2016

      Postovani, izmjenili smo vam nacin placanja na placanje kreditnom karticom. Podatke za uplatu ste dobili na mail. Pozdrav!

  • Anđela 23.04.2016

    Poštovani, leće su stigle na adresu nekoliko dana od narudžbe. Sve narudžbe prije vas sam čekala i po mjesec dana zbog specifične dioptrije. Sve pohvale Adria leće timu, dobili ste stalnog klijenta!

    • info@adrialece.hr 25.04.2016

      Postovani, hvala na komplimentima! Trudimo se biti najbolji! Pozdrav!

  • Ivana 13.04.2016

    Postovani zelim promijeniti nacin placanja u placanje kreditnom karticom, molim Vas da me kontaktirate ASAP prije slanja narudzbe. Hvala

    • info@adrialece.hr 14.04.2016

      Postovani, izmjenili smo vam nacin placanja na placanje kreditnom karticom. Pozdrav!

      • Ivana 14.04.2016

        Hvala! Uplaceno

        • info@adrialece.hr 14.04.2016

          Postovani, :) Pozdrav!

  • Marija 16.03.2016

    PPostovani vec sam napravila narudzbu zelim promjeniti nacin placanja... umjesto na ziro racun ipak zelim poduzecem cini mi se prakticnije ?

    • info@adrialece.hr 16.03.2016

      Postovani, izmjenili smo vam nacin placanja na placanje pouzecem. Danas vam saljemo paket u dostavu. Pozdrav!

  • Ivana 03.02.2016

    Dobra vecer! Dali ste zaprimili moju naruđbu i dali vam je sjela uplata? Hvala 410158320

    • info@adrialece.hr 04.02.2016

      Postovani, zaprimili smo vasu narudzbu, uplata jos nije zaprimljena. Vjerovatno cemo je tijekom jutra zaprimiti, kada dobijemo uplatu vam leće saljemo u dostavu. Pozdrav!

  • Ivana 29.01.2016

    Poštovani, zanima me jeste li primili narudžbu broj 410151736?

    • info@adrialece.hr 01.02.2016

      Postovani, vasa narudzba pod brojem 151736 je zaprimljena. Odabrali ste nacin placanja uplatom na ZR, jos nismo zaprimili vasu uplatu za leće. Kada ju zaprimimo vam leće saljemo u dostavu. Pozdrav!

  • Ivana 28.01.2016

    pozdrav zanima me kako iskoristiti kredit koji je naznacen uz profil ?

    • info@adrialece.hr 29.01.2016

      Postovani, kredit kojeg imate u profilu se automatski sam odbije pri narudzbi iznad 150 Kn. Pozdrav!

  • Aaaal 25.01.2016

    Postovanje dali vam mogu poslati slilu s prijasnjih kutia te tako naruciti lece ?

    • info@adrialece.hr 26.01.2016

      Postovani, posaljite nam na mail info@adrialece.hr. Pozdrav!

  • Denis 09.12.2015

    Zanima me šta je ovih 25 kn kod plaćanja pouzećem ili 20 kn kod plaćanja na žiro račun? Pozdrav!!

    • info@adrialece.hr 10.12.2015

      Postovani, to su Vam nacini placanja postarine. Ako odaberete nacin placanja uplatom na ziro racun placate postarinu 20 Kn ako odaberete placanje pouzecem Vam je postarina 25 Kn. Pozdrav!

  • MARIO 07.10.2015

    Poštovani, danas sam putem internetskog bankarstva uplatio iznos po narudžbi br. 410130174 na Vaš IBAN. Trebam li Vam poslati potvrdu o uplati, kako bi mi leće došle što je prije moguće.

    • info@adrialece.hr 07.10.2015

      Postovani, nije potrebno slati potvrdu jer je mi dobivamo direktno od banke. Pozdrav!

  • Martina 13.09.2015

    Zanima me u kojem roku ce lece biti dostavljene?

    • info@adrialece.hr 14.09.2015

      Postovani, u roku 2–3 radna dana. Pozdrav!

  • Max 31.05.2015

    Poštovani, zanima me je li primljena narudžba 410040890

    • info@adrialece.hr 01.06.2015

      Postovani, da zaprimili smo Vasu narudzbu. Pozdrav!

  • Nensi 27.05.2015

    Poštovani, možete li molim Vas obje kutije poslati zajedno, što bi prema datumima koje ste naveli bilo 1.06. Unaprijed hvala, Nensi

    • info@adrialece.hr 28.05.2015

      Postovani, sve leće cemo poslati zajedno u jednom paketu. Pozdrav!

  • info@adrialece.hr 27.04.2015

    Poštovani, narucili ste jednu kutiju pakiranje po 90 kom. Pozdrav!

  • marija šauperl 26.04.2015

    poštovani, pošto imam istu dioptriju na oba oka, kod narudžbe sam pogriješila. naime naručila sam dvije kutije dnevnih kontaktnih leća. Mogu li odustati od narudžbe jedne kutije dnevnih leća? Pozdrav

  • Robert 20.04.2015

    Poštovani...imam razlicitu dioptriju na oba oka..narucio bih leće Optima FW jer sam ih do sada koristio..Njihova cijena je 179 kn..pa me zanima dali ta cijena ukljucuje lece za oba oka iako imam razlicitu dioptriju...Hvala na razumijevanju...

    • info@adrialece.hr 21.04.2015

      Postovani, jer imate razlicitu dioptriju na oba oka su Vam potrebne dvije kutije. Pozdrav!

  • danijela 09.03.2015

    Postarina iznad 400kn je besplatna i za placanje pouzecem?

    • info@adrialece.hr 09.03.2015

      Postovani, da tako je. Od danas 9.3.2015 pa do 13.3.2015 imamo akciju besplatne postarine pri kupnji iznad 150 Kn! Pozdrav!

  • LUCIJA 03.02.2015

    Poštovani, u uplatnicu za plaćanje na žiro račun upisujem adresu Adrial d.o.o. PP 90 52460 Buje ili? Hvala!

    • info@adrialece.hr 03.02.2015

      Poštovani, Broj našeg žiro računa : Zagrebačka banka d.d. IBAN: HR 252 360 000 1­10 237 2619 C­odice BIC: ZABAHR2X Korisnik: Adrial d.o.o. Pozdrav!

  • vanja 16.01.2015

    poštovani....ako imam astigmatizam mogu li koristiti meke leće jer polu tvrde mi oko baš ne prihvaća ......hvala

    • info@adrialece.hr 19.01.2015
      Postovani, da naravno, mi u ponudi imamo meke leće za astigmatizam. Pozdrav!
  • Blaž 14.01.2015

    Koji je rok isporuke za leće?

    • info@adrialece.hr 14.01.2015

      Postovani, za obicne leće je 2–3 dana a za leće za astigmatizam je rok isporuke 1–2 tjedna. Pozdrav!

  • Tally 14.01.2015

    Sve pohvale za team adrialece!!! Naručila sam bila krivu dioptriju, paket sam im vratila natrag i dobila ispravnu dioptriju. Sve to su napravili profesionalno!!

    • info@adrialece.hr 14.01.2015

      Postovani, drago nam je da smo rijesili situaciju. Udobno nosite leće. Pozdrav!

  • armanb 28.12.2014

    Zanima me sta znaci pri odabiru ovo BC?

    • info@adrialece.hr 29.12.2014

      Postovani, BC Vam je bazna zakrivljenost kontaktne leće. Pozdrav!

  • Lea 17.12.2014

    pozz, u statusu narudžbe mi stoji: "Nisu svi proizvodi na zalihi. Šaljemo ih u roku od 7 dana." kada mogu ocekivati posiljku? hvala

    • info@adrialece.hr 18.12.2014

      Poštovani, ako stoji tako u narudzbi, datum slanja leće je za 7 dana. Pozdrav!

  • Marina 09.12.2014

    Pozdrav! Da li pošiljku šaljete HP-om?

    • info@adrialece.hr 09.12.2014

      Da!

  • Anđela 29.11.2014

    Bok,narucila san lece jucer ujutro, u dtatusu narudzbe pise da su vec poslane

    • info@adrialece.hr 01.12.2014

      Postovani, ako su Vam poslane mozete paket sa lećama ocekivati u roku 2–3 dana. Pozdrav!

  • MARIJA GUBERAC 19.11.2014

    Molim Vas kad kliknem dioptrija uvik mi je ispred broja minus.Nosim mekane mjesecne lece desno oko +7,5 a lijevo +8 .Imala sam 6 kom. za jedno oko + 6 kom. za drugo oko.500 KN. sam placala ta dva paka .Zvale su se ACUVUE QASAYS mada sad kad citam vasu stranicu takve nisam nasla misecne vec za 15 dana. Pomozite mi da narucim lece jer ove u ocima su mi zadnje.Mozda kod V as ima povoljnije nego ove sta sam ja kupovala.Unaprijed hvala

    • info@adrialece.hr 19.11.2014
      Postovani, imamo leće Acuvue Oasys koje su Vama potrebne i naravno mozete odabrati dioptriju +.
  • Dražen 13.11.2014

    Planirate li uvesti plaćanje kreditnim karticama?

    • info@adrialece.hr 14.11.2014

      Da, radimo na tome!

  • Suzana 22.10.2014

    Leće naručila prije dva dana i već su stigle. Super zadovoljna i već sam Vas preporučila svima s posla. Od sad leće ne kupujem optici.

    • info@adrialece.hr 23.10.2014

      Hvala na komplimentima! Udobno ih nosite!

  • Goran 21.10.2014

    Leće stigle! Hvala Vam na brzoj dostavi!

    • info@adrialece.hr 21.10.2014

      Drago nam je! Udobno ih nosite!

  • Tea 10.09.2014

    Zanima me koliko puta se mogu nositi jednomjesečne leće...Da li to znači 30 dana od otvaranja kutijice i prvog nošenja...ili ih mogu nositi 30 puta unutar 2-3 mjeseca (svako 2-3 dan). Hvala :D

    • info@adrialece.hr 11.09.2014

      Postovani, mjesecne leće se nose 30 dana od otvaranja kutije. I ako Vi leću nosite 2–3 tjedno, morate leću baciti poslje 30 dana. Pozdrav!

  • Ivana 20.08.2014

    Pozdrav, naručila sam danas leće uplatom na žiro račun. Zanima me kad budu stigle, je li potrebno da budem na kućnoj adresi u vrijeme kada ih dostavljate? Hvala

    • info@adrialece.hr 21.08.2014

      Leće imamo na zalihi tako kada nam ih uplatite Vam leće saljemo. Ako Vas ne bude doma ce Vam postar ostaviti ceduljici i mozete paket podignuti na posti.

      • Ivana 21.08.2014

        Hvala!

        • info@adrialece.hr 21.08.2014

          Tu smo da pomognemo!

  • Tomislav 13.08.2014

    Postovani, zanima me u kojem roku naručeno stiže na kućnu adresu?

    • info@adrialece.hr 20.08.2014

      Obicne leće u roku 2–3 dana. Leće za astigmatizam 1–2 tjedna.

  • MARINA 08.08.2014

    Poštovani, naručila sam air optix lece u pakiranju od 3 kom. A kako pošiljka ide tek u ponedjeljak zamjenila bi je sa onom od 6 komada. Da li je to moguće?

    • info@adrialece.hr 11.08.2014

      Da, naravno da je moguce. Nazovite nas na telefon 052 778 700 pa ce mo Vam promijeniti.

  • Irena 08.08.2014

    Dobar dan, naručila bih kutiju leća s astigmatizmom i kutiju bez astigmatizma, a piše mi dva različita datuma slanja, hoću li dobiti dvije pošiljke ili jednu? Ili moram napraviti dvije narudžbe? Hvala :)

    • info@adrialece.hr 08.08.2014

      Ne, nije potrebno napraviti dvije naruzbe. Kada dobijemo obe kutije Vam sve zajedno saljemo u jednom paketu.

      • Irena 08.08.2014

        Jeii :) Hvala na odgovoru

        • info@adrialece.hr 08.08.2014

          Molim :)

  • Ivona 07.08.2014

    Poštovani naručila sam leće danas , pa me zanima kada ih mogu očekivati na kućnoj adresi . Leće su na ime Ivona Marinčić

    • info@adrialece.hr 08.08.2014

      Poštovani, u roku 2–3 dana.

  • siky 19.07.2014

    Postovani,narucila bih lece B&L PureVision(6 kom)po 169 kn,ali ne znam koji BC trebam odabrati,pa Vas molim da mi pomognete.Unaprijed hvala!

    • info@adrialece.hr 21.07.2014

      Postovani, na nalazima Vam pise koji BC imate. Mozete odabrati izmedju 8.30 ili 8.60.

  • info@adrialece.hr 10.07.2014

    da, ako narucite kutiju koja sadrzi 6 kom leća Vam je to za oba oka 3 mjeseca nosenja.

  • Lidija 09.07.2014

    Poštovani,ako imam istu dioptriju na oba oka naručujem jednu kutiju određenih leća, 6 komada za 3mj ? Samo trebam potvrdu i naručujem odmah hehe. Hvala i lijep vam pozdrav.

  • Luka 24.06.2014

    Poštovani, zamolio bi Vas za odgovor u vezi dostave?

    • info@adrialece.hr 24.06.2014

      Za obicne leće 1–3 dana, za leće za astigmatizam 1–2 tjedna.

  • Jelena 18.06.2014

    Poštovani, zanima me kako mogu otkazati narudžbu?

    • info@adrialece.hr 19.06.2014

      mozete putem maila ili nas osobno nazvati na broj telefona 052 778 700

  • Bojan 06.06.2014

    Poštovani, zanima me da li je poštarina na leće besplatna ili je besplatna za narudžbe preko 699,00 Kn?

    • info@adrialece.hr 09.06.2014

      besplatna je za narudzbu iznad 699,00 Kn!

  • Valentina 03.06.2014

    Poštovani, zanima me koliko se ceka na dostavu tj u kojem roku dolazi posiljka doma? Hvala

    • info@adrialece.hr 05.06.2014

      posiljka od dana narudzbe stigne na kucnu adresu u roku 2–3 dana!

  • Manda 20.05.2014

    Postovani, na kutiji mojih leca, koje sam prije kupila, kod BC pise 8.6, ali sam vidila da ovdje mogu samo odabrati izmedju 8.4 i 8.8. Sta moram narucit? Hvala

    • info@adrialece.hr 21.05.2014

      Sve zavisi koje leće ste imali prije i koje zelite sada. Ako ste prije odabrali leće sa BC 8.60 sigurno te leće i sada imaju taj BC. Vi ste sigurno odabrali drugog proizvodjaca kontaktnih leća, jer sve kontaktne leće nemaju isti BC.

  • Sonja 16.05.2014

    Kada mogu odabrati poklon?

    • info@adrialece.hr 16.05.2014

      Kupnja iznad 249 Kn donosi poklon!

  • Aria 08.05.2014

    Pitanje, čitam tu komentare da ljudi s različitim dioptrijama na očima naručuju po dvije kutije, zašto ja ovdje vidim da mogu dodati parametre i za drugo oko, znači li to da će mi doći 6 komada leća koji su kombinirani po različitim dioptrijama za lijevo i desno oko ili moram naručiti posebne leće s dioptrijom za desno, posebne za lijevo oko? Hvala

    • info@adrialece.hr 09.05.2014

      Za svako oko morate narucit po jednu kutiju leća, jer u jednoj kutiji bude samo jedna dioptrija. Mozete dodati parametre za drugo oko, kada to uradite automatsko narucujete drugu kutiju kontaktnih leća.

  • Ivona 09.04.2014

    Poštovani, prilikom narudžbe leća Acuvue Oasys , osim same diptrije trebam upisati parametar B.C. ili 8.40 ili 8.80., pa neznam šta to znači??

    • info@adrialece.hr 15.04.2014

      Poštovani, da, BC Vam je bazna krivina leće. Tako da morate obavezno upisati taj podatak.

  • Saša 20.03.2014

    Poštovani, ne znam da li mi možete pomoći, ali nosim leće Softlens Loric već nekoliko godina pa me zanima da li bi mogla preći na neke leće koje su možda bolje ili novije kao npr. Biofinity? Hvala

    • info@adrialece.hr 25.03.2014

      Poštovani, mozete preci na Biofinity ali se je bolje posavjetovati sa oftamalogom. biofinity lece su vrlo dobre i kvalitetne kontaktne leće. Pozdrav

  • osječanka 06.02.2014

    Imate li tekućinu Bilosept pro BILOSA, preporučili su mi tu jer dojim pa neka navodno nekih štetnih konzervansa? Imate li ju ili ako nemate što biste mi preporučili? Nosim Acuve meke kontaktne leće.

    • info@adrialece.hr 06.02.2014

      Poštovani, nažalost nemamo, imamo mnogo ostalih; Gelone možda, ili Biotrue, te dve su najnovije trenutno. Pozdrav

  • suzana 31.01.2014

    Narucila sam lece danas pa me zanima , kada ih mogu ocekivati na kucnoj adresi.

    • suzana 03.02.2014

      ime je na suzana rogosic

      • info@adrialece.hr 04.02.2014

        Krajem tjedna jih možete očekivati. Pozdrav

    • info@adrialece.hr 03.02.2014

      neznam na koje ime je vasa narudzba?

  • petra 28.01.2014

    Poštovani, koje leće mi preporučate za izuzetno suhe oči, osim A.Oasys? Nosim dioptriju -2.25 i -2.50.Unaprijed hvala!

    • info@adrialece.hr 29.01.2014

      Biofinity leće. Pozdrav

  • Daniel 17.01.2014

    Ultra brza dostava,stvarno svaka čast. Jučer naručeno četvrtak 16.1 danas petak 17.1 u jutro na kućnoj adresi. Moje tople preporuke.. Hvala vam

  • Daria 08.01.2014

    Poštovani, želim Vam zahvaliti na iznimno brzoj dostavi! Zaista ste ekspresni! Vaša web stranica je odlična, pregledna, razumljiva i usluga kvalitetna! Puno pozdrava iz Rijeke!

    • info@adrialece.hr 10.01.2014

      Hvala!

      Pozdrav

  • Laura 20.12.2013

    Poštovani, naručila sam leće ovaj ponedjeljak (16.12.), pa me samo zanima kada bi ih mogla očekivat na kućnu adresu? Hvala na odgovoru. Lijep pozdrav :)

    • info@adrialece.hr 20.12.2013

      vaše leće smo danas poslali, trebale bih stiči sutra ili u ponedjeljak. Pozdrav

  • 13.12.2013

    Jučer naručila leće i evo poštar ih danas ujutro dostavio :) Svaka čast,i puno hvala!!!!! :)

  • Denis 09.12.2013

    samo da pitam otprilike koliko dana treba da to dode ako je naruceno u cetvrtak oce li to doc u pon ili uto? s postovanjem

    • info@adrialece.hr 09.12.2013

      Poštovani, zavisi koje leće vas zanimaju?

  • Zvonka 08.12.2013

    Pozdrav, naručila sam leće 6.12., koliko dugo treba da dođu? Hvala

    • info@adrialece.hr 09.12.2013

      Poštovani, vaše leće su bile poslane, trebale bih stiči u roku od par dana. Pozdrav

  • Silvija 08.12.2013

    Poštovani, osim Optime FW, nema ni jedne druge leće s bazom 8.4? Koliko dugo treba da leće dođu? Ako se naruče poštom.

    • info@adrialece.hr 09.12.2013

      Poštovani, Acuvue Oasys imaju 8.4 ali su dvotjedne. Ako imamo na zalihi leće, stižu u roku od par dana. Pozdrav

  • katja3232 05.12.2013

    Pozz, zanima me je li u jednoj kutiji dobijemo 6 leća za jedno oko i u drugoj još 6 za drugo oko, znači sve ukupno 12 komada u 2 kutije ili? Lp

    • info@adrialece.hr 06.12.2013

      Postovani, ako vam je različita dioptrija onda je tako, 6 kom za jedno oko. Ako imate istu dioptriju na oba oka, onda vam može biti jedna kutija za oba oka, ali za 3 mjeseca. pozdrav

  • Boris 04.12.2013

    Pozdrav.ja nerazumijem uopce kako da odaberem leće u boji ili u kutiji dobijem plave,zelene i smeđe?bez dioptrije.mozete li mi objasnit koje boje dobijem u kutiji i koji je naziv tih leća?

    • info@adrialece.hr 05.12.2013

      Kad odaberete dioptriju pored odaberete i boju, ne dobijate sve tri boje. Pozdrav

  • JELENA 01.12.2013

    Poštovanje, imam pitanje u vezi B&L leća koje planiram kupiti... pošto imam različite dioptrije na očima, to znači da moram kupiti 2 kutije- što bi značilo 6 para ( 12 kom ) ?

    • info@adrialece.hr 02.12.2013

      Poštovani, da u jednoj kutiji je 6 komada jedne dioptrije, tako da trebate dve kutije, za svako oko jednu. Pozdrav

  • Anja 22.11.2013

    Hvala Vam na brzoj isporuki!! Extra! Hvala

    • info@adrialece.hr 25.11.2013

      Poštovani, i drugi put;) Pozdrav

  • miro 20.11.2013

    Pozdrav poštovanoj firmi,pišem iz Istre. Ja imam dioptriju -2.5. Trebaju mi pretpostavljam lece koje ispravljaju vid. Koju mi najbolju mogucnost predlazete ? Molio bih Vas te zahvaljujem na dobrom savjetu. Lp

    • info@adrialece.hr 21.11.2013

      Poštovani, dakli prvi put upotrebljavate leće? trenutno vam priporučujem mjesečne leče TopVue, imamo sa dioptrijom –2.5, a trenutno su kod nas u akciji znači možete jih dobiti čak za 148Kn.

  • mladen 19.11.2013

    zainteresiran sam za leće i tekučinu, a i cijene su povoljne, interesira me kvaliteta, ako mogu malo gnjavit, imam dioptriju - 3,50, nosim ih zbog posla po danu i po noći kad radim, zanima me vaša preporuka, jednog i drugog, sad nosim 3-mjesečne mislim da su B & L optima, a skoro kroz mjesec dana moram naručit, pa bi preko vas. hvala, poštovanje.

    • mladen 20.11.2013

      hvala lijepa na odgovoru.

    • info@adrialece.hr 20.11.2013

      Poštovani, ako nosite danju i noču onda vam mogu priporučiti Air Optix Night&Day, malo su skuplje možda ali su kvalitetne, posebno radi toga jer jih nosite stalno. Možete probati i Biofinity, koje se isto nose noču, njihova je cjena malo niža. Više možete pogledati na www.adrialece.hr

      Puno pozdrava

  • vlatka 18.11.2013

    dobar dan, Naručila sam danas leće, plaćanje pouzećem, kada mogu očekivati isporuku? hvala pozz

    • info@adrialece.hr 18.11.2013

      Poštovani, leče smo vam več poslali. Pozdrav

  • Ivona 14.11.2013

    poštovani, uplatila sam svoju košaricu na Vaš žiro račun(preko mobile bankinga). Za koliko dana mogu očekivati isporuku?Hvala!!

    • info@adrialece.hr 15.11.2013

      šaljemo kad nam stigne uplata, a kod vas stizu u roku od dva dana.

  • Dunja 14.11.2013

    Stigle leće....zadovoljna....HVALA ;)

  • Tea 10.11.2013

    Večer, naručila bi leće Pure vision 2, ali kod odabira me zbunjuje onaj promjer...

    • info@adrialece.hr 11.11.2013

      Promjer je 14.00 osim ako vama piše drugače u nalazima onda promjenite.

  • Anita 28.10.2013

    Dobila sam leće. Hvala na brzoj isporuki!

    • info@adrialece.hr 06.11.2013

      hvala vama . puno pozdrava

  • viktorija 26.10.2013

    ako narucim lece,kroz koliko dana mi stignu na kucnu adresu...zivim u Osijeku...

    • info@adrialece.hr 26.10.2013

      Ako imamo leće na lageru onda stiže na vašu kućnu adresu u roku od 2–3 dana.

  • Martina 20.10.2013

    Zaista, brza i efikasna kupnja leća. Nadam se i daljnjoj suradnji!!

    • info@adrialece.hr 22.10.2013

      Odlično!

  • Lana 18.10.2013

    Možete mi pojasniti način kupnje?

    • info@adrialece.hr 22.10.2013

      Poštovana,

      1. registrirajte se
      2. izaberite proizvod i stavite u košaricu
      3. izaberite način plaćanja te potvrdite naruđbu
  • josipa 11.10.2013

    da li je to samo cijena za online prodaju ili i cijena u optikama

    • info@adrialece.hr 15.10.2013

      To su naše online cijene.

  • tea 10.10.2013

    Koliki je rok trajanja leca tako zatvorenih? ;-)

    • info@adrialece.hr 11.10.2013

      Poštovana, to ovisi od leća i proizvođača, od 3–5 godina.

  • lindsay 04.10.2013

    Poštovani, molim da mi se malo ovo pojasni. Dakle 6 parova leća dobijem za 180 kn? na osnovu čega je toliko smanjena cijena? i ima li toga još na zalihama jer imam 3 para leća doma pa mi nisu odmah sad potrebne. Hvala!

    • info@adrialece.hr 07.10.2013

      Poštovani, za nas je kupac na prvom mjestu tako da se trudimo biti povoljni i kvalitetni.

      • Nataša 19.10.2013

        Sada tu pak meni nešto nije jasno; da li se radi o 6 PAROVA (znači 12 kom leća) ili o 6 KOMADA leća za 180 kn? I koje bi to leće bile ozbirom da takvu kombinaciju ne nalazim u ponudi. Hvala

        • info@adrialece.hr 22.10.2013

          u jednoj kutiji je 6kom leća.

  • Nikolina 30.09.2013

    Stigle leće u Split! Hvala!

    • info@adrialece.hr 01.10.2013

      Odlično!

  • Dragan 29.09.2013

    Saljete li van Hrvatske? BiH?

    • info@adrialece.hr 30.09.2013

      Pozdrav,

      u ovom trenutku još ne šaljemo ali ćemo početi u roku 2 mjeseca slati i u BIH.

  • info@adrialece.hr 27.09.2013

    Marija,

    leće čete poštom dobiti u roku od 2–3 dana. LP

  • Marija 27.09.2013

    Koliko dugo se čeka leće air optix aqua? Pozdrav

  • Mate 27.09.2013

    Hvala Vam na brzoj isporuki!! Extra! Hvala

    • info@adrialece.hr 27.09.2013

      Nema problema, trudimo se!