Metode dostave Vrsta
plaćanja Cijena
Hrvatska pošta Plaćanje unaprijed
Plaćanje pouzećem 3.49 €
4.39 €
Overseas Express Plaćanje unaprijed
Plaćanje pouzećem
4.49 €
5.39 €
Osobno preuzimanje Paketomat Box now Plaćanje unaprijed
Plaćanje pouzećem
2.99 €
3.89 €
Osobno preuzimanje Paketomat Paket 24
Hrvatske
pošte Plaćanje unaprijed
Plaćanje
pouzećem 3.49 €
4.39 €
Osobno preuzimanje Optika
Adrialece.hr Plaćanje je moguće samo
unaprijed 0.99 €
OPTIKA Adrialece.hr ZAGREB
Gdje nas možete pronaći?
Zagrebačka avenija 104
10 000 Zagreb
GPS KOORDINATE: 45°47'52"N 15°53'47"E
PARKIRANJE je moguće u javnoj
garaži koja se nalazi na istoj adresi kao i Optika, direktno ispod nje. Pristup
garaži moguć je iz Zagrebačke avenije.
PON - PET: 8:00 - 20:00
SUB: 8:00 - 19:00
NEDJELJA i PRAZNICI: ZATVORENO
Vrijeme dostave
Dostava je predviđena u roku od
2-3 radna dana.
Napomena:
- Narudžbe koje su
na zalihi, napravljene do 10:00, odnosno 11:00 sati bit će poslane na dan
narudžbe.
- Narudžbe koje su na zalihi, napravljene nakon 10:00
odnosno 11:00 sati bit će isporučene sljedeći radni dan.
-
Kod plaćanja na žiro račun, narudžba će biti poslana nakon što uplata
bude vidljiva na našem računu.
- Tijekom vikenda i praznika
narudžbe ne šaljemo!
Predviđeno vrijeme dostave računa
se od trenutka otpreme pošiljke, a ne od trenutka predaje narudžbe.
Vrijeme isporuke za narudžbe koje nisu na
zalihi:
Zbog veličine našeg skladišta, 97 % narudžbi
šaljemo odmah. Međutim, isporuka kontaktnih leća s posebnim parametrima i
rjeđim kombinacijama parametara, koje nisu na zalihi, ovisi o uvjetima naših
dobavljača i može potrajati i do nekoliko tjedana.
Tijekom
postupka narudžbe prikazuje se predviđeni datum otpreme. Pozor - nakon
unosa svih parametara, datum se može promijeniti.
Narudžbe koje sadrže proizvode na zalihi i proizvode koji nisu
na zalihi
Prije plaćanja narudžbe, obratite pozornost na
rokove isporuke pojedinih proizvoda u košarici. Narudžba će biti poslana tek
kada svi proizvodi budu na zalihi.
Slanje proizvoda sa zalihe prije nego što
svi naručeni artikli stignu u naše skladište moguće je samo u posebnim
okolnostima. Ako kupac želi da mu se proizvodi koji su na zalihi pošalju
ranije, mora kontaktirati službu za korisničku podršku.
Mogu li sam provjeriti gdje se nalazi moja
narudžba?
Sve informacije o narudžbi dostupne su u vašem
korisničkom profilu, pregled narudžbi.
Želite li primiti narudžbu prije drugih?
Odaberite prioritetnu obradu.
Odabirom prioritetne obrade
osiguravate prioritetnu pripremu vašeg paketa. Vaš paket bit će pripremljen
prije ostalih i obrađen u najkraćem mogućem roku. Prioritetna obrada moguća
je samo za proizvode koji su na zalihi i uz primitak vaše uplate (ako odaberete
plaćanje unaprijed). Ako proizvod nije na zalihi, a odabrali ste prioritetnu
obradu, narudžba će biti pripremljena čim proizvod stigne na zalihu
(prioritetno) ili čim zaprimimo uplatu.
Priprema i otprema paketa odvija se
svakim radnim danom do 11 sati.
Dodatak za odabir prioritetne
obrade iznosi 1,99 € i dostupan je za kupnju kontaktnih leća, otopina za
leće, dodataka za leće, sunčanih naočala i korekcijskih okvira. Za
korekcijske okvire s ugrađenom dioptrijom nije moguće odabrati prioritetnu
obradu.
Napomena: Odabirom prioritetne obrade osiguravate
prioritetno pakiranje vašeg paketa u našem skladištu, ali ne i samu dostavu,
koju obavljaju naši ugovorni partneri. Konačno vrijeme dostave ovisi o
dostavnoj službi i obično traje 2-3 radna dana, što vrijedi i za preuzimanje
u paketomatu.
Imate li problema s dostavom?
Za kašnjenja u dostavi koja uzrokuje dostavna tvrtka, a na koja
nemamo utjecaj (vrijeme, praznici itd.), ne snosimo odgovornost. Predviđeni
rokovi dostave određeni su na temelju informacija naših prijevoznika. U
iznimnim slučajevima pošiljka može biti dostavljena izvan očekivanog
vremenskog okvira. Za nesmetanu dostavu unesite punu adresu (ime ulice, kućni
broj, poštanski broj i grad) te telefonski broj kako bi vas prijevoznik mogao
kontaktirati po potrebi. Kada pošiljka bude poslana, bit ćete obaviješteni
putem e-pošte kako biste mogli pratiti pošiljku.
Ako dostavljač
iz bilo kojeg razloga ne može isporučiti pošiljku na adresu primatelja, može
je pohraniti u lokalnom logističkom centru (naknadno će biti pokušana nova
dostava ili primatelj može preuzeti pošiljku izravno). Kupac je odgovoran za
preuzimanje pošiljke na adresi koju je naveo i dužan je komunicirati s
dostavnom tvrtkom u slučaju da ga kontaktiraju radi pojašnjenja podataka
vezanih za dostavu.
Što ako je
pošiljka izgubljena?
U slučaju da je pošiljka proglašena
izgubljenom, podnijet ćemo zahtjev za naknadu štete kod dotične dostavne
tvrtke. Za pokretanje reklamacijskog postupka potrebno je:
a) izjava potpisana od strane kupca da pošiljku nije primio
b) potvrda prijevoznika da je došlo do pogreške s njegove strane
Nakon pokretanja reklamacijskog postupka, poslat ćemo vam novu pošiljku
ili vratiti novac za prvotnu narudžbu (prema želji kupca). Povrat novca ili
slanje nove pošiljke nije moguće ako je originalna pošiljka na putu ili dok
je prijevoznik službeno ne proglasi izgubljenom. Imajte na umu da različite
dostavne službe imaju različita pravila (npr. mogu zahtijevati do 30 dana za
istraživanje i potvrdu gubitka). Ako je vaša pošiljka osigurana, novi paket
ćemo poslati odmah, bez čekanja na obradu zahtjeva.
Izbjegnite probleme i osigurajte svoj paket
Ako kupac primi oštećen paket, dužan je isti dan obavijestiti prodavatelja uz
priložene dokaze (fotografija zapakiranog paketa). Ako se odlučite za
osiguranje paketa, naši zaposlenici će odmah poslati novi paket za artikle na
zalihi a za ostale čim stignu.
Bez osiguranja, postupak traje
dulje i ovisi o više faktora. Doplatak za osiguranje iznosi 0,99 € (za sve
proizvode osim naočala) ili 3,99 € (za sunčane ili korekcijske naočale).
Što učiniti ako kurir želi uručiti
oštećen paket?
Svu robu pakiramo u kvalitetnu ambalažu.
Ako je vanjska ambalaža oštećena tijekom transporta, NEMOJTE PREUZETI
PAKET i odmah nas kontaktirajte putem e-pošte uz opis problema (npr.
"oštećena kutija", "propuštanje tekućine"). Poslat ćemo vam novi paket u
najkraćem roku.