0 kn

Proizvodi u košarici:

U košarici nema proizvoda

Pokaži košaricu

Često postavljana pitanja o kontaktnim lećama

Mogu li koristiti kontaktne leće dulje od propisanog, da uštedim novac?

Rožnica se nalazi na prednjem dijelu oka i ne sadrži krvnih žila, stoga dobiva kisik isključivo iz zraka. Umetanjem kontaktnih leća zapravo se sprječava zasićenost rožnice kisikom, a da biste izbjegli taj problem, morate se pridržavati propisanog vremena korištenja kontaktnih leća. Jednodnevne leće nikad ne koristite ponovno. Nakon svake upotrebe morate ih odbaciti.

Dakle, nikad ne nosite leće dulje od propisanog vremena!

Mogu li spavati s kontaktnim lećama?

Najozbiljniji problem s kontaktnim lećama tijekom spavanja je mogućnost stvaranja čira rožnice i time infekcije. To može dovesti do ožiljaka na rožnici i trajnog gubitka vida. Ako ste kratkovidni ili dalekovidni, u svakom slučaju, ne preporučujemo spavanja s kontaktnim lećama. Suprotno vrijedi za leće, koje omogućuju upotrebu tijekom spavanja, međutim prvo biste trebali, da se konzultirate sa stručnjakom.

Suprotno vrijedi za leće, koje omogućuju upotrebu tijekom spavanja (tzv. „night and day“ kontaktne leće čiji proizvođač garantira 24-satno nošenje), međutim prvo biste trebali, da se konzultirate sa stručnjakom.

Može li se već korištena otopina u posudici za spremanje leća koristiti ponovno?

Svaki put kad već korištenu otopinu koristite ponovno, riskirate prijenos infekcije iz otopine u kontaktne leće. Otopina, koja je već bila korištena, ne smije se koristiti ponovno.

Je li važno, koju otopinu koristim?

Postoje razlike u otopinama, u smislu da se uz korištenje određenih kontaktnih leća preporučuje korištenje određene, specifične otopine. Svaka otopina sadrži različite sastojke, tako da kod svakog pojedinca može doći do različitih reakcija. Neki ljudi su na primjer osjetljivi na konzervanse u višenamjenskim tekućinama, te je za njih najbolje rješenje upotreba hidrogen peroksida za održavanje kontaktnih leća.

U slučaju da nemamo otopine, da li možemo leće spremiti pomoću obične vode iz slavine?

Savjetujemo vam, da za čišćenje i dezinfekciju kontaktnih leća koristite samo otopine za leće. Korištenjem vode riskirate prijenos infekcije sa Acanthamoebom, što uzrokuje vrlo ozbiljne upale rožnice. U njezi leća nikad ne koristite običnu vodu niti ih ne vlažite slinom.

Mogu li se kontaktne leće izgubiti u mojim očima?

Nešto tako nije moguće. Unutar vaših kapaka proteže se spojnica (konjunktiva) – tanka membrana, koja pokriva bjeloočnicu. Vaše kontaktne leće nikako ne mogu proći kroz nju. Jedino što se može dogoditi je, da se kontaktne leće ispod vaših kapaka mogu pomaknuti ili nekako smjesti iza gornjeg kapka pa vam to može izgledati kao da je leća nestala. Takva situacija je potpuno bezazlena i bezbolna. U slučaju da se to dogodi, pokušajte gledati u smjeru leće kako bi se pomaknula na pravilnu poziciju. Ako nosite meke kontaktne leće, one će se automatski centrirati na rožnicu.

Da li je upotreba kontaktnih leća u bilo kakvom odnosu sa starošću korisnika?

Prema nekim istraživanjima čak i djeca u dobi od 11 godina, pokazala su se dovoljno odgovornom za korištenje kontaktnih leća. Možemo reći, da je početna dob za korištenje kontaktnih leća negdje između 11. i 13. godine starosti.

Sa druge strane osobe u starosti od 80 godina bez ikakvih teškoća koriste i naručuju kontaktne leće. Jedini problem koji se pojavljuje kod starijih osoba je suhoća oka.

Možemo utvrditi, da upotreba kontaktnih leća ne poznaje nikakvih ograničenja vezanih za starost korisnika. Pritom moramo uzeti u obzir na početku članka spomenute čimbenike, higijenu kod rukovanja kontaktnim lećama itd.
Odgovori na # - Otkaži
#2550
Gordana

Poštovani, molim Vas stornirajte narudžbu broj 410426045. Hvala Vam, lijep pozdrav.

#2552
info@adrialece.hr

Narudžba 426045 je stornirana.

#2549
Marko

Koje je stanje sa narudžbom broj 410453144

#2551
info@adrialece.hr

Poštovani, paket je na PU 10040 Zagreb-Dubrava od 27.11. i možete ga preuzeti. Lijepi pozdrav

#2541
Hrvoje

Poštovani prilikom odabira parametara kod jednodnevnih kontaktnih leća Focus Dailies Toric (30 kom) pojavljuje mi se sljedeća poruka: Više se ne proizvodi. Ova opcija više nije na zalihi i ne može se naručiti. Je li problem stvarno u zalihama ili nešto drugo? Hvala!

#2542
info@adrialece.hr

Poštovani, ako vam sistem to napiše znači da proizvod ne možete više naručiti. Lijepi pozdrav.

#2540
Matea

Poštovanje, molim vas da mi poništite narudžbu pod brojem 410454942 . Unaprijed hvala.

#2517
Ana Bambir

Poštovani, koji je status narudžbe 410476793? Hvala

#2518
info@adrialece.hr

Poštovani, paket je u dostavi. Lijepi pozdrav

#2509
Ana Barišić

Poštovani, naručila sam leće 11.10. I nisam dobila nikakav mail o narudžbi, zanima me dali je to stornirano ili je negdje zapelo u narudzbi?

#2510
info@adrialece.hr

Poštovani, paket je poslan HP-om 14.10. Dostava je u roku 2–3 radna dana. Lp

#2503

Ako imam dioptriju i nosim odredene lece mogu li se narucit takve iste ali u boji

#2504
info@adrialece.hr

Poštovani, možete naručiti leće u boji sa dioptrijom. U ponudi imamo leće različitih proizvođača. Lijepi pozdrav.

#2501
Tina Ivica

Poštovani, Je li moguće kod vas naručiti (jednodnevne) leće s cilindrima? Lp

#2502
info@adrialece.hr

Poštovani, jednodnevne torične leče možete naurčiti ovdje: ovdje

#2468
Iva

Poštovani, koji je status narudzbe 410449386? Kad bi je mogla ocekivat?

#2470
info@adrialece.hr

Poštovani, leće za naočale su naručene. Kada ih dobijemo ugradimo u okvir i šaljemo na vašu adresu. Izrada traje od 3–7 radnih dana. Lijepi pozdrav.

#2465
Ljubica

Htjela bih naruciti naocale kod Vas , ali ms zanima da li se dobije samo okvir ili okvir sa staklima. Hvala.

#2466
info@adrialece.hr

Poštovani, možete naručiti samo okvir ili komplet naočale sa staklima.

#2463
Dolores bukulin

Postovani, do sad sam koristila mjesecne meke lece dioptrije -3,5 bc 8,4 i promjer 14,2 Prije par dana sam bila na pregledu kod lijecnika za naocale i rekao mi je usput da od sad kupujem jednodnevne lece dioptrije -3,75 jer mi se dioptrija i na naocalama povecala, preporucio je jednodnevne lece marke : acuvue true eye ili acuvue Moist no medutim na vasoj stranici vidim da postoje takve lece samo sa bc 8.5. Zanima me dal ih svejedno mogu naruciti i igra li to kakvu ulogu hvala lp

#2464
info@adrialece.hr

Poštovani, razlika u BC je mala ali provjerite sa oftalmologom možete li koristiti leće sa BC 8.5. Lijepi pozdrav.

#2459
Gabrijela

Poštovani,dostavljate li leće za BiH?

#2460
info@adrialece.hr

Poštovani, dostavu vršimo samo unutar HR. Lijepi pozdrav.

#2454
Hana

Postovani, mozete li stornirati narudzbe pod brojevima 410581 i 479403. Hvala. Lp

#2462
info@adrialece.hr

Poštovani, narudžbe su stornirane. Lijepi pozdrav.

#2455
info@adrialece.hr

Postovani, vase narudzbe broj 410581 i 479403 su stornirane. Pozdrav

#2452
Iris

Poštovani, Kupila sam kod Vas naočale prije par mjeseci i nedavno sam ogrebala staklo. Zanima me dali ikako postoji mogućnost da mi napravite samo nova stakla a okvir ostane isti?

#2461
info@adrialece.hr

Poštovani, ne možemo zamijeniti samo stakla. Možete naručiti samo proizvode koje imamo na našoj stranici. Hvala na razumijevanju. Lijepi pozdrav.

#2449
Marija Šte

Da li je moguce izraditi dioptrijske suncane naočale kod vas?

#2451
info@adrialece.hr

Poštovani, za sad ih nemamo u ponudi. Hvala na razumijevanju i lijepi pozdrav

#2448
Martina

Možete li molim Vas otkazati narudžbu br. 410436886? Hvala unaprijed, lijep pozdrav. Martina

#2450
info@adrialece.hr

Narudžba 436886 je stornirana.

#2445
Erik Mutvar

Postovani da li imate clip on dioprtiske naocale?

#2446
info@adrialece.hr

Poštovani, imali smo u ponudi model Crulle TR1712. Uskoro očekujemo nove zalihe. Pratite ponudu. Hvala unaprijed. Lijepi pozdrav

#2436
Marina

Poštovani, Prilikom naručivanja s vaše stranice piše da upišem razmak između zjenica za desno i lijevo oko, ali meni na nalazu piše samo: razmak zjenica 62mm, pa neznam što da upišem tu za desno i lijevo oko? Lp

#2437
info@adrialece.hr

U slučaju da imate samo jednu vrijednost razmaka zjenica, morate ju podijeliti s 2 da dobijete pravilnu vrijednost za svako oko. 62/2=31 desno i 31 lijevo.

#2422
Ena

Poštovani, možete li mi molim Vas stornirati narudžbu pod brojem 410423856? Hvala unaprijed.

#2427
info@adrialece.hr

Narudžba je stornirana.

#2419
Ivana

Postovani dali je moguce vratiti suncane naocale i dobiti pocrat novaca..

#2420
info@adrialece.hr

Poštovani,

https://www.adrialece.hr/…lovanja.html

U roku 14 dana od preuzimanja nam možete vratiti naočale. Pošaljite preporučeno HP-om i pored stavite obrazac za jednostrani raskid ugovora.

U slučaju vraćanja naočala, zaštitni pečat ne smije biti oštećen. Uklonjen zaštitni pečat je znak nošenja, odnosno korištenja naočala, stoga zamjena i vraćanje novca nisu mogući.

Adresa za povrat robe:

Adrial d.o.o. Stancija Kaligari 3 52440 Poreč

Lijepi pozdrav

#2415
Helena

Mozete li mi molim Vas stornirati narudzbu broj 483163. Hvala.

#2416
info@adrialece.hr

Narudžba je stornirana.

#2414
Silvia Štiglić

Poštovani,da li je moguće platit karticama na rate?

#2417
info@adrialece.hr

Plaćanje na rate nije moguće.

#2412
Vedrana

Pozdrav! Mozete li stornirati narudzbu 410424927

#2413
info@adrialece.hr

Narudžba je stornirana.

#2407
Josipa Zakarija

Postovani mozete li stornirati narudzbu broj 410450522?! Lijep pozdrav

#2408
info@adrialece.hr

Postovani,

vasa narudzba broj 410450522 je stornirana.

Pozdrav

#2406
Daria Bevanda

Poštovani, zamolila bih Vas, ako ste u mogućnosti, stornirati narudžbu 410404261 prije nego je pošaljete. Unaprijed hvala.

#2409
info@adrialece.hr

Postovani,

vasa narudzba broj 410404261 je stornirana.

Pozdrav

#2399
Anđela

Poštovani mogu li otkazati narudžbu broj 410468307,pogrešno sam naručila, hvala

#2400
info@adrialece.hr

Postovani,

vasa narudzba broj 468307 je stornirana.

Lp

#2393
Matea

Poštovani, molila bih Vas da stornirate narudžbu broj 445497 prije nego je pošaljete, trebala bih napraviti novu.

#2395
info@adrialece.hr

Poštovani, paket smo pripremili za slanje. Potražit ćemo ga i stornirati. Moguće je da ćete dobiti obavijest o slanju paketa. Obavijest možete zanemariti. Lijepi pozdrav.

#2388
Samanta

Poštovani, naručila sam TopVue 1 kom ×2, doptrije -2.00 za lijevo i -2.75 za desno oko. Koristila sam ih dva puta i kod oba puta mi leća u desnom oku jako smeta dok ju na lijevom uopće ne osjetim. Napominjem da već godinama koristim kontaktne leće i da sam naviknuta na njih. Znate li možda što je uzrok tome? Hvala unaprijed

#2392
info@adrialece.hr

Poštovani, vidimo da prvi puta koristite ove leće. Nisu sve leće primjerene za svako oko. Razlikuju se u materialu i drugim karakteristikama. Za odabir leća uvijek pratite upute svog oftalmologa.

#2383
Katarina

Poštovani, molila bih vas pomoć u ispunjavanju parametara za naručivanje leća. Na kutijama od leća mi piše za jedno oko lijevo:bc8.6, cyl-1.75, P-0.50,AXIS 10 a za drugo desno oko: BC8.6 , cyl-0.75 , P-0.50 , AXIS 180. Prilikom narucivanja ne trazi mi iste parametre kao sa kutije pa me zbunjuje.. unaprijed hvala

#2384
info@adrialece.hr

Poštovani, možete nam poslati svoj nalaz na info@adrialece.hr pa ćemo provjeriti.

#2378
info@adrialece.hr

Poštovani, pakete šaljemo svaki radni dan u 10 sati. Sutra šaljemo vaš paket. Isporuku možete očekivati u roku 3 radna dana. Lijepi pozdrav

#2377
Sanela

Poštovani, Naručila sam danas leće u boji za koje piše da šaljete u ponedjeljak 8.7. Da li ću leće dobiti do ovog petka? Hvala lijepa

#2374
Valerija Crkvenac

Postovani, dali isporucujete narudzbu i izvan RH? Lp.

#2375
info@adrialece.hr

Poštovani, pakete dostavljamo samo unutar HR. Lijepi pozdrav.

#2371
Antonija

Postovani, koristim CooperVision biofinity toric leće i htjela bih ih naručiti ali neznam točno ispuniti detalje. Naime na kutiji piše: BC 8.7 ,DIA 14.5 , PWR -0.00 ,CYL -2.25 , AX 090. Molim vas da mi kažete kako da ispunim dio gdje piše dioptrija i cilindri. Hvala

#2373
info@adrialece.hr

Poštovani, nemate dioptriju imate samo cilindar. Pod dioptriju izaberite 0,00 cilindar –2,25 i os 90. Lijepi pozdrav.

#2366
Ana-Maria

Poštovani, zamolila bih Vas, ako ste u mogućnosti, stornirati narudžbu 410496618, prije nego je pošaljete. Unaprijed hvala.

#2367
info@adrialece.hr

Postovani, vasa narudzba broj 410496618 je stornirana. Pozdrav

#2364
Tea

Poštovani,da li je moguć povrat leća koje sam naručila i zamjeniti sa drugom dioptrijom?

#2365
info@adrialece.hr

Poštovani! Vraćeni proizvod mora biti u originalnom pakiranju neoštećen, u nepromijenjenoj količini i kutija leća mora biti neotvorena.

Rok za povrat robe je 14 dana od preuzimanja. Kad zaprimimo leće vam možemo napraviti povrat novca na vaš IBAN. https://www.adrialece.hr/…lovanja.html Lijepi pozdrav

#2358
Iva

Poštovani, koji je status narudžbe 427781? Kad bi je mogla ocekivat?

#2359
info@adrialece.hr

Leće za naočale koje nisu na zalihi se čekaju 3–7 radnih dana. Čim dobijemo naočale šaljemo ih na vašu adresu.

#2343
Iva Ćaleta

Postovani, imate li u ponudi sunčane naočale s dioptijom?

#2344
info@adrialece.hr

Poštovani, sunčane naočale s dioptrijom nemamo u ponudi. Lijepi pozdrav.

#2336
Kristina

Poštovani, je li moguće naručiti samo okvire, bez leća?

#2337
info@adrialece.hr

Poštovani, možete naručiti samo okvire za naočale. Lijepi pozdrav.

#2333
Kristina

Poštovani, Molim Vas da narudžbu 468061 šaljete sa zakašnjenjem, jer je neće imati tko preuzeti do 26.6.19.. Unaprijed zahvaljujem

#2338
info@adrialece.hr

Poštovani, paket je poslan i kad se vrati ćemo poslati ponovno 26.6.. Hvala na razumijevanju i lijepi pozdrav

#2330
Mateo sali

Dobar dan, dali se na vasoj stranici moze virtualno probat naocale za sunce

#2331
info@adrialece.hr

Poštovani, sve modele koje možete isprobati imaju pored kameru. Lijepi pozdrav

#2327
Anamaria Nikić

Pozdrav, da li je kod vas moguće naručivanje sunčanih naočala sa dioptrijom? Hvala.

#2328
info@adrialece.hr

Poštovani, sunčane naočale sa dioptrijom još nemamo u ponudi.

#2325
Zvjezdana

Pozdrav, molim vas storniranje narudzbe 410461310. Hvala!

#2326
info@adrialece.hr

Poštovani, vašu narudžbu smo poslali i stornirati možemo samo kad se vrati na našu adresu. Lijepi pozdrav

#2322
Iva

Poštovani, Stignu li lece za astigmatizam ( razlicite dioptrije) isto u roku 2/3 dana ili je potrebno duže?

#2323
info@adrialece.hr

Poštovani, ako su leće vaših dioptrija na zalihi šaljemo ih svaki radni dan i stignu u roku 2–3 radna dana. Ukoliko je potrebno čekati vam piše pored proizvoda kod naručivanja.

#2320
Valentina

Poštovani, molim da stornirate narudzbu broj 424412. Lijep pozdrav!

#2321
info@adrialece.hr

Poštovani, stornirali smo vašu narudžbu.

#2314
Dora

Kako pogledati gdje se pošiljka trenutno nalazi?

#2315
info@adrialece.hr

Paket možete pratiti na stranici HP: https://www.posta.hr/ . Broj paketa smo poslali na vaš e-mail. Vidimo da je paket uručen primatelju 23.5. .

#2312
Vedrana Mikulcic

Godinama koristim kontaktne leće i sada ih želim naručiti preko vaše stranice ali neznam sto je BC i koji odabrati.

#2313
info@adrialece.hr

BC-bazna krivina. Koje leće ste koristili do sada? Provjerite na kutijici leća koje ste koristili do sada koji BC vam je potreban ili provjerite sa svojim oftalmologom.

#2306
Arijana Gashi

Narucila sam lece u boji bez dioptrije. No ne mogu ih nosit jer nista ne vidim s njima.Sve je jako mutno.

#2307
info@adrialece.hr

Poštovani, provjerite sa svojim oftalmologom ili optometristom ako ste naručili leće koje su primjerene za vaše oči. Nisu sve leće primjerene za svako oko. Vidimo da ste naručili leće sa dioptrijom –10,00. Pošaljite sliku svog nalaza za leće na info@adrialece.hr da provjerimo vaše parametre. Predpostavljamo da niste naručili pravu dioptriju. Lijepi pozdrav

#2299
Ana Marija

Ako danas narucim pouzecem, kada bi trebale stici lece? Lp

#2300
info@adrialece.hr

Pakete šaljemo svaki radni dan u 10 ako su proizvodi na zalihi, dostava robe vrši se u roku 2–3 radna dana.

#2297
Ema

Da li imate u ponudi air optix hideaglyde lece promjera 8.6 14.2 dvotjedne? Hvala

#2298
info@adrialece.hr

To su mjesečne leće.

#2295
Ivan

Htio bi zamijeniti naocale,dimenzije mi ne odgovaraju. Hvala!

#2296
info@adrialece.hr

U roku 14 dana od preuzimanja nam možete vratiti naočale. Pošaljite preporučeno HP-om i pored stavite obrazac za jednostrani raskid ugovora. Kad zaprimimo paket ćemo vas obavijestiti i vratiti novac. Novu narudžbu možete napraviti neovisno od povrata robe.

#2293
Anamarija

Poštovani, molim Vas da stornirate narudžbu br. 410436739. Hvala!

#2294
info@adrialece.hr

Vaša narudžba je stornirana.

#2292
info@adrialece.hr

Naručili ste korekcijske naočale. Leće očekujemo sutra i kad ugradimo leće u okvir šaljemo vaš paket. Zaprimit će te obavijest na e-mail.

#2291
Nika

Poštovani, zanima me status narudžbe 410419363

#2287
Mia Andreis

Postovani, trebala bi lece dioptrije -1,5 na oba oka, s time da je 8.60 i promjer 14,5.... nigdje na sranici ne mogu naci takvu opciju. Hvala Lp

#2289
info@adrialece.hr

Poštovani, samo leće za astigmatizam imamo sa 8,6 i 14,5. Po­šaljite sliku nalaza na info@adrialece.hr da provjerimo vaše parametre. Hvala i lijepi pozdrav

#2278
Mate

Poštovani, koji je status moje pošiljke- 410415379

#2279
info@adrialece.hr

Postovani, vasa narudzba broj 410415379 je stornirana. Pozdrav

#2274
Dora

Kupila sam naocale kod vas prije mjesec i nesto, jedno staklo mi se slomilo, tocnije ispalo. Moze li se poslati vama da dobijem samo novo staklo na stari okvir, a ne da kupujem kompletno nove naocale?

#2275
info@adrialece.hr

Postovani, na e-mail nam posaljite broj narudzbe pa cemo provjeriti sto mozemo uciniti. Pozdrav

#2271
Kas

Postovani, Narucila sam krive lece, mogu li ih vratiti i na koji nacin? Hvala

#2272
info@adrialece.hr

Lece nam mozete vratiti na adresu:

Adrial d.o.o. Stancija Kaligari 3 52440 Poreč

U paket nam stavite jos obrazac „zamjena i vracanje robe“ kojeg mozete dobiti na nasoj stranici pod kategorijom opći uvjeti poslovanja. Naravno lece i embalaza u kojoj se lece nalaze moraju biti original zapakirana i neostecena.

#2263
info@adrialece.hr

Narudžba je stornirana.

#2262
Marijana

Molim vas storno narudžbe broj 469446. Hvala

#2254
info@adrialece.hr

Vaša narudžba je poslana i poslali smo obavijest na e-mail.

#2252
Andrija

Poštovani, Znate li status moje narudžbe 410387119? Srdačan pozdrav

#2247
Julia

Pozdrav, zanima me može li se vratiti naočale ako ne pašu na moje lice?

#2255
info@adrialece.hr

U roku 14 dana od preuzimanja nam možete vratiti naočale ako vam ne odgovaraju. Pošaljite preporučeno HP-om i pored stavite obrazac za jednostrani raskid ugovora. Kad zaprimimo paket ćemo vas obavijestiti i vratiti novac za okvir ili sunčane naočale.

#2229
Mirela

Poštovani, molim Vas storno narudžbe br. 410314871, greškom mi se ponovila već poslana narudžba. Hvala. Lijep pozdrav!

#2230
info@adrialece.hr

Postovani, vasa narudzba broj 410314871 je stornirana. Pozdrav

#2228
Lea

Sto ako jednom probam stavit lece koje traju mjesec dana i onda nakon toga ih ne nosim par dana i onda ih opet stavim, jel se to racuna kao da sam ih potrosila tj. nosila 2 dana ili vise?

#2237
info@adrialece.hr

Mjesečne leće možete koristiti do 30 dana nakon otvaranja.

#2222
Lolloty

Pozdrav! Pokušavam naručiti naočale i na nalazu mi piše razmak zjenica 59 mm, a to nije moguće odabrati. Kako onda naručiti? Hvala i lp!

#2223
info@adrialece.hr

U slučaju da imate samo jednu vrijednost razmaka zjenica, morate ju podijeliti s 2 da dobijete pravilnu vrijednost za svako oko. 59/2=29,5.

#2207
Lana

Postovani, posiljka LP386033179HR je neuspjesno dostavljena na moju adresu. Receno mi je da ne mogu podici paket u posti jer je on automatski poslan natrag. Je li ikako moguce ponovo poslati paket na istu adresu?

#2208
info@adrialece.hr

Poštovani, piše da je nepoznat primatelj. Možete nas obavijestiti na e-mail info@adrialece.hr što možemo dopisati na paket ako na sandućiću ne piše vaše ime i prezime. Hvala. Lijepi pozdrav

#2206
Tea

Postovani, zanima me status moje posiljke. 410394901 Hvala i lp.

#2209
info@adrialece.hr

18.3.2019. 09:05:18 HRVATSKA 10090 ZAGREB-SUSEDGRAD Priprema pošiljke za dostavu Paket poslan 15.3.. Isporuka je u roku 2–3 radna dana.

#2205
Marija

Poštovani, htjela bih naručiti zelene dioptrijske leće. Imate li preporuku koja boja izgleda najprirodnije? Imam smeđe oči. Hvala i lp.

#2210
info@adrialece.hr

Poštovani, sve zelene dioptrijske leće u boji možete odabrati ovdje: https://www.adrialece.hr/…trijske.html . S obzirom na to da nijedna boja očiju nije ista, konačni efekt leća u boji može se razlikovati od pojedinca do pojedinca. Na konačni rezultat boje znatno utječe i svjetlost, boja odjeće i kose. Leće u boji bolje prekrivaju svjetliju rožnicu, stoga je boja vidljivija nego kod tamne. Prikazane boje mogu se razlikovati od konačne boje na vašim očima. Leće vam mi ne možemo preporučiti. Hvala na razumijevanju. Lijepi pozdrav

#2204
Marija

Poštovani, Na jednom oku mi je cilindar - 1, al mi to ne nudi kao izbor. Samo - 0,75 i - 1, 25. Molim pomoć

#2224
info@adrialece.hr

Poštovani, –1,00 za leće ne možete odabrati. Predpostavljamo da su to parametri za naočale. Provjerite parametre sa svojim oftalmologom ili opotmetristom. Lijepi pozdrav

#2200
Monika Jurić

Postovani! Narucila bih ray ban naocale, ali nisam sigurna da ce biti dobre. Da li se mogu zamjeniti?

#2201
info@adrialece.hr

U roku 14 dana od preuzimanja nam možete vratiti naočale ako vam ne odgovaraju. U slučaju vraćanja naočala, zaštitni pečat ne smije biti oštećen.

#2196
Marina Vitorović

Vrsite li isporuku u Srbiju? Koja je cena dostve? Hvala

#2197
info@adrialece.hr

Pakete šaljemo samo unutar HR. Hvala na razumijevanju.

#2189
Maria

Poštovani, koji je status moje pošiljke- 410321282?

#2191
info@adrialece.hr

Paket je poslan danas.LP385788160­HR.

#2188
Tessa

Postovani, narucila sam naočale od Polaroida prije 4 dana i jos nisam dobila nikakvu obavijest o narudžbi! Mozete li mi reci sto je s narudžbom?Lp.

#2190
info@adrialece.hr

Poštovani, vaš paket smo poslali i možete ga podići na PU 51557 Cres LP385614985HR. Lijepi pozdrav

#2183
Luka Bunjevac

Poštovani, Zanima me je li moguće naručiti kod vas progresivna stakla za naočale?

#2186
info@adrialece.hr

Poštovani, za sad ne nudimo progresivna stakla. Lijepi pozdrav

#2174
Joško

Pozdrav, kako da znam kojii mi je razmak zjenica za naočale, to mi nigdje ne piše ?

#2176
info@adrialece.hr

U slučaju da imate samo jednu vrijednost razmaka zjenica, morate ju podijeliti s 2 da dobijete pravilnu vrijednost za svako oko.

Ako na receptu ne pronađete vrijednost razmaka zjenica, možete upotrijebiti naše ravnalo ili se posavjetujte sa svojim oftalmologom/op­tometristom.

#2173
DARIJA

Postovani Molim storno narudžbe broj 370484. Napravila sam novu. Unaprijed zahvaljujem

#2175
info@adrialece.hr

Narudžba 370484 je stornirana.

#2169
IC

Postovani, Da li saljete lece van granica Hrvatske, obzirom da vise tu ne zivim a zeljela bih nastaviti koristiti vase lece?

#2170
info@adrialece.hr

Poštovani, pakete šaljemo samo unutar HR. Lijepi pozdrav

#2167
Lorna

Korekcijske naocale isporučene u 2 dana, najpovoljnije, visoko kvalitetne, vidljivi slojevi zaštite. A ja zadovoljan i stalan kupac. Svaka čast Vašem timu, najbolji ste!

#2168
info@adrialece.hr

Hvala! Drago nam je da ste zadovoljni.

#2163
Petra Veža

Postoje li lece u boji sa dioptrijom i cilindrom?

#2166
info@adrialece.hr

U ponudi imamo leće sa dioptrijom ili nedioptrijske. Leće u boji za astigmatizam nemamo u ponudi.

#2156
Sanja

Molim vas da stornirate narudžbu 410312958 pokusavam poslat mail ali mi nece pa vas molim da provjerite hvala

#2159
info@adrialece.hr

Vaša narudžba je poslana i može se stornirati kad se paket vrati.

#2155
Marina Kraljek

Pozdrav imam pitanje kupila sam leće ali krivu dioptriju,dali mogu vratiti i naručiti kakve trebam? Hvala Vam unaprijed

#2158
info@adrialece.hr

Vraćeni proizvod mora biti u originalnom pakiranju neoštećen, u nepromijenjenoj količini i kutija leća mora biti neotvorena.

Rok za povrat robe je 14 dana od preuzimanja. Kad zaprimimo leće vam možemo napraviti povrat novca na vaš IBAN.

#2152
Mara

Postovsni da li imste u svojoj ponudi stakla za naocale sa vecom dioptrijom od -6

#2153
info@adrialece.hr

Možete odabrati dioptriju od –10,00 do +6,00.

#2143
Mara

Poštovani, Stane li u model naočala Guess GU2669 032 stakla debljine doptrije -4?

#2147
info@adrialece.hr

Poštovani, savjetujemo vam da odaberete tanja stakla (1,6). Lijepi pozdrav

#2134
Valentina Grozdanović

Postovani, Nosim dioptrijske naocale vec 12 godina, lece nisam jos nikada, a htjela bih naruciti kod Vas, pa me zanima da li se moram prije toga posavjetovati sa svojom oftamologom ili mi mozete savjetovati koje uzeti lece za prvi puta. Inace sam kratkovidna, na oba oka - 3, Unaprijed zahvaljujem na odg, Lp

#2138
info@adrialece.hr

Poštovana, za odabir leća i tekućine pratite upute svog oftalmologa ili optometrista. Nisu sve primjerene za svako oko. Lijepi pozdrav

#2131
Grozdana Laginja

Dugo godina sam vas korisnik,zanima me postoje li dioptrijske leće u boji za astigmatizam,hvala.

#2137
info@adrialece.hr

Leće u boji za astigmatizam nemamo u ponudi.

#2130
Ana

Pozdrav. Gledala sam okvire za dioptrijske naočale prije nekoliko dana i sada ih više nema. Postoji li mogućnost da će se pojaviti opet? Riječ je o Crulle S1729 C3 i Crulle S1722 C2.

#2136
info@adrialece.hr

Molimo vas da pratite ponudu i dalje. Očekivamo ih uskoro.

#2128
Leana Radić

Pozdrav, vec dugo kupovala sam i nosila airoptix lece za astigmatizam. Buduci da mi je oftalmolog pripisao biofinitiy toric lece, prvi put sam ih narucila 27.11.2018...Dogodio mi se problem s drugim parom leca, da mi je leca iz desnog oka pukla. To se dogodilo kroz jutro kada sam je isla staviti i vidjela da je jedan dio lece bio puknut te nije vise cinila krug...Kako je to moguce, nije mi jos ni proslo mjesec dana da ih nosim..ovaj cetvrtak mi je pukla (7.2.2018.), a istice mi mjesec dana tek u ponedjeljak (11.2.2018).?? Kako je moguce da mi samo tako pukne jer nisam nikad imala problema sa airoptix lecama..nikad mi nisu pucale...Unaprijed hvala, Leana

#2140
info@adrialece.hr

Poštovana Leana, meke leće su osjetljive i mogu se brzo oštetiti ili strgati, stoga su briga, pravilna njega i rukovanje posebno važni. Leća pukne najćešće ako se izsuši (suho oko) i koristiti morate kapi za oči ili promjeniti leće. Sve zavisi od oka do oka koliko dugo podnosi leću. Mjesčne leće možete koristiti do 30dana. Lijepi pozdrav

#2125
Martina

Postovani dali mogu naruciti lece u boji za astigmatizam ?

#2127
info@adrialece.hr

Imamo samo dioptrijske ili nedioptrijske.

#2122
Evelyn Horaček

Poštovani, zanima me koji je rok isporuke leća?

#2123
info@adrialece.hr

Isporuka je u roku 2–3 radna dana.

#2118
Andrea

Poštovani, imam pitanje. Ja imam dioptriju samo na jednom oku tako da i koristim samo jednu leću. Mogu li naručiti 6 leća odnosno(3 para) i korisititi ih samo na jednom oku? Odnosno da li je bitno koja je koja leća pošto je samo jedno oko i jedna dioptrija? Lp

#2119
info@adrialece.hr

Vi možete naručiti 6kom i 1 leća se može koristiti do 30dana ako su to mjesečne leće. Leća za lijevo i desno oko je ista, samo dioptriju morate pravu odabrati. Možete koristiti samo 1 leću.

#2111
Doris

Sve preporuke

#2113
info@adrialece.hr

Hvala <3

#2110
Doris

SVAka cast na brzoj dostavi. Najbolji

#2112
info@adrialece.hr

Hvala! Drago nam je da ste zadovoljni! Ekipa Adrialece.hr

#2103
Tamara Radojevic

Poštovani, Molila bih ako je moguće poslati vam nalaz oftamologa, pa na temelju toga napraviti naočale? Predhodno bi odlučila na koji okvir iz Vase ponude bih stavila. Lp

#2104
info@adrialece.hr

Postovani,

nalaz nam posaljite na mail info@adrialece.hr

Pozdrav

#2102
Ana

Poštovani. Zanima me kako funkcionira povrat novca u slučaju da vracamo proizvod?

#2106
info@adrialece.hr

Poštovani, kad zaprimimo paket vas obavijestimo i vratimo novac na vaš IBAN u najkraćem mogućem roku. Najkasnije u roku 14 dana od pruzimanja. Lijepi pozdrav

#2101
iva

Poštovani, već nekoliko godina koristim i naručujem preko Vaše stranice meke kontaktne leće Softlens.Nikad nisam imala problema do ove posljednje narudžbe u prosincu.Ne znam koji je uzrok,ali su mi se leće nakon par dana nošenja prelomile prilikom vadjenja iz očiju.Uvijek ih držim na istom mjestu i koristim istu otopinu.Zanima me postoji li mogućnost reklamacije i koja je procedura.Hvala unaprijed!

#2099
Ana

Pozdrav. Narucila bih naočale s dioptrijom. Zanima me mogu li se naocale vratiti, tj. zamijeniti, u slucaju da nam okvir ipak ne odgovara?

#2100
info@adrialece.hr

Poštovani, u slučaju da naručite samo okvir, možete proizvod vratiti u roku 14 dana ako vam ne odgovara. Ako naručite okvir i leće (korekcijske naočale), nije moguće vratiti proizvod. Potrošač nema pravo na jednostrani raskid ugovora ako je predmet ugovora roba koja je izrađena po specifikaciji potrošača ili koja je jasno prilagođena potrošaču. Lijepi pozdrav

#2096
Antonija

Postovani, Buduci da u ponudi imate okvire za dioptrijske naocale i pripadajuce lece za njih, ako narucim oboje da li lece dodju vec namontirane u okvir ili ih saljete odvojeno? Hvala na odgovoru

#2098
info@adrialece.hr

Poštovani, leće dodju namontirane u okvir. Ne šaljemo odvojeno. Lijepi pozdrav

#2097
info@adrialece.hr

Poštovani, leće dodju namontirane u okvir. Ne šaljemo odvojeno. Lijepi pozdrav

#2092
Josip

Poštovani kako mogu izmijeniti narudžbu?

#2093
info@adrialece.hr

Poštovani, pošaljite e-mail na info@adrialece.hr. Lijepi pozdrav

#2088
Vedran Jelencic

Postovani, Imam dioptriju i lijevog i desnog oka -0.50,cilindre -0.50, desno oko os 90,lijevo 70. Koliko vidim vi u ponudi nemate cilindre ispod -0.50 nego krece tek od -0.75 pa me zanima da li bi mi takve lece bile prejake(da me glava me boli) te ako mi to ne preporucate da li bi mi samo lece sa dioptrijom -0.50 oba oka imalo koristi bez cilindra? Hvala

#2089
info@adrialece.hr

Poštovani, provjerite sa svojim oftalmologom ili optometristom ako možete koristiti leće sa dioptrijom –0,75. Imate nizak asstigmatizam i predpostavljamo da vam nisu potrebne leće za astigmatizam. Za odabir leća i parametara pratite upute svog oftalmologa. Lijepi pozdrav

#2083
Luka Bozic

Poštovani, Koja je zemlja proizvodnje vaših kontaktnih leća? Hvala

#2084
info@adrialece.hr

Postovani, sve zavisi koji proizvodjac vas zanima. Lp

#2073
Mauro

Postovani, narucio sam lece 18.12. ali jos nisu stigle na kucnu adresu. Je li moguce da su u pošti? Narudzba je broj 410321863.

#2075
info@adrialece.hr

Poštovani, vaš paket možete preuzeti u PU. Status: 20.12.2018. 21:12:22 HRVATSKA 52100 PULA (POLA) Priprema pošiljke za isporuku u PU . Lijepi pozdrav

#2053
Mirta

Dobar dan, mogu Vas zamoliti za info kojim se kreditnim karticama moze placati?

#2055
info@adrialece.hr

Poštovana Mirta, platiti možete online kreditnom karticom Visa ili Mastercard. Lijepi pozdrav

#2048
marin briski

pozdrav narucio sam lece navodno bez postarine kao sto reklamirate bez pdva i postarine ali su stigle po standarnoj cijeni i naplacenom postarinom

#2054
info@adrialece.hr

Poštovani, besplatna poštarina je bila za narudžbe iznad 199kn. Lijepi pozdrav

#2043
Ana

Molim Vas kontakt prije slanja narudžbe kako bih mogla promijeniti narudžbu. Unaprijed hvala

#2045
info@adrialece.hr

Postovani, na mail info@adrialece.hr nam posaljite izmjene narudzbe. Pozdrav

#2028
Danijela

Primila sam danas paket. Hvala Vam lijepa. Zaista brza dostava. Lijep pozdrav.

#2029
info@adrialece.hr

:)

#2026
Danijela

Molim vas možete li provjeriti da li je narudžba br. 410373707 krenula. Uplata je bila na žiro račun, a kćer bi do subote htjela leće jer slavi rođendan. Hvala

#2027
info@adrialece.hr

Postovani, vasa narudzba br. 410373707 je bila 28.11.2018 poslana u dostavu. Mi smo poslali upit Hrvatskoj posti sto se dogadja sa vasim paketom. Kada zaprimimo njihov odgovor cemo vam ga prosljediti. Lp

#2024
Danijela

Poštovani, imam još jedno pitanje.... U podatke sam unijela svoju adresu, no s obzirom da radim do 15 h, da li postar ostavlja papirić za podizanje leća u pošti ili je to kurirska dostava pa je potrebno navesti adresu firme u kojoj radim da ih pokupim ako ne dostavljate nakon 15 h?

#2025
info@adrialece.hr

Poštovani, za dostavu možete upisati i adresu firme (dopišite ime firme). Ako vas nema na toj adresi poštar ostavi obavijest i paket možete podići na PU u roku 5dana. Za vrijeme dostave na vašu adresu kontaktrijate HP. Lijepi pozdrav

#2022
Danijela

Sutra idemo oftamologu da nam odredi sve potrebno i da napokon kupimo leće od Vas. Recite mi, kada biram, ne moram birati boju ako su normalne prozirne, iako mi kćer ima smeđe oči? Izbor boje je samonza one koji žele promijeniti bojunociju? Hvala.

#2023
info@adrialece.hr

Poštovani, za odabir leća uvijek pratite samo upute svog oftalmologa ili optometrista. U ponudi imamo i leće u boji. Lijepi pozdrav

#1993
Marina

Poštovani. Nosim naočale dioptrija 0.00 cilindar -0.50, zanima me da li postoje takve leće sa tom dioptrijom. Lp

#1994
info@adrialece.hr

Postovani, vi imate nalaz za naocale. Vama je potreban nalaz za meke kontaktne leče. Cilindar –0.50 kod kontaktnih leća ne postoji. Pozdrav

#1985
Težak Ines

Poštovani, Molim uputite me koje leće da naručim koje imaju +0,75 cilindar za astigmatizam. Dosad sam Koristila pure vision 2, meke lece No one omaju opciju samo minus cilindra. Lijep pozdrav

#1986
info@adrialece.hr

Poštovana Ines, odgovorili smo na vaš e-mail. Leće imaju samo – cilindar. Provjerite parametre sa svojim oftalmologom ili optometristom. Lijepi pozdrav

#1980
Diego

Ja se ispricavam upravo sam podnesao narudzbu za rijeku saljete je sutra u utorak koliko ce otp trebati da stignu?

#1981
info@adrialece.hr

Isporuka je u roku 2–3 radna dana.

#1978
Laura

Poštovani, poslala sam vam mail za ponistenje naruzdbe br. 410309581 zanima me dali je poništena? Lp

#1979
info@adrialece.hr

Stornirali smo narudžbu 309581.

#1972
info@adrialece.hr

Poštovani, isporuka je u roku 2–3 radna dana. Paket je poslan u ponedjeljak i predpostavljamo da možete očekivati dostavu najkasnije do sutra. Lijepi pozdrav

#1971
Jana

Postovani, poslala sam Vam mail za ponistenje narudzbe broj 410389075, pa i tu pisem kako bi dobila odgovor dali ste ponistili. Hvala unaprijed:)

#1973
info@adrialece.hr

Poštovani, vaša narudžba 389075 je stornirana. Lijepi pozdrav

#1970
Maria

Postovani, zanima me status narudzbe LP340605051HR. Narucena je u petak 19.10.

#1969
info@adrialece.hr

Poštovani, isporuka je u roku 2–3 radna dana. Danas je 3. radni dan i možete očekivati dostavu. Lijepi pozdrav

#1967
Ivica

LP340435281HR Poštovani, molim osporuke provjeru za ovu narudžbu. Hp nam je bio već dva puta ali bez vašeg paketa.

#1964
info@adrialece.hr

Paket je poslan 16.10.. Isporuka je u roku 2–3 radna dana. Paket možete pratiti na stranici HP.

#1962
Petra Sabljić

Poštovani, zanima me status narudžbe LP340277020HR. Naručena je u ponedjeljak. Hvala.

#1961
info@adrialece.hr

U ponudi je aplikator za meke leće. Može se koristiti za skidanje i stavljanje leća u oko.

#1960
KATARINA

Poštovani, može li se aplikator za leće koristiti za mekane leće i mogu li se pomoću njega leće skidati? Hvala

#1954
Monika

Postovani, Moze storno narudzba? Narucila sam krivu dioptriju za jednu lecu.

#1957
info@adrialece.hr

369756 je bila stornirana.

#1951
info@adrialece.hr

Poštovana, poslali ste nam parametre za naočale. Za leće i naočale se parametri razlikuju. Predpostavljamo da nisu potrebne leće za astigmatizam i da će vam na pregledu za leće preporučiti leće samo sa dioptrijom. Lijepi pozdrav

#1950
Pamela

Poštovani, Dobila sam recept za naočale na kojima piše da mi je dioptrija za desno oko - 2.00, cilindar - 0.50 te os 80 stupnjeva a za lijevo oko dioptrija je - 1.00, cilindar - 0.50 te os 40 stupnjeva. Razmak zjenica je 55 mm. Htjela sam naručiti preko Vaše stranice Acuvue Oasys for Astigmatism (6 kom leća) ali mi za cilindar izbacuje najmanje - 0.75 te me zanima Vaša preporuka. Hvala.

#1949
info@adrialece.hr

Poštovana Katarina, za odabir i korištenje leća se uvijek posavjetujte sa svojim oftalmologom ili optometristom. Za narudžbu leća pratite njihove upute i koristite samo leće koje su primjerene za vaše oči. Koje leće su vam preporučili? Možete nam poslati svoj nalaz za leće na e-mail info@adrialece.hr da provjerimo vaše parametre. Lijepi pozdrav

#1948
Katarina

Na jednom oku imam pomaknuti kalibar, utjeće li to na ispravnost leća ako ih kupim preko vas? Postoji li postavka pri naručivanju koja se odnosi na tu manu ili je to relativno nebitna mana i mogu i bez te postavke?

#1936
Anja

Postovani imate li mozda u ponudi toricne dioptrijske lece u boji? Hvala

#1937
info@adrialece.hr

Poštovana Anja, u ponudi imamo samo dioptrijske i nedioptrijske leće u boji. Lijepi pozdrav

#1928
Mate

Što je sa ljudima koji imaju dioptriju veću od -15?Imate li koje rješenje za njih?

#1929
info@adrialece.hr

Poštovani, imamo u ponudi i leće sa dioptrijom do –20 . Napravite pregled za leće i posavjetujte se ako bi bile za vaše oči primjerene leće Biofinity XR. Lijepi pozdrav

#1920
Pamela

Postovani, Koristila sam lece acuvue oasys sa bc 8.4. Sada bih presla na biofinity, ali vidim da je kod njih bc 8.6 mogu li ih nositi bez obzira na razlicit bc? Hvala.

#1921
info@adrialece.hr

Poštovana Pamela, nisu sve leće primjerene za svako oko. Za odabir leća se posavjetujte sa svojim oftalmologom ili optometristom. Mala razlika u BC kod većine korisnika ne igra veliku ulogu. Provjerite sa svojim optometristom ako su te leće primjerene i za vaše oči. Lijepi pozdrav

#1913
Blaženka

postovani, narucila sam dva paketa leca i otopinu 16.8. no paket nakon tjedan dana jos nije stigao. broj narudzbe je 410393778, molim pomoc.

#1915
info@adrialece.hr

Postovani, budemo provjerili na posti sto se dogadja sa vasim paketom. Pozdrav

#1906
zrinka

poštovani, naručila sam leće 09.08.možete li mi napisat kakav je status narudzbe.

#1907
info@adrialece.hr

Poštovana, Vaš paket je poslan 16.8., poslali smo vam obavijest. Isporuka je u roku 2–3 radna dana. Lijepi pozdrav

#1894
Diana

Postovani, kako mogu promijeniti adresu narudzbe koju sam upravo podnijela? Broj narudžbe 361677

#1897
info@adrialece.hr

Poštovana, molimo vas da nam napišete novu adresu na info@adrialece.hr. Lijepi pozdrav

#1888
Ivona Marincic

Postovani, Zanima me koliko se dugo ceka dostava leca Aqua Oasys for astigm. Lijep pozdrav , Ivona

#1889
info@adrialece.hr

Poštovana, sve zavisi od zalihe leća. Kad odaberete svoje parametre vam pored piše kad šaljemo. Pakete šaljemo svaki radni dan u 10sati ako su proizvodi na zalihi. Isporuka je u roku 2–3 radna dana. Hvala i lijepi pozdrav

#1880
Emili Higl

Pozdrav,ukoliko mi naocale koje narucim ne odgovaraju velicinom,dali ih mogu vratiti uz povrat novca? Hvala

#1881
info@adrialece.hr

Ako vam naočale ne budu odgovarale ih možete vratiti u roku 14dana od preuzimanja i napravit ćemo povrat novca. Zaštita na naočalama mora ostati neoštećena, ne smije se ukloniti.

#1873
Anita

Pozdrav,mozete li mi reci status narudzbe 410390159 i da li se za lece s cilindrima i astigmatizmom dulje ceka ili je procedura jednaka za sve?

#1877
info@adrialece.hr

Poštovana Anita, vaš paket je poslan 3.8.. Paket možete preuzeti na PU 10360. Lijepi pozdrav

#1867
Dominik

Pozdrav, zanima me ako su mi naočale male koje sam naručio da li ih mogu zamjeniti većim

#1860
Nikolina

Pozdrav, dal bi za narudžbu 410385535 poklon otopinu za oči mogla zamijeniti za kapi? Hvala unaprijed!

#1862
info@adrialece.hr

Promjenili smo poklon i poslali smo vam novu potvrdu. Molimo provjerite.

#1856
Andrea

Da li jos vrijedi popust na Guess?

#1858
info@adrialece.hr

Do 29.7. imamo popust na Polaroid PLD30.

#1855
Melisa

Pozdrav, je li mi možete napisati status narudžbe br 356044. Narudžbu sam poslala 19.07. Hvala

#1857
info@adrialece.hr

Poštovana, poslali smo upit u HP i kad dobijemo odgovor ćemo vas obavijestit. Hvala i lijepi pozdrav

#1854
info@adrialece.hr

Poštovana, paket je poslan. Isporuka je u roku 2–3 radna dana. Ako ga ne preuzmete na PU u roku 5 dana će se vratiti. Kad se vrati možemo poslati ponovno. Obavijestit ćemo vas. Lijepi pozdrav

#1852
valentina

Poštovani, Neplanirano sam otputovala i nitko ne može preuzeti paket u narednih 8 dana. Da li mi možete poslati paket polovicom idućeg tjedna ili moram stornirati i ponovno naručivati? Br.nar. je 410341645. Hvala!

#1850

Zabunom sam naručila leće dioptrije 5.74 umjesto 4.75. Kutiju nisam otvarala. Dali je moguće zamjeniti ?

#1853
info@adrialece.hr

Poštovani. Leće nam možete poslati u zamjenu. Pored stavite ispunjen obrazac za zamjenu leća i pošaljite preporučeno HP-om. Hvala i lijepi pozdrav

#1849
Margita

Pozdrav, molim vas storno za narudzbu 313768. Hvala lijepa

#1851
info@adrialece.hr

Postovani, vasa narudzba broj 313768 je stornirana. Pozdrav

#1847
Margita

Pozdrav, Zanima me dali je prosla narudba broj 313768? Hvala lijepa

#1848
info@adrialece.hr

Poštovana, zaprimili smo narudžbu. Uplata još nije vidljiva. Lijepi pozdrav

#1845
Margita

Pozdrav, Dali su Marc Jacobs 186/S 807/IR unisex? Hvala

#1846
info@adrialece.hr

Poštovana, to je unisex model. Lijepi pozdrav

#1832
info@adrialece.hr

Leće se uobičajeno ne primjete tijekom nošenja. Iako su određene lahano obojene u plavo, to je zbog lakšeg pronalaženja u kutijici i ne mijenjaju boju očiju.

#1831
Marina Ivic

Kada nosim bezbojne dioptrijske leće može li netko vidjeti da ih nosim?

#1821
Marina

Pozdrav, promjer leca mi je 14.40. Hoce biti problem ako uzmem 14.20.?

#1822
info@adrialece.hr

Postovani, promjer i BC ne predstavljaju veliki problem jer se radi o mekim kontaktnim lećama. Ipak nas savjet je, da se posavjetujete sa oftalmologom ili doktorom. Pozdrav

#1817
Mario

Molim storno narudzba 310690

#1818
info@adrialece.hr

Postovana, vasa narudzba broj 310690 je stornirana. Pozdrav

#1808
Jelena

Pozdrav, molim vas storno narudžbe 344694, ne znam iz kojeg razloga mi se ponovila narudžba

#1809
info@adrialece.hr

Postovani, vasa narudzba broj 344694 je stornirana. Pozdrav

#1805
Nika

Mogu li npr staviti kontakne lece i onda naocale bez dioptrije tek kao fora da mi sluzi da mogu staviti i skinuti naocale kada pozelim a da svejedno dobro vidim?

#1806
info@adrialece.hr

Postovani, da, naravno… Pozdrav

#1793
Marijan

Pozdrav, da li je kod vas prilikom narudžbe iskoristiva potvrda o očnim pomagalima loja se ovjerava na socijalnim?

#1796
info@adrialece.hr

Mi smo online trgovina i to nije moguće.

#1791
Irena

Postovani molim storno narudžbe 347760. Hvala

#1792
info@adrialece.hr

Stornirali smo narudžbu 347760.

#1788
Slavica

Poštovani, molim storno narudžbe broj 361447. Hvala.

#1789
info@adrialece.hr

Postovani, vasa narudzba broj 361447 je stornirana. Pozdrav

#1787
Monika

Molim vas pomoc u odabiru velicine naocala, gledam model Alexandar McQueen i pise vel.56, kako provjeriti dali ce mi odgovarati? Hvala unaprijed.

#1790
info@adrialece.hr

Poštovani, 56 je širina stakla/leće kod naočala.Lijepi pozdrav

#1778
Roko Dropuljić

Jel postoji velika razlika medu markama leca.Prosli put sam koristio softlens a sad sam dobio purevision.Hvala unaprijed!

#1779
info@adrialece.hr

Poštovani, prije promjene leća vam preporučujemo da se posavjetujete sa svojim oftalmologom. Nisu sve leće primjerene za svako oko. Lijepi pozdrav

#1773
info@adrialece.hr

Poštovana, nisu sve leće primjerene za svako oko. Savjetujemo vam da pratite upute oftalmologa i koristite leće koje su vam preporučili. Lijepi pozdrav

#1771
Monika

Poštovani Inače naručujem mekane mjesečne leće air optix. Sada bih htjela probati dnevne,ali nema tog proizvođača nego je neki drugi. Zanima me da li postoji razlika neka između tih proizvođača ili mogu uzeti bilo koje?

#1772
info@adrialece.hr

Poštovana Monika, nisu sve leće primjerene za svako oko. Molimo vas da se za odabir leća posavjetujete sa svojim oftalmologom ili optometristom i koristite leće koje su vam preporučili. Proizvođač leća je Alcon i imamo u ponudi jednodnevne leće istog proizvođača. Lijepi pozdrav

#1767
Kristina

Poštovani, ranije sam koristila BioTrue jednodnevne leće koje su mi bile ok, sada koristim SofLens također jednodnevne i osjetim veliku razliku, zbog čega to? Paramatri za oboje leće su isti, ali mi SofLens nikako ne odgovaraju. Hvala

#1749
Vedrana

Poštovani, zanima me da li mogu koristiti recept koji sam dobila za naočale za kupnji kontaktnih leca? naime imam astigmatizam i cilindar se povecao s- 0,75 na -1 a axis je ostao isti 100 °, na drugo oko s -1,75 na -2,25 također axis je ostao 70 °.

#1750
info@adrialece.hr

Postovani, potreban vam je nalaz za meke kontaktne leće, jer se parametri za leće i naocale razlikuju. Pozdrav

#1729
info@adrialece.hr

Poštovana Valentina, molimo vas da nam pošaljete nalaz na naš e-mail info@adrialece.hr da provjerimo parametre. Biofinity Toric možete naručiti ovdje. Lijepi pozdrav

#1728
Valentina Radoš

Poštovani, korisnik sam Vaših leća i iznimno sam zadovoljna uslugom i kvalitetom.Bila sam kod oftamologa koji mi je propisao slijedeću dioptriju D.O -3.00. -0.75. 170 ° =cc J2-J1 L.O -3.00. -0.75. 160° = 1.0 L.O dominantno MONIVISION BIOFINITY+otopina ALL IN ONE (njihova preporuka za leće i otopinu) Molim vas da mi pomognete oko unošenja parametara prilikom narudžbe na vašoj stranici.Da li se iz ovog vidi da su u pitanju leće za astigmatizam? Pozdrav, Valentina

#1712
Margareta

Postovani, na preporuku oftalmologa koristim air optix mjesecne meke lece dvije godine. Naime pocele su me iritirati sto dovodi do osjecaja zuljanja, grebanja, crvenila oka i oko mi suzi. Koje lece biste mi preporucili kao zamjenu za air optix?

#1713
info@adrialece.hr

Poštovana, nažalost vam ne možemo preporučiti leće. Molimo vas da se posavjetujete sa svojim oftalmologom koje druge leće bi bile primjerene za vaše oko. Hvala i lijepi pozdrav

#1704
Veronika

Pozdrav, Molim Vas storno narudzbe 410336378. Hvala!

#1705
info@adrialece.hr

Postovani, vasa narudzba broj 410336378 je stornirana. Pozdrav

#1696
Marina Pralica

Poštovani, Da li je moguće kod Vas naručiti stakla za sunčane naočale? Lp

#1697
info@adrialece.hr

Poštovana, nažalost ne. Lijepi pozdrav

#1688
info@adrialece.hr

Postovani, razlika je u materijalu kontaktne leće. Leće TopVue AIR su mjesecne leće a leće Acuvue Oasys su dvotjedne. Tesko je reci koje leće bi vam odgovorale, jer svaka leće ne odgovara svakom oku. Trenutno su leće TopVue AIR jedne medju najprodavanijim lećama. Pozdrav

#1685
Maja Marija

Poštovani, zanima me kolika je razlika u kvaliteti TopVue Airlines i Oasis Aquvue leca? Znam da svakom oku ne odgovaraju sve leće ali me zanima ako su mi preporučene jedne od tih dvoje, mogu li ih zamijeniti drugima? Lp

#1682
Jelena

Molim Vas da stornirate narudzbu 410200875. Imam drugu narudžbu. Adresa za dostavu je Sl.Brod ali na uplati ce pisati Zagreb, nadam se da je adresa isporuke ona koju sam rucno navela? Da li Vam treba poslati potvrdu o uplati ili Vam je odmah evidentirana?

#1683
info@adrialece.hr

Postovani, vasa narudzba broj 200875 je stornirana. Pozdrav

#1673
Paula

Poštovanje, vrsta leća koju sam prije naručivala trenutno nije u ponudi pa mi su mi automatski preporučene druge, za astigmatizam. Inače, za to oko dioptrija je -6.50,cilindar -1.75 i os 170°, a drugo oko je -3.75, -3.25 i 10°. Je li u redu da onda naručim te koje su mi automatski preporučene?

#1674
info@adrialece.hr

Postovani, naruciti morate leće koja vam je preporucio doktor ili oftalmolog. Tocno iste parametre morate naruciti koje imate na nalazu. Pozdrav

#1671
Zrinka

Poštovanje, molim vas da mi poništite narudžbu pod brojem 264636 zabunom sam ponovila narudžbu, unaprijed hvala.

#1672
info@adrialece.hr

Postovani, vasa dupla narudzba je stornirana. Pozdrav

#1665
Antonela

Da li postoji povrat robe npr. Ako je naručen proizvod tipa sunčanih naočala?

#1666
info@adrialece.hr

Poštovana, ako vam naočale ne odgovaraju ih možete poslati natrag u roku 14 dana od preuzimanja i napravimo povrat sredstava. Zaštita na naočalama mora ostati neoštećena. https://www.adrialece.hr/…lovanja.html . Lijepi pozdrav

#1662
Katarina

Poštovanje naručila sam danas leće kada će stići? Hvala lp

#1663
info@adrialece.hr

Poštovana, isporuka je u roku 2–3 radna dana. Paket je danas poslan. Lijepi pozdrav

#1658
Ana

Mozete li stornirati narudzbu broj 220330, moram nesto izmijeniti?

#1661
info@adrialece.hr

Postovani, vasa narudzba broj 220330 je stornirana. Pozdrav

#1655
Ana

Poštovani, platila sam direktno karticom narudžbu broj 410216764 pa me samo zanima da li je to stvarno plaćeno jer mi se ne prikazuje moja narudžba i uplata, a naručila sam i sve je uredno plaćeno...Hvala!

#1656
info@adrialece.hr

Poštovana. Nismo zaprimili uplatu. Molimo da ponovite plaćanje ili promijenite način plaćanja. Hvala i lijepi pozdrav

#1618
Dario Jagodić

Koristio bih leće za posao, nastavnik sam tjelesnog i za sport. Koje leće mi savjetujete i proizvođaća ? Dioptrija mi je - 0,75. Hvala.

#1619
info@adrialece.hr

Poštovani, molimo vas da se posavjetujete sa svojim oftalmologom za odabir leća, najverojatnije će vam preporučiti jednodnevne. Nisu sve primjerene za svako oko. Lijepi pozdrav

#1607
info@adrialece.hr

Leće u boji pakirane po 10kom su dnevne leće i možete ih koristiti samo 1 dan. Provjerite pod karakteristikama leća koje ste odabrali.

#1606
info@adrialece.hr

Poštovana, možete naručiti i samo za jedno oko. Lijepi pozdrav

#1605
Ružica Majkovica

Pozdraav :) Naručila sam leće u boji,došlo je 10 pari leća;zanima me koliko traje jedan par (isto 3 tjedna ko i obične ili??) hvala :)

#1593
tamara

dali je moguće naručiti samo za desno oko leče ako je narasla dioptrija .

#1587
Emma

Poštovani, izgleda da sam slučajno napravila dvije iste narudžbe u isto vrijeme prema onome što vidim u pregledu narudžbi pa bih molila da se jedna poništi. Narudžba je na današnji dan. Zahvaljujem

#1589
info@adrialece.hr

Postovani, vasa dupla narudzba je stornirana. Prvu narudzbu vam saljemo u dostavu. Pozdrav

#1586
info@adrialece.hr

Poštovana, razlika je mala i kod većine korisnika ne igra veliku ulogu. Ako su leće primjerene za vaše oko se posavjetujte sa svojim oftlmologom. Lijepi pozdrav

#1585
info@adrialece.hr

Poštovani, molimo vas da napravite nove nalaze za leće i posavjetujete se sa svojim oftlamologom koje leće morate odabrati. Lijepi pozdrav

#1581
Irena Nimac

Pozdrav,narucila sam lece za astigmatizam dvotjedne i jednodnevne i tek sada na narudzbi sam vidjela da je BC na jedima 8,6 a na drugima 8,5 pa mi molim vas recite u cemu je razlika?

#1575
Marija

Pozdrav. Dioptrija za naočale mi je - 1,50 i - 1,75. Mogu li po tome naručiti leće i koju dioptriju biram ili baš moram vaditi nalaz za leće? Nosila sam i prije leće i naručivala Biofinity kod vas, ali sam jedno vrijeme prestala i sada se ne sjećam po kojoj sam se dioptriji vodila. Hvala.

#1567
Dubravko

Poštovani, molio bih Vas da stornirate narudžbu od 18.02.2018. Krivo naručeno)(i neplaceno) Hvala

#1568
info@adrialece.hr

Postovani, vasa narudzba je stornirana. :) Pozdrav

#1565
Jelena

Postavani mozete li stornirati narudzbu 299187, krivo je naruceno. Hvala

#1566
info@adrialece.hr

Jelena, za storno smo se dogovorili i stornirali smo paket. Lijepi pozdrav

#1556
Nika kurudza

Pozdrav zanima me kada i da li cete dobiti ray ban clubmaster crne velicinu 49 ponovo na zalihu

#1558
info@adrialece.hr

Postovana Nika,

u kratkom periodu cemo dobiti na zalihu vecinu modela Ray-Ban. Svi nasi proizvodi su oriniginalni.

Pozdrav

#1555
Iva

Mozete li molim vas ponistiti narudzbu pod brojem 292950? Mislim da mi ta dioptrija bude prejaka jer inace imam -0.75. Narucila sam prije dva tjedna PureVision 2, osjecam da me grebu u ocima i mutno mi je kad stavim lece, pa me zanima jos da li je to do leca ili mi se dioptrija povecala? Hvala

#1557
info@adrialece.hr

Postovani, vasa narudzba broj 292950d je stornirana. Vjerovatno vam materijal kontaktne leće ne odgovara, jer svaka leće ne odgovara svakom oku bas zbog materijala. Pozdrav

#1549
Bruna

Mozete li molim vas ponistiti narudzbu pod brojem 410286752 ? Dvaput sam slucajno narucila isti paket. Hvala

#1550
info@adrialece.hr

Postovani, vasa narudzba broj 286752 je stornirana. Pozdrav

#1527
Patricija

Koliko dugo trebam čekati da stigne paket? I u koliko sati bi otprilike došlo?

#1529
info@adrialece.hr

Postovani, dostava traje 2–3 radna dana. Dostava se vrsi kroz cijeli dan. Pozdrav

#1526
Patricija

Koliko dugo trebam čekati da stigne paket?

#1528
info@adrialece.hr

Postovani, dostava traje 2–3 radna dana. Dostava se vrsi kroz cijeli dan. Pozdrav

#1517
Diego

Postovani jel m9guca brza dostava za narudzbu 410273469

#1519
info@adrialece.hr

Postovani, paket smo vam poslali u dostavu. Leće za Rijeku mozete ocekivati sutra. Pozdrav

#1516
Diego

Postovani koliko traje isporuka u rijeci ako sam ih narucio danas oce li stici do petka ikako ?

#1518
info@adrialece.hr

Postovani,

dostavu za Rijeku mozete ocekivati u roku jednog dana.

Pozdrav

#1511
Ana

Već par godina unazad vi ste mi broj jedan za naočale,leće i sunčane naočale! U svojoj kolekciji voljela bih imati Max Mara Prism IV sunčane naočale, kako mogu znati hoću li ih uskoro moći uzeti kod vas? Lijep pozdrav :)

#1512
info@adrialece.hr

Poštovana, molimo vas da dalje pratite našu ponudu i u buduće. Ako budu u ponudi će te vidjeti na web stranici. Za sad vam nažalost ne mogu reći točno kad. Hvala i lijepi pozdrav

#1488
Dani

Postovani, trebala bih stornirati zadnje dvije narudzbe zbog problema oko placanja.

#1489
info@adrialece.hr

narudžbe smo stornirali.

#1479
Ana

Možete li ponistiti narudzbu broj 278689?

#1480
info@adrialece.hr

Postovani, vasa narudzba pod brojem 278689 je stornirana. Pozdrav

#1472
Nives Anđelić

Postovani Potrebne mi je lece za sina 2.00/-3.5 10° =06 .Zanima me postoje li mekane lece jer ima tvrdu na koju se nikako ne moze priviknuti. Lp

#1473
info@adrialece.hr

Postovani, vi imate nalaz za naocale. Vama je potreban nalaz za meke kontaktne leće, jer se parameteri za naocale i leće razlikuje. Pozdrav

#1470
Snezana

Postovani, poslala sam u mailu molbu da stornirate narudzbu 410213492 zbog promjene dioptrije. Zanima me da li ste stornirali? Lp

#1471
info@adrialece.hr

Stornirali smo vašu narudžbu.

#1458
Kristina

Postova i, zanima me status narudžbe br 216937? Hvala

#1459
info@adrialece.hr

Postovani, paket smo vam poslali u petak. Leće mozete ocekivati u roku 2–3 radna dana o datuma slanja. Pozdrav

#1452
Marija

Postovani, koliko traje isporuka (Zagreb) ako ih danas narucim? Hvala

#1453
info@adrialece.hr

2–3 radna dana.

#1446
Lana Selak

Postovani,koliki rok trajanja imaju lece colorvue crazy bijele prije otvaranja?

#1447
info@adrialece.hr

Rok vam je 02/2021

#1445
Marko

Postovani, Trebao bi stornirati svoje zadnje dvije narudjbe jer mi placanje nije uspjesno

#1449
info@adrialece.hr

Postovani, vase obe narudzbe smo stornirali. Pozdrav

#1448
info@adrialece.hr

Postovani, vase obe narudzbe su stornirane. Pozdrav

#1440
Andrea Belina

Poštovani, Zainteresirana sam za kupnju leća, ali imam pitanje. Naime nosim naočale, imam dioptriju na oba oka -1,25, ali imam i astigmatizam. Zanimam me je li i to potrebno navesti uz dioptriju? Unaprijed hvala

#1441
info@adrialece.hr

Poštovana, na naš mail info@adrialece.hr pošaljite nalaze. Lijepi pozdrav

#1424
Divina

Upotrebljavam Biofinity mekane leće. Koju ptpšinu uz njih preporučujete? Hvala

#1425
info@adrialece.hr

Sve otopine u našoj ponudi su primjerne.

#1420
Petra

Postovani, zasto vise ne mogu naruciti Frequency lece?

#1421
info@adrialece.hr

Nažalost FREQUENCY XCEL TORIC ne proizvode više. Lijepi pozdrav, Sabina

#1413
Dorotea

Poštovani, zanima me status narudžbe broj 241945 kada bi leće trebale biti isporučene. Hvala i lijepi pozdrav!

#1415
info@adrialece.hr

Postovani, paket vam saljemo sljedeci tjedan u dostavu. Pozdrav

#1409
Ana

Postovani, zanima me status narudzbe broj 410288630, kada bi mi leće trebale biti isporučene. Hvala I lijep pozdrav!

#1410
info@adrialece.hr

Poštovana,

Leće za astigmatizam stižu u srijedu, kad ćemo ih i poslati na vašu adresu. Dostava traje 2–3 radna dana.

Lijepi pozdrav,

Sabina

#1407
Jelena Mrsic

Postovani zanima me dal kod vas mogu narucit bezdioptrijske lece?Hvala

#1408
info@adrialece.hr

Postovani, da, naravano. Odabere samo dioptriju 0.00. Pozdrav

#1395

Postovani,da li je moguce nositi leće u boji koja imaju dioptriju?

#1396
info@adrialece.hr

Moze. Pozdrav!

#1384
Marijeto

Da li je velika razlika u cilindrima -2.25 i -2.75 za nošenje pošto je tolika razlika lijevog i desnog oka,pa ako zamijenim ne vidim razliku!

#1386
info@adrialece.hr

Postovani, da, razlika je velika. Najbolje je koristiti cilindar koji vam je odredio oftalmolog ili doktor. Pozdrav

#1368
tamara

s poštovanje koristim leče s 840 molim vaš sta znači860 dali se osjeti razlika u oku

#1369
info@adrialece.hr

To vam je minimalna razlika koja vam nebi trebala uzrokovati probleme. Pozdrav!

#1356
Ana-Marija

Imam problem s placanjem mastercard karticom,piše da provjera podataka nije moguća

#1357
info@adrialece.hr

Provjerili smo i normalno primamo uplate kreditnom karticom.

#1354
Kristina

Meni su leće zaustavile dioptriju od 15.godine, da sam nosila naočale i dalje bi rasla dioptrija. Sve to rekao mi je specijalist. Tako da, zaustavite dioptriju noseći leće , meke naravno koje su bezopasne za oko. Kupljeno i ovdje, sve super leće i ok. Lp

#1358
info@adrialece.hr

:)

#1351
Viktorija

Postovani jeli ima neka razlika u BC 8.40 sto mi pise na nalazu i BC 8.60, posto neke kontaktne lece imaju samo BC 8.60. I sto je vaznije u udobnosti leca udio vode ili propusnost kisika? Znam da je i jedno i drugo vazno, ali zanima me sto je vaznije u odabiru leca?

#1353
info@adrialece.hr

Postovani, BC vam je bazna zakrivljenost kontaktih leća. BC ne predstavlja veliki problem jer se radi o mekim kontaktim leća i te su vise prilagodljive oku. Pozdrav

#1350
Emilija

Postovani, zanima me status narudzbe broj 293762 i kada bi mi leće trebale biti isporučene. Lijep pozdrav!

#1352
info@adrialece.hr

Postovana Emilija, saljemo vam barkod paketa: LP276794558HR, pa mozete na linku provjeriti gdje se nalazi vas paket. Pozdrav

#1342
Sladana

Postovani, na mom nalazu nigdje ne pise BC ima li neka driga kratica ili izracun?

#1343
info@adrialece.hr

Postovani, posaljite nam nalaz na info@adrialece.hr pa cemo ga mi prosljediti nasem strucnjaku. Pozdrav

#1321
Dragan

Poštovani! Zanima me da li imate leće u boji koje su za astigmatizam i da li takve leće uopće postoje? Hvala

#1323
info@adrialece.hr

Postovani, nazalost nemamo tih leća u ponudi. Pozdrav!

#1306
Ana

Poštovani, nosim polutvrde leće, da li i takve imate u ponudi? Ne razumim ove vaše podjele po mjesecima.

#1308
info@adrialece.hr

U ponudi imamo samo meke lece. Pozdrav!

#1287
Minime

Poštovani, Naručila bih Acuvue Oasys (6 kom leća) i Otopina Alvera 350 ml. Odgovara li ta otopina za čišćenje ovih leća? Dosada sam koristila Complete RevitaLens 360 ml otopinu.

#1288
info@adrialece.hr

Postovani, sve otopine koje mi imamo u ponudi su pogodne za meke kontaktne leće. Pozdrav!

#1263
marijeta

poštovani,sinoć sam naručila leće pa me zanima u kojem roku će stići na kućnu adresu...hitno nam je jer smo ostali bez leća

#1264
info@adrialece.hr

Postovani, paket vam saljemo u utorak jer tada dobivamo leće na zalihu. Pozdrav!

#1256
Ana

Pozdrav. Jeste li primili uplatu za narudžbu 291689? U kojem vremenskom periodu stiže naručeno?

#1259
info@adrialece.hr

Postovani, jos nismo zaprimili vasu uplatu. Mozete li nam na mail info@adrialece.hr poslati potvrdu uplate. Pozdrav!

#1233
Dina

Poštovani, može informacija za broj narudžbe 293965, da li je kartica terećena za navedeni iznos ? Hvala i lp

#1234
info@adrialece.hr

Postovani, za narudzbu 293965 nismo jos zaprimili uplatu. Pozdrav!

#1083
Vedran

poštovani leće koristim povremeno i kupio sam prije cca mjesec dana Focus Dailies Toric leće pošto imam astigmatizam -0,75 na oba oka i mutniji mi je vid za razliku od TopVue mjesečnih koje sam koristio prije 3mj. jel znate što bi moglo biti razlog? hvala.

#1084
info@adrialece.hr

Postovani, mozda se vam je promjenila dioptrija ili cilindar tako da bi vam preporucili da napravite pregled. Pozdrav!

#1032
Sara Bakija

Htjela sam naručiti leće preko interneta ali neznam sto znaci BC (8.40 ili 8.80) pa ako neko zna -trazim ponoć!

#1085
info@adrialece.hr

Postovani, BC vam je zakrivljenost lece. Na vasem nalazu bi vam trebalo pisat koliko je vas BC. Pozdrav!

#993
Vera

Godinama kupujem leće kod oftalmologa ali sad bih htjela naručii od vas, koje parametre trebam gledati pri narudžbi mekih Bauch&Lomb leća...? Koje brojke(veličine) trebate da biste mogli poslati leće...Strašno zbunjujuće mi je sve to..

#998
info@adrialece.hr

Postovani, kada izvadite nalaz za meke kontaktne leće nam ga posaljite na mail pa cemo vam mi iscitati parametre koje morate unjeti prilikom narudzbe leća. Pozdrav!

#976
damon

pozdrav,htio bih upitati,kupio sam lece u boji ali nisam kupio otopinu s njom,mogu li ja koristiti lece odmah iz male kapsule i vratiti ju ponovno nazad,ili bas moram kupiti otopinu,hvala.

#892
Jurica

Koliko je važan parametar basis kod odabira leća? Nosim leće Purevision i oftamolog mi je u nalazu napisao 870, a vidim da u ponudi imate 8,30 i 8,60. da li imate te leće s tim parametrom. Hvala

#894
info@adrialece.hr

Pozdrav, Priporucio bi vam da odaberete parametar 8,6. To je minimalna razlika od 8,7. BC nije vise tako bitna posto su lece mekane. Srdacan pozdrav!

#755
Antonela Levantin

Da li postoje lece u boji sa dioptrijom - 0,75.ali ove air optix night and day. I koja im je cijena.. Hvala

#756
info@adrialece.hr

Postovani, leće Air Optix Night and Day ne postoje u boji. Pozdrav!

#479
Mate

Poštovani, da li ima neke razlike između AO SEPT Plus HydraGlyde i AO SEPT Plus, odnosno mogu li koristiti AO SEPT Plus HydraGlyde jer sam dosad koristio AO SEPT Plus, ali ih trenutno nemate za naručiti. Pozdrav!

#480
info@adrialece.hr

Postovani, da, naravno da mozete koristiti AO Sept HydraGlyde jer je to nadgradnja otopine AO SEPT Plus. Pozdrav!

#471
ivana

ja sam izgubila svoj broj za narudžbu pa bi vas molila ako mi možete reći kada će stići moja narudžba?

#472
info@adrialece.hr

Postovani, poslali smo Vam barkod paketa na mail. Pozdrav!

#456
predrag

Postovani.Zanima me status narudzbe broj 169332.Lijepi pozdrav

#457
info@adrialece.hr

Postovani, paket Vam saljemo sutra. Pozdrav!

#370
Ivana

Lijep pozdrav, Zanima me u roku koliko dana od narudžbe leće stignu na adresu? Unaprijed hvala :)

#375
info@adrialece.hr

Postovani, obicne leće u roku 2–3 dana, leće za astigmatizam u roku 1–2 tjedna. Zelimo Vam ugodan dan!

#347
Karolina Poljak

Poštovani! Molim Vas pomoć oko odabira leća. Prvi puta naručujem kod Vas. Ranije sam 1x koristila leće, Bausch&Lomb, BC 9.0, dia 14.0 mm, dsph -0,75. Sada ne mogu pronaći odgovarajuće leće po tim mjerama, molim Vas pomoć oko preporuke jednih od leća i ototpine za njih. Hvala!

#348
info@adrialece.hr

Postovani, sigurno ste mislili na leće Bausch and Lomb 3-mjesečne Optima FW, te imaju BC 9.0. Pozdrav!

#343
kristi

Imam astigmatizam i cilindre -3.5 pa me zanima dali mogu nositi meke toricne lece?

#345
info@adrialece.hr

Postovani, da naravno da mozete. Leće sa toako visokim cilindrima su Vam: Proclear Toric XR (3 kom leća), {{getItemLinkPa­rams:345,FREQU­ENCY XCEL TORIC XR (3 kom leća)}. Pozdrav!

#301
Marija

Prvi put naručujem leće od Vas, i ovo mi je tek druga kupnja leća..molim vas pomoć oko BC leća i promjera, na nalazu to nigdje ne vidim, a kutije od prvih leća sam bacila. Kod narudžbe mogu birati BC 8.4 ili BC 8.8, neznam koja je razlika i koliko je to bitno? Radi se o Acuvue Oasys..

#303
info@adrialece.hr

Postovani, Vi morate odabrati BC 8.40. BC 8.80 biraju oni kojima na nalazima izricno pise da moraju odabrati 8.80. Pozdrav!

#294
Denis

Poštovani, koja je dobra otopina za Air Optix Night and Day Aqua leće? Trenutno koristim AO Sept+. Ima li možda koja kvalitetnija/jeftinija? :)

#295
info@adrialece.hr

Postovani, sve otopine koje imamo u ponudi su dobre za te leće. Jedino mozete probati sa otopinom Gelone, koja je izvrstna otopina. Pozdrav!

#240
dubravka

Nosila sam ranije tvrde, pa polutvrde (i super ih podnosila) pa onda air optix te acuve oasis i opet air optix s performansama BC 8.6 i DIA 14,2 Probala bih biofinity. Je li to zamjenjivo? Također, željela bih neku sigurnu tekućinu dobrog proizvođača koji nije imao problematične tekućine povlačene s tržišta. Koja bi to tekućina bila za biofinity?

#244
info@adrialece.hr

Postovani, tesko je preporuciti kontaktne leće, jer sve zavisi kako ce oko prihvatiti te kontaktne leće. Nase misljenje je da se ostane kod leća koje ste prije koristili i odgovarale su Vam. Sve tekucine koje imamo u ponudi su dobre i naravno sve te tekucine su pogodne za meke kontaktne leće. Pozdrav!

#243
info@adrialece.hr

Postovani, tesko je preporuciti kontaktne leće, jer sve zavisi kako ce oko prihvatiti te kontaktne leće. Nase misljenje je da se ostane kod leća koje ste prije koristili i odgovarale su Vam. Sve tekucine koje imamo u ponudi su dobre i naravno sve te tekucine su pogodne za meke kontaktne leće. Pozdrav!

#210
Adriana

Koja je dobra otopina za TopVue mjesečne leće?

#211
info@adrialece.hr

Sve otopine su dobre. Mozete uzeti otopinu Gelone ili otopinu LAIM-CARE.

#159
Leana

Poštovani, koja je idealna otopina za Air Optix for astigmatism leće?

#160
info@adrialece.hr

Sve otopine su dobre, ali vecina uzima Gelone, Laim-Care…

#155
Ivona

ja isto neznam što je s tim B.C.-ovima, i dali je to uopće bitno, jer sam nosila leće s B.C.8.4 , pa onda 8.7. , pa 8.6. , uglavnom raznorazne,nisam primjetila nikakvu razliku niti mi je ikad oftamolog na pregledu koje leće s kojim B.C.-om da koristim.

#158
info@adrialece.hr

Poštovani, da, BC ne igra veliku ulogu kod kontaktnih leća jer se radi o mekim lećama.

#144
Saša

Je li vrlo bitno ako promijenim lece koje imaju BC 8.5 na lece od 8.7? Imala sam davno purevision od 8.6 i bile su mi bolje sad me zanima da li je veliki pomak s 8.5 na 8.7?

#137

ako koristim -1 dioptriju za naočale,takvu dioptriju trebam i za leće il kolko sam čula nešto manju?? hvala :)

#142
info@adrialece.hr

obicno nije velika razlika ali opet bolje je otici kod oftalmologa!

#127
tina

zanima me ove mjesecne gdje ih ima po 6 u pakiranju, jel to znaci da svaka leca traje 1 mjesec??

#129
info@adrialece.hr

da

#105
mario

Ja također nemam nikakvih iskustava sa lećame, pa me zanima da li se i jednomjesečne leće nakon upotrebe bacaju ili s moggu poslije ćišćenja ponovo koristiti ?

#106
info@adrialece.hr

Mjesečne možete koristiti mjesec dana i kasnije morate baciti. Pozdrav

#76
nataša

Nemam iskustva s lećama. Nekad sam imala, čini mi se polutvrde, ali ih nisam mogla nositi jer mi ih oko nije prihvatilo. Ne znam koje su mi sad mogućnosti.

#79
Zvonka

@Nataša Možete probati neke od mekih leća planirane izmjene (pr. mjesecne), potrebno je posjetiti oftalmologa, radi utvrđivanja dioptrije, bazne krivine i promjera leće, samim tim i model. Za razliku od polutvrdih one su napravljene od silikon hidrogela, ili u slučaju starijih modela - hidrogela. Koristi se uglavnom All-in-One otopina, i leće se bacaju nakon isteka preporučenog vremena nošenja (2 tj, mjesec... itd). LP

Master Card VISA VISA Electron
Top