Opći uvjeti poslovanja
O Adrialece.hr
Iza svake uspješne tvrtke stoji kreativan, složan i uspješan tim. Naše stranke su uvijek na prvom mjestu, stoga brinemo o njihovim individualnim potrebama i željama. Iznimno nam je bitno da se korisnici na našoj internet stranici osjećaju sigurno. Svi zaposleni na najbolji mogući način pružaju pomoć našim strankama te u najkraćem mogućem roku odgovaraju na sva pitanja ili primjedbe.
Vlasnik web trgovine adrialece.hr je tvrtka Adrial d.o.o. Poslovna cona Žeje pri Komendi, Pod kostanji 6, 1218 Komenda (SI36314765). Opći uvjeti online prodaje adrialece.hr u skladu su sa Zakonom o zaštiti potrošača, Zakonom o zaštiti osobnih podataka te Zakonom o elektroničkoj trgovini. Adrialece.hr, odnosno tvrtka Adrial d.o.o. je ovlašteni prodavatelj medicinskih proizvoda putem interneta. Našim kupcima nudimo samo najkvalitetnije, originalne proizvode koje mogu dobiti na tržištu i trudimo se sve narudžbe izvršiti stručno i brzo.
Korištenjem internet stranice potvrđujete da ste upoznati i suglasni s ispod navedenim uvjetima. Ukoliko se s uvjetima ne slažete, molimo vas da napustite stranice online trgovine adrialece.hr. Tvrtka Adrial d.o.o. pridržava prava na promjenu uvjeta na internet stranici adrialece.hr u bilo kojem trenutku, bez prethodne obavijesti.
Naručivanje proizvoda
Proizvodi se naručuju isključivo elektroničkim obrascem za narudžbu. Kako biste uspješno obavili kupnju, obratite pozornost na:
- pregled košarice: prikazan je popis svih proizvoda koje korisnik odabere, sa svim podacima i količinama,
- prijavu: za korištenje usluge potrebna je prijava korisnika; ako se prijavljujete po prvi put, potrebna je registracija novog korisnika,
- unos adrese za isporuku: odaberite adresu za račun i adresu za isporuku,
- plaćanje narudžbe: ovdje korisnik odabire način plaćanja: plaćanje pouzećem, plaćanje putem žiro-računa, kreditnom karticom, Apple Pay ili Google Pay.
Naručivanje proizvoda moguće je 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu. Sve narudžbe zaprimljene tijekom neradnih dana i blagdana, bit će obrađene prvi sljedeći radni dan. Nakon izvršene narudžbe, kupac će putem e-maila biti obaviješten o potvrdi narudžbe.
Cijene
Sve cijene u trgovini adrialece.hr izražene su u eurima (€) i kunama (kn) i uključuju porez na dodanu vrijednost (PDV). Troškovi dostave nisu uključeni u cijenu proizvoda. Tvrtka Adrial d.o.o. zadržava pravo na promjenu cijene u bilo kojem trenutku. Adrialece.hr zadržava pravo na storniranje narudžbe, ukoliko dođe do očite pogreške, na primjer pogrešno navedena cijena na internet stranici.
Unatoč svakodnevnim naporima da osiguramo najažurnije i najtočnije podatke, može se dogoditi da je podatak o cijeni pogrešan. U tom slučaju, ali i u slučaju da se cijena artikla promijeni tijekom obrade narudžbe, adrialece.hr će omogućiti kupcu odustajanje od kupnje.
Proces upisivanja cijene na web stranicu za svaki proizvod podložan je kontroli u više razina, no bez obzira na to postoji mogućnost nastanka greške, budući da se ne radi o automatskom unosu. Takve situacije su izvanredne i za njih se pružatelj usluge unaprijed ispričava svojim kupcima jer će ih biti prisiljen obavijestiti o nastaloj situaciji, pogrešnoj cijeni za određeni proizvod te nemogućnosti isporuke po konkretnoj narudžbi kupca. Zadržavamo pravo na storniranje narudžbe s pogrešnom cijenom.
Prekrižena cijena kod određenih proizvoda nije akcijska cijena. Prekrižena cijena predstavlja preporučenu maloprodajnu cijenu koju je predložio proizvođač, a donja, niža cijena je naša redovna cijena, što znači da je kod tih proizvoda naša cijena niža od preporučene maloprodajne cijene.
Poklon bon (u daljnjem tekstu: bon) koji izdaje Prodavatelj
vrijedi u iznosu koji je naveden na bonu. Bon je u elektroničkom obliku u PDF
formatu, koji će Kupac dobiti e-poštom nakon što uplata sjedne na račun
Prodavatelja. Svaki bon ima jedinstveni kod, vremenski je ograničen i može se
iskoristiti samo u adrialece.hr e-shopu. Bon nije moguće zamijeniti za novac.
Neiskorišteni bon nije moguće zamijeniti za drugi bon niti na bilo koji drugi
način nadoknaditi. U slučaju otkazivanja, reklamacije ili odustajanja od
kupoprodajnog ugovora narudžbe plaćene poklon bonom, iznos plaćen bonom
vraća se u obliku kredita na korisnički račun Kupca koji je iskoristio bon.
Upozorenje:
Poklon bon je moguće platiti isključivo
bezgotovinskim putem.
Poklon bon nije moguće platiti pouzećem ili
kreditom kupca.
Virtualno ogledalo i fotografije na web stranici
Web stranica adrialece.hr virtualnim ogledalom (virtual mirror) omogućuje 3D isprobavanje naočala preko kamere računala, pametnog telefona ili tableta. Korištenje virtualnog ogledala je dobrovoljno i služi za pružanje što bolje usluge strankama. Video materijal se ne pohranjuje na serverima, pohranjuju se samo kolačići naočala koje su izabrane za isprobavanje. Virtualno ogledalo služi samo kao pomoć prilikom izbora naočala i nije pravo mjerilo jer se veličina naočala i lica razlikuje od osobe do osobe. Adrial d.o.o. ne snosi odgovornost za pogrešan izbor naočala temeljem izbora preko virtualnog ogledala.
Nijanse naočala se mogu razlikovati od boje, odnosno nijanse na slikama prikazanim na web stranici. Do razlika dolazi zbog različitih kuteva svjetlosti prilikom slikanja. U takvim slučajevima ne preuzimamo odgovornost i reklamacija će biti odbijena. Ako niste sigurni kakve je boje okvir, pišite našoj korisničkoj službi koja će vam s veseljem detaljnije opisati boju ili poslati dodatne fotografije.
Aplikacija za mjerenje razmaka zjenica (PD)
Aplikacija za mjerenje razmaka zjenica (PD) služi kao pomoć pri određivanju razmaka zjenica. Rezultati mjerenja su informativni i ne prihvaćamo odgovornost za krivo izmjeren razmak, odnosno ako se vrijednost razlikuje u usporedbi s vrijednošću izmjerenom na pregledu. Za preciznije rezultate savjetujemo korištenje HD kamere i praćenje uputa na stranici. Snimljeni materijali i rezultati mjerenja se ne pohranjuju i nakon napuštanja aplikacije se automatski brišu.
Kod za popust
Tvrtka Adrial d.o.o. će periodično, po svojoj odluci, nuditi određene popuste, odnosno akcije. Uvjeti akcijske prodaje bit će detaljno opisani, posebice trajanje akcijske prodaje, visina popusta i sl. Nakon isteka akcije, tvrtka Adrial d.o.o. neće primati nove narudžbe po uvjetima koji se odnose na akcijsku prodaju kojoj je istekao rok.
Napomena:
- Akcija "Sve leće bez PDV-a": prilikom narudžbe se još uvijek naplaćuje PDV. Od osnovne cijene se obračuna (oduzme) samo popust u vrijednosti PDV-a koji za kontaktne leće iznosi 5 %.
- Akcije: Crni petak i Cyber Monday vrijede samo jedan dan godišnje, na datum na koji padaju.
- Nijedna akcija se ne odnosi na ugradnju/zamjenu leća za naočale.
Akcije i popusti se međusobno ne zbrajaju i isključuju se. Možete koristiti samo jedan kod za popust. Akcije ne vrijede na ambasadorske naočale. Ukoliko vam je potrebna dodatna pomoć, molimo vas da se obratite našoj službi za korisnike na telefon: 01 7757 572.
Popusti se ne odnose na proizvode koji su već sniženi.Važno:
Ako prilikom narudžbe iskoristite popust i nakon toga vratite proizvode u nižem iznosu od onog koji je uvjet za popust, iznos popusta će se odbiti od vraćenog novca (Npr. akcija 5 € (37,69 kn) popusta prilikom kupovine iznad 50 € (376,93 kn) - ako je narudžba za 60 € (452,31 €), a vraćeni proizvodi za 30€ (226,16 kn), ostatak od 20 € (150,77kn) nije dovoljan za obračun popusta i vraćeni iznos će biti 25 € (188,46 kn))
Prioritetna narudžba
Prioritetnu narudžbu obrađujemo tako da sve narudžbe s oznakom "prioritetno", u slučaju da taj dan imamo veliki broj narudžbi i ne možemo ih sve poslati, imaju prednost, odnosno bit će na vrhu popisa. Tako vam garantiramo da će vaš paket biti pripremljen i predan dostavnoj službi prije svih ostalih. Prioritetna narudžba je moguća samo za proizvode koji su na zalihi. Ako proizvod nemamo na zalihi, a vi izaberete prioritetnu narudžbu, vaš će paket biti pripremljen čim se proizvod vrati na zalihu. Paket ćemo predati dostavnoj službi - Hrvatska pošta pakete preuzima do 10:00, a Overseas Express do 11:00 sati svaki radni dan. Nakon što dostavne službe preuzmu vaš paket, ne odgovaramo za trajanje dostave . Dostava u većini slučajeva traje dva do tri radna dana.
Prioritetna narudžba se naplaćuje 1.99 € (15 kn) i dostupna je za kupovinu kontaktnih leća, otopina za leće, dodataka za leće, sunčanih naočala i dioptrijskih okvira. Nije moguće izabrati prioritetnu narudžbu za dioptrijske okvire s ugrađenom dioptrijom.
Osiguranje paketa
Osiguranje paketa vam omogućava da osigurate svoj paket. Tako ćete, u slučaju da dođe do oštećenja sadržaja u paketu prilikom transporta, biti osigurani. To znači da ćemo prihvatiti oštećen paket i na vašu adresu poslati novi paket (mi preuzimamo troškove dostave). Važno: preporučujemo vam da odbijete preuzimanje paketa koji je oštećen izvana kako biste uštedjeli vrijeme i troškove za vraćanje paketa. Ako ste svejedno preuzeli oštećen paket, pošaljite nam fotografije i opis problema na info@adrialece.hr kako bi vam naša korisnička služba poslala daljnje upute.
Osiguranje paketa se dodatno naplaćuje 0,99 € (7,46 kn) (za sve proizvode osim sunčanih i dioptrijskih naočala), odnosno 3,99 € (30,08 kn)(za sunčane i dioptrijske naočale).
Pametna alternativa
Kontaktne leće i otopine ponuđene kao pametna alternativa predlažu se temeljem dosadašnjih povratnih informacija, s obzirom na omjer cijene i kvalitete. Prije izbora se svakako posavjetujte sa svojim optometristom ili oftalmologom jer nisu sve leće primjerene za svako oko.
Outlet ponuda
Outlet ponuda sunčanih i dioptrijskih okvira vrijedi do isteka zaliha. Zadržavamo pravo do promijene cijena.
Načini plaćanja
Online trgovina adrialece.hr omogućava sljedeće načine plaćanja:
- Plaćanje pouzećem za narudžbe do 55 € se naplaćuje 4,39 € ( HP) ili 5,39 € (Overseas) (33,09 kn ili 40,63 kn) - plaćanje iznosa narudžbe vrši se djelatniku kurirske službe ili u poštanskom uredu gotovinom prilikom preuzimanja pošiljke s naručenim proizvodima. Plaćanje pouzećem se naplaćuje 0,90 € (6,78 kn ) i za narudžbe iznad 55 € (414,62 kn).
- Uplatom na žiro-račun (3,49 € (26,31 kn) HP ili 4,49 € (33,85 kn) Overseas)) - po primitku narudžbe na e-mail adresu koju ste upisali prilikom narudžbe šaljemo ponudu s podacima o ukupnom iznosu narudžbe i broj našeg žiro-računa (IBAN). Navedeni iznos potrebno je uplatiti na naš žiro-račun (npr. virmanom, putem internetskog bankarstva i sl.), kako bismo vam poslali naručene proizvode.
Korisnik: Adrial d.o.o.
IBAN: HR2523600001102372619
SWIFT(BIC): ZABAHR2X
Zagrebačka banka d.d.
- poklon bonom
- Google Pay
- Kreditnom karticom - ako ste odabrali plaćanje kreditnom karticom, nakon potvrđene narudžbe i potvrde, morate unijeti podatke kartice.
- Plaćanje PayPal-om
Unos podataka kreditne kartice:
- Brand kartice (odaberite brand kreditne kartice; Visa, Mastercard)
- Broj kartice (upišite broj kreditne kartice)
- Ime vlasnika (upišite podatke vlasnika kartice)
- Vrijedi do - mjesec/godina
- Kontrolni broj (CVV broj). Kod MasterCarda i Vise ćete ga pronaći na poleđini kartice
-
Plaćanje poklon bonom
Plaćanje poklon bonom moguće je samo uz kupnju bona u adrialece.hr e-shopu. Svaki bon ima jedinstveni kod i vremenski je ograničen. Prilikom odabira plaćanja bonom, Kupac mora unijeti jedinstveni kod s bona u polje "Kod za popust" u dijelu "Košarica" prilikom narudžbe. Bon se može iskoristiti samo za jednokratnu kupnju, u punom iznosu. Ukoliko je vrijednost narudžbe veća od vrijednosti bona, Kupac će platiti samo razliku. Plaćanje razlike podliježe odredbama i uvjetima transakcije, pogledajte Opcije plaćanja. Bon se može koristiti za plaćanje bilo kojeg proizvoda ili usluge koju nudi e-trgovina.
U slučaju neprihvaćanja pošiljke plaćene bonom, pošiljka se vraća Prodavatelju. Prodavatelj će otkazati kupčevu narudžbu i kupoprodajna cijena će biti vraćena. U tom se slučaju iznos bona vraća na račun kupca u obliku kredita. Ako je narudžba plaćena bonom i sredstvima (nadoplata), Kupac može odlučiti u kojem obliku želi vratiti nadoplatu (na bankovni račun Kupca ili također kao kredit na račun kupca).
Napomena: Plaćanje korekcijskih naočala je moguće samo uplatom na žiro-račun ili kreditnom karticom.
Dostava
Dostava robe vrši se u roku 2 - 3 radna dana putem Hrvatske pošte, Overseas Expressa ili paketomata BOX NOW. Trošak dostave naplaćuje se 3,49 EUR (26,31 kn) ako birate Hrvatsku Poštu, 4,49 € (33,85 kn) ako birate Overseas Express i 2,99 EUR (22,53 kn) ako birate BOX NOW paketomat. Odnosno poštarina prilikom plaćanja paketa po pouzećem za HP iznosi 4,39 EUR (33,09 kn) 5,39 EUR (40,63 kn) za Overseas i BOX NOW paketomate 3,89 EUR (29,36kn), ovisno o načinu plaćanja i izboru kurirske službe za narudžbe do 55 € (414,62 kn) Za kupnju iznad 55 € (414,62 kn) troškove isporuke krije prodavatelj (Adrial d.o.o.).
U slučaju vidljivih vanjskih oštećenja paketa, kupac može odbiti pošiljku Hrvatske pošte. Svaku nedostavljenu pošiljku koja se šalje putem Hrvatske pošte, možete preuzeti u roku od 5 dana. Ukoliko ju ne preuzmete, pošiljka se vraća prodavatelju. Važno! Hrvatska pošta naplaćuje ležarinu za pakete koji nisu preuzeti u poštanskom uredu u roku od jednog dana nakon ostavljene obavijesti o prispijeću pošiljke. Više možete pročitati direktno na stranicama Hrvatske pošte . Opće uvjete poslovanja kurirske službe Overseas Express možete pogledati ovdje .
Roba je osigurana od gubitka u dostavi. Ukoliko kupac ne zaprimi paket, mora obavijestiti prodavatelja kako bi isti poduzeo radnje prema pronalasku ili slanju nove pošiljke.
Otprema robe vrši se svakim radnim danom u 10 h. Ukoliko su proizvodi na zalihi, sve narudžbe izvršene do tog sata bit će poslane isti dan. Narudžbe izvršene nakon 10 h bit će poslane idući radni dan. Odmah nakon otpreme robe, obavijestit ćemo vas o kodu za praćenje pomoću kojeg možete u bilo kojem trenutku provjeriti gdje se nalazi vaša pošiljka.
Kupac se kupnjom slaže da se u svrhu lakše i brže dostave na etiketi paketa napiše telefonski broj. Ukoliko kupac ne želi ispis broja, o tome nas mora obavijestiti prilikom narudžbe.
Napomena: U slučaju izvanrednih situacija (poteškoće u prometu, vremenske nepogode, povećan broj pošiljaka,...) vrijeme dostave može biti dulje od navedenog i Adrial d.o.o. ne odgovara za kašnjenje pošiljaka.
Odustajanje od narudžbe
Kupac ima pravo odustati od narudžbe predane na internet stranici adrialece.hr. U slučaju otkazivanje narudžbe kontaktirajte nas na broj telefona 01 7757 572 ili putem e-mail adrese info@adrialece.hr. Ukoliko je narudžba već poslana, kupac nije dužan preuzeti paket s naručenim proizvodima. Povrat sredstava bit će izvršen u što kraćem roku.
Vraćanje robe
Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača, kupac ima pravo u roku od 14 dana od preuzimanja artikla obavijestiti prodavača da odustaje od ugovora, bez potrebe navođenja razloga svoje odluke. Rok počinje teći od datuma isporuke proizvoda, odnosno isporuke zadnjeg proizvoda iz narudžbe. Prema članku 79., stavak 3. Zakona o zaštiti potrošača, potrošač nema pravo na jednostrani raskid ugovora ako je predmet ugovora roba koja je izrađena po specifikaciji potrošača ili koja je jasno prilagođena potrošaču, a to se odnosi na dioptrijske leće za naočale te blue blocker leće za naočale.
Želite vratiti leće nakon više od 14 dana
od kupovine?
U skladu s uvjetima poslovanja i ispunjenim
dodatnim uvjetima, povrat nakon više od 14 dana moguć je samo za
SFERIČNE KONTAKTNE LEĆE ako vam se u međuvremenu promijenila
dioptrija. Uvjeti ne vrijede ako ste imali operaciju za uklanjanje dioptrije ili
ako leće više nećete koristiti. UVJET! Kontaktne leće možete vratiti samo u
slučaju da je kutija originalno zatvorena, neoštećena i da je rok upotrebe
najmanje godinu dana. Povrat nije moguć za leće za astigmatizam, multifokalne
leće, multifokal torične leće ili druge proizvode. Morate nam poslati i
najnoviji nalaz za kontaktne leće. Pakiranje od više leća koje se sastoji od
nekoliko kutijica (2x3 leće, 2x90 leća, 6x30 leća i slično) smatra se kao
cijelina te ne omogućujemo vraćanje jedne ili dvije kutijice
od 30 leća.
Prije ispunjavanja obrasca za jednostrani raskid ugovora koji možete preuzeti ovdje OBAVEZNO je prijaviti raskid na info@adrialece.hr ili na 01 7757 572.
U slučaju jednostranog raskida ugovora postupat ćemo prema Zakonu o zaštiti potrošača, odnosno Zakonu o obveznim odnosima. Povrat plaćenog iznosa izvršit ćemo nakon što se proizvodi vrate prodavatelju. Povrat robe kupac mora izvršiti bez odgađanja, a najkasnije u roku 14 dana od poslane obavijesti za odustajanje od ugovora.
Kupac je prema Zakonu o zaštiti potrošača dužan snositi izravne troškove povrata proizvoda ako koristi svoje pravo na jednostrani raskid ugovora, a ukoliko kupac želi, može se obratiti prodavatelju putem mail adrese info@adrialece.hr ili broja telefona 01 7757 572 radi pribavljanja obavijesti o načinu, mogućnostima i uvjetima vraćanja proizvoda.
Kupac je sukladno članku 77. stavak 5. Zakona o zaštiti potrošača odgovoran za svako umanjenje vrijednosti kupljenog proizvoda koje je rezultat rukovanja kupljenim proizvodom. Vraćeni proizvod mora biti u originalnom pakiranju, neoštećen, u nepromijenjenoj količini (kutija leća mora biti neotvorena) i popraćen kopijom računa. Ukoliko je kupac prilikom narudžbe primio poklon, neoštećen i neotvoren poklon je također potrebno vratiti u originalnom pakiranju. Paket je potrebno poslati preporučenom poštom.
Povrat naočala
Prilikom kupnje naočala, okvir je opremljen zaštitnim pečatom. Ukoliko stranka nije zadovoljna naočalama (boja, veličina, model), molimo da se zbog higijenskih razloga i oštećenja zaštitni pečat prilikom isprobavanja, ne odstrani. Dioptrijske naočala sa ugrađenim korekcijskim staklima (naočalne leće) se tretiraju kao proizvod koji je izrađen prema točnim uputama potrošača i prilagođene su njegovim osobnim potrebama. Zbog prirode izrade proizvoda, isti nije primjeren za povrat te zbog toga potrošač nema pravo do odstupanja od kupnje (povrata kupljenih proizvoda), osim ukoliko nije drugačije određeno. Stranke upozoravamo da odaberu okvir primjerene veličine i oblika, prema njihovom obliku lica jer postoji vjerojatnost da odabrani okvir ne bude optimalan i da će posljedično biti neupotrebljiv. Preporučujemo da se prije potvrde narudžbe o izboru okvira primjerenog za vaše lice, savjetujete sa optičarom. Virtualno ogledalo služi samo kao pomoć pri odabiru naočala i nije pravo mjerilo jer se veličina naočala i lica razlikuju od osobe do osobe. Za dioptrijske naočale za koje ste već izvršili narudžbu i stakla su već u postupku izrade, a još nisu poslane, povrat novca za stakla nije moguć. Povrat novca za stakla također nije moguć u slučaju da kupac naruči dioptrijske naočale bez dioptrije, a sa ugrađenim blue blocker filterom u samim naočalnim lećama jer takva narudžba spada u kategoriju narudžbi koje su izrađene prema točnim uputama potrošača i prilagođena je njegovim osobnim potrebama.
Želite ugradnju, odnosno zamjenu leća za naočale? Ovdje možete naručiti ugradnju novih leća.
U slučaju vraćanja naočala, zaštitni pečat ne smije biti oštećen. Uklonjen zaštitni pečat je znak nošenja, odnosno korištenja naočala, stoga zamjena i vraćanje novca nisu mogući. Povrat je moguć samo dostavnim službama Hrvatska pošta i Overseas Express.
Adresa za povrat robe isključivo kurirskim službama:
Vraćanje Hrvatskom poštom:
Adrial d.o.o.
NSC
Centralno skladište
Poštanska ulica 9
10410 Velika Gorica
OIB: 68923548189
Vraćanje Overseas Expressom:
Adrial d.o.o.
Overseas Express
Zastavnice 38A
10251 Hrvatski Leskovac
Napomena: Na navedenim adresama NE postoji fizička poslovnica. Molimo vas da ne dolazite osobno.
U slučaju odustajanja od kupoprodajnog ugovora narudžbe plaćene bonom, iznos plaćen bonom se vraća u obliku kredita na korisnički račun Kupca koji je iskoristio bon. Ako je narudžba plaćena bonom i sredstvima (nadoplata), Kupac može odlučiti u kojem obliku želi vratiti nadoplatu (na bankovni račun Kupca ili također kao kredit na račun kupca).
Reklamacije
Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača, kupac ima pravo na reklamaciju. Reklamacija se smatra valjanom ukoliko odgovara uvjetima za reklamaciju sukladno Zakonu o obveznim odnosima i Zakonu o zaštiti potrošača.
Reklamacija kontaktnih leća
Reklamaciju je potrebno prijaviti na e-mail info@adrialece.hr u roku od 60 dana. U e-mailu opišite problem, pošaljite fotografije LOT broja i parametara naručenih kontaktnih leća. Kontaktne leće pohranite u otopinu za leće i prema uputama, koje dobijete e-mailom, pošaljite u reklamacijski postupak na našu adresu te priložite originalnu ambalažu proizvoda i ispunjeni obrazac za reklamaciju.
Priložite kopiju zadnjeg oftalmološkog nalaza (prije reklamacije provjerite jeste li pravilno naručili i koristili medicinska pomagala prema uputama svog optometrista/oftalmologa). Reklamacijski postupak će početi samo ako su ispunjeni svi gore navedeni uvjeti.
Reklamacija dioptrijskih naočala
Prijavite reklamaciju na e-mail info@adrialece.hr u roku od 60 dana, pošaljite nalaz i opišite problem. Prilikom slanja naočala u reklamacijski postupak priložite sve što ste dobili uz naručene naočale (etui, originalnu ambalažu, krpicu, demo leće za naočale, ambalažu leća za naočale, ...). Na e-mail nam pošaljite svoje fotografije s naočalama kako bismo vidjeli njihov položaj (fotografija s prednje i bočne strane). Ako se radi o progresivnim naočalama, na lećama naočala markerom koji je primjeren za pisanje po staklima, označite gdje se nalaze vaše zjenice (s točkicom). Ako se radi o jednožarišnim naočalama, dovoljne su samo fotografije (s prednje i bočne strane).
Upozoravamo stranke da izaberu okvir primjerene veličine i oblika s obzirom na njihovo lice, jer postoji mogućnost da izabrani okvir neće biti optimalan. Preporučujemo vam da se prije potvrde narudžbe posavjetujete s optičarom oko izbora okvira.
Reklamacija sunčanih naočala
Prijavite reklamaciju na e-mail info@adrialece.hr u roku od 60 dana, pošaljite fotografije i opišite problem. Prilikom slanja naočala u reklamacijski postupak priložite sve što ste dobili uz naručene naočale (etui, originalnu ambalažu, krpicu, ...).
Kupac je dužan prodavatelju vratiti proizvod u dogovorenom roku na dogovorenu adresu. Kupac je dužan vratiti proizvod o svom trošku. Prodavatelj neće prihvatiti pakete s otkupninom. Ako se reklamacija odobri, prodavatelj će vratiti novac za poštarinu do 4,49 € (33,8) koliko iznosi najviša poštarina na adrialece.hr). Prodavatelj je dužan u roku 14 dana od primitka reklamacije kupcu odgovoriti na zahtjev.
Reklamaciju je obavezno prijaviti na info@adrialece.hr ili 01 7757 572. Obrazac za reklamaciju možete preuzeti ovdje .
Preuzimanje narudžbe plaćene poklon bonom
U slučaju
reklamacije za narudžbu plaćenu bonom, iznos plaćen bonom vraća se u obliku
kredita na korisnički račun Kupca koji je koristio bon.
Ako je
narudžba plaćena bonom i sredstvima (nadoplata), Kupac može odlučiti u kojem
obliku želi vratiti nadoplatu (na bankovni račun Kupca ili također kao kredit
na račun kupca).
Želite samo ugradnju, odnosno zamjenu leća za naočale?
Ako želite da ugradimo nove leće za naočale u vaše okvire, imajte na umu da ne odgovaramo za kvalitetu navedenih okvira i ne možemo preuzeti odgovornost za bilo kakvu štetu koja bi mogla nastati prilikom ugradnje. Kupac treba biti svjestan da sve vrste okvira za naočale imaju određeni vijek trajanja koji ovisi o kvaliteti materijala, starosti okvira i načinu rukovanja njima. Ako je okvir oštećen tijekom brušenja i postavljanja naših naočalnih leća, kupcu će se nadoknaditi iznos plaćen za zamjenu leća, a oštećeni okvir će im se poslati nazad. Molimo da okvir koji šaljete na zamjenu leća bude čist jer ako dobijemo okvir koji je uprljan, odbit ćemo ugradnju/zamjenu leća.
Dimenzije na web stranici su namijenjene lakšem i pravilnom odabiru okvira. Ako kupac naruči premali ili preveliki okvir, premontaža leća u drugi okvir nije moguća. Ako ste zainteresirani za dodatne dimenzije, obratite se našoj korisničkoj podršci.
Najtočnija dioptrija za naše oko nalazi se u sredini leće. U kutovima leće se počinju pojavljivati distorzije. Distorzije su uočljivije kod visokih dioptrija. Kod problema s distorzijom je potrebno okretati cijelu glavu, a ne samo micati oči. Distorzije se ne smatraju predmetom reklamacija ako su leće pravilno izrađene. Ako imate problema s odabirom najboljih leća, savjetujemo da potražite pomoć okulista/oftalmologa.
Sve informacije na web stranici služe kao pomoć kod odabira , a ne kao obvezan izbor (primjer: za dioptriju -6,00 ne preporučujemo debljinu od 1,5 i 1,6, jer će rezultat biti predebela leća za naočale, no proizvodnja je još uvijek moguća u većini slučajeva). Ako npr. stranka ima dioptriju +/- 2,00 može odabrati bilo koju debljinu leće. Naravno, veća optička aberacija znači da će leća biti tanja, lakša, ljepša i da će dokazano smanjivati distorziju.
Mjerenja oftalmologa vrše se u skladu sa svrhom korištenja naočala. Prilikom pregleda navedite u koju ćete svrhu koristiti naočale. Ako ćete npr. koristiti naočale za televiziju, moraju vam izmjeriti dioptriju u tu svrhu, kao i za vožnju.
Reklamacije:
Reklamacije rješavamo pomoću vaših informacija. Ako se kod reklamacija ne podnese sva potrebna dokumentacija, ona će biti odbijena. Povrat proizvoda mora sadržavati svu potrebnu dokumentaciju i originalno pakiranje, u suprotnom se odbija (primjer: Sunčane naočale Crullé moraju se vratiti s kartonskom kutijicom, karticom za polarizaciju i krpicom za čišćenje). Svi povrati i reklamacije trebaju biti pravilno zapakirani - u kartonsku kutiju, po mogućnosti s mjehurićima, kako bi se izbjegla oštećenja. Nepravilno zapakirane naočale (npr. bez etui-a) neće se smatrati reklamacijom. Ako vraćena roba dođe oštećena zbog nemara, reklamacija se neće uzeti u obzir.
Razmatramo samo predmet reklamacije (npr. vi reklamirate dioptriju, mi se fokusiramo samo na to). Reklamacija nije moguća ako ste na bilo koji način posezali u naočale ili uključivali ugradnju leća drugih dobavljača, ravnanje ili savijanje, lijepljenje itd. Naša korisnička služba je tu da vam pomogne. Stoga je poželjno njima prijaviti reklamaciju, jer to znatno skraćuje postupak. Ako im odmah pošaljete svu potrebnu dokumentaciju, riješite se svih dugotrajnijih postupaka. U postupku reklamacije korekcijskih naočala provjeravamo sve mogućnosti zašto naočale ne odgovaraju. Ako u postupku ne dođemo do zaključka ili je sve je po narudžbi s naše strane pravilno, kupac mora poslati novi nalaz od drugog davatelja usluga u roku od osam dana (zbog mogućeg pogrešnog mjerenja dioptrije).
U slučaju pogrešne narudžbe - netočnih podataka, dioptrije, debljine leća, vidnog polja - nije moguća reklamacija.
šteta uzrokovana toplinom nije predmet žalbe. Obično se takva oštećenja prepoznaju po preoblikovanoj plastici, mjehurićima, napuknutom antirefleks sloju itd. Jednako tako ne uzimamo u obzir oštećenja uzrokovana parfemima, gelovima za kosu, znojem, PH kože i slane vode te posljedice nepravilne uporabe, zanemarivanja i nepropisnog čuvanja. Nepravilna upotreba također uključuje oštećenja zbog upotrebe agresivnih sredstava za čišćenje i alkohola.
Ako je itko (osim nas i naših optičara) na bilo koji način posezao u naočale (druga optika ili sam kupac), žalba se odbija.
Reklamacije progresivnih naočala:
Za najuspješnije rješenje žalbi na progresivne leće potrebno je dodati vrećice naočalnih leća, plavu karticu s podacima o lećama, okvir s ugrađenim lećama, izvorni nalaz kupca, bočnu fotografiju (zbog nagiba naočala) te frontalnu fotografiju (zbog visine). Fotografije možete poslati i e-poštom. Za uspješno rješenje reklamacije moramo znati što više informacija - koje probleme osjećate i na kojoj udaljenosti ne vidite. U slučaju naknadnog slanja ovih dokaza, kupac sam snosi troškove slanja. Ako klijent ne želi sudjelovati i poslati dokumentaciju, reklamacija će biti odbijena.
Naručite zamjenu/ugradnju novih leća za naočale .
Primjedbe i prigovori
U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, kupac može podnijeti pismenu pritužbu prodavatelju na e-mail adresu info@adrialece.hr. Na sve vaše primjedbe i prigovore odgovorit ćemo u najkraćem mogućem roku.
Online rješavanje potrošačkih sporova
Obavještavamo vas o mogućnosti rješavanja potrošačkih pritužbi putem online rješavanja potrošačkih sporova temeljem Uredbe o online rješavanju potrošačkih sporova 2006/2004 i Direktive 2009/22/EC i Direktive o alternativnom rješavanju alternativnih sporova 2013/11/EU putem ovog linka .
Registracija
Kako bi ostvario kupnju, korisnik se mora registrirati na stranici adrialece.hr. Prilikom registracije potrebno je unijeti tražene podatke (ime, prezime, telefon, e-mail, lozinku...). Registracija je moguća tek nakon što su svi potrebni podaci upisani u bazu, a za svako daljnje korištenje usluge potrebno je upisati samo korisničko ime i lozinku. Korisnik snosi odgovornost za točnost i potpunost unešenih podataka prilikom registracije. Ukoliko korisnik ima poteškoće prilikom registracije ili prijave te ako dođe do bilo kakve promjene podataka, koje je korisnik unio prilikom registracije, poželjno je da u što kraćem roku ažurira svoj korisnički račun ili o promjeni obavijesti adrialece.hr na broj telefona 01 7757 572 ili putem e-mail adrese info@adrialece.hr .
Izjava o privatnosti
Adrial d.o.o. poštuje vaše pravo na privatnost i nastoji osigurati najvišu razinu zaštite vaših osobnih podataka. U pružanju naših usluga putem ove stranice dužni smo postupati u skladu sa zakonima i propisima koji definiraju zaštitu osobnih podataka. Tvrtka se obvezuje da će prikupljene podatke, koje ćete dostaviti putem internetske stranice, koristiti u skladu s namjenom za koju ste nam ih povjerili, isključivo uz vaše dopuštenje.
U skladu s općom uredbom o zaštiti osobnih podataka (GDPR), Adrial d.o.o. se obvezuje informirati kupce o načinu korištenja prikupljenih podataka, redovito davati kupcima mogućnost izbora o upotrebi njihovih podataka, uključujući mogućnost odluke žele li oni ili ne da se njihovo ime ukloni s newsletter popisa pretplatnika ili s lista kupaca čiji se podaci koriste u marketinške svrhe, odnosno za internu statističku obradu. Svi se podaci o korisnicima strogo čuvaju i dostupni su samo djelatnicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi djelatnici tvrtke Adrial d.o.o. i poslovni partneri odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti.
Više informacija o zaštiti osobnih podataka možete pronaći ovdje .
Sadržaj kreiran od strane korisnika
Korištenjem web stranice adrialece.hr korisnik prima na znanje i pristaje da su svi komentari, odnosno svaki sadržaj koji je učinio dostupnim na web ili Facebook stranici adrialece.hr, podložni uporabi i slobodnom korištenju/iskorištavanju od strane tvrtke Adrial d.o.o. na način da se isti može uređivati, prerađivati, ukloniti djelomično ili u cijelosti, modificirati, objaviti i/ili prenijeti na bilo koji način i u bilo kojem formatu, a sve u skladu s ovim Uvjetima.
Smatra se da svaka dostava sadržaja kreiranog od strane korisnika stranice adrialece.hr, kao i svaka objava ili na drugi način omogućavanje dostupnim javnosti sadržaje putem web stranice adrialece.hr predstavlja korisnikovo prihvaćanje ponude tvrtke Adrial d.o.o. za sklapanje pravnog posla prema uvjetima sadržanim ovim Uvjetima, a predmet pravnog posla je ustupanje tog korisničkog sadržaja i prijenos prava na iste u korist tvrtke Adrial d.o.o.
Izjava o ograničenju odgovornosti
Za ostvarivanje kvalitetne usluge, vlasnik ove web stranice uložit će razuman trud kako bi se na web stranici adrialece.hr našli točni i aktualni podaci. Unatoč tome, uvijek postoji mogućnost pogreške pri unosu podataka, promjeni neke karakteristike artikla ili roku isporuke. U tom slučaju korisnik ima mogućnost odstupiti od ugovora (narudžbe) ili se odlučiti za zamjenu artikla.
Web stranica adrialece.hr korisnicima omogućava objavljivanje komentara, izuzevši komentare koji na bilo koji način vrijeđaju, prijete, obmanjuju ili diskriminiraju. U takvim slučajevima vlasnik web stranice adrialece.hr ograničava se od svih odgovornosti i ima pravo ukloniti komentare neprimjerenog sadržaja. Kupnjom artikla kupac potvrđuje da će prilikom uporabe kontaktnih leća slijediti upute i savjete svog okulista ili optometrista. Kupnjom također potvrđuje da osoba, koja će koristiti kontaktne leće, redovito kontrolira vid kod optometrista ili okulista te da ne postoje nikakve prepreke za nošenje kontaktnih leća. Osobe koje bi željele koristiti kontaktne leće moraju prije kupnje leća obaviti pregled kod okulista ili optometrista. Kako bismo osigurali kvalitetu usluga i sigurnost prilikom procesa naručivanja, kupovinom na adrialece.hr, vlasniku web stranice adrialece.hr potvrđujete i jamčite točnost vaših podataka. Korisnicima savjetujemo da koriste sve proizvode u skladu s uputama i preporukama proizvođača. Obavljenom kupnjom korisnik se slaže da koristi proizvode na vlastitu odgovornost.
Sadržaj objavljen na web stranici adrialece.hr informativne je prirode. Web stranica adrialece.hr ne sadrži informacije o svim očnim bolestima ni ne sadrži sve zdravstvene informacije relevantne očnim potrebama. Informacije dostupne na web stranici adrialece.hr opće su prirode te služe poticanju komunikacije između vas i vašeg okulista. Naša stranica nijednom korisniku ne nudi medicinsku dijagnostiku i ne smije se koristiti kao zamjena za stručnu medicinsku dijagnostiku, savjete ili liječenje. Sva pitanja u vezi s vašim zdravstvenim stanjem, postavljanjem dijagnoze ili liječenjem potrebno je postaviti vašem okulistu. Nikad ne smijete ignorirati ili se ne pridržavati uputa vašeg liječnika te odugovlačiti s pregledima i stručnom dijagnozom zbog informacija dostupnih na web stranici adrialece.hr. Jedina iznimka su izričito i nedvosmisleno pružene informacije.
Izjava o kolačićima
Za pravilan rad, bolje korisničko iskustvo, funkcionalnost i spremanje podataka o vašim narudžbama, internet stranica adrialece.hr koristi kolačiće (eng. cookies). Prije samog spremanja kolačića, korisnik mora pristati na njihovu pohranu na svom računalu. Ukoliko korisnik onemogući kolačiće, neće moći koristiti neke od funkcionalnosti online trgovine adrialece.hr. Više o kolačićima možete pročitati ovdje .
Poveznice na društvene mreže
Web stranica adrialece.hr može uključivati poveznice (tzv. link) na društvene mreže kojima upravlja.
Zbog prirode globalne mreže tvrtka Adrial d.o.o. jamči zaštitu osobnih podataka u skladu s navedenim pravilima isključivo za društvene mreže kojima upravlja, a ne i za treće osobe.
Poklon u košarici
Za svaku kupnju iznad 35 € (263,85 kn) nudimo poklon po odabiru. Pojedini pokloni su na raspolaganju do isteka zaliha, odnosno prestanka trajanja akcije. Izabrane poklone nije moguće mijenjati.
Leće u boji
S obzirom na to, da nijedna boja očiju nije ista, konačni efekt leća u boji može se razlikovati od pojedinca do pojedinca. Na konačni rezultat boje znatno utječe i svjetlost, boja odjeće i kose. Leće u boji bolje prekrivaju svjetliju rožnicu, stoga je boja vidljivija nego na tamnoj. Prikazane boje mogu se razlikovati od konačne boje na vašim očima. Za moguća odstupanja ne odgovaramo.
Pravila i uvjeti korištenja usluge SMS obavještavanja
1. Organizator usluge »Adrial d.o.o.«
Ova pravila određuju način djelovanja usluge »SMS obavještavanje«. Ponuđač usluge je IT Jedan d.o.o., Selska cesta 90A, 10 000 Zagreb u suradnji s organizatorom usluge Adrial d.o.o., Poslovna cona Žeje pri Komendi, Pod kostanji 6, 1218 Komenda.
2. Opis usluge
Svrha usluge je promoviranje usluga, akcija i promocijskih događaja web shopa adrialece.hr.
Svaki član SMS zajednice može se odjaviti u bilo kojem trenutku slanjem e-maila na info@adrialece.hr s dopisom telefonskog broja.
Uvjeti korištenja usluge objavljuju se na web stranici www.adrialece.hr
Usluga traje od 01.11.2017 do otkazivanja.
3. Cjenik SMS poruka
Svaki SMS poslan korisniku naplaćuje se prema trenutnom cjeniku pružatelja usluge (T Mobile, VIP i Tele 2).
4. Privatnost i zaštita podataka korisnika
Potvrđivanje SMS-om, e-mailom ili prilikom registracije korisnik potvrđuje Uvjete i odredbe o korištenju usluge te se slaže da tvrtke Adrial d.o.o. i IT Jedan d.o.o. proslijeđene osobne podatke obrađuju u svojim bazama podataka i koriste ih za statističku obradu, segmentaciju kupaca, obradu ponašanja kod prošlih kupnji, ispunjenje ugovornih obveza, slanje ponuda, reklamnih materijala, pozivnica za događaje organizatora i partnera tvrtke organizatora, kao i za telefonske, pisane i elektronske ankete i prikupljanje narudžbi. Suglasnost o prikupljanju osobnih podataka je dobrovoljna. Korisnici imaju pravo pregledati, kopirati, ažurirati, popravljati, blokirati i brisati svoje osobne podatke. Osobni podaci mogu se proslijediti pružatelju usluge IT Jedan d.o.o.
5. Mobilna SMS zajednica adrialece.hr
Korisnici koji se pridruže zajednici poslanom SMS porukom, emailom ili registracijom dobiti će korisne obavijesti i informacije o kampanjama, novostima itd. Korisnik ove usluge primit će do 4 SMS poruke mjesečno, a poruka će uvijek sadržavati mogućnost odjave. Svaki član SMS zajednice može se odjaviti u bilo kojem trenutku na info@adrialece.hr. U bazi primatelja SMS poruka nalaze se stranke koje su se odjavile tjedan dana prije samog slanja poruke. Poslane SMS poruke naplaćuju se prema cjeniku vašeg mobilnog operatera. Akcije poslane putem SMS-a vrijede samo na dan slanja.
6. Opći uvjeti suradnje
Registracijom na adrialece.hr smatra se da se korisnik slaže s ovim uvjetima korištenja usluge. Uslugu mogu koristiti korisnici sljedećih mobilnih mreža: Hrvatski telekom, A1 i Tele 2.
Komentari (167)
Poštovani , da li je moguće plaćanje u ratama? Hvala
Poštovani, moguće je samo jednokratno plaćanje.
Poštovani, je li povrat robe besplatan?
Poštovani, povrat robe je trošak korisnika.
Kako mogu naći svoj kod, poslala sam narudzbu
Poštovani, mislite na broj narudžbe? Broj se nalazi u vašem profilu,pregled narudžbi.
Poštovani, nemam komentar nego pitanje: ja bih platio pouzećem prilikom dostave, ali nisam pronašao takav upit u postupku naručivanja. Ako je moguće, onda smatrajte ovo kao moj izbor načina plaćanja. S poštovanjem Luka MILUTIN
Poštovani, sve osim korekcijskih naočala možete platiti prilikom preuzimanja.
Da li dostavljate u bih
Poštovani, pakete dostavljamo samo unutar Hrvatske. Hvala na razumijevanju.
Poštovani, obavljate li Vi provjeru vida ili samo radite naočale po nalazu? Unaprijed hvala!
Poštovani, mi smo web trgovina nemamo preglede. Kod nas možete samo naručiti naočale prema nalazu.
Zadovoljan sam uslugom i kvalitetom.
Poštovani, zahvaljujemo se na povratnim informacijama. Lp
Poštovani. Jeli moguće plaćanje kreditnim karticama na rate, lp
Poštovani, moguće je samo jednokratno plaćanje Visa karticom ili Mastercardom. Lijep pozdrav.
Pozdrav, Dostavljate li u Sloveniju? Lp, Vedrana
Poštovani, pakete dostavljamo samo unutar Hrvatske. U Sloveniju možete naručiti preko stranice moje-lece.si
Kad bi trebale stic leće koje nisu dostupne trenutno?
Poštovani, molimo vas za više informacija. Molimo da nam pišete na e-mail info@adrialece.hr.
Poštovani, kada će se modeli crulle abjure, asperity, daring, divergent i drop linije moci isprobati putem virtualnog ogledala?
Poštovani, u roku 1-2 mjeseca. Lijepi pozdrav.
Trebam dioptrijske naočale Gdje da pošalje m podatke o dioptriji? Lp
Poštovani, naočale naručite preko naše web stranice. Kada odaberete okvir kliknete na izberi leće i tamo upišete podatke. Ako ne znate pročitati nalaz možete nam poslati sliku na naš e-mail info@adrialece.hr. Lijepi pozdrav
Pozdrav Zanima me postoji li mogucnost promjene stakala korekcijskih naocala ako su kupljenje kod Vas, radi povecanja dioptrije. I koji je proces?
Poštovani, možemo vam zamjeniti leće. Molimo vas da nas kontaktirate na e-mail: info@adrialece.hr kako bismo vam dali potrebne upute.
Postovani, Postoji li kakva mogucnost da se obavi brza dostava od uobicajene? Spremna sam platiti vise ako mogu dobiti paket u roku 24 h od isporuke. Npr. ako posaljete sutra u 10 h, da ga dobijem preksutra. Srsacan pozdrav
Poštovani, trenutno nudimo samo usluge Hrvatske pošte i Overseas Expressa normalnom dostavom. Overseas ima nešto kraći rok dostave od HP-a (dostavljaju paket unutar 48h).
Dobra večer možete li mi reći dali pošiljka dolazi na kućnu adresu ili se treba ići u najbliži poštanski ured? Unaprijed hvala i lijep pozdrav.
Poštovani, dostava se vrši na kućnu adresu. Ukoliko vas nema na adresi u vrijeme dostave, ostave vam obavijest te paket možete podići u najbližem poštanskom uredu.
Poštovani, primate li Diners kartice? Hvala
Poštovani, moguće je plaćati samo Visa karticom i Master karticom, jednokratno.
Poštovana, molim da mi otkazete narudbu 682280
Poštovani, narudžba je stornirana.
Provjera vida Ne vidim na blizu čitanje mobitela i na Meter i po Trebam naočale Za obe svrhe u jednim naočalama Okvir klasican trebam slike okvira Molim obavjestite me o svemu Uplatila bi na žiro račun Zagrebačke banke Pošta Rošta rijeka Na post restante Snježana čelić Hvala
Poštovani, ukoliko još niste napravili pregled za korekcijske naočale, isti je potrebno napraviti. U našoj trgovini možete pronaći na stotine različith okvira koje možete pronaći na slijedećem linku: https://www.adrialece.hr/…naocale.html. Sve narudžbe zaprimamo isključivo online. Ukoliko niste naš korisnik, potrebno se registrirati. Nakon toga možete napraviti narudžbu na našoj stranici.
Postovani, vrsite li dostavu van granica HR? U BiH? Lp
Poštovani, pakete dostavljamo samo unutar HR. Hvala na razumijevanju. Lijep pozdrav.
Pozdrav. Slao sam upit na e-mail, ali nisam dobio odgovor. Nadam se odgovoru ovim putem. Do sad sam koristio Air Optix Aqua mjesečne leće -7,25, te -7,00. Želio bih početi koristiti dnevne leće pa Vas molim za preporuku. Također, nisam nigdje našao leće u vrijednosti -7,25, pa me zanima alternativa. Unaprijed hvala!
Poštovani,dobili ste odgovor na e-mail. Molimo vas da provjerite svoj e-mail. Za odabir leća uvijek pratite upute oftalmologa ili optometrista. Za leće možete odabrati dioptriju -7,00 ili -7,50. Ne proizvode se sve sa dioptrijom -7,25. Provjerite parametre sa svojim oftalmologom. Manja pakiranja jednodnevnih leća nudi TopVue. Hvala unaprijed. Lijep pozdrav
Poštovani, molim otkazati narudžbu broj 410593710. Hvala
Poštovani, vaša narudžba je već stornirana.
Crullé 2936C4 šaljem šifru okvira
odgovor ste dobila na e-mail
Postova od,poslala sam narudžbu zanima me dali je zaprimljena
Poštovani, nismo zaprimili vašu narudžbu. Niste registrirani. Lijepi pozdrav
Pozdrav, Zanima me nudite li s nekom karticom plačanje na rate ili iskljucivo jednokratno kupnja npr suncanih naocala? Lp, Ivana Jerković
Poštovani, kod nas je moguće samo jednokratno plaćanje.
Postavani,zeljela bih naruciti korekcijske naocale,ali bojim se da li bih tocno izabrala dioptriju,da li vam mogu poslati podatke,pa da mi pomognete? Hvalaaa🙏🏼
Poštovani, sliku nalaza pošaljite na naš e-mail info@adrialece.hr i provjerit ćemo vaše parametre. Hvala unaprijed. Lijepi pozdrav
Postavani,zeljela bih naruciti korekcijske naocale,ali bojim se da li bih tocno izabrala dioptriju,da li vam mogu poslati podatke,pa da mi pomognete? Hvalaaa🙏🏼
Poštovani, sliku nalaza pošaljite na naš e-mail info@adrialece.hr i provjerit ćemo vaše parametre. Hvala unaprijed. Lijepi pozdrav
Postovani, mozete li mi reci koliki je ukupan trosak dostave pri placanju pouzecem? Lp
Za narudžbe iznad 399kn je dostava besplatna. Ako izaberete dostavu sa HP-om je poštarina 30kn i Overseasom 35kn.
Poštovani, želim naručiti korekcijske naočale ali nisam sigurna u ispravnost unošenja potrebnih podataka za leće naočala. Zapravo naočale su za blizinu i daljinu. Imam nalaz; da li ga mogu negdje priložiti kako bi narudžba bila ispravna i potpuna?
Poštovani, pošaljite nam nalaz na e-mail: info@adrialece.hr
Vrsite li dostavu u B i H
Poštovani, pakete dostavljamo samo unutar HR. Hvala na razumijevanju. Lijepi pozdrav.
Postovani, saljete li pakete u inozemstvo tocnije Njemacku? Hvala unaprijed
Poštovani, pakete šaljemo samo unutar HR. Lijepi pozdrav.
Poštovani Naručio sam leće i otopine 20.01.2020. još uvjek (27.01.2020.) nisam dobio naručeno. je li moguće otkazati narudžbu . Petar
Poštovani, paket je u dostavi. Ako se vrati na našu adresu možemo paket stornirati. Lijepi pozdrav
Poštovani, ne nudmo plaćanje na rate. Hvala na razumijevanju
Postovani, postoji li mogucnost obrocnog placanja?
Poštovani, naručio sam dvije vrste leća unutar jedne narudžbe. Za jedne leće piše da šaljete u utorak, a za druge 3 do 4 tjedna. Piše mi da je dostava besplatna. Zanima me da li će leće biti dostavljenje svake posebno ili cu cijelu narudzbu morati cekati 4 tjedna? Ukoliko saljete odvojeno zanima me da li su obje dostave besplatne? Srdačan pozdrav, Antonio
Poštovani, jedna narudžba je jedan paket. Pričekamo da dobijemo leće koje nedostaju i šaljemo sve zajedno. Lijepi pozdrav.
Poštovani, izrada naočala traje 3-7 radnih dana. Najkasnije do 3.12. šaljemo vaše naočale. Prije slanja ćemo vam poslati obavijest na e-mail. Hvala i lijepi pozdrav
Poštovani, 22.11.2019. naručila sam narudžbu broj 447625, no još nisam dobila e-mail da ste poslali paket. Kada mogu očekivati svoje naočale? Lijep pozdrav
Poštovani molim otkazati narudžbu br. 410469268
Postovani, vasa narudzba broj 410469268 je stornirana. Pozdrav
Poštovani, zanima me je li moguć povrat korekcijskih naočala ukoliko se na njih ne stavi dioptrija (radi isprobavanja uživo, narudžba s dioptrijom bi isla nakon toga)? Lp
Poštovani, U roku 14 dana od preuzimanja nam možete vratiti naočale ako vam ne odgovaraju. Pošaljite preporučeno HP-om i pored stavite obrazac za jednostrani raskid ugovora.
U slučaju vraćanja naočala, zaštitni pečat ne smije biti oštećen. Uklonjen zaštitni pečat je znak nošenja, odnosno korištenja naočala, stoga zamjena i vraćanje novca nisu mogući.
Kad zaprimimo naočale ćemo vas obavijestiti i vratiti novac. Lijepi pozdrav, Ekipa Adrialece.hr
Postovani, vasa narudzba broj 410476071 je stornirana. Pozdrav
Ispravak broja narudžbe - 410476071.
Postovani, molim Vas da mi otkazete narudzbu broj 464465 hvala :)
Narudžba 464465 je stornirana.
Poštovani, Morala sam promjeniti način plaćanja za narudžbu 410498757sa Kreditna kartica na Uplatu na žiro račun pa bih Vas molila podatke za uplatu. Hvala unaprijed Lijep pozdrav
Poštovani, podatke smo poslali na vaš e-mail. Hvala. Lijepi pozdrav
Pozdrav. Slao sam upit na e-mail, ali nisam dobio odgovor. Nadam se odgovoru ovim putem. Izrađujete li office (business) leće za korekcijske naočale i kolike su cijene? LP
Poštovani, 4.7. smo odgovorili na vaš e-mail.
Takve leće za naočale nemamo u ponudi.
Sve leće za naočale u našoj ponudi uključuju:
UV filter – odbija UVA i UVB zrake koje štete vašim očima Super antirefleks – višenamjenski antirefleks dodatno štiti oči od neželjenog odsjaja svjetlosti Tvrdi sloj – dodatno štiti leću od ogrebotina Hidrofobni sloj (Lotus efekt) – sprječava zadržavanje kapljica vode na lećama Super Clean – nanos koji omogućava lakše čišćenje vaših leća
Naručiti možete samo naočale sa lećama koje imamo u ponudi.
Hvala na razumijevanju i lijepi pozdrav
Postovani, pogreskom sam izvrsila uplatu za dvije kutije leca pa vas molim da mi jednu stornirate. Broj narudzbe je 410488895. Hvala !
Pozdrav, da li je moguća zamjena naočala za manje? Jučer mi je stigla pošiljka no prevelike su mi. Ako da, koja je daljna procedura. Hvala, lp
Poštovani, zamjena nije moguća. Naočale možete vratiti u roku 14 dana i vratit ćemo vam novac a vi možete naručiti druge naočale.
Postovani ,da li isporucujete u Mostar ? Imamo vise ispostava Hrvatske poste . Hvala
Postovani,
nazalost ne saljemo van Hrvatske.
Lp
Poštovani, ne mogu se odlučiti između dvoje sunčanih naočala, a niti jedne od njih nemaju mogućnost da ih 'probam' online. Možete li mi dati smjernice kako da riješim situaciju? LP!
Poštovani, naočale možete vratiti u roku 14 dana ako vam ne odgovaraju i vrati ćemo vam novac. Zaštitni pečat ne smije biti uklonjen jer je to znak nošenja odnosno korištenja naočala.
Poštovani, zanima me je li jos uvijek dostavljate iskljucivo unutar Hrvatske, odnosno dostavljate li u BiH? Lijep pozdrav!
Isključivo unutar HR. Hvala na razumijevanju.
Poštovani, postoji li mogucnost placanja na rate?
Nije moguće odabrati plaćanje na rate. Hvala na razumijevanju.
Poštovani kod povrata sunčanih naočala tko snosi trosak preporučene HP pošiljke?
Na svoj trošak šaljete paket.
Ako mi naočae ne odgovaraju jel mogu dobit povrat novca ako ih želim vratit?
U roku 14 dana od preuzimanja nam možete vratiti naočale ako vam ne odgovaraju. Pošaljite preporučeno HP-om i pored stavite obrazac za jednostrani raskid ugovora.
U slučaju vraćanja naočala, zaštitni pečat ne smije biti oštećen. Uklonjen zaštitni pečat je znak nošenja, odnosno korištenja naočala, stoga zamjena i vraćanje novca nisu mogući.
Postovani, da li je moguce placanje Dinersom na rate? Hvala. Lp
Nažalost nije moguće.
Postovani, zasto mi se nakon narudzbe nude samo 2 opcije placanja-uplatom na ziro racun ili karticom? Htjela bih platiti pouzecem. Hvala!
Za korekcijske naočale? Nije moguće odabrati plaćanje pouzećem.
Poštovani, zanima me dali je moguće uz prethodnu narudžbu kod vas podignuti paket u Poreču?
Poštovani, nemamo mjesto za preuzimanje. Mi smo online trgovina i poslujemo isključivo online. Sve pakete šaljemo HP-om. Hvala na razumijevanju i lijepi pozdrav
Poštovani na vrhu Vaše stranice stoji da je dostava besplatna za narudžbe iznad 199kn a ispod većine proizvoda stoji da je dostava besplatna iznad 399kn dok za pojedine proizvode pise da je dostava besplatna iako je njegova cijena manja od 399kn. Ako mi mozete pojasniti ako narucim lece ispod kojih pise da je dostava besplatna i tekucinu za leće dali se onda naplaćuje dostava ukoliko iznos računa bude 300kn?
Poštovani, do 28.10. smo imali akciju- Besplatna dostava za narudžbe iznad 199kn. Besplatna dostava je uvijek za narudžbe iznad 399kn. Hvala na razumijevanju i lijepi pozdrav
Poštovani, da li isporučujete u Srbiju i kolika je poštarina u tom slučaju?
Poštovani, ne šaljemo u Srbiju, samo unutar HR šaljemo pakete HP-om. Hvala na razumijevanju i lijepi pozdrav
Sa kojim kredtnim karticama je moguce placanje bezkamatno na rate?
Nije moguće odabrati plaćanje na rate.
Postovani, molim Vas da mi otkazete narudzbu broj 410331469, hvala :)
Postovani, vasa narudzba broj 410331469 je stornirana. Pozdrav
Poštovanje, molim Vas da mi otkažete narudžbu broj 359079 jer želim naručiti druge leće, hvala :)
Postovani, vasa narudzba broj 410359079 je stornirana. Pozdrav
Pozdrav. Ako naručim naočale, i ne odgovaraju mi, dali mogu zatražiti povrat novca? Hvala Lp
Postovani, na mail smo vam poslali upute za povrat suncanih naocala. Pozdrav
Dali je moguće plaćanje American karticom i dali postoji mogućnost plaćanja na rate . Lp
Postovani, nazalost nije moguce placanje American karticom i placanje na rate. Pozdrav
Narucila sam lece u boji prije 9 dana dostava nije stigla a pise da u roku od dva do tri dana dostava za hrvacku stize sada me zanima kad ce stici jer mi je receno ponedeljak ili utorak naj dalje a posiljka je poslana
Poštovana, vaš paket je bio poslan 2.5.. 3.5. je bio pokušaj dostave. Paket možete podići na PU KNIN. Ako se vrati ćemo vas kontaktirati. Lijepi pozdrav
Postovani, kako naruciti lece s postavljanjem potvrde od HZZO-a?
Postovani, nazalost nije moguce naruciti s postavljanjem potrvrde od HZZO-a. Pozdrav
Da li šaljete leće u Bosnu i Hercegovinu?
Molimo vas da nas kontaktirate na info@adrialece.hr ili 052 778 700 . Lijepi pozdrav
Naručila bi tri paketa leca Miru od -0.5 dioptije na adresu Radnička 1a Pribislavec 40000 Čakovec
Poštovani, molimo vas da se registrirate na našoj web stranici i napravite narudžbu. Hvala i lijepi pozdrav
Postovanje Od 2013 sam vas stalni kupac ,jel moguce da nisam do sad ostvarila nikakav poklon ili popust ?? Lijep pozdrav
Poštovana, putem narudžbe možete svaki put odabrati poklon ako je iznos naručenih proizvoda iznad 249kn. Hvala vam i lijepi pozdrav
Postoji li mogućnost plačanja na rate?
Nažalost te mogućnosti nemamo. Lijepi pozdrav
Otkazala sam jednu od dvije narudzbe ali nisam dobila nikakve povratne informacije, hoce li ta narudžba biti otkazana?
Poštovani,zahvaljujem na brzoj isporuci.Leće su naručene u četvrtak navečer, upravo nam stigle u Zagreb (ponedjeljak je). Lp
Postovani dali saljete u inozematvo tocnije njemacka?
Saljemo vam link naseg poslovnog partnera iz Njemačke: https://www.ihre-kontaktlinsen.de/ Pozdrav!
Postovani, paket je 17.6.2017 stigao u Vinkovce. Sa barkodom kojeg smo vam poslali na mail mozete podici paket na posti. Pozdrav!
Pošiljka je naručena 13.6., dobila sam i potvrdu i kod, međutim do danas, 19.6., nema nikakvih podataka.....
Poštovani, upravo sam naručio leće i otopinu. Zanima me da li je moguće da se s dostavljačem vasim dogovorite da mi dođe na adresu iza 15:00 jer mi nema nikoga za preuzeti paket
Postovani, na paketu ce biti izpisano, dostava iza 15:00. Pozdrav!
Poštovani,jel kod vas moguće plaćanje karticama na rate? Hvala na cijenjenom odgovoru.
Postovani, nazalost ne ali radimo na tome. Pozdrav!
Poštovani, naručila sam leće danas (23.05.2017.)- utorak, zanima me hoće li stići do subote (27.05.2017.)
Postovani, paket mozete ocekivati u roku 2-3 radna dana. Pozdrav!
Može li se roba platiti po dostavi poštom na adresi prilikom primitka pošiljke
Naravno da moze. Morate odabrat placanje pouzecem. Pozdrav
Molim.Vas imate u košatici dvije kutijice optima leća i renu otopinu .Pošaljite mi to danas na adresu. Karlo Šarac Vjekoslava klaića 57 35000 Slavonski Brod. Hvala
Postovani, Postupak narudžbe:
Pozdrav!
Postovani, zasto ne primate American kreditne kartice. Ne radi se o kupovini na rate vec direktnoj naplati?
Postovani, radimo na tome. U kratkom periodu cemo imati i tu opciju. Pozdrav!
Dali saljete npr.u Njemacku
Postovani, nazalost ne... :( Pozdrav!
Poštovani, možete li mi reči kako se naručuju leće. Pozdrav!
Postovani, Postupak narudžbe:
Pozdrav!
Super brza dostavu, u roku dva dana leće več u očima. Super ste!!!!
Postovani, hvala na komplimentu! Trudimo se biti najbolji! Pozdrav!
Da li isporučujete u BiH?
Postovani, da ali je cijena drugacija zbog postarine i lece je potrebno uplatit prije nego sto jih posaljemo. Pozdrav!
Poštovani, upravo sam greškom poslala narudžbu sa krivo navedenim prezimenom,koje sam u međuvremenu promijenila u uređivanju podataka, ali i dalje je u narudžbi krivo prezime!!! Da li je moguće promijeniti prezime prije dostave?!? Molim Vas žurni odgovor! Hvala!
Postovani, greska je ispravljena. :) Pozdrav!
Imate li mekane leće s dioptrijom +12
Poštovani, je li moguće plaćanje u ratama putem kreditnih kartica? Hvala na odgovoru i sve pohvale na brzini dostave :)
Postovani, nazalost ne...ali radimo na tome... Pozdrav!
Postovani, postoji li mogucnost placanja kreditnom karticom prilikom dostave??
Postovani, nazalost ne... Pozdrav!
Poštovani, naručila sam lece prosli cetvrtak no zaboravila sam uplatiti na ziro racun pa jel to mogu uciniti danas ili moram ponovno narucivati jer je proslo toliko vremena ? Hvala! Narudzba broj 410125032
Postovani, uplatu mozete izvrsiti po staroj narudzbi tako da vam nije potrebno ponovno narucivanje. Pozdrav!
Je li sjela uplata? Narudžba broj 410170648
Postovani, zaprimili smo vasu uplatu i leće poslali u dostavu. Pozdrav!
Poštovani, upravo sam greškom poslala narudžbu sa plaćanjem pouzećem, a htjela bih platiti karticom. Da li je moguće promijeniti način plaćanja prije slanja? Molim Vas žurni odgovor! Hvala!
Postovani, izmjenili smo vam nacin placanja na placanje kreditnom karticom. Podatke za uplatu ste dobili na mail. Pozdrav!
Poštovani, leće su stigle na adresu nekoliko dana od narudžbe. Sve narudžbe prije vas sam čekala i po mjesec dana zbog specifične dioptrije. Sve pohvale Adria leće timu, dobili ste stalnog klijenta!
Postovani, hvala na komplimentima! Trudimo se biti najbolji! Pozdrav!
Postovani zelim promijeniti nacin placanja u placanje kreditnom karticom, molim Vas da me kontaktirate ASAP prije slanja narudzbe. Hvala
Postovani, izmjenili smo vam nacin placanja na placanje kreditnom karticom. Pozdrav!
PPostovani vec sam napravila narudzbu zelim promjeniti nacin placanja... umjesto na ziro racun ipak zelim poduzecem cini mi se prakticnije ?
Postovani, izmjenili smo vam nacin placanja na placanje pouzecem. Danas vam saljemo paket u dostavu. Pozdrav!
Dobra vecer! Dali ste zaprimili moju naruđbu i dali vam je sjela uplata? Hvala 410158320
Postovani, zaprimili smo vasu narudzbu, uplata jos nije zaprimljena. Vjerovatno cemo je tijekom jutra zaprimiti, kada dobijemo uplatu vam leće saljemo u dostavu. Pozdrav!
Poštovani, zanima me jeste li primili narudžbu broj 410151736?
Postovani, vasa narudzba pod brojem 151736 je zaprimljena. Odabrali ste nacin placanja uplatom na ZR, jos nismo zaprimili vasu uplatu za leće. Kada ju zaprimimo vam leće saljemo u dostavu. Pozdrav!
pozdrav zanima me kako iskoristiti kredit koji je naznacen uz profil ?
Postovani, kredit kojeg imate u profilu se automatski sam odbije pri narudzbi iznad 150 Kn. Pozdrav!
Postovanje dali vam mogu poslati slilu s prijasnjih kutia te tako naruciti lece ?
Postovani, posaljite nam na mail info@adrialece.hr. Pozdrav!
Zanima me šta je ovih 25 kn kod plaćanja pouzećem ili 20 kn kod plaćanja na žiro račun? Pozdrav!!
Postovani, to su Vam nacini placanja postarine. Ako odaberete nacin placanja uplatom na ziro racun placate postarinu 20 Kn ako odaberete placanje pouzecem Vam je postarina 25 Kn. Pozdrav!
Poštovani, danas sam putem internetskog bankarstva uplatio iznos po narudžbi br. 410130174 na Vaš IBAN. Trebam li Vam poslati potvrdu o uplati, kako bi mi leće došle što je prije moguće.
Postovani, nije potrebno slati potvrdu jer je mi dobivamo direktno od banke. Pozdrav!
Zanima me u kojem roku ce lece biti dostavljene?
Postovani, u roku 2-3 radna dana. Pozdrav!
Poštovani, zanima me je li primljena narudžba 410040890
Postovani, da zaprimili smo Vasu narudzbu. Pozdrav!
Poštovani, možete li molim Vas obje kutije poslati zajedno, što bi prema datumima koje ste naveli bilo 1.06. Unaprijed hvala, Nensi
Postovani, sve leće cemo poslati zajedno u jednom paketu. Pozdrav!
Poštovani, narucili ste jednu kutiju pakiranje po 90 kom. Pozdrav!
poštovani, pošto imam istu dioptriju na oba oka, kod narudžbe sam pogriješila. naime naručila sam dvije kutije dnevnih kontaktnih leća. Mogu li odustati od narudžbe jedne kutije dnevnih leća? Pozdrav
Poštovani...imam razlicitu dioptriju na oba oka..narucio bih leće Optima FW jer sam ih do sada koristio..Njihova cijena je 179 kn..pa me zanima dali ta cijena ukljucuje lece za oba oka iako imam razlicitu dioptriju...Hvala na razumijevanju...
Postovani, jer imate razlicitu dioptriju na oba oka su Vam potrebne dvije kutije. Pozdrav!
Postarina iznad 400kn je besplatna i za placanje pouzecem?
Postovani, da tako je. Od danas 9.3.2015 pa do 13.3.2015 imamo akciju besplatne postarine pri kupnji iznad 150 Kn! Pozdrav!
Poštovani, u uplatnicu za plaćanje na žiro račun upisujem adresu Adrial d.o.o. PP 90 52460 Buje ili? Hvala!
Poštovani, Broj našeg žiro računa : Zagrebačka banka d.d. IBAN: HR 252 360 000 110 237 2619 Codice BIC: ZABAHR2X Korisnik: Adrial d.o.o. Pozdrav!
poštovani....ako imam astigmatizam mogu li koristiti meke leće jer polu tvrde mi oko baš ne prihvaća ......hvala
Koji je rok isporuke za leće?
Postovani, za obicne leće je 2-3 dana a za leće za astigmatizam je rok isporuke 1-2 tjedna. Pozdrav!
Sve pohvale za team adrialece!!! Naručila sam bila krivu dioptriju, paket sam im vratila natrag i dobila ispravnu dioptriju. Sve to su napravili profesionalno!!
Postovani, drago nam je da smo rijesili situaciju. Udobno nosite leće. Pozdrav!
Zanima me sta znaci pri odabiru ovo BC?
Postovani, BC Vam je bazna zakrivljenost kontaktne leće. Pozdrav!
pozz, u statusu narudžbe mi stoji: "Nisu svi proizvodi na zalihi. Šaljemo ih u roku od 7 dana." kada mogu ocekivati posiljku? hvala
Poštovani, ako stoji tako u narudzbi, datum slanja leće je za 7 dana. Pozdrav!
Pozdrav! Da li pošiljku šaljete HP-om?
Da!
Bok,narucila san lece jucer ujutro, u dtatusu narudzbe pise da su vec poslane
Postovani, ako su Vam poslane mozete paket sa lećama ocekivati u roku 2-3 dana. Pozdrav!
Molim Vas kad kliknem dioptrija uvik mi je ispred broja minus.Nosim mekane mjesecne lece desno oko +7,5 a lijevo +8 .Imala sam 6 kom. za jedno oko + 6 kom. za drugo oko.500 KN. sam placala ta dva paka .Zvale su se ACUVUE QASAYS mada sad kad citam vasu stranicu takve nisam nasla misecne vec za 15 dana. Pomozite mi da narucim lece jer ove u ocima su mi zadnje.Mozda kod V as ima povoljnije nego ove sta sam ja kupovala.Unaprijed hvala
Planirate li uvesti plaćanje kreditnim karticama?
Da, radimo na tome!
Leće naručila prije dva dana i već su stigle. Super zadovoljna i već sam Vas preporučila svima s posla. Od sad leće ne kupujem optici.
Hvala na komplimentima! Udobno ih nosite!
Leće stigle! Hvala Vam na brzoj dostavi!
Drago nam je! Udobno ih nosite!
Zanima me koliko puta se mogu nositi jednomjesečne leće...Da li to znači 30 dana od otvaranja kutijice i prvog nošenja...ili ih mogu nositi 30 puta unutar 2-3 mjeseca (svako 2-3 dan). Hvala :D
Postovani, mjesecne leće se nose 30 dana od otvaranja kutije. I ako Vi leću nosite 2-3 tjedno, morate leću baciti poslje 30 dana. Pozdrav!
Pozdrav, naručila sam danas leće uplatom na žiro račun. Zanima me kad budu stigle, je li potrebno da budem na kućnoj adresi u vrijeme kada ih dostavljate? Hvala
Leće imamo na zalihi tako kada nam ih uplatite Vam leće saljemo. Ako Vas ne bude doma ce Vam postar ostaviti ceduljici i mozete paket podignuti na posti.
Postovani, zanima me u kojem roku naručeno stiže na kućnu adresu?
Obicne leće u roku 2-3 dana. Leće za astigmatizam 1-2 tjedna.
Poštovani, naručila sam air optix lece u pakiranju od 3 kom. A kako pošiljka ide tek u ponedjeljak zamjenila bi je sa onom od 6 komada. Da li je to moguće?
Da, naravno da je moguce. Nazovite nas na telefon 052 778 700 pa ce mo Vam promijeniti.
Dobar dan, naručila bih kutiju leća s astigmatizmom i kutiju bez astigmatizma, a piše mi dva različita datuma slanja, hoću li dobiti dvije pošiljke ili jednu? Ili moram napraviti dvije narudžbe? Hvala :)
Ne, nije potrebno napraviti dvije naruzbe. Kada dobijemo obe kutije Vam sve zajedno saljemo u jednom paketu.
Poštovani naručila sam leće danas , pa me zanima kada ih mogu očekivati na kućnoj adresi . Leće su na ime Ivona Marinčić
Poštovani, u roku 2-3 dana.
Postovani,narucila bih lece B&L PureVision(6 kom)po 169 kn,ali ne znam koji BC trebam odabrati,pa Vas molim da mi pomognete.Unaprijed hvala!
Postovani, na nalazima Vam pise koji BC imate. Mozete odabrati izmedju 8.30 ili 8.60.
da, ako narucite kutiju koja sadrzi 6 kom leća Vam je to za oba oka 3 mjeseca nosenja.
Poštovani,ako imam istu dioptriju na oba oka naručujem jednu kutiju određenih leća, 6 komada za 3mj ? Samo trebam potvrdu i naručujem odmah hehe. Hvala i lijep vam pozdrav.
Poštovani, zamolio bi Vas za odgovor u vezi dostave?
Za obicne leće 1-3 dana, za leće za astigmatizam 1-2 tjedna.
Poštovani, zanima me kako mogu otkazati narudžbu?
mozete putem maila ili nas osobno nazvati na broj telefona 052 778 700
Poštovani, zanima me da li je poštarina na leće besplatna ili je besplatna za narudžbe preko 699,00 Kn?
besplatna je za narudzbu iznad 699,00 Kn!
Poštovani, zanima me koliko se ceka na dostavu tj u kojem roku dolazi posiljka doma? Hvala
posiljka od dana narudzbe stigne na kucnu adresu u roku 2-3 dana!
Postovani, na kutiji mojih leca, koje sam prije kupila, kod BC pise 8.6, ali sam vidila da ovdje mogu samo odabrati izmedju 8.4 i 8.8. Sta moram narucit? Hvala
Sve zavisi koje leće ste imali prije i koje zelite sada. Ako ste prije odabrali leće sa BC 8.60 sigurno te leće i sada imaju taj BC. Vi ste sigurno odabrali drugog proizvodjaca kontaktnih leća, jer sve kontaktne leće nemaju isti BC.
Kada mogu odabrati poklon?
Kupnja iznad 249 Kn donosi poklon!
Pitanje, čitam tu komentare da ljudi s različitim dioptrijama na očima naručuju po dvije kutije, zašto ja ovdje vidim da mogu dodati parametre i za drugo oko, znači li to da će mi doći 6 komada leća koji su kombinirani po različitim dioptrijama za lijevo i desno oko ili moram naručiti posebne leće s dioptrijom za desno, posebne za lijevo oko? Hvala
Za svako oko morate narucit po jednu kutiju leća, jer u jednoj kutiji bude samo jedna dioptrija. Mozete dodati parametre za drugo oko, kada to uradite automatsko narucujete drugu kutiju kontaktnih leća.
Poštovani, prilikom narudžbe leća Acuvue Oasys , osim same diptrije trebam upisati parametar B.C. ili 8.40 ili 8.80., pa neznam šta to znači??
Poštovani, da, BC Vam je bazna krivina leće. Tako da morate obavezno upisati taj podatak.
Poštovani, ne znam da li mi možete pomoći, ali nosim leće Softlens Loric već nekoliko godina pa me zanima da li bi mogla preći na neke leće koje su možda bolje ili novije kao npr. Biofinity? Hvala
Poštovani, mozete preci na Biofinity ali se je bolje posavjetovati sa oftamalogom. biofinity lece su vrlo dobre i kvalitetne kontaktne leće. Pozdrav
Imate li tekućinu Bilosept pro BILOSA, preporučili su mi tu jer dojim pa neka navodno nekih štetnih konzervansa? Imate li ju ili ako nemate što biste mi preporučili? Nosim Acuve meke kontaktne leće.
Poštovani, nažalost nemamo, imamo mnogo ostalih; Gelone možda, ili Biotrue, te dve su najnovije trenutno. Pozdrav
Narucila sam lece danas pa me zanima , kada ih mogu ocekivati na kucnoj adresi.
neznam na koje ime je vasa narudzba?
Poštovani, koje leće mi preporučate za izuzetno suhe oči, osim A.Oasys? Nosim dioptriju -2.25 i -2.50.Unaprijed hvala!
Biofinity leće. Pozdrav
Ultra brza dostava,stvarno svaka čast. Jučer naručeno četvrtak 16.1 danas petak 17.1 u jutro na kućnoj adresi. Moje tople preporuke.. Hvala vam
Poštovani, želim Vam zahvaliti na iznimno brzoj dostavi! Zaista ste ekspresni! Vaša web stranica je odlična, pregledna, razumljiva i usluga kvalitetna! Puno pozdrava iz Rijeke!
Hvala!
Pozdrav
Poštovani, naručila sam leće ovaj ponedjeljak (16.12.), pa me samo zanima kada bi ih mogla očekivat na kućnu adresu? Hvala na odgovoru. Lijep pozdrav :)
vaše leće smo danas poslali, trebale bih stiči sutra ili u ponedjeljak. Pozdrav
Jučer naručila leće i evo poštar ih danas ujutro dostavio :) Svaka čast,i puno hvala!!!!! :)
samo da pitam otprilike koliko dana treba da to dode ako je naruceno u cetvrtak oce li to doc u pon ili uto? s postovanjem
Poštovani, zavisi koje leće vas zanimaju?
Pozdrav, naručila sam leće 6.12., koliko dugo treba da dođu? Hvala
Poštovani, vaše leće su bile poslane, trebale bih stiči u roku od par dana. Pozdrav
Poštovani, osim Optime FW, nema ni jedne druge leće s bazom 8.4? Koliko dugo treba da leće dođu? Ako se naruče poštom.
Poštovani, Acuvue Oasys imaju 8.4 ali su dvotjedne. Ako imamo na zalihi leće, stižu u roku od par dana. Pozdrav
Pozz, zanima me je li u jednoj kutiji dobijemo 6 leća za jedno oko i u drugoj još 6 za drugo oko, znači sve ukupno 12 komada u 2 kutije ili? Lp
Postovani, ako vam je različita dioptrija onda je tako, 6 kom za jedno oko. Ako imate istu dioptriju na oba oka, onda vam može biti jedna kutija za oba oka, ali za 3 mjeseca. pozdrav
Pozdrav.ja nerazumijem uopce kako da odaberem leće u boji ili u kutiji dobijem plave,zelene i smeđe?bez dioptrije.mozete li mi objasnit koje boje dobijem u kutiji i koji je naziv tih leća?
Kad odaberete dioptriju pored odaberete i boju, ne dobijate sve tri boje. Pozdrav
Poštovanje, imam pitanje u vezi B&L leća koje planiram kupiti... pošto imam različite dioptrije na očima, to znači da moram kupiti 2 kutije- što bi značilo 6 para ( 12 kom ) ?
Poštovani, da u jednoj kutiji je 6 komada jedne dioptrije, tako da trebate dve kutije, za svako oko jednu. Pozdrav
Hvala Vam na brzoj isporuki!! Extra! Hvala
Poštovani, i drugi put;) Pozdrav
Pozdrav poštovanoj firmi,pišem iz Istre. Ja imam dioptriju -2.5. Trebaju mi pretpostavljam lece koje ispravljaju vid. Koju mi najbolju mogucnost predlazete ? Molio bih Vas te zahvaljujem na dobrom savjetu. Lp
Poštovani, dakli prvi put upotrebljavate leće? trenutno vam priporučujem mjesečne leče TopVue, imamo sa dioptrijom -2.5, a trenutno su kod nas u akciji znači možete jih dobiti čak za 148Kn.
zainteresiran sam za leće i tekučinu, a i cijene su povoljne, interesira me kvaliteta, ako mogu malo gnjavit, imam dioptriju - 3,50, nosim ih zbog posla po danu i po noći kad radim, zanima me vaša preporuka, jednog i drugog, sad nosim 3-mjesečne mislim da su B & L optima, a skoro kroz mjesec dana moram naručit, pa bi preko vas. hvala, poštovanje.
Poštovani, ako nosite danju i noču onda vam mogu priporučiti Air Optix Night&Day, malo su skuplje možda ali su kvalitetne, posebno radi toga jer jih nosite stalno. Možete probati i Biofinity, koje se isto nose noču, njihova je cjena malo niža. Više možete pogledati na www.adrialece.hr
Puno pozdrava
dobar dan, Naručila sam danas leće, plaćanje pouzećem, kada mogu očekivati isporuku? hvala pozz
Poštovani, leče smo vam več poslali. Pozdrav
poštovani, uplatila sam svoju košaricu na Vaš žiro račun(preko mobile bankinga). Za koliko dana mogu očekivati isporuku?Hvala!!
šaljemo kad nam stigne uplata, a kod vas stizu u roku od dva dana.
Stigle leće....zadovoljna....HVALA ;)
Večer, naručila bi leće Pure vision 2, ali kod odabira me zbunjuje onaj promjer...
Promjer je 14.00 osim ako vama piše drugače u nalazima onda promjenite.
Dobila sam leće. Hvala na brzoj isporuki!
hvala vama . puno pozdrava
ako narucim lece,kroz koliko dana mi stignu na kucnu adresu...zivim u Osijeku...
Ako imamo leće na lageru onda stiže na vašu kućnu adresu u roku od 2-3 dana.
Zaista, brza i efikasna kupnja leća. Nadam se i daljnjoj suradnji!!
Odlično!
Možete mi pojasniti način kupnje?
Poštovana,
da li je to samo cijena za online prodaju ili i cijena u optikama
To su naše online cijene.
Koliki je rok trajanja leca tako zatvorenih? ;-)
Poštovana, to ovisi od leća i proizvođača, od 3-5 godina.
Poštovani, molim da mi se malo ovo pojasni. Dakle 6 parova leća dobijem za 180 kn? na osnovu čega je toliko smanjena cijena? i ima li toga još na zalihama jer imam 3 para leća doma pa mi nisu odmah sad potrebne. Hvala!
Poštovani, za nas je kupac na prvom mjestu tako da se trudimo biti povoljni i kvalitetni.
Stigle leće u Split! Hvala!
Odlično!
Saljete li van Hrvatske? BiH?
Pozdrav,
u ovom trenutku još ne šaljemo ali ćemo početi u roku 2 mjeseca slati i u BIH.
Marija, leće čete poštom dobiti u roku od 2-3 dana. LP
Koliko dugo se čeka leće air optix aqua? Pozdrav
Hvala Vam na brzoj isporuki!! Extra! Hvala
Nema problema, trudimo se!