0 kn

Proizvodi u košarici:

U košarici nema proizvoda

Pokaži košaricu

Opći uvjeti poslovanja

O Adrialeće.hr

Iza svake uspješne tvrtke stoji kreativan, složan i uspješan tim. Naše stranke su uvijek na prvom mjestu, stoga brinemo o njihovim individualnim potrebama i željama. Iznimno nam je bitno da se korisnici na našoj internet stranici osjećaju sigurno. Svi zaposleni na najbolji mogući način pružaju pomoć našim strankama te u najkraćem mogućem roku odgovaraju na sva pitanja ili primjedbe.

Vlasnik web trgovine adrialece.hr je tvrtka Adrial d.o.o. Ljubljanska cesta 45, Kamnik (SI36314765). Opći uvjeti online prodaje adrialece.hr u skladu su sa Zakonom o zaštiti potrošača, Zakonom o zaštiti osobnih podataka te Zakonom o elektroničkoj trgovini. Adrialece.hr, odnosno tvrtka Adrial d.o.o. je ovlašteni prodavatelj medicinskih proizvoda putem interneta. Našim kupcima nudimo samo najkvalitetnije, originalne proizvode koje mogu dobiti na tržištu i trudimo se sve narudžbe izvršiti stručno i brzo.

Korištenjem internet stranice potvrđujete da ste upoznati i suglasni s ispod navedenim uvjetima. Ukoliko se s uvjetima ne slažete, molimo vas da napustite stranice online trgovine adrialece.hr. Tvrtka Adrial d.o.o. pridržava prava na promjenu uvjeta na internet stranici adrialece.hr u bilo kojem trenutku, bez prethodne obavijesti.

Naručivanje proizvoda

Proizvodi se naručuju isključivo elektroničkim obrascem za narudžbu. Kako biste uspješno obavili kupnju, obratite pozornost na:

  • pregled košarice: prikazan je popis svih proizvoda koje korisnik odabere, sa svim podacima i količinama,
  • prijavu: za korištenje usluge potrebna je prijava korisnika; ako se prijavljujete po prvi put, potrebna je registracija novog korisnika,
  • unos adrese za isporuku: odaberite adresu za račun i adresu za isporuku,
  • plaćanje narudžbe: ovdje korisnik odabire način plaćanja: plaćanje pouzećem, plaćanje putem žiro-računa ili kreditnom karticom.

Naručivanje proizvoda moguće je 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu. Sve narudžbe zaprimljene tijekom neradnih dana i blagdana, bit će obrađene prvi sljedeći radni dan. Nakon izvršene narudžbe, kupac će putem e-maila biti obaviješten o potvrdi narudžbe.

Cijene

Sve cijene u trgovini adrialece.hr izražene su u kunama (kn) i uključuju porez na dodanu vrijednost (PDV). Troškovi dostave nisu uključeni u cijenu proizvoda. Tvrtka Adrial d.o.o. zadržava pravo na promjenu cijene u bilo kojem trenutku.

Unatoč svakodnevnim naporima da osiguramo najažurnije i najtočnije podatke, može se dogoditi da je podatak o cijeni pogrešan. U tom slučaju, ali i u slučaju da se cijena artikla promijeni tijekom obrade narudžbe, adrialece.hr će omogućiti kupcu odustajanje od kupnje.

Virtualno ogledalo

Web stranica adrialece.hr virtualnim ogledalom (virtual mirror) omogućuje 3D isprobavanje naočala preko kamere računala, pametnog telefona ili tableta. Korištenje virtualnog ogledala je dobrovoljno i služi za pružanje što bolje usluge strankama. Video materijal se ne pohranjuje na serverima, pohranjuju se samo kolačići naočala koje su izabrane za isprobavanje. Virtualno ogledalo služi samo kao pomoć prilikom izbora naočala i nije pravo mjerilo jer se veličina naočala i lica razlikuje od osobe do osobe. Adrial d.o.o. ne snosi odgovornost za pogrešan izbor naočala temeljem izbora preko virtualnog ogledala.

Kod za popust

Tvrtka Adrial d.o.o. će periodično, po svojoj odluci, nuditi određene popuste, odnosno akcije. Uvjeti akcijske prodaje bit će detaljno opisani, posebice trajanje akcijske prodaje, visina popusta i sl. Nakon isteka akcije, tvrtka Adrial d.o.o. neće primati nove narudžbe po uvjetima koji se odnose na akcijsku prodaju kojoj je istekao rok.

Napomena:

  • Akcija „Sve leće bez PDV-a“: prilikom narudžbe se još uvijek naplaćuje PDV. Od osnovne cijene se obračuna (oduzme) samo popust u vrijednosti PDV-a koji za kontaktne leće iznosi 5 %.
  • Akcije: Crni petak i Cyber Monday vrijede samo jedan dan godišnje, na datum na koji padaju.

Akcije i popusti se međusobno ne zbrajaju i isključuju se. Možete koristiti samo jedan kod za popust. Ukoliko vam je potrebna dodatna pomoć, molimo vas da se obratite našoj službi za korisnike na telefon: 01 7757 572.

Načini plaćanja

Online trgovina adrialece.hr omogućava sljedeće načine plaćanja:

  • Plaćanje pouzećem (25 kuna) – plaćanje iznosa narudžbe vrši se djelatniku Hrvatske pošte ili u poštanskom uredu gotovinom prilikom preuzimanja pošiljke s naručenim proizvodima.
  • Uplatom na žiro-račun (20 kuna) – po primitku narudžbe na e-mail adresu koju ste upisali prilikom narudžbe šaljemo ponudu s podacima o ukupnom iznosu narudžbe i broj našeg žiro-računa (IBAN). Navedeni iznos potrebno je uplatiti na naš žiro-račun (npr. virmanom, putem internetskog bankarstva i sl.), kako bismo vam poslali naručene proizvode.

        Korisnik: Adrial d.o.o.

        IBAN: HR25236000011­02372619

        SWIFT(BIC): ZABAHR2X

        Zagrebačka banka d.d.

  • Kreditnom karticom – ako ste odabrali plaćanje kreditnom karticom, nakon potvrđene narudžbe i potvrde, morate unijeti podatke kartice.

 Unos podataka kreditne kartice, odnosno debitne kartice:

  • Brand kartice (odaberite brand kreditne kartice; visa, Mastercard)
  • Broj kartice (upišite broj kreditne kartice)
  • Ime vlasnika (upišite podatke vlasnika kartice)
  • Vrijedi do – mjesec/godina
  • Kontrolni broj (CVV broj). Kod MasterCarda i Vise ćete ga pronaći na poleđini kartice
Plaćanje kreditnim karticama

Napomena: Plaćanje korekcijskih naočala je moguće samo uplatom na žiro-račun ili kreditnom karticom. 

Dostava

Dostava robe vrši se u roku 2–3 radna dana putem Hrvatske pošte. Trošak dostave naplaćuje se 20 kn, odnosno 25 kn, ovisno o načinu plaćanja za narudžbe ispod 399 kn. Za kupnju iznad 399 kn troškove isporuke krije prodavatelj (Adrial d.o.o.).

U slučaju vidljivih vanjskih oštećenja paketa, kupac može odbiti prihvatiti pošiljku Hrvatske pošte. Svaku nedostavljenu pošiljku koja se šalje putem Hrvatske pošte, možete preuzeti u roku od 5 dana. Ukoliko ju ne preuzmete, pošiljka se vraća prodavatelju. Važno! Hrvatska pošta naplaćuje ležarinu za pakete koji nisu preuzeti u poštanskom uredu u roku od jednog dana nakon ostavljene obavijesti o prispijeću pošiljke. Više možete pročitati direktno na stranicama Hrvatske pošte.

Roba je osigurana od gubitka u dostavi. Ukoliko kupac ne zaprimi paket, mora obavijestiti prodavatelja kako bi isti poduzeo radnje prema pronalasku ili slanju nove pošiljke.

Otprema robe vrši se svakim radnim danom u 10 h. Ukoliko su proizvodi na zalihi, sve narudžbe izvršene do tog sata bit će poslane isti dan. Narudžbe izvršene nakon 10 h bit će poslane idući radni dan. Odmah nakon otpreme robe, obavijestit ćemo vas o kodu za praćenje pomoću kojeg možete u bilo kojem trenutku provjeriti gdje se nalazi vaša pošiljka.

Kupac se kupnjom slaže da se u svrhu lakše i brže dostave na etiketi paketa napiše telefonski broj. Ukoliko kupac ne želi ispis broja, o tome nas mora obavijestiti prilikom narudžbe.

Zamjena i vraćanje robe

Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača, kupac ima pravo u roku od 14 dana od preuzimanja artikla obavijestiti prodavača da odustaje od ugovora, bez potrebe navođenja razloga svoje odluke. Rok počinje teći od datuma isporuke proizvoda, odnosno isporuke zadnjeg proizvoda iz narudžbe. Prema članku 79., stavak 3. Zakona o zaštiti potrošača, potrošač nema pravo na jednostrani raskid ugovora ako je predmet ugovora roba koja je izrađena po specifikaciji potrošača ili koja je jasno prilagođena potrošaču, a to se odnosi na korekcijske leće za naočale

Želite vratiti proizvode nakon više od 14 dana od kupovine?
U skladu s uvjetima poslovanja i ispunjenim dodatnim uvjetima, povratak nakon više od 14 dana moguć je samo za KONTAKTNE LEĆE ako vam se u međuvremenu promijenila dioptrija. UVJET! Kontaktne leće možete vratiti samo u slučaju da je kutija originalno zatvorena, neoštećena i da je rok upotrebe najmanje godinu dana. Morate nam poslati i najnoviji nalaz za kontaktne leće. Pakiranje od 90 leća koje se sastoji od 3 kutijice po 30 leća smatra se kao cijelina te ne omogućujemo vraćanje jedne ili dvije kutijice od 30 leća.

Obrazac za jednostrani raskid ugovora možete preuzeti ovdje.

Ugovor možete jednostrano raskinuti koristeći spomenuti obrazac ili putem bilo koje druge nedvosmislene izjave u kojoj izražavate svoju volju za raskidanjem ugovora. U slučaju jednostranog raskida ugovora postupat ćemo prema Zakonu o zaštiti potrošača, odnosno Zakonu o obveznim odnosima. Povrat plaćenog iznosa izvršit ćemo nakon što se proizvodi vrate prodavatelju. Povrat robe kupac mora izvršiti bez odgađanja, a najkasnije u roku 14 dana od poslane obavijesti za odustajanje od ugovora.

Kupac je prema Zakonu o zaštiti potrošača dužan snositi izravne troškove povrata proizvoda ako koristi svoje pravo na jednostrani raskid ugovora, a ukoliko kupac želi, može se obratiti prodavatelju putem mail adrese info@adrialece.hr ili broja telefona 01 7757 572 radi pribavljanja obavijesti o načinu, mogućnostima i uvjetima vraćanja proizvoda.

Kupac je sukladno članku 77. stavak 5. Zakona o zaštiti potrošača odgovoran za svako umanjenje vrijednosti kupljenog proizvoda koje je rezultat rukovanja kupljenim proizvodom. Vraćeni proizvod mora biti u originalnom pakiranju, neoštećen, u nepromijenjenoj količini (kutija leća mora biti neotvorena) i popraćen kopijom računa. Ukoliko je kupac prilikom narudžbe primio poklon, neoštećen i neotvoren poklon je također potrebno vratiti u originalnom pakiranju. Paket je potrebno poslati preporučenom poštom.

U slučaju vraćanja naočala, zaštitni pečat ne smije biti oštećen. Uklonjen zaštitni pečat je znak nošenja, odnosno korištenja naočala, stoga zamjena i vraćanje novca nisu mogući.

Adresa za povrat robe:

Adrial d.o.o.

Stancija Kaligari 3

52440 Poreč

OIB: 68923548189

Odustajanje od narudžbe

Kupac ima pravo odustati od narudžbe predane na internet stranici adrialece.hr. U slučaju otkazivanje narudžbe kontaktirajte nas na broj telefona 01 7757 572 ili putem e-mail adrese info@adrialece.hr. Ukoliko je narudžba već poslana, kupac nije dužan preuzeti paket s naručenim proizvodima. Povrat sredstva bit će izvršen u roku od četrnaest radnih dana.

Reklamacije

Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača, kupac ima pravo na reklamaciju. Reklamacija se smatra valjanom ukoliko odgovora uvjetima za reklamaciju sukladno Zakonu o obveznim odnosima i Zakonu o zaštiti potrošača. Kupac je dužan prodavatelju vratiti proizvod u dogovorenom roku na dogovorenu adresu. Kupac je dužan vratiti proizvod o svom trošku. Prodavatelj neće prihvatiti pakete s otkupninom. Ako se reklamacija odobri, prodavatelj će vratiti novac za poštarinu. Prodavatelj je dužan u roku 14 dana od primitka valjane reklamacije kupcu zamijeniti proizvod ili vratiti cjelokupan plaćeni iznos.

Obrazac za reklamaciju možete preuzeti ovdje.

Primjedbe i prigovori

U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, kupac može podnijeti pismenu pritužbu prodavatelju na e-mail adresu info@adrialece.hr. Na sve vaše primjedbe i prigovore odgovorit ćemo u najkraćem mogućem roku.

Online rješavanje potrošačkih sporova

Obavještavamo vas o mogućnosti rješavanja potrošačkih pritužbi putem online rješavanja potrošačkih sporova temeljem Uredbe o online rješavanju potrošačkih sporova 2006/2004 i Direktive 2009/22/EC i Direktive o alternativnom rješavanju alternativnih sporova 2013/11/EU putem ovog linka

Registracija

Kako bi ostvario kupnju, korisnik se mora registrirati na stranici adrialece.hr. Prilikom registracije potrebno je unijeti tražene podatke (ime, prezime, telefon, e-mail, lozinku…). Registracija je moguća tek nakon što su svi potrebni podaci upisani u bazu, a za svako daljnje korištenje usluge potrebno je upisati samo korisničko ime i lozinku. Korisnik snosi odgovornost za točnost i potpunost unešenih podataka prilikom registracije. Ukoliko korisnik ima poteškoće prilikom registracije ili prijave te ako dođe do bilo kakve promjene podataka, koje je korisnik unio prilikom registracije, poželjno je da u što kraćem roku ažurira svoj korisnički račun ili o promjeni obavijesti adrialece.hr na broj telefona 01 7757 572 ili putem e-mail adrese info@adrialece.hr.

Izjava o privatnosti

Adrial d.o.o. poštuje vaše pravo na privatnost i nastoji osigurati najvišu razinu zaštite vaših osobnih podataka. U pružanju naših usluga putem ove stranice dužni smo postupati u skladu sa zakonima i propisima koji definiraju zaštitu osobnih podataka. Tvrtka se obvezuje da će prikupljene podatke, koje ćete dostaviti putem internetske stranice, koristiti u skladu s namjenom za koju ste nam ih povjerili isključivo uz vaše dopuštenje.

U skladu s općom uredbom o zaštiti osobnih podataka (GDPR), Adrial d.o.o. se obvezuje informirati kupce o načinu korištenja prikupljenih podataka, redovito davati kupcima mogućnost izbora o upotrebi njihovih podataka, uključujući mogućnost odluke žele li oni ili ne da se njihovo ime ukloni s newsletter popisa pretplatnika ili s lista kupaca čiji se podaci koriste u marketinške svrhe odnosno za internu statističku obradu. Svi se podaci o korisnicima strogo čuvaju i dostupni su samo djelatnicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi djelatnici tvrtke Adrial d.o.o. i poslovni partneri odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti.

Više informacija o zaštiti osobnih podataka možete pronaći ovdje.

Sadržaj kreiran od strane korisnika

Korištenjem web stranice adrialece.hr korisnik prima na znanje i pristaje da su svi komentari, odnosno svaki sadržaj koji je učinio dostupnim na web ili Facebook stranici adrialece.hr, podložni uporabi i slobodnom korištenju/is­korištavanju od strane tvrtke Adrial d.o.o. na način da se isti može uređivati, prerađivati, ukloniti djelomično ili u cijelosti, modificirati, objaviti i/ili prenijeti na bilo koji način i u bilo kojem formatu, a sve u skladu s ovim Uvjetima.

Smatra se da svaka dostava sadržaja kreiranog od strane korisnika stranice adrialece.hr, kao i svaka objava ili na drugi način omogućavanje dostupnim javnosti sadržaje putem web stranice adrialece.hr predstavlja korisnikovo prihvaćanje ponude tvrtke Adrial d.o.o. za sklapanje pravnog posla prema uvjetima sadržanim ovim Uvjetima, a predmet pravnog posla je ustupanje tog korisničkog sadržaja i prijenos prava na iste u korist tvrtke Adrial d.o.o.

Izjava o ograničenju odgovornosti

Za ostvarivanje kvalitetne usluge, vlasnik ove web stranice uložit će razuman trud kako bi se na web stranici adrialece.hr našli točni i aktualni podaci. Unatoč tome, uvijek postoji mogućnost pogreške pri unosu podataka, promjeni neke karakteristike artikla ili roku isporuke. U tom slučaju korisnik ima mogućnost odstupiti od ugovora (narudžbe) ili se odlučiti za zamjenu artikla.

Web stranica adrialece.hr korisnicima omogućava objavljivanje komentara, izuzevši komentare koji na bilo koji način vrijeđaju, prijete, obmanjuju ili diskriminiraju. U takvim slučajevima vlasnik web stranice adrialece.hr ograničava se od svih odgovornosti i ima pravo ukloniti komentare neprimjerenog sadržaja. Kupnjom artikla kupac potvrđuje da će prilikom uporabe kontaktnih leća slijediti upute i savjete svog okulista ili optometrista. Kupnjom također potvrđuje da osoba, koja će koristiti kontaktne leće, redovito kontrolira vid kod optometrista ili okulista te da ne postoje nikakve prepreke za nošenje kontaktnih leća. Osobe koje bi željele koristiti kontaktne leće moraju prije kupnje leća obaviti pregled kod okulista ili optometrista. Kako bismo osigurali kvalitetu usluga i sigurnost prilikom procesa naručivanja, kupovinom na adrialece.hr, vlasniku web stranice adrialece.hr potvrđujete i jamčite točnost vaših podataka. Korisnicima savjetujemo da koriste sve proizvode u skladu s uputama i preporukama proizvođača. Obavljenom kupnjom korisnik se slaže da koristi proizvode na vlastitu odgovornost.

Sadržaj objavljen na web stranici adrialece.hr informativne je prirode. Web stranica adrialece.hr ne sadrži informacije o svim očnim bolestima, ni ne sadrži sve zdravstvene informacije relevantne očnim potrebama. Informacije dostupne na web stranici adrialece.hr opće su prirode te služe poticanju komunikacije između vas i vašeg okulista. Naša stranica nijednom korisniku ne nudi medicinsku dijagnostiku i ne smije se koristiti kao zamjena za stručnu medicinsku dijagnostiku, savjete ili liječenje. Sva pitanja u vezi s vašim zdravstvenim stanjem, postavljanjem dijagnoze ili liječenjem potrebno je postaviti vašem okulistu. Nikad ne smijete ignorirati ili se ne pridržavati uputa vašeg liječnika te odugovlačiti s pregledima i stručnom dijagnozom zbog informacija dostupnih na web stranici adrialece.hr. Jedina iznimka su izričito i nedvosmisleno pružene informacije.

Izjava o kolačićima

Za pravilan rad, bolje korisničko iskustvo, funkcionalnost i spremanje podataka o vašim narudžbama, internet stranica adrialece.hr koristi kolačiće (eng. cookies). Prije samog spremanja kolačića, korisnik mora pristati na njihovu pohranu na svom računalu. Ukoliko korisnik onemogući kolačiće neće moći koristiti neke od funkcionalnosti online trgovine adrialece.hr. Više o kolačićima možete pročitati ovdje.

Poveznice na društvene mreže

Web stranica adrialece.hr može uključivati poveznice (tzv. link) na društvene mreže kojima upravlja.

Zbog prirode globalne mreže tvrtka Adrial d.o.o. jamči zaštitu osobnih podataka u skladu s navedenim pravilima isključivo za društvene mreže kojima upravlja, a ne i za treće osobe.

Poklon u košarici

Za svaku kupnju iznad 249 kn nudimo poklon po odabiru. Pojedini pokloni su na raspolaganju do isteka zaliha, odnosno prestanka trajanja akcije. Izabrane poklone nije moguće mijenjati.

Leće u boji

S obzirom na to, da nijedna boja očiju nije ista, konačni efekt leća u boji može se razlikovati od pojedinca do pojedinca. Na konačni rezultat boje znatno utječe i svjetlost, boja odjeće i kose. Leće u boji bolje prekrivaju svjetliju rožnicu, stoga je boja vidljivija nego na tamnoj. Prikazane boje mogu se razlikovati od konačne boje na vašim očima. Za moguća odstupanja ne odgovaramo.

Pravila i uvjeti korištenja usluge SMS obavještavanja

1. Organizator usluge »Adrial d.o.o.«

Ova pravila određuju način djelovanja usluge »SMS obavještavanje«. Ponuđač usluge je IT Jedan d.o.o., Selska cesta 90A, 10 000 Zagreb u suradnji s organizatorom usluge Adrial d.o.o., Ljubljanska cesta 45, 1241 Kamnik.

2. Opis usluge

Svrha usluge je promoviranje usluga, akcija i promocijskih događaja web shopa adrialece.hr.

Svaki član SMS zajednice može se odjaviti u bilo kojem trenutku slanjem e-maila na info@adrialece.hr s dopisom telefonskog broja.

Uvjeti korištenja usluge objavljuju se na web stranici www.adrialece.hr

Usluga traje od 01.11.2017 do otkazivanja.

3. Cjenik SMS poruka

Svaki SMS poslan korisniku naplaćuje se prema trenutnom cjeniku pružatelja usluge (T Mobile, VIP i Tele 2).

4. Privatnost i zaštita podataka korisnika

Potvrđivanje SMS-om, e-mailom ili prilikom registracije korisnik potvrđuje Uvjete i odredbe o korištenju usluge te se slaže da tvrtke Adrial d.o.o. i IT Jedan d.o.o. proslijeđene osobne podatke obrađuju u svojim bazama podataka i koriste ih za statističku obradu, segmentaciju kupaca, obradu ponašanja kod prošlih kupnji, ispunjenje ugovornih obveza, slanje ponuda, reklamnih materijala, pozivnica za događaje organizatora i partnera tvrtke organizatora, kao i za telefonske, pisane i elektronske ankete i prikupljanje narudžbi. Suglasnost o prikupljanju osobnih podataka je dobrovoljna. Korisnici imaju pravo pregledati, kopirati, ažurirati, popravljati, blokirati i brisati svoje osobne podatke. Osobni podaci mogu se proslijediti pružatelju usluge IT Jedan d.o.o.

5. Mobilna SMS zajednica adrialece.hr

Korisnici koji se pridruže zajednici poslanom SMS porukom, emailom ili registracijom dobiti će korisne obavijesti i informacije o kampanjama, novostima itd. Korisnik ove usluge primit će do 4 SMS poruke mjesečno, a poruka će uvijek sadržavati mogućnost odjave. Svaki član SMS zajednice može se odjaviti u bilo kojem trenutku na info@adrialece.hr. U bazi primatelja SMS poruka nalaze se stranke koje su se odjavile tjedan dana prije samog slanja poruke. Poslane SMS poruke naplaćuju se prema cjeniku vašeg mobilnog operatera.

6. Opći uvjeti suradnje

Registracijom na adrialece.hr smatra se da se korisnik slaže s ovim uvjetima korištenja usluge. Uslugu mogu koristiti korisnici sljedećih mobilnih mreža: T Mobile, VIP i Tele 2. 

Odgovori na # - Otkaži
#2489
Nina

Poštovani, zanima me je li moguć povrat korekcijskih naočala ukoliko se na njih ne stavi dioptrija (radi isprobavanja uživo, narudžba s dioptrijom bi isla nakon toga)? Lp

#2490
info@adrialece.hr

Poštovani, U roku 14 dana od preuzimanja nam možete vratiti naočale ako vam ne odgovaraju. Pošaljite preporučeno HP-om i pored stavite obrazac za jednostrani raskid ugovora.

U slučaju vraćanja naočala, zaštitni pečat ne smije biti oštećen. Uklonjen zaštitni pečat je znak nošenja, odnosno korištenja naočala, stoga zamjena i vraćanje novca nisu mogući.

Kad zaprimimo naočale ćemo vas obavijestiti i vratiti novac. Lijepi pozdrav, Ekipa Adrialece.hr

#2458
info@adrialece.hr

Postovani,

vasa narudzba broj 410476071 je stornirana.

Pozdrav

#2457
Daniela

Ispravak broja narudžbe - 410476071.

#2438
Magdalena

Postovani, molim Vas da mi otkazete narudzbu broj 464465 hvala :)

#2441
info@adrialece.hr

Narudžba 464465 je stornirana.

#2421
Vinka

Poštovani, Morala sam promjeniti način plaćanja za narudžbu 410498757sa Kreditna kartica na Uplatu na žiro račun pa bih Vas molila podatke za uplatu. Hvala unaprijed Lijep pozdrav

#2426
info@adrialece.hr

Poštovani, podatke smo poslali na vaš e-mail. Hvala. Lijepi pozdrav

#2387
Igor Stjepanović

Pozdrav. Slao sam upit na e-mail, ali nisam dobio odgovor. Nadam se odgovoru ovim putem. Izrađujete li office (business) leće za korekcijske naočale i kolike su cijene? LP

#2391
info@adrialece.hr

Poštovani, 4.7. smo odgovorili na vaš e-mail.

Takve leće za naočale nemamo u ponudi.

Sve leće za naočale u našoj ponudi uključuju:

UV filter – odbija UVA i UVB zrake koje štete vašim očima Super antirefleks – višenamjenski antirefleks dodatno štiti oči od neželjenog odsjaja svjetlosti Tvrdi sloj – dodatno štiti leću od ogrebotina Hidrofobni sloj (Lotus efekt) – sprječava zadržavanje kapljica vode na lećama Super Clean – nanos koji omogućava lakše čišćenje vaših leća

Naručiti možete samo naočale sa lećama koje imamo u ponudi.

Hvala na razumijevanju i lijepi pozdrav

#2376
Ana

Postovani, pogreskom sam izvrsila uplatu za dvije kutije leca pa vas molim da mi jednu stornirate. Broj narudzbe je 410488895. Hvala !

#2368
Jelena Vincek

Pozdrav, da li je moguća zamjena naočala za manje? Jučer mi je stigla pošiljka no prevelike su mi. Ako da, koja je daljna procedura. Hvala, lp

#2369
info@adrialece.hr

Poštovani, zamjena nije moguća. Naočale možete vratiti u roku 14 dana i vratit ćemo vam novac a vi možete naručiti druge naočale.

#2348
Edina S.

Postovani ,da li isporucujete u Mostar ? Imamo vise ispostava Hrvatske poste . Hvala

#2349
info@adrialece.hr

Postovani,

nazalost ne saljemo van Hrvatske.

Lp

#2346
Tomislav

Poštovani, ne mogu se odlučiti između dvoje sunčanih naočala, a niti jedne od njih nemaju mogućnost da ih 'probam' online. Možete li mi dati smjernice kako da riješim situaciju? LP!

#2350
info@adrialece.hr

Poštovani, naočale možete vratiti u roku 14 dana ako vam ne odgovaraju i vrati ćemo vam novac. Zaštitni pečat ne smije biti uklonjen jer je to znak nošenja odnosno korištenja naočala.

#2260
Mario

Poštovani, zanima me je li jos uvijek dostavljate iskljucivo unutar Hrvatske, odnosno dostavljate li u BiH? Lijep pozdrav!

#2261
info@adrialece.hr

Isključivo unutar HR. Hvala na razumijevanju.

#2239
Ivana

Poštovani, postoji li mogucnost placanja na rate?

#2240
info@adrialece.hr

Nije moguće odabrati plaćanje na rate. Hvala na razumijevanju.

#2235
Tanja

Poštovani kod povrata sunčanih naočala tko snosi trosak preporučene HP pošiljke?

#2236
info@adrialece.hr

Na svoj trošak šaljete paket.

#2145
Nina

Ako mi naočae ne odgovaraju jel mogu dobit povrat novca ako ih želim vratit?

#2149
info@adrialece.hr

U roku 14 dana od preuzimanja nam možete vratiti naočale ako vam ne odgovaraju. Pošaljite preporučeno HP-om i pored stavite obrazac za jednostrani raskid ugovora.

U slučaju vraćanja naočala, zaštitni pečat ne smije biti oštećen. Uklonjen zaštitni pečat je znak nošenja, odnosno korištenja naočala, stoga zamjena i vraćanje novca nisu mogući.

#2120
Nataša

Postovani, da li je moguce placanje Dinersom na rate? Hvala. Lp

#2121
info@adrialece.hr

Nažalost nije moguće.

#2114
Maša

Postovani, zasto mi se nakon narudzbe nude samo 2 opcije placanja-uplatom na ziro racun ili karticom? Htjela bih platiti pouzecem. Hvala!

#2115
info@adrialece.hr

Za korekcijske naočale? Nije moguće odabrati plaćanje pouzećem.

#1975
Anita

Poštovani, zanima me dali je moguće uz prethodnu narudžbu kod vas podignuti paket u Poreču?

#1976
info@adrialece.hr

Poštovani, nemamo mjesto za preuzimanje. Mi smo online trgovina i poslujemo isključivo online. Sve pakete šaljemo HP-om. Hvala na razumijevanju i lijepi pozdrav

#1974
Lejla

Poštovani na vrhu Vaše stranice stoji da je dostava besplatna za narudžbe iznad 199kn a ispod većine proizvoda stoji da je dostava besplatna iznad 399kn dok za pojedine proizvode pise da je dostava besplatna iako je njegova cijena manja od 399kn. Ako mi mozete pojasniti ako narucim lece ispod kojih pise da je dostava besplatna i tekucinu za leće dali se onda naplaćuje dostava ukoliko iznos računa bude 300kn?

#1977
info@adrialece.hr

Poštovani, do 28.10. smo imali akciju- Besplatna dostava za narudžbe iznad 199kn. Besplatna dostava je uvijek za narudžbe iznad 399kn. Hvala na razumijevanju i lijepi pozdrav

#1890
Marija

Poštovani, da li isporučujete u Srbiju i kolika je poštarina u tom slučaju?

#1891
info@adrialece.hr

Poštovani, ne šaljemo u Srbiju, samo unutar HR šaljemo pakete HP-om. Hvala na razumijevanju i lijepi pozdrav

#1872
Mario

Sa kojim kredtnim karticama je moguce placanje bezkamatno na rate?

#1876
info@adrialece.hr

Nije moguće odabrati plaćanje na rate.

#1843
Dora

Postovani, molim Vas da mi otkazete narudzbu broj 410331469, hvala :)

#1844
info@adrialece.hr

Postovani, vasa narudzba broj 410331469 je stornirana. Pozdrav

#1825
Ana

Poštovanje, molim Vas da mi otkažete narudžbu broj 359079 jer želim naručiti druge leće, hvala :)

#1826
info@adrialece.hr

Postovani, vasa narudzba broj 410359079 je stornirana. Pozdrav

#1819
Valentina

Pozdrav. Ako naručim naočale, i ne odgovaraju mi, dali mogu zatražiti povrat novca? Hvala Lp

#1820
info@adrialece.hr

Postovani, na mail smo vam poslali upute za povrat suncanih naocala. Pozdrav

#1764
Goran capan

Dali je moguće plaćanje American karticom i dali postoji mogućnost plaćanja na rate . Lp

#1765
info@adrialece.hr

Postovani, nazalost nije moguce placanje American karticom i placanje na rate. Pozdrav

#1706
Vanja

Narucila sam lece u boji prije 9 dana dostava nije stigla a pise da u roku od dva do tri dana dostava za hrvacku stize sada me zanima kad ce stici jer mi je receno ponedeljak ili utorak naj dalje a posiljka je poslana

#1707
info@adrialece.hr

Poštovana, vaš paket je bio poslan 2.5.. 3.5. je bio pokušaj dostave. Paket možete podići na PU KNIN. Ako se vrati ćemo vas kontaktirati. Lijepi pozdrav

#1698
Kornelija

Postovani, kako naruciti lece s postavljanjem potvrde od HZZO-a?

#1699
info@adrialece.hr

Postovani, nazalost nije moguce naruciti s postavljanjem potrvrde od HZZO-a. Pozdrav

#1650
Amra

Da li šaljete leće u Bosnu i Hercegovinu?

#1652
info@adrialece.hr

Molimo vas da nas kontaktirate na info@adrialece.hr ili 052 778 700 . Lijepi pozdrav

#1600
Danijela Kamenić

Naručila bi tri paketa leca Miru od -0.5 dioptije na adresu Radnička 1a Pribislavec 40000 Čakovec

#1604
info@adrialece.hr

Poštovani, molimo vas da se registrirate na našoj web stranici i napravite narudžbu. Hvala i lijepi pozdrav

#1490
Kim D.

Postovanje Od 2013 sam vas stalni kupac ,jel moguce da nisam do sad ostvarila nikakav poklon ili popust ?? Lijep pozdrav

#1491
info@adrialece.hr

Poštovana, putem narudžbe možete svaki put odabrati poklon ako je iznos naručenih proizvoda iznad 249kn. Hvala vam i lijepi pozdrav

#1416
Deni

Postoji li mogućnost plačanja na rate?

#1417
info@adrialece.hr

Nažalost te mogućnosti nemamo. Lijepi pozdrav

#1398
Marijana Tomić

Otkazala sam jednu od dvije narudzbe ali nisam dobila nikakve povratne informacije, hoce li ta narudžba biti otkazana?

#1318
Marina

Poštovani,zahvaljujem na brzoj isporuci.Leće su naručene u četvrtak navečer, upravo nam stigle u Zagreb (ponedjeljak je). Lp

#1310
Sanja

Postovani dali saljete u inozematvo tocnije njemacka?

#1311
info@adrialece.hr

Saljemo vam link naseg poslovnog partnera iz Njemačke: https://www.ihre-kontaktlinsen.de/ Pozdrav!

#1238
info@adrialece.hr

Postovani, paket je 17.6.2017 stigao u Vinkovce. Sa barkodom kojeg smo vam poslali na mail mozete podici paket na posti. Pozdrav!

#1236
Sara

Pošiljka je naručena 13.6., dobila sam i potvrdu i kod, međutim do danas, 19.6., nema nikakvih podataka.....

#1217
Toni

Poštovani, upravo sam naručio leće i otopinu. Zanima me da li je moguće da se s dostavljačem vasim dogovorite da mi dođe na adresu iza 15:00 jer mi nema nikoga za preuzeti paket

#1218
info@adrialece.hr

Postovani, na paketu ce biti izpisano, dostava iza 15:00. Pozdrav!

#1195
Darijo

Poštovani,jel kod vas moguće plaćanje karticama na rate? Hvala na cijenjenom odgovoru.

#1196
info@adrialece.hr

Postovani, nazalost ne ali radimo na tome. Pozdrav!

#1193
Ivana

Poštovani, naručila sam leće danas (23.05.2017.)- utorak, zanima me hoće li stići do subote (27.05.2017.)

#1194
info@adrialece.hr

Postovani, paket mozete ocekivati u roku 2–3 radna dana. Pozdrav!

#1188
Stanislav

Može li se roba platiti po dostavi poštom na adresi prilikom primitka pošiljke

#1189
info@adrialece.hr

Naravno da moze. Morate odabrat placanje pouzecem. Pozdrav

#1145
Karlo

Molim.Vas imate u košatici dvije kutijice optima leća i renu otopinu .Pošaljite mi to danas na adresu. Karlo Šarac Vjekoslava klaića 57 35000 Slavonski Brod. Hvala

#1147
info@adrialece.hr

Postovani, Postupak narudžbe:

  1. registrirajte se na www.adrialece.hr (gornji desni kutak)
  2. izaberite proizvod i stavite u košaricu
  3. izaberite način plaćanja (pouzećem ili bankovno)
  4. potvrdite narudžbu

Pozdrav!

#1138
Marko

Postovani, zasto ne primate American kreditne kartice. Ne radi se o kupovini na rate vec direktnoj naplati?

#1139
info@adrialece.hr

Postovani, radimo na tome. U kratkom periodu cemo imati i tu opciju. Pozdrav!

#1120
Snjezana Blazevic

Dali saljete npr.u Njemacku

#1121
info@adrialece.hr

Postovani, nazalost ne… :( Pozdrav!

#1094
Nikolina

Poštovani, možete li mi reči kako se naručuju leće. Pozdrav!

#1112
info@adrialece.hr

Postovani, Postupak narudžbe:

  1. registrirajte se na www.adrialece.hr (gornji desni kutak)
  2. izaberite proizvod i stavite u košaricu
  3. izaberite način plaćanja (pouzećem ili bankovno)
  4. potvrdite narudžbu

Pozdrav!

#1092
Franjo

Super brza dostavu, u roku dva dana leće več u očima. Super ste!!!!

#1093
info@adrialece.hr

Postovani, hvala na komplimentu! Trudimo se biti najbolji! Pozdrav!

#1078
sandra

Da li isporučujete u BiH?

#1080
info@adrialece.hr

Postovani, da ali je cijena drugacija zbog postarine i lece je potrebno uplatit prije nego sto jih posaljemo. Pozdrav!

#1071
Nina

Poštovani, upravo sam greškom poslala narudžbu sa krivo navedenim prezimenom,koje sam u međuvremenu promijenila u uređivanju podataka, ali i dalje je u narudžbi krivo prezime!!! Da li je moguće promijeniti prezime prije dostave?!? Molim Vas žurni odgovor! Hvala!

#1073
info@adrialece.hr

Postovani, greska je ispravljena. :) Pozdrav!

#1034
Željko

Imate li mekane leće s dioptrijom +12

#1035
info@adrialece.hr

Postovani, leće Proclear Compatibles Sphere (6 kom leća) imaju dioptriju do +20. Pozdrav!

#1023
Maja

Poštovani, je li moguće plaćanje u ratama putem kreditnih kartica? Hvala na odgovoru i sve pohvale na brzini dostave :)

#1025
info@adrialece.hr

Postovani, nazalost ne…ali radimo na tome… Pozdrav!

#1022
Renata

Postovani, postoji li mogucnost placanja kreditnom karticom prilikom dostave??

#1024
info@adrialece.hr

Postovani, nazalost ne… Pozdrav!

#949
Lea

Poštovani, naručila sam lece prosli cetvrtak no zaboravila sam uplatiti na ziro racun pa jel to mogu uciniti danas ili moram ponovno narucivati jer je proslo toliko vremena ? Hvala! Narudzba broj 410125032

#950
info@adrialece.hr

Postovani, uplatu mozete izvrsiti po staroj narudzbi tako da vam nije potrebno ponovno narucivanje. Pozdrav!

#914
Marija

Je li sjela uplata? Narudžba broj 410170648

#919
info@adrialece.hr

Postovani, zaprimili smo vasu uplatu i leće poslali u dostavu. Pozdrav!

#835
DUBRAVKA

Poštovani, upravo sam greškom poslala narudžbu sa plaćanjem pouzećem, a htjela bih platiti karticom. Da li je moguće promijeniti način plaćanja prije slanja? Molim Vas žurni odgovor! Hvala!

#837
info@adrialece.hr

Postovani, izmjenili smo vam nacin placanja na placanje kreditnom karticom. Podatke za uplatu ste dobili na mail. Pozdrav!

#822
Anđela

Poštovani, leće su stigle na adresu nekoliko dana od narudžbe. Sve narudžbe prije vas sam čekala i po mjesec dana zbog specifične dioptrije. Sve pohvale Adria leće timu, dobili ste stalnog klijenta!

#823
info@adrialece.hr

Postovani, hvala na komplimentima! Trudimo se biti najbolji! Pozdrav!

#812
Ivana

Postovani zelim promijeniti nacin placanja u placanje kreditnom karticom, molim Vas da me kontaktirate ASAP prije slanja narudzbe. Hvala

#813
info@adrialece.hr

Postovani, izmjenili smo vam nacin placanja na placanje kreditnom karticom. Pozdrav!

#814
Ivana

Hvala! Uplaceno

#815
info@adrialece.hr

Postovani, :) Pozdrav!

#796
Marija

PPostovani vec sam napravila narudzbu zelim promjeniti nacin placanja... umjesto na ziro racun ipak zelim poduzecem cini mi se prakticnije ?

#797
info@adrialece.hr

Postovani, izmjenili smo vam nacin placanja na placanje pouzecem. Danas vam saljemo paket u dostavu. Pozdrav!

#753
Ivana

Dobra vecer! Dali ste zaprimili moju naruđbu i dali vam je sjela uplata? Hvala 410158320

#754
info@adrialece.hr

Postovani, zaprimili smo vasu narudzbu, uplata jos nije zaprimljena. Vjerovatno cemo je tijekom jutra zaprimiti, kada dobijemo uplatu vam leće saljemo u dostavu. Pozdrav!

#751
Ivana

Poštovani, zanima me jeste li primili narudžbu broj 410151736?

#752
info@adrialece.hr

Postovani, vasa narudzba pod brojem 151736 je zaprimljena. Odabrali ste nacin placanja uplatom na ZR, jos nismo zaprimili vasu uplatu za leće. Kada ju zaprimimo vam leće saljemo u dostavu. Pozdrav!

#749
Ivana

pozdrav zanima me kako iskoristiti kredit koji je naznacen uz profil ?

#750
info@adrialece.hr

Postovani, kredit kojeg imate u profilu se automatski sam odbije pri narudzbi iznad 150 Kn. Pozdrav!

#745
Aaaal

Postovanje dali vam mogu poslati slilu s prijasnjih kutia te tako naruciti lece ?

#748
info@adrialece.hr

Postovani, posaljite nam na mail info@adrialece.hr. Pozdrav!

#713
Denis

Zanima me šta je ovih 25 kn kod plaćanja pouzećem ili 20 kn kod plaćanja na žiro račun? Pozdrav!!

#714
info@adrialece.hr

Postovani, to su Vam nacini placanja postarine. Ako odaberete nacin placanja uplatom na ziro racun placate postarinu 20 Kn ako odaberete placanje pouzecem Vam je postarina 25 Kn. Pozdrav!

#513
MARIO

Poštovani, danas sam putem internetskog bankarstva uplatio iznos po narudžbi br. 410130174 na Vaš IBAN. Trebam li Vam poslati potvrdu o uplati, kako bi mi leće došle što je prije moguće.

#514
info@adrialece.hr

Postovani, nije potrebno slati potvrdu jer je mi dobivamo direktno od banke. Pozdrav!

#494
Martina

Zanima me u kojem roku ce lece biti dostavljene?

#495
info@adrialece.hr

Postovani, u roku 2–3 radna dana. Pozdrav!

#405
Max

Poštovani, zanima me je li primljena narudžba 410040890

#406
info@adrialece.hr

Postovani, da zaprimili smo Vasu narudzbu. Pozdrav!

#397
Nensi

Poštovani, možete li molim Vas obje kutije poslati zajedno, što bi prema datumima koje ste naveli bilo 1.06. Unaprijed hvala, Nensi

#398
info@adrialece.hr

Postovani, sve leće cemo poslati zajedno u jednom paketu. Pozdrav!

#374
info@adrialece.hr

Poštovani, narucili ste jednu kutiju pakiranje po 90 kom. Pozdrav!

#371
marija šauperl

poštovani, pošto imam istu dioptriju na oba oka, kod narudžbe sam pogriješila. naime naručila sam dvije kutije dnevnih kontaktnih leća. Mogu li odustati od narudžbe jedne kutije dnevnih leća? Pozdrav

#365
Robert

Poštovani...imam razlicitu dioptriju na oba oka..narucio bih leće Optima FW jer sam ih do sada koristio..Njihova cijena je 179 kn..pa me zanima dali ta cijena ukljucuje lece za oba oka iako imam razlicitu dioptriju...Hvala na razumijevanju...

#366
info@adrialece.hr

Postovani, jer imate razlicitu dioptriju na oba oka su Vam potrebne dvije kutije. Pozdrav!

#349
danijela

Postarina iznad 400kn je besplatna i za placanje pouzecem?

#350
info@adrialece.hr

Postovani, da tako je. Od danas 9.3.2015 pa do 13.3.2015 imamo akciju besplatne postarine pri kupnji iznad 150 Kn! Pozdrav!

#333
LUCIJA

Poštovani, u uplatnicu za plaćanje na žiro račun upisujem adresu Adrial d.o.o. PP 90 52460 Buje ili? Hvala!

#334
info@adrialece.hr

Poštovani, Broj našeg žiro računa : Zagrebačka banka d.d. IBAN: HR 252 360 000 1­10 237 2619 C­odice BIC: ZABAHR2X Korisnik: Adrial d.o.o. Pozdrav!

#337
Tanja

ne mogu naći vašu točnu adresu, a ne mogu platiti preko interenta

#338
info@adrialece.hr

Postovani, saljemo Vam link: http://www.adrialece.hr/…kontakt.html Pozdrav!

#325
vanja

poštovani....ako imam astigmatizam mogu li koristiti meke leće jer polu tvrde mi oko baš ne prihvaća ......hvala

#326
info@adrialece.hr

Postovani, da naravno, mi u ponudi imamo meke leće za astigmatizam. Pozdrav!

#321
Blaž

Koji je rok isporuke za leće?

#323
info@adrialece.hr

Postovani, za obicne leće je 2–3 dana a za leće za astigmatizam je rok isporuke 1–2 tjedna. Pozdrav!

#320
Tally

Sve pohvale za team adrialece!!! Naručila sam bila krivu dioptriju, paket sam im vratila natrag i dobila ispravnu dioptriju. Sve to su napravili profesionalno!!

#322
info@adrialece.hr

Postovani, drago nam je da smo rijesili situaciju. Udobno nosite leće. Pozdrav!

#308
armanb

Zanima me sta znaci pri odabiru ovo BC?

#309
info@adrialece.hr

Postovani, BC Vam je bazna zakrivljenost kontaktne leće. Pozdrav!

#304
Lea

pozz, u statusu narudžbe mi stoji: "Nisu svi proizvodi na zalihi. Šaljemo ih u roku od 7 dana." kada mogu ocekivati posiljku? hvala

#305
info@adrialece.hr

Poštovani, ako stoji tako u narudzbi, datum slanja leće je za 7 dana. Pozdrav!

#298
Marina

Pozdrav! Da li pošiljku šaljete HP-om?

#299
info@adrialece.hr

Da!

#292
Anđela

Bok,narucila san lece jucer ujutro, u dtatusu narudzbe pise da su vec poslane

#293
info@adrialece.hr

Postovani, ako su Vam poslane mozete paket sa lećama ocekivati u roku 2–3 dana. Pozdrav!

#290
MARIJA GUBERAC

Molim Vas kad kliknem dioptrija uvik mi je ispred broja minus.Nosim mekane mjesecne lece desno oko +7,5 a lijevo +8 .Imala sam 6 kom. za jedno oko + 6 kom. za drugo oko.500 KN. sam placala ta dva paka .Zvale su se ACUVUE QASAYS mada sad kad citam vasu stranicu takve nisam nasla misecne vec za 15 dana. Pomozite mi da narucim lece jer ove u ocima su mi zadnje.Mozda kod V as ima povoljnije nego ove sta sam ja kupovala.Unaprijed hvala

#291
info@adrialece.hr

Postovani, imamo leće Acuvue Oasys koje su Vama potrebne i naravno mozete odabrati dioptriju +.

#288
Dražen

Planirate li uvesti plaćanje kreditnim karticama?

#289
info@adrialece.hr

Da, radimo na tome!

#272
Suzana

Leće naručila prije dva dana i već su stigle. Super zadovoljna i već sam Vas preporučila svima s posla. Od sad leće ne kupujem optici.

#273
info@adrialece.hr

Hvala na komplimentima! Udobno ih nosite!

#270
Goran

Leće stigle! Hvala Vam na brzoj dostavi!

#271
info@adrialece.hr

Drago nam je! Udobno ih nosite!

#257
Tea

Zanima me koliko puta se mogu nositi jednomjesečne leće...Da li to znači 30 dana od otvaranja kutijice i prvog nošenja...ili ih mogu nositi 30 puta unutar 2-3 mjeseca (svako 2-3 dan). Hvala :D

#258
info@adrialece.hr

Postovani, mjesecne leće se nose 30 dana od otvaranja kutije. I ako Vi leću nosite 2–3 tjedno, morate leću baciti poslje 30 dana. Pozdrav!

#231
Ivana

Pozdrav, naručila sam danas leće uplatom na žiro račun. Zanima me kad budu stigle, je li potrebno da budem na kućnoj adresi u vrijeme kada ih dostavljate? Hvala

#232
info@adrialece.hr

Leće imamo na zalihi tako kada nam ih uplatite Vam leće saljemo. Ako Vas ne bude doma ce Vam postar ostaviti ceduljici i mozete paket podignuti na posti.

#233
Ivana

Hvala!

#234
info@adrialece.hr

Tu smo da pomognemo!

#226
Tomislav

Postovani, zanima me u kojem roku naručeno stiže na kućnu adresu?

#230
info@adrialece.hr

Obicne leće u roku 2–3 dana. Leće za astigmatizam 1–2 tjedna.

#224
MARINA

Poštovani, naručila sam air optix lece u pakiranju od 3 kom. A kako pošiljka ide tek u ponedjeljak zamjenila bi je sa onom od 6 komada. Da li je to moguće?

#225
info@adrialece.hr

Da, naravno da je moguce. Nazovite nas na telefon 052 778 700 pa ce mo Vam promijeniti.

#220
Irena

Dobar dan, naručila bih kutiju leća s astigmatizmom i kutiju bez astigmatizma, a piše mi dva različita datuma slanja, hoću li dobiti dvije pošiljke ili jednu? Ili moram napraviti dvije narudžbe? Hvala :)

#221
info@adrialece.hr

Ne, nije potrebno napraviti dvije naruzbe. Kada dobijemo obe kutije Vam sve zajedno saljemo u jednom paketu.

#222
Irena

Jeii :) Hvala na odgovoru

#223
info@adrialece.hr

Molim :)

#218
Ivona

Poštovani naručila sam leće danas , pa me zanima kada ih mogu očekivati na kućnoj adresi . Leće su na ime Ivona Marinčić

#219
info@adrialece.hr

Poštovani, u roku 2–3 dana.

#213
siky

Postovani,narucila bih lece B&L PureVision(6 kom)po 169 kn,ali ne znam koji BC trebam odabrati,pa Vas molim da mi pomognete.Unaprijed hvala!

#215
info@adrialece.hr

Postovani, na nalazima Vam pise koji BC imate. Mozete odabrati izmedju 8.30 ili 8.60.

#207
info@adrialece.hr

da, ako narucite kutiju koja sadrzi 6 kom leća Vam je to za oba oka 3 mjeseca nosenja.

#205
Lidija

Poštovani,ako imam istu dioptriju na oba oka naručujem jednu kutiju određenih leća, 6 komada za 3mj ? Samo trebam potvrdu i naručujem odmah hehe. Hvala i lijep vam pozdrav.

#200
Luka

Poštovani, zamolio bi Vas za odgovor u vezi dostave?

#201
info@adrialece.hr

Za obicne leće 1–3 dana, za leće za astigmatizam 1–2 tjedna.

#192
Jelena

Poštovani, zanima me kako mogu otkazati narudžbu?

#193
info@adrialece.hr

mozete putem maila ili nas osobno nazvati na broj telefona 052 778 700

#186
Bojan

Poštovani, zanima me da li je poštarina na leće besplatna ili je besplatna za narudžbe preko 699,00 Kn?

#187
info@adrialece.hr

besplatna je za narudzbu iznad 699,00 Kn!

#182
Valentina

Poštovani, zanima me koliko se ceka na dostavu tj u kojem roku dolazi posiljka doma? Hvala

#183
info@adrialece.hr

posiljka od dana narudzbe stigne na kucnu adresu u roku 2–3 dana!

#176
Manda

Postovani, na kutiji mojih leca, koje sam prije kupila, kod BC pise 8.6, ali sam vidila da ovdje mogu samo odabrati izmedju 8.4 i 8.8. Sta moram narucit? Hvala

#177
info@adrialece.hr

Sve zavisi koje leće ste imali prije i koje zelite sada. Ako ste prije odabrali leće sa BC 8.60 sigurno te leće i sada imaju taj BC. Vi ste sigurno odabrali drugog proizvodjaca kontaktnih leća, jer sve kontaktne leće nemaju isti BC.

#170
Sonja

Kada mogu odabrati poklon?

#172
info@adrialece.hr

Kupnja iznad 249 Kn donosi poklon!

#165
Aria

Pitanje, čitam tu komentare da ljudi s različitim dioptrijama na očima naručuju po dvije kutije, zašto ja ovdje vidim da mogu dodati parametre i za drugo oko, znači li to da će mi doći 6 komada leća koji su kombinirani po različitim dioptrijama za lijevo i desno oko ili moram naručiti posebne leće s dioptrijom za desno, posebne za lijevo oko? Hvala

#166
info@adrialece.hr

Za svako oko morate narucit po jednu kutiju leća, jer u jednoj kutiji bude samo jedna dioptrija. Mozete dodati parametre za drugo oko, kada to uradite automatsko narucujete drugu kutiju kontaktnih leća.

#143
Ivona

Poštovani, prilikom narudžbe leća Acuvue Oasys , osim same diptrije trebam upisati parametar B.C. ili 8.40 ili 8.80., pa neznam šta to znači??

#147
info@adrialece.hr

Poštovani, da, BC Vam je bazna krivina leće. Tako da morate obavezno upisati taj podatak.

#134
Saša

Poštovani, ne znam da li mi možete pomoći, ali nosim leće Softlens Loric već nekoliko godina pa me zanima da li bi mogla preći na neke leće koje su možda bolje ili novije kao npr. Biofinity? Hvala

#136
info@adrialece.hr

Poštovani, mozete preci na Biofinity ali se je bolje posavjetovati sa oftamalogom. biofinity lece su vrlo dobre i kvalitetne kontaktne leće. Pozdrav

#117
osječanka

Imate li tekućinu Bilosept pro BILOSA, preporučili su mi tu jer dojim pa neka navodno nekih štetnih konzervansa? Imate li ju ili ako nemate što biste mi preporučili? Nosim Acuve meke kontaktne leće.

#118
info@adrialece.hr

Poštovani, nažalost nemamo, imamo mnogo ostalih; Gelone možda, ili Biotrue, te dve su najnovije trenutno. Pozdrav

#112
suzana

Narucila sam lece danas pa me zanima , kada ih mogu ocekivati na kucnoj adresi.

#114
suzana

ime je na suzana rogosic

#116
info@adrialece.hr

Krajem tjedna jih možete očekivati. Pozdrav

#113
info@adrialece.hr

neznam na koje ime je vasa narudzba?

#109
petra

Poštovani, koje leće mi preporučate za izuzetno suhe oči, osim A.Oasys? Nosim dioptriju -2.25 i -2.50.Unaprijed hvala!

#110
info@adrialece.hr

Biofinity leće. Pozdrav

#108
Daniel

Ultra brza dostava,stvarno svaka čast. Jučer naručeno četvrtak 16.1 danas petak 17.1 u jutro na kućnoj adresi. Moje tople preporuke.. Hvala vam

#103
Daria

Poštovani, želim Vam zahvaliti na iznimno brzoj dostavi! Zaista ste ekspresni! Vaša web stranica je odlična, pregledna, razumljiva i usluga kvalitetna! Puno pozdrava iz Rijeke!

#104
info@adrialece.hr

Hvala!

Pozdrav

#90
Laura

Poštovani, naručila sam leće ovaj ponedjeljak (16.12.), pa me samo zanima kada bi ih mogla očekivat na kućnu adresu? Hvala na odgovoru. Lijep pozdrav :)

#91
info@adrialece.hr

vaše leće smo danas poslali, trebale bih stiči sutra ili u ponedjeljak. Pozdrav

#81

Jučer naručila leće i evo poštar ih danas ujutro dostavio :) Svaka čast,i puno hvala!!!!! :)

#71
Denis

samo da pitam otprilike koliko dana treba da to dode ako je naruceno u cetvrtak oce li to doc u pon ili uto? s postovanjem

#74
info@adrialece.hr

Poštovani, zavisi koje leće vas zanimaju?

#70
Zvonka

Pozdrav, naručila sam leće 6.12., koliko dugo treba da dođu? Hvala

#73
info@adrialece.hr

Poštovani, vaše leće su bile poslane, trebale bih stiči u roku od par dana. Pozdrav

#69
Silvija

Poštovani, osim Optime FW, nema ni jedne druge leće s bazom 8.4? Koliko dugo treba da leće dođu? Ako se naruče poštom.

#72
info@adrialece.hr

Poštovani, Acuvue Oasys imaju 8.4 ali su dvotjedne. Ako imamo na zalihi leće, stižu u roku od par dana. Pozdrav

#67
katja3232

Pozz, zanima me je li u jednoj kutiji dobijemo 6 leća za jedno oko i u drugoj još 6 za drugo oko, znači sve ukupno 12 komada u 2 kutije ili? Lp

#68
info@adrialece.hr

Postovani, ako vam je različita dioptrija onda je tako, 6 kom za jedno oko. Ako imate istu dioptriju na oba oka, onda vam može biti jedna kutija za oba oka, ali za 3 mjeseca. pozdrav

#65
Boris

Pozdrav.ja nerazumijem uopce kako da odaberem leće u boji ili u kutiji dobijem plave,zelene i smeđe?bez dioptrije.mozete li mi objasnit koje boje dobijem u kutiji i koji je naziv tih leća?

#66
info@adrialece.hr

Kad odaberete dioptriju pored odaberete i boju, ne dobijate sve tri boje. Pozdrav

#63
JELENA

Poštovanje, imam pitanje u vezi B&L leća koje planiram kupiti... pošto imam različite dioptrije na očima, to znači da moram kupiti 2 kutije- što bi značilo 6 para ( 12 kom ) ?

#64
info@adrialece.hr

Poštovani, da u jednoj kutiji je 6 komada jedne dioptrije, tako da trebate dve kutije, za svako oko jednu. Pozdrav

#59
Anja

Hvala Vam na brzoj isporuki!! Extra! Hvala

#60
info@adrialece.hr

Poštovani, i drugi put;) Pozdrav

#57
miro

Pozdrav poštovanoj firmi,pišem iz Istre. Ja imam dioptriju -2.5. Trebaju mi pretpostavljam lece koje ispravljaju vid. Koju mi najbolju mogucnost predlazete ? Molio bih Vas te zahvaljujem na dobrom savjetu. Lp

#58
info@adrialece.hr

Poštovani, dakli prvi put upotrebljavate leće? trenutno vam priporučujem mjesečne leče TopVue, imamo sa dioptrijom –2.5, a trenutno su kod nas u akciji znači možete jih dobiti čak za 148Kn.

#54
mladen

zainteresiran sam za leće i tekučinu, a i cijene su povoljne, interesira me kvaliteta, ako mogu malo gnjavit, imam dioptriju - 3,50, nosim ih zbog posla po danu i po noći kad radim, zanima me vaša preporuka, jednog i drugog, sad nosim 3-mjesečne mislim da su B & L optima, a skoro kroz mjesec dana moram naručit, pa bi preko vas. hvala, poštovanje.

#56
mladen

hvala lijepa na odgovoru.

#55
info@adrialece.hr

Poštovani, ako nosite danju i noču onda vam mogu priporučiti Air Optix Night&Day, malo su skuplje možda ali su kvalitetne, posebno radi toga jer jih nosite stalno. Možete probati i Biofinity, koje se isto nose noču, njihova je cjena malo niža. Više možete pogledati na www.adrialece.hr

Puno pozdrava

#49
vlatka

dobar dan, Naručila sam danas leće, plaćanje pouzećem, kada mogu očekivati isporuku? hvala pozz

#53
info@adrialece.hr

Poštovani, leče smo vam več poslali. Pozdrav

#45
Ivona

poštovani, uplatila sam svoju košaricu na Vaš žiro račun(preko mobile bankinga). Za koliko dana mogu očekivati isporuku?Hvala!!

#46
info@adrialece.hr

šaljemo kad nam stigne uplata, a kod vas stizu u roku od dva dana.

#44
Dunja

Stigle leće....zadovoljna....HVALA ;)

#40
Tea

Večer, naručila bi leće Pure vision 2, ali kod odabira me zbunjuje onaj promjer...

#41
info@adrialece.hr

Promjer je 14.00 osim ako vama piše drugače u nalazima onda promjenite.

#35
Anita

Dobila sam leće. Hvala na brzoj isporuki!

#38
info@adrialece.hr

hvala vama . puno pozdrava

#31
viktorija

ako narucim lece,kroz koliko dana mi stignu na kucnu adresu...zivim u Osijeku...

#32
info@adrialece.hr

Ako imamo leće na lageru onda stiže na vašu kućnu adresu u roku od 2–3 dana.

#26
Martina

Zaista, brza i efikasna kupnja leća. Nadam se i daljnjoj suradnji!!

#30
info@adrialece.hr

Odlično!

#24
Lana

Možete mi pojasniti način kupnje?

#28
info@adrialece.hr

Poštovana,

  1. registrirajte se
  2. izaberite proizvod i stavite u košaricu
  3. izaberite način plaćanja te potvrdite naruđbu

#20
josipa

da li je to samo cijena za online prodaju ili i cijena u optikama

#21
info@adrialece.hr

To su naše online cijene.

#18
tea

Koliki je rok trajanja leca tako zatvorenih? ;-)

#19
info@adrialece.hr

Poštovana, to ovisi od leća i proizvođača, od 3–5 godina.

#12
lindsay

Poštovani, molim da mi se malo ovo pojasni. Dakle 6 parova leća dobijem za 180 kn? na osnovu čega je toliko smanjena cijena? i ima li toga još na zalihama jer imam 3 para leća doma pa mi nisu odmah sad potrebne. Hvala!

#13
info@adrialece.hr

Poštovani, za nas je kupac na prvom mjestu tako da se trudimo biti povoljni i kvalitetni.

#25
Nataša

Sada tu pak meni nešto nije jasno; da li se radi o 6 PAROVA (znači 12 kom leća) ili o 6 KOMADA leća za 180 kn? I koje bi to leće bile ozbirom da takvu kombinaciju ne nalazim u ponudi. Hvala

#29
info@adrialece.hr

u jednoj kutiji je 6kom leća.

#7
Nikolina

Stigle leće u Split! Hvala!

#8
info@adrialece.hr

Odlično!

#5
Dragan

Saljete li van Hrvatske? BiH?

#6
info@adrialece.hr

Pozdrav,

u ovom trenutku još ne šaljemo ali ćemo početi u roku 2 mjeseca slati i u BIH.

#4
info@adrialece.hr

Marija,

leće čete poštom dobiti u roku od 2–3 dana. LP

#3
Marija

Koliko dugo se čeka leće air optix aqua? Pozdrav

#1
Mate

Hvala Vam na brzoj isporuki!! Extra! Hvala

#2
info@adrialece.hr

Nema problema, trudimo se!

Master Card VISA VISA Electron
Top