Dostava

Metode dostave Vrsta plaćanja Cijena
Hrvatska pošta Plaćanje unaprijed
Plaćanje pouzećem
3.49 €
4.39 €
Overseas Express Plaćanje unaprijed
Plaćanje pouzećem
4.49 €
5.39 €
Osobno preuzimanje Paketomat Box now Plaćanje unaprijed
Plaćanje pouzećem
2.99 €
3.89 €
Osobno preuzimanje Paketomat Paket 24
Hrvatske pošte Plaćanje unaprijed
Plaćanje pouzećem
3.49 €
4.39 €
Osobno preuzimanje Optika Adrialece.hr Plaćanje je moguće samo unaprijed 0.99 €

* plaćenje pouzećem se naplaćuje 0,90 € i u vrijeme trajanja akcije “besplatna dostava”

Za narudžbe iznad 55 € je dostava besplatna


Mjesta preuzimanja:



OPTIKA Adrialece.hr ZAGREB

Gdje nas možete pronaći?
Zagrebačka avenija 104
10 000 Zagreb
GPS KOORDINATE: 45°47'52"N 15°53'47"E
PARKIRANJE je moguće u javnoj garaži koja se nalazi na istoj adresi kao i Optika, direktno ispod nje. Pristup garaži moguć je iz Zagrebačke avenije.
PON - PET: 8:00 - 20:00
SUB: 8:00 - 19:00
NEDJELJA i PRAZNICI: ZATVORENO



OPTIKA Adrialece.hr SPLIT

Gdje nas možete pronaći?
Ulica Ljudevita Posavskog 17
21 000 Split
GPS KOORDINATE: 43°30'52"N 16°26'35"E
PON - PET: 8:00 - 20:00
SUB: 8:00 - 20:00
NEDJELJA i PRAZNICI: ZATVORENO


Vrijeme dostave


Dostava je predviđena u roku od 2-3 radna dana.


Napomena:

  • Narudžbe koje su na zalihi, napravljene do 10:00, odnosno 11:00 sati bit će poslane na dan narudžbe.
  • Narudžbe koje su na zalihi, napravljene nakon 10:00 odnosno 11:00 sati bit će isporučene sljedeći radni dan.
  • Kod plaćanja  na žiro račun, narudžba će biti poslana nakon što uplata bude vidljiva na našem računu.
  • Tijekom vikenda i praznika narudžbe ne šaljemo!

Predviđeno vrijeme dostave računa se od trenutka otpreme pošiljke, a ne od trenutka predaje narudžbe.

Vrijeme isporuke za narudžbe koje nisu na zalihi:

Zbog veličine našeg skladišta, 97 % narudžbi šaljemo odmah. Međutim, isporuka kontaktnih leća s posebnim parametrima i rjeđim kombinacijama parametara, koje nisu na zalihi, ovisi o uvjetima naših dobavljača i može potrajati i do nekoliko tjedana.

Tijekom postupka narudžbe prikazuje se predviđeni datum otpreme. Pozor - nakon unosa svih parametara, datum se može promijeniti.

Narudžbe koje sadrže proizvode na zalihi i proizvode koji nisu na zalihi

Prije plaćanja narudžbe, obratite pozornost na rokove isporuke pojedinih proizvoda u košarici. Narudžba će biti poslana tek kada svi proizvodi budu na zalihi.
 Slanje proizvoda sa zalihe prije nego što svi naručeni artikli stignu u naše skladište moguće je samo u posebnim okolnostima. Ako kupac želi da mu se proizvodi koji su na zalihi pošalju ranije, mora kontaktirati službu za korisničku podršku.

Mogu li sam provjeriti gdje se nalazi moja narudžba?

Sve informacije o narudžbi dostupne su u vašem korisničkom profilu, pregled narudžbi.

Želite li primiti narudžbu prije drugih? Odaberite prioritetnu obradu.


Odabirom prioritetne obrade osiguravate prioritetnu pripremu vašeg paketa. Vaš paket bit će pripremljen prije ostalih i obrađen u najkraćem mogućem roku. Prioritetna obrada moguća je samo za proizvode koji su na zalihi i uz primitak vaše uplate (ako odaberete plaćanje unaprijed). Ako proizvod nije na zalihi, a odabrali ste prioritetnu obradu, narudžba će biti pripremljena čim proizvod stigne na zalihu (prioritetno) ili čim zaprimimo uplatu.
Priprema i otprema paketa odvija se svakim radnim danom do 11 sati.

Dodatak za odabir prioritetne obrade iznosi 1,99 € i dostupan je za kupnju kontaktnih leća, otopina za leće, dodataka za leće, sunčanih naočala i korekcijskih okvira. Za korekcijske okvire s ugrađenom dioptrijom nije moguće odabrati prioritetnu obradu.

Napomena: Odabirom prioritetne obrade osiguravate prioritetno pakiranje vašeg paketa u našem skladištu, ali ne i samu dostavu, koju obavljaju naši ugovorni partneri. Konačno vrijeme dostave ovisi o dostavnoj službi i obično traje 2-3 radna dana, što vrijedi i za preuzimanje u paketomatu.

Imate li problema s dostavom?

Za kašnjenja u dostavi koja uzrokuje dostavna tvrtka, a na koja nemamo utjecaj (vrijeme, praznici itd.), ne snosimo odgovornost. Predviđeni rokovi dostave određeni su na temelju informacija naših prijevoznika. U iznimnim slučajevima pošiljka može biti dostavljena izvan očekivanog vremenskog okvira. Za nesmetanu dostavu unesite punu adresu (ime ulice, kućni broj, poštanski broj i grad) te telefonski broj kako bi vas prijevoznik mogao kontaktirati po potrebi. Kada pošiljka bude poslana, bit ćete obaviješteni putem e-pošte kako biste mogli pratiti pošiljku.

Ako dostavljač iz bilo kojeg razloga ne može isporučiti pošiljku na adresu primatelja, može je pohraniti u lokalnom logističkom centru (naknadno će biti pokušana nova dostava ili primatelj može preuzeti pošiljku izravno). Kupac je odgovoran za preuzimanje pošiljke na adresi koju je naveo i dužan je komunicirati s dostavnom tvrtkom u slučaju da ga kontaktiraju radi pojašnjenja podataka vezanih za dostavu.

Što ako je pošiljka izgubljena?

U slučaju da je pošiljka proglašena izgubljenom, podnijet ćemo zahtjev za naknadu štete kod dotične dostavne tvrtke. Za pokretanje reklamacijskog postupka potrebno je:

a) izjava potpisana od strane kupca da pošiljku nije primio
b) potvrda prijevoznika da je došlo do pogreške s njegove strane

Nakon pokretanja reklamacijskog postupka, poslat ćemo vam novu pošiljku ili vratiti novac za prvotnu narudžbu (prema želji kupca). Povrat novca ili slanje nove pošiljke nije moguće ako je originalna pošiljka na putu ili dok je prijevoznik službeno ne proglasi izgubljenom. Imajte na umu da različite dostavne službe imaju različita pravila (npr. mogu zahtijevati do 30 dana za istraživanje i potvrdu gubitka). Ako je vaša pošiljka osigurana, novi paket ćemo poslati odmah, bez čekanja na obradu zahtjeva.

Izbjegnite probleme i osigurajte svoj paket


Ako kupac primi oštećen paket, dužan je isti dan obavijestiti prodavatelja uz priložene dokaze (fotografija zapakiranog paketa). Ako se odlučite za osiguranje paketa, naši zaposlenici će odmah poslati novi paket za artikle na zalihi a za ostale čim stignu.

Bez osiguranja, postupak traje dulje i ovisi o više faktora. Doplatak za osiguranje iznosi 0,99 € (za sve proizvode osim naočala) ili 3,99 € (za sunčane ili korekcijske naočale).

Što učiniti ako kurir želi uručiti oštećen paket?

Svu robu pakiramo u kvalitetnu ambalažu. Ako je vanjska ambalaža oštećena tijekom transporta, NEMOJTE PREUZETI PAKET i odmah nas kontaktirajte putem e-pošte uz opis problema (npr. "oštećena kutija", "propuštanje tekućine"). Poslat ćemo vam novi paket u najkraćem roku.