Česta pitanja o dioptrijskim i sunčanim naočalama
Želite saznati više o našim dioptrijskim i sunčanim naočalama? Za vas smo prikupili neka od najčešće postavljanih pitanja i odgovora. Ako niste pronašli ono što tražite, slobodno nas kontaktirajte – tu smo da vam pomognemo!
Online naručivanje dioptrijskih i sunčanih naočala
- Imate li fizičku trgovinu – optiku koju mogu posjetiti?
- Mogu li vam više vjerovati nego svom optičaru?
- Mogu li isprobati naočale i ugraditi naočalne leće?
- Što je virtualni stilist?
- Zašto naočale moram platiti unaprijed?
- Nemam nalaz. Možete li očitati parametre iz mojih starih naočala?
- Mogu li koristiti svoj nalaz za kontaktne leće?
- Bojim se da ću pogriješiti pri unosu parametara s nalaza. Možete li mi pomoći?
- Napravio sam narudžbu i mislim da sam pogriješio. Kako mogu izmijeniti ili otkazati narudžbu?
- Što je PD i kako mogu saznati njegovu vrijednost?
- Na mom nalazu piše nešto drugo nego na vašem obrascu za narudžbu naočalnih leća. Što da upišem?
- Mogu li vam poslati svoj okvir da mi ugradite nove naočalne leće?
- Mogu li naručiti samo leće bez okvira?
- Mogu li naručiti okvire i koristiti ih kao modni dodatak?
- Jesu li svi vaši brandovi originalni?
- Dolaze li vaše sunčane naočale s originalnim etuijem i certifikatom autentičnosti?
Više o dioptrijskim okvirima i naočalnim lećama
- Jesu li vaše naočalne leće proizvedene kod pouzdanog proizvođača?
- Od čega su izrađene naočalne leće?
- Koja je razlika između vrsta stanjivanja koje nudite?
- Koje se površinske obrade dodaju naočalnim lećama i koliko koštaju?
- Što su fotoosjetljive (samozatamnjujuće) naočalne leće?
- Mogu li naručiti dioptrijska stakla za sunčane naočale?
- Je li moguće ugraditi stare naočalne leće u nove okvire?
Dostava i povrat
- Koliko traje dostava mojih dioptrijskih naočala?
- Koji su uvjeti za povrat dioptrijskih naočala?
- Mogu li nadoplatiti za ubrzanu izradu naočala?
Online naručivanje dioptrijskih i sunčanih naočala
Pročitajte odgovore na najčešća pitanja koja naši kupci imaju u vezi s online naručivanjem dioptrijskih i sunčanih naočala.:
1. Imate li fizičku trgovinu – optiku koju mogu posjetiti?
Da, posjetite naše optike, gdje možete rezervirati besplatnu kontrolu vida, dogovoriti se za isprobavanje željenih okvira i iskoristiti iste cijene kao i u online optici.
2. Mogu li vam više vjerovati nego svom optičaru?
Imamo više iskusnih optičara koji će vam izraditi naočale. Prodajemo naočale diljem Europe i naši proizvodi ispunjavaju najviše standarde. Jamčimo vam jednaku kvalitetu kakvu biste dobili kod svog optičara.
3. Mogu li isprobati naočale i ugraditi naočalne leće?
Većinu okvira možete isprobati pomoću virtualnog ogledala. Ovo virtualno ogledalo koristi web kameru i funkcionira potpuno isto kao klasično ogledalo: kamera snima vaše lice i na njega dodaje odabrane okvire. Možete čak i okretati glavu, a kamera će vas pratiti kamo god pogledate. Ova funkcija omogućit će vam da naočale pogledate iz različitih kutova, što stvara dojam kao da ih stvarno nosite. Kako biste bili sigurni da vam naočale dobro pristaju, veličinu i dimenzije možete pronaći uz svaki okvir na našoj stranici. To će vam pomoći da dobijete bolju predodžbu o veličini okvira i lakše ih usporedite sa svojim postojećim naočalama. Kada odaberete nove okvire, možete unijeti parametre sa svog nalaza i odabrati željena stakla. Također možete dodati razne nadogradnje za svoje naočalne leće. Naočale možete isprobati i u jednoj od naših optika.
4. Što je virtualni stilist
Naš novi alat „virtualni stilist“ pomaže vam i savjetuje koje vam naočale najbolje pristaju na temelju oblika vašeg lica.
Za korištenje alata potrebna vam je web kamera, a on će vam ponuditi različite okvire koji bi vam, prema analizi vašeg lica, mogli najbolje odgovarati.
5. Zašto naočale moram platiti unaprijed?
Naočalne leće izrađuju se prema vašim točnim mjerama i predstavljaju proizvod izrađen po mjeri potrošača. Zbog toga vaše naočalne leće ne možemo ponuditi nikome drugome te ih je potrebno platiti unaprijed.
6. Nemam nalaz. Možete li očitati parametre iz mojih starih naočala?
Ne preporučujemo određivanje parametara iz starih naočala ili na bilo koji drugi način. Uvijek obavite pregled kod stručnjaka koji će vam odrediti točne parametre.
7. Mogu li koristiti svoj nalaz za kontaktne leće?
Ne, postoje određene razlike između nalaza za kontaktne leće i nalaza za naočale. Vaš optometrist mora testiranjem odrediti parametre koji su posebno prilagođeni za naočale.
8. Bojim se da ću pogriješiti pri unosu parametara s nalaza. Možete li mi pomoći?
Kao dio narudžbe imate mogućnost učitavanja nalaza za naočale u sustav. Naši stručnjaci će potom provjeriti podatke i izravno ih unijeti u narudžbu. Naravno, podatke možete unijeti i sami. Ako nešto neće biti jasno, kontaktirat ćemo vas i zajedno riješiti sve eventualne nejasnoće.
9. Napravio sam narudžbu i mislim da sam pogriješio. Kako mogu izmijeniti ili otkazati narudžbu?
Odmah se obratite službi za korisnike! Svaka narudžba koja još nije obrađena može se izmijeniti. Međutim, ako je narudžba već obrađena, izmjene više nisu moguće. Budite pažljivi prilikom unosa podataka s nalaza ili nas prethodno kontaktirajte – rado ćemo vam pomoći da ispravno unesete potrebne vrijednosti.
10. Što je PD i kako mogu saznati njegovu vrijednost?
Ova vrijednost označava udaljenost između zjenica u milimetrima. Precizna udaljenost je važna za ispravno određivanje centra naoćalne leće. Kod većine ljudi udaljenost između centra zjenice i korijena nosa iznosi između 28 i 35 mm, ali postoje iznimke. Vaš oftalmolog bi trebao uključiti PD vrijednost u nalaz jer će vam ona trebati prilikom narudžbe. Međutim, svaki optometrist/oftalmolog tu vrijednost ne unosi automatski, stoga je preporučljivo da ju zatražite. Ako PD vrijednost nije navedena na nalazu, možete je izmjeriti sami pomoću naše aplikacije za mjerenje PD ili ispisivanjem našeg ravnala. Ako u receptu vidite samo jednu PD vrijednost, podijelite je na pola kako biste dobili vrijednosti za desno i lijevo oko (npr. 61:2 = 30,5). Kod djece se PD s vremenom mijenja, pa im je potrebno redovno pregledavati oči svakih šest mjeseci.
11. Na mom nalazu piše nešto drugo nego na vašem obrascu za narudžbu naočalnih leća. Što da upišem?
Nalazi se mogu razlikovati, a specijalisti mogu bilježiti podatke na različite načine. Na primjer, neki stručnjaci koriste znak (=) umjesto (-). Ako niste sigurni u svoje parametre, molimo vas da nas kontaktirate prije nego što završite narudžbu. Rado ćemo vam pomoći protumačiti vrijednosti s nalaza.
12. Mogu li vam poslati svoj okvir da mi ugradite nove naočalne leće?
Da, rado ćemo vam zamijeniti naočalne leće u vašim okvirima. Za više informacija pogledajte detaljne upute ovdje.
13. Mogu li naručiti samo leće bez okvira?
Naočalne leće moraju biti brušene i postavljene u okvir točno prema vašem nalazu. Izrada dioptrijskih naočala nije moguća bez pravilnog centriranja leća. Kada su leće jednom ugrađene u određeni okvir, nije ih moguće premjestiti u drugi okvir (osim ako je taj okvir identičan prvome). Zbog toga ne nudimo mogućnost naručivanja samo naočalnih leća.
14. Mogu li naručiti okvire i koristiti ih kao modni dodatak?
Kod nas je moguće naručiti samo okvire, ali demo stakla u okvirima nisu prikladna za svakodnevno nošenje. Zato preporučujemo da naručite i naočalne leće bez dioptrije.
15. Jesu li svi vaši brandovi originalni?
Prodajemo isključivo originalne brandove i proizvode poznatih i pouzdanih proizvođača.
16. Dolaze li vaše sunčane naočale s originalnim etuijem i certifikatom autentičnosti?
Sve naše dioptrijske i sunčane naočale dolaze s etiketama, certifikatima i/ili naljepnicama te originalnim etuijem kao dokazom njihove autentičnosti.
Više o dioptrijskim okvirima i naočalnim lećama
Ovdje ćete pronaći detaljne informacije o dioptrijskim okvirima i naočalnim lećama koje ugrađujemo u okvire:
17. Jesu li vaše naočalne leće proizvedene kod pouzdanog proizvođača?
Naš cilj je isporučivati proizvode najviše kvalitete. Naše naočalne leće izrađuje europska tvrtka Adrial, koja surađuje s iskusnim optičarima i stalno unaprjeđuje svoje proizvode. Naši iskusni optičari bruse leće na najsuvremenijoj opremi i prije slanja provjeravaju kvalitetu izrađenih naočala.
18. Od čega su izrađene naočalne leće?
Sve dioptrijske naočalne leće izrađene su od visokokvalitetne i izdržljive plastike. Nudimo vam izbor između leća s indeksom loma 1,5 – 1,6 – 1,67 i 1,74. Materijal s višim indeksom loma je kvalitetniji, a tanje leće s višim indeksom su naprednije i lakše; međutim, što je indeks viši, to su leće skuplje. Drugim riječima, ako odaberete leće s visokim indeksom loma, platit ćete više, ali će leća bolje odgovarati vašim potrebama.
19. Koja je razlika između vrsta stanjivanja koje nudite?
Indeks loma leće označava koliko leća lomi svjetlost, što je povezano s brzinom prolaska svjetlosti kroz određeni materijal. Tanju leću je moguće izraditi ako je indeks loma materijala viši, jer je za pravilno lomljenje svjetlosti potrebno manje materijala. Leće s indeksom 1,5 ili 1,6 su sferične, dok su leće s indeksom 1,67 i 1,74 asferične. Leće s višim indeksom izrađene su od kvalitetnijeg materijala, lakše su i udobnije za nošenje. Ovisno o vašoj dioptriji, vaše mogućnosti pri izboru indeksa loma mogu biti ograničene, jer nije svaki indeks prikladan za sve dioptrije.
20. Koje se površinske obrade dodaju naočalnim lećama i koliko koštaju?
Naše naočalne leće izrađene su sa pet standardnih obrada koje su uključene u cijenu: UV filter, dodatno očvršćivanje, antirefleksni premaz, hidrofobni premaz i premaz za samočišćenje. Ovdje možete saznati sve o našim naočalnim lećama.
21. Što su fotoosjetljive (samozatamnjujuće) naočalne leće?
Fotokromne ili samozatamnjujuće naočalne leće mijenjaju boju ovisno o intenzitetu svjetlosti. U zatvorenom prostoru su prozirne, dok pod utjecajem UV svjetla potamne. Mogu se zatamniti do 85 %.
22. Mogu li naručiti dioptrijska stakla za sunčane naočale?
Nudimo vam i mogućnost da izabrane okvire pretvorite u dioptrijske sunčane naočale ili da izravno odaberete sunčane naočale iz naše kategorije sunčanih naočala s dioptrijom i prilagodite ih svojim parametrima. Ovisno o tome koliko tamne želite da budu vaše dioptrijske sunčane naočale, nudimo mogućnosti zatamnjenja od 50 %, 75 % i 85 %. Naočale sa 85 % zatamnjenja usporedive su s klasičnim sunčanim naočalama.
23. Je li moguće ugraditi stare naočalne leće u nove okvire?
Naočalne leće moraju biti posebno brušene za određeni okvir kako bi se osigurala pravilna centriranost i odgovarajuće pristajanje. Gotovo je nemoguće ugraditi leće izrađene po mjeri u nove okvire bez narušavanja njihova pristajanja, stoga ovu uslugu ne nudimo.
Dostava i povrati
U nastavku možete pronaći odgovore na neka od najčešćih pitanja koja primamo u vezi s dostavom i povratom proizvoda. Za opće informacije i pitanja vezana uz narudžbe, pogledajte naše Uvjete poslovanja.
24. Koliko traje dostava mojih dioptrijskih naočala?
Nakon primitka i plaćanja vaše narudžbe, naši optičari će provjeriti unesene podatke i parametre te naručiti dioptrijske leće. Kada leće stignu, obradit ćemo ih brušenjem i ugraditi u odabrani okvir. Nakon toga slijedi kontrola kvalitete. Cijeli proces obično traje 3–10 radnih dana, ovisno o vrsti leća koje ste odabrali. Naši optičari zatim šalju gotove naočale u skladište, odakle se šalju prema vama. (Moguće su odgode – primjerice zbog velikog broja narudžbi.) U pravilu, naočale isporučujemo u roku od 7 do 14 radnih dana.
25. Koji su uvjeti za povrat dioptrijskih naočala?
Ako naočale vratite u roku od 14 dana, povrat novca za okvire/sunčane naočale obično odobrimo. Povrat novca za naočalne leće rješava se prema obveznom jamstvu za usklađenost robe, stoga vas molimo da prilikom povrata jasno navedete ako imate problema s naočalnim lećama. U slučaju problema s naočalnim lećama izrađenima kod nas, Odjel za povrate i reklamacije provjerit će usklađenost izrađenog proizvoda, a to će biti osnova za odluku o povratu novca za naočalne leće. Povrat novca za naočalne leće vraćene unutar 14 dana provodi se prema postupku utvrđivanja usklađenosti proizvoda, jer su naočalne leće proizvod prilagođen osobnim potrebama potrošača. Molimo vas da pogledate i naše Uvjete poslovanja.
26. Mogu li nadoplatiti za ubrzanu izradu naočala?
Nažalost, ne nudimo mogućnost dodatnog plaćanja za ubrzanu izradu naočala. Ako naočalne leće nisu na zalihi, moramo ih naručiti od proizvođača, stoga ne možemo jamčiti ubrzanu proizvodnju. Zbog toga je za izradu naočala potrebno 3–10 radnih dana.