Često postavljana pitanja o kontaktnim lećama

Mogu li koristiti kontaktne leće dulje od propisanog, da uštedim novac?

Rožnica se nalazi na prednjem dijelu oka i ne sadrži krvnih žila, stoga dobiva kisik isključivo iz zraka. Umetanjem kontaktnih leća zapravo se sprječava zasićenost rožnice kisikom, a da biste izbjegli taj problem, morate se pridržavati propisanog vremena korištenja kontaktnih leća. Jednodnevne leće nikad ne koristite ponovno. Nakon svake upotrebe morate ih odbaciti.

Dakle, nikad ne nosite leće dulje od propisanog vremena!

Mogu li spavati s kontaktnim lećama?

Najozbiljniji problem s kontaktnim lećama tijekom spavanja je mogućnost stvaranja čira rožnice i time infekcije. To može dovesti do ožiljaka na rožnici i trajnog gubitka vida. Ako ste kratkovidni ili dalekovidni, u svakom slučaju, ne preporučujemo spavanja s kontaktnim lećama. Suprotno vrijedi za leće, koje omogućuju upotrebu tijekom spavanja, međutim prvo biste trebali, da se konzultirate sa stručnjakom.

Suprotno vrijedi za leće, koje omogućuju upotrebu tijekom spavanja (tzv. „night and day“ kontaktne leće čiji proizvođač garantira 24-satno nošenje), međutim prvo biste trebali, da se konzultirate sa stručnjakom.

Može li se već korištena otopina u posudici za spremanje leća koristiti ponovno?

Svaki put kad već korištenu otopinu koristite ponovno, riskirate prijenos infekcije iz otopine u kontaktne leće. Otopina, koja je već bila korištena, ne smije se koristiti ponovno.

Je li važno, koju otopinu koristim?

Postoje razlike u otopinama, u smislu da se uz korištenje određenih kontaktnih leća preporučuje korištenje određene, specifične otopine. Svaka otopina sadrži različite sastojke, tako da kod svakog pojedinca može doći do različitih reakcija. Neki ljudi su na primjer osjetljivi na konzervanse u višenamjenskim tekućinama, te je za njih najbolje rješenje upotreba hidrogen peroksida za održavanje kontaktnih leća.

U slučaju da nemamo otopine, da li možemo leće spremiti pomoću obične vode iz slavine?

Savjetujemo vam, da za čišćenje i dezinfekciju kontaktnih leća koristite samo otopine za leće. Korištenjem vode riskirate prijenos infekcije sa Acanthamoebom, što uzrokuje vrlo ozbiljne upale rožnice. U njezi leća nikad ne koristite običnu vodu niti ih ne vlažite slinom.

Mogu li se kontaktne leće izgubiti u mojim očima?

Nešto tako nije moguće. Unutar vaših kapaka proteže se spojnica (konjunktiva) – tanka membrana, koja pokriva bjeloočnicu. Vaše kontaktne leće nikako ne mogu proći kroz nju. Jedino što se može dogoditi je, da se kontaktne leće ispod vaših kapaka mogu pomaknuti ili nekako smjesti iza gornjeg kapka pa vam to može izgledati kao da je leća nestala. Takva situacija je potpuno bezazlena i bezbolna. U slučaju da se to dogodi, pokušajte gledati u smjeru leće kako bi se pomaknula na pravilnu poziciju. Ako nosite meke kontaktne leće, one će se automatski centrirati na rožnicu.

Da li je upotreba kontaktnih leća u bilo kakvom odnosu sa starošću korisnika?

Prema nekim istraživanjima čak i djeca u dobi od 11 godina, pokazala su se dovoljno odgovornom za korištenje kontaktnih leća. Možemo reći, da je početna dob za korištenje kontaktnih leća negdje između 11. i 13. godine starosti.

Sa druge strane osobe u starosti od 80 godina bez ikakvih teškoća koriste i naručuju kontaktne leće. Jedini problem koji se pojavljuje kod starijih osoba je suhoća oka.

Možemo utvrditi, da upotreba kontaktnih leća ne poznaje nikakvih ograničenja vezanih za starost korisnika. Pritom moramo uzeti u obzir na početku članka spomenute čimbenike, higijenu kod rukovanja kontaktnim lećama itd.

Komentari

Dodaj komentar

  • Ljubica 20.08.2019

    Htjela bih naruciti naocale kod Vas , ali ms zanima da li se dobije samo okvir ili okvir sa staklima. Hvala.

    • info@adrialece.hr 20.08.2019

      Poštovani, možete naručiti samo okvir ili komplet naočale sa staklima.

  • Dolores bukulin 20.08.2019

    Postovani, do sad sam koristila mjesecne meke lece dioptrije -3,5 bc 8,4 i promjer 14,2 Prije par dana sam bila na pregledu kod lijecnika za naocale i rekao mi je usput da od sad kupujem jednodnevne lece dioptrije -3,75 jer mi se dioptrija i na naocalama povecala, preporucio je jednodnevne lece marke : acuvue true eye ili acuvue Moist no medutim na vasoj stranici vidim da postoje takve lece samo sa bc 8.5. Zanima me dal ih svejedno mogu naruciti i igra li to kakvu ulogu hvala lp

    • info@adrialece.hr 20.08.2019

      Poštovani, razlika u BC je mala ali provjerite sa oftalmologom možete li koristiti leće sa BC 8.5. Lijepi pozdrav.

  • Gabrijela 19.08.2019

    Poštovani,dostavljate li leće za BiH?

    • info@adrialece.hr 20.08.2019

      Poštovani, dostavu vršimo samo unutar HR. Lijepi pozdrav.

  • Hana 17.08.2019

    Postovani, mozete li stornirati narudzbe pod brojevima 410581 i 479403. Hvala. Lp

    • info@adrialece.hr 20.08.2019

      Poštovani, narudžbe su stornirane. Lijepi pozdrav.

    • info@adrialece.hr 18.08.2019

      Postovani, vase narudzbe broj 410581 i 479403 su stornirane. Pozdrav

  • Iris 14.08.2019

    Poštovani, Kupila sam kod Vas naočale prije par mjeseci i nedavno sam ogrebala staklo. Zanima me dali ikako postoji mogućnost da mi napravite samo nova stakla a okvir ostane isti?

    • info@adrialece.hr 20.08.2019

      Poštovani, ne možemo zamijeniti samo stakla. Možete naručiti samo proizvode koje imamo na našoj stranici. Hvala na razumijevanju. Lijepi pozdrav.

  • Marija Šte 14.08.2019

    Da li je moguce izraditi dioptrijske suncane naočale kod vas?

    • info@adrialece.hr 14.08.2019

      Poštovani, za sad ih nemamo u ponudi. Hvala na razumijevanju i lijepi pozdrav

  • Martina 13.08.2019

    Možete li molim Vas otkazati narudžbu br. 410436886? Hvala unaprijed, lijep pozdrav. Martina

    • info@adrialece.hr 14.08.2019

      Narudžba 436886 je stornirana.

  • Erik Mutvar 13.08.2019

    Postovani da li imate clip on dioprtiske naocale?

    • info@adrialece.hr 13.08.2019

      Poštovani, imali smo u ponudi model Crulle TR1712. Uskoro očekujemo nove zalihe. Pratite ponudu. Hvala unaprijed. Lijepi pozdrav

  • Marina 08.08.2019

    Poštovani, Prilikom naručivanja s vaše stranice piše da upišem razmak između zjenica za desno i lijevo oko, ali meni na nalazu piše samo: razmak zjenica 62mm, pa neznam što da upišem tu za desno i lijevo oko? Lp

    • info@adrialece.hr 09.08.2019

      U slučaju da imate samo jednu vrijednost razmaka zjenica, morate ju podijeliti s 2 da dobijete pravilnu vrijednost za svako oko. 62/2=31 desno i 31 lijevo.

  • Ena 03.08.2019

    Poštovani, možete li mi molim Vas stornirati narudžbu pod brojem 410423856? Hvala unaprijed.

    • info@adrialece.hr 05.08.2019

      Narudžba je stornirana.

  • Ivana 01.08.2019

    Postovani dali je moguce vratiti suncane naocale i dobiti pocrat novaca..

    • info@adrialece.hr 01.08.2019

      Poštovani,

      https://www.adrialece.hr/…lovanja.html

      U roku 14 dana od preuzimanja nam možete vratiti naočale. Pošaljite preporučeno HP-om i pored stavite obrazac za jednostrani raskid ugovora.

      U slučaju vraćanja naočala, zaštitni pečat ne smije biti oštećen. Uklonjen zaštitni pečat je znak nošenja, odnosno korištenja naočala, stoga zamjena i vraćanje novca nisu mogući.

      Adresa za povrat robe:

      Adrial d.o.o. Stancija Kaligari 3 52440 Poreč

      Lijepi pozdrav

  • Helena 30.07.2019

    Mozete li mi molim Vas stornirati narudzbu broj 483163. Hvala.

    • info@adrialece.hr 31.07.2019

      Narudžba je stornirana.

  • Silvia Štiglić 30.07.2019

    Poštovani,da li je moguće platit karticama na rate?

    • info@adrialece.hr 31.07.2019

      Plaćanje na rate nije moguće.

  • Vedrana 30.07.2019

    Pozdrav! Mozete li stornirati narudzbu 410424927

    • info@adrialece.hr 30.07.2019

      Narudžba je stornirana.

  • Josipa Zakarija 29.07.2019

    Postovani mozete li stornirati narudzbu broj 410450522?! Lijep pozdrav

    • info@adrialece.hr 29.07.2019

      Postovani,

      vasa narudzba broj 410450522 je stornirana.

      Pozdrav

  • Daria Bevanda 28.07.2019

    Poštovani, zamolila bih Vas, ako ste u mogućnosti, stornirati narudžbu 410404261 prije nego je pošaljete. Unaprijed hvala.

    • info@adrialece.hr 29.07.2019

      Postovani,

      vasa narudzba broj 410404261 je stornirana.

      Pozdrav

  • Anđela 20.07.2019

    Poštovani mogu li otkazati narudžbu broj 410468307,pogrešno sam naručila, hvala

    • info@adrialece.hr 21.07.2019

      Postovani,

      vasa narudzba broj 468307 je stornirana.

      Lp

  • Matea 15.07.2019

    Poštovani, molila bih Vas da stornirate narudžbu broj 445497 prije nego je pošaljete, trebala bih napraviti novu.

    • info@adrialece.hr 15.07.2019

      Poštovani, paket smo pripremili za slanje. Potražit ćemo ga i stornirati. Moguće je da ćete dobiti obavijest o slanju paketa. Obavijest možete zanemariti. Lijepi pozdrav.

  • Samanta 13.07.2019

    Poštovani, naručila sam TopVue 1 kom ×2, doptrije -2.00 za lijevo i -2.75 za desno oko. Koristila sam ih dva puta i kod oba puta mi leća u desnom oku jako smeta dok ju na lijevom uopće ne osjetim. Napominjem da već godinama koristim kontaktne leće i da sam naviknuta na njih. Znate li možda što je uzrok tome? Hvala unaprijed

    • info@adrialece.hr 15.07.2019

      Poštovani, vidimo da prvi puta koristite ove leće. Nisu sve leće primjerene za svako oko. Razlikuju se u materialu i drugim karakteristikama. Za odabir leća uvijek pratite upute svog oftalmologa.

  • Katarina 10.07.2019

    Poštovani, molila bih vas pomoć u ispunjavanju parametara za naručivanje leća. Na kutijama od leća mi piše za jedno oko lijevo:bc8.6, cyl-1.75, P-0.50,AXIS 10 a za drugo desno oko: BC8.6 , cyl-0.75 , P-0.50 , AXIS 180. Prilikom narucivanja ne trazi mi iste parametre kao sa kutije pa me zbunjuje.. unaprijed hvala

    • info@adrialece.hr 10.07.2019

      Poštovani, možete nam poslati svoj nalaz na info@adrialece.hr pa ćemo provjeriti.

  • info@adrialece.hr 08.07.2019

    Poštovani, pakete šaljemo svaki radni dan u 10 sati. Sutra šaljemo vaš paket. Isporuku možete očekivati u roku 3 radna dana. Lijepi pozdrav

  • Sanela 08.07.2019

    Poštovani, Naručila sam danas leće u boji za koje piše da šaljete u ponedjeljak 8.7. Da li ću leće dobiti do ovog petka? Hvala lijepa

  • Valerija Crkvenac 05.07.2019

    Postovani, dali isporucujete narudzbu i izvan RH? Lp.

    • info@adrialece.hr 05.07.2019

      Poštovani, pakete dostavljamo samo unutar HR. Lijepi pozdrav.

  • Antonija 04.07.2019

    Postovani, koristim CooperVision biofinity toric leće i htjela bih ih naručiti ali neznam točno ispuniti detalje. Naime na kutiji piše: BC 8.7 ,DIA 14.5 , PWR -0.00 ,CYL -2.25 , AX 090. Molim vas da mi kažete kako da ispunim dio gdje piše dioptrija i cilindri. Hvala

    • info@adrialece.hr 04.07.2019

      Poštovani, nemate dioptriju imate samo cilindar. Pod dioptriju izaberite 0,00 cilindar –2,25 i os 90. Lijepi pozdrav.

  • Ana-Maria 03.07.2019

    Poštovani, zamolila bih Vas, ako ste u mogućnosti, stornirati narudžbu 410496618, prije nego je pošaljete. Unaprijed hvala.

    • info@adrialece.hr 04.07.2019

      Postovani, vasa narudzba broj 410496618 je stornirana. Pozdrav

  • Tea 02.07.2019

    Poštovani,da li je moguć povrat leća koje sam naručila i zamjeniti sa drugom dioptrijom?

    • info@adrialece.hr 02.07.2019

      Poštovani! Vraćeni proizvod mora biti u originalnom pakiranju neoštećen, u nepromijenjenoj količini i kutija leća mora biti neotvorena.

      Rok za povrat robe je 14 dana od preuzimanja. Kad zaprimimo leće vam možemo napraviti povrat novca na vaš IBAN. https://www.adrialece.hr/…lovanja.html Lijepi pozdrav

  • Iva 01.07.2019

    Poštovani, koji je status narudžbe 427781? Kad bi je mogla ocekivat?

    • info@adrialece.hr 01.07.2019

      Leće za naočale koje nisu na zalihi se čekaju 3–7 radnih dana. Čim dobijemo naočale šaljemo ih na vašu adresu.

  • Iva Ćaleta 20.06.2019

    Postovani, imate li u ponudi sunčane naočale s dioptijom?

    • info@adrialece.hr 21.06.2019

      Poštovani, sunčane naočale s dioptrijom nemamo u ponudi. Lijepi pozdrav.

  • Kristina 17.06.2019

    Poštovani, je li moguće naručiti samo okvire, bez leća?

    • info@adrialece.hr 17.06.2019

      Poštovani, možete naručiti samo okvire za naočale. Lijepi pozdrav.

  • Kristina 16.06.2019

    Poštovani, Molim Vas da narudžbu 468061 šaljete sa zakašnjenjem, jer je neće imati tko preuzeti do 26.6.19.. Unaprijed zahvaljujem

    • info@adrialece.hr 17.06.2019

      Poštovani, paket je poslan i kad se vrati ćemo poslati ponovno 26.6.. Hvala na razumijevanju i lijepi pozdrav

  • Mateo sali 07.06.2019

    Dobar dan, dali se na vasoj stranici moze virtualno probat naocale za sunce

    • info@adrialece.hr 10.06.2019

      Poštovani, sve modele koje možete isprobati imaju pored kameru. Lijepi pozdrav

  • Anamaria Nikić 06.06.2019

    Pozdrav, da li je kod vas moguće naručivanje sunčanih naočala sa dioptrijom? Hvala.

    • info@adrialece.hr 06.06.2019

      Poštovani, sunčane naočale sa dioptrijom još nemamo u ponudi.

  • Zvjezdana 02.06.2019

    Pozdrav, molim vas storniranje narudzbe 410461310. Hvala!

    • info@adrialece.hr 03.06.2019

      Poštovani, vašu narudžbu smo poslali i stornirati možemo samo kad se vrati na našu adresu. Lijepi pozdrav

  • Iva 31.05.2019

    Poštovani, Stignu li lece za astigmatizam ( razlicite dioptrije) isto u roku 2/3 dana ili je potrebno duže?

    • info@adrialece.hr 31.05.2019

      Poštovani, ako su leće vaših dioptrija na zalihi šaljemo ih svaki radni dan i stignu u roku 2–3 radna dana. Ukoliko je potrebno čekati vam piše pored proizvoda kod naručivanja.

  • Valentina 29.05.2019

    Poštovani, molim da stornirate narudzbu broj 424412. Lijep pozdrav!

    • info@adrialece.hr 29.05.2019

      Poštovani, stornirali smo vašu narudžbu.

  • Dora 23.05.2019

    Kako pogledati gdje se pošiljka trenutno nalazi?

    • info@adrialece.hr 24.05.2019

      Paket možete pratiti na stranici HP: https://www.posta.hr/ . Broj paketa smo poslali na vaš e-mail. Vidimo da je paket uručen primatelju 23.5. .

  • Vedrana Mikulcic 22.05.2019

    Godinama koristim kontaktne leće i sada ih želim naručiti preko vaše stranice ali neznam sto je BC i koji odabrati.

    • info@adrialece.hr 22.05.2019

      BC-bazna krivina. Koje leće ste koristili do sada? Provjerite na kutijici leća koje ste koristili do sada koji BC vam je potreban ili provjerite sa svojim oftalmologom.

  • Arijana Gashi 15.05.2019

    Narucila sam lece u boji bez dioptrije. No ne mogu ih nosit jer nista ne vidim s njima.Sve je jako mutno.

    • info@adrialece.hr 16.05.2019

      Poštovani, provjerite sa svojim oftalmologom ili optometristom ako ste naručili leće koje su primjerene za vaše oči. Nisu sve leće primjerene za svako oko. Vidimo da ste naručili leće sa dioptrijom –10,00. Pošaljite sliku svog nalaza za leće na info@adrialece.hr da provjerimo vaše parametre. Predpostavljamo da niste naručili pravu dioptriju. Lijepi pozdrav

  • Ana Marija 10.05.2019

    Ako danas narucim pouzecem, kada bi trebale stici lece? Lp

    • info@adrialece.hr 10.05.2019

      Pakete šaljemo svaki radni dan u 10 ako su proizvodi na zalihi, dostava robe vrši se u roku 2–3 radna dana.

  • Ema 07.05.2019

    Da li imate u ponudi air optix hideaglyde lece promjera 8.6 14.2 dvotjedne? Hvala

    • info@adrialece.hr 07.05.2019

      To su mjesečne leće.

  • Ivan 07.05.2019

    Htio bi zamijeniti naocale,dimenzije mi ne odgovaraju. Hvala!

    • info@adrialece.hr 07.05.2019

      U roku 14 dana od preuzimanja nam možete vratiti naočale. Pošaljite preporučeno HP-om i pored stavite obrazac za jednostrani raskid ugovora. Kad zaprimimo paket ćemo vas obavijestiti i vratiti novac. Novu narudžbu možete napraviti neovisno od povrata robe.

  • Anamarija 06.05.2019

    Poštovani, molim Vas da stornirate narudžbu br. 410436739. Hvala!

    • info@adrialece.hr 07.05.2019

      Vaša narudžba je stornirana.

  • info@adrialece.hr 06.05.2019

    Naručili ste korekcijske naočale. Leće očekujemo sutra i kad ugradimo leće u okvir šaljemo vaš paket. Zaprimit će te obavijest na e-mail.

  • Nika 06.05.2019

    Poštovani, zanima me status narudžbe 410419363

  • Mia Andreis 03.05.2019

    Postovani, trebala bi lece dioptrije -1,5 na oba oka, s time da je 8.60 i promjer 14,5.... nigdje na sranici ne mogu naci takvu opciju. Hvala Lp

    • info@adrialece.hr 06.05.2019

      Poštovani, samo leće za astigmatizam imamo sa 8,6 i 14,5. Po­šaljite sliku nalaza na info@adrialece.hr da provjerimo vaše parametre. Hvala i lijepi pozdrav

  • Mate 30.04.2019

    Poštovani, koji je status moje pošiljke- 410415379

    • info@adrialece.hr 30.04.2019

      Postovani, vasa narudzba broj 410415379 je stornirana. Pozdrav

  • Dora 27.04.2019

    Kupila sam naocale kod vas prije mjesec i nesto, jedno staklo mi se slomilo, tocnije ispalo. Moze li se poslati vama da dobijem samo novo staklo na stari okvir, a ne da kupujem kompletno nove naocale?

    • info@adrialece.hr 29.04.2019

      Postovani, na e-mail nam posaljite broj narudzbe pa cemo provjeriti sto mozemo uciniti. Pozdrav

  • Kas 26.04.2019

    Postovani, Narucila sam krive lece, mogu li ih vratiti i na koji nacin? Hvala

    • info@adrialece.hr 26.04.2019

      Lece nam mozete vratiti na adresu:

      Adrial d.o.o. Stancija Kaligari 3 52440 Poreč

      U paket nam stavite jos obrazac „zamjena i vracanje robe“ kojeg mozete dobiti na nasoj stranici pod kategorijom opći uvjeti poslovanja. Naravno lece i embalaza u kojoj se lece nalaze moraju biti original zapakirana i neostecena.

  • info@adrialece.hr 24.04.2019

    Narudžba je stornirana.

  • Marijana 24.04.2019

    Molim vas storno narudžbe broj 469446. Hvala

  • info@adrialece.hr 15.04.2019

    Vaša narudžba je poslana i poslali smo obavijest na e-mail.

  • Andrija 14.04.2019

    Poštovani, Znate li status moje narudžbe 410387119? Srdačan pozdrav

  • Julia 12.04.2019

    Pozdrav, zanima me može li se vratiti naočale ako ne pašu na moje lice?

    • info@adrialece.hr 15.04.2019

      U roku 14 dana od preuzimanja nam možete vratiti naočale ako vam ne odgovaraju. Pošaljite preporučeno HP-om i pored stavite obrazac za jednostrani raskid ugovora. Kad zaprimimo paket ćemo vas obavijestiti i vratiti novac za okvir ili sunčane naočale.

  • Mirela 02.04.2019

    Poštovani, molim Vas storno narudžbe br. 410314871, greškom mi se ponovila već poslana narudžba. Hvala. Lijep pozdrav!

    • info@adrialece.hr 03.04.2019

      Postovani, vasa narudzba broj 410314871 je stornirana. Pozdrav

  • Lea 02.04.2019

    Sto ako jednom probam stavit lece koje traju mjesec dana i onda nakon toga ih ne nosim par dana i onda ih opet stavim, jel se to racuna kao da sam ih potrosila tj. nosila 2 dana ili vise?

    • info@adrialece.hr 08.04.2019

      Mjesečne leće možete koristiti do 30 dana nakon otvaranja.

  • Lolloty 26.03.2019

    Pozdrav! Pokušavam naručiti naočale i na nalazu mi piše razmak zjenica 59 mm, a to nije moguće odabrati. Kako onda naručiti? Hvala i lp!

    • info@adrialece.hr 27.03.2019

      U slučaju da imate samo jednu vrijednost razmaka zjenica, morate ju podijeliti s 2 da dobijete pravilnu vrijednost za svako oko. 59/2=29,5.

  • Lana 18.03.2019

    Postovani, posiljka LP386033179HR je neuspjesno dostavljena na moju adresu. Receno mi je da ne mogu podici paket u posti jer je on automatski poslan natrag. Je li ikako moguce ponovo poslati paket na istu adresu?

    • info@adrialece.hr 18.03.2019

      Poštovani, piše da je nepoznat primatelj. Možete nas obavijestiti na e-mail info@adrialece.hr što možemo dopisati na paket ako na sandućiću ne piše vaše ime i prezime. Hvala. Lijepi pozdrav

  • Tea 18.03.2019

    Postovani, zanima me status moje posiljke. 410394901 Hvala i lp.

    • info@adrialece.hr 18.03.2019

      18.3.2019. 09:05:18 HRVATSKA 10090 ZAGREB-SUSEDGRAD Priprema pošiljke za dostavu Paket poslan 15.3.. Isporuka je u roku 2–3 radna dana.

  • Marija 16.03.2019

    Poštovani, htjela bih naručiti zelene dioptrijske leće. Imate li preporuku koja boja izgleda najprirodnije? Imam smeđe oči. Hvala i lp.

    • info@adrialece.hr 18.03.2019

      Poštovani, sve zelene dioptrijske leće u boji možete odabrati ovdje: https://www.adrialece.hr/…trijske.html . S obzirom na to da nijedna boja očiju nije ista, konačni efekt leća u boji može se razlikovati od pojedinca do pojedinca. Na konačni rezultat boje znatno utječe i svjetlost, boja odjeće i kose. Leće u boji bolje prekrivaju svjetliju rožnicu, stoga je boja vidljivija nego kod tamne. Prikazane boje mogu se razlikovati od konačne boje na vašim očima. Leće vam mi ne možemo preporučiti. Hvala na razumijevanju. Lijepi pozdrav

  • Marija 16.03.2019

    Poštovani, Na jednom oku mi je cilindar - 1, al mi to ne nudi kao izbor. Samo - 0,75 i - 1, 25. Molim pomoć

    • info@adrialece.hr 27.03.2019

      Poštovani, –1,00 za leće ne možete odabrati. Predpostavljamo da su to parametri za naočale. Provjerite parametre sa svojim oftalmologom ili opotmetristom. Lijepi pozdrav

  • Monika Jurić 13.03.2019

    Postovani! Narucila bih ray ban naocale, ali nisam sigurna da ce biti dobre. Da li se mogu zamjeniti?

    • info@adrialece.hr 13.03.2019

      U roku 14 dana od preuzimanja nam možete vratiti naočale ako vam ne odgovaraju. U slučaju vraćanja naočala, zaštitni pečat ne smije biti oštećen.

  • Marina Vitorović 09.03.2019

    Vrsite li isporuku u Srbiju? Koja je cena dostve? Hvala

    • info@adrialece.hr 11.03.2019

      Pakete šaljemo samo unutar HR. Hvala na razumijevanju.

  • Maria 06.03.2019

    Poštovani, koji je status moje pošiljke- 410321282?

    • info@adrialece.hr 07.03.2019

      Paket je poslan danas.LP385788160­HR.

  • Tessa 06.03.2019

    Postovani, narucila sam naočale od Polaroida prije 4 dana i jos nisam dobila nikakvu obavijest o narudžbi! Mozete li mi reci sto je s narudžbom?Lp.

    • info@adrialece.hr 07.03.2019

      Poštovani, vaš paket smo poslali i možete ga podići na PU 51557 Cres LP385614985HR. Lijepi pozdrav

  • Luka Bunjevac 05.03.2019

    Poštovani, Zanima me je li moguće naručiti kod vas progresivna stakla za naočale?

    • info@adrialece.hr 06.03.2019

      Poštovani, za sad ne nudimo progresivna stakla. Lijepi pozdrav

  • Joško 01.03.2019

    Pozdrav, kako da znam kojii mi je razmak zjenica za naočale, to mi nigdje ne piše ?

    • info@adrialece.hr 01.03.2019

      U slučaju da imate samo jednu vrijednost razmaka zjenica, morate ju podijeliti s 2 da dobijete pravilnu vrijednost za svako oko.

      Ako na receptu ne pronađete vrijednost razmaka zjenica, možete upotrijebiti naše ravnalo ili se posavjetujte sa svojim oftalmologom/op­tometristom.

  • DARIJA 01.03.2019

    Postovani Molim storno narudžbe broj 370484. Napravila sam novu. Unaprijed zahvaljujem

    • info@adrialece.hr 01.03.2019

      Narudžba 370484 je stornirana.

  • IC 27.02.2019

    Postovani, Da li saljete lece van granica Hrvatske, obzirom da vise tu ne zivim a zeljela bih nastaviti koristiti vase lece?

    • info@adrialece.hr 27.02.2019

      Poštovani, pakete šaljemo samo unutar HR. Lijepi pozdrav

  • Lorna 26.02.2019

    Korekcijske naocale isporučene u 2 dana, najpovoljnije, visoko kvalitetne, vidljivi slojevi zaštite. A ja zadovoljan i stalan kupac. Svaka čast Vašem timu, najbolji ste!

    • info@adrialece.hr 26.02.2019

      Hvala! Drago nam je da ste zadovoljni.

  • Petra Veža 25.02.2019

    Postoje li lece u boji sa dioptrijom i cilindrom?

    • info@adrialece.hr 26.02.2019

      U ponudi imamo leće sa dioptrijom ili nedioptrijske. Leće u boji za astigmatizam nemamo u ponudi.

  • Sanja 21.02.2019

    Molim vas da stornirate narudžbu 410312958 pokusavam poslat mail ali mi nece pa vas molim da provjerite hvala

    • info@adrialece.hr 22.02.2019

      Vaša narudžba je poslana i može se stornirati kad se paket vrati.

  • Marina Kraljek 21.02.2019

    Pozdrav imam pitanje kupila sam leće ali krivu dioptriju,dali mogu vratiti i naručiti kakve trebam? Hvala Vam unaprijed

    • info@adrialece.hr 22.02.2019

      Vraćeni proizvod mora biti u originalnom pakiranju neoštećen, u nepromijenjenoj količini i kutija leća mora biti neotvorena.

      Rok za povrat robe je 14 dana od preuzimanja. Kad zaprimimo leće vam možemo napraviti povrat novca na vaš IBAN.

  • Mara 19.02.2019

    Postovsni da li imste u svojoj ponudi stakla za naocale sa vecom dioptrijom od -6

    • info@adrialece.hr 20.02.2019

      Možete odabrati dioptriju od –10,00 do +6,00.

  • Mara 16.02.2019

    Poštovani, Stane li u model naočala Guess GU2669 032 stakla debljine doptrije -4?

    • info@adrialece.hr 18.02.2019

      Poštovani, savjetujemo vam da odaberete tanja stakla (1,6). Lijepi pozdrav

  • Valentina Grozdanović 11.02.2019

    Postovani, Nosim dioptrijske naocale vec 12 godina, lece nisam jos nikada, a htjela bih naruciti kod Vas, pa me zanima da li se moram prije toga posavjetovati sa svojom oftamologom ili mi mozete savjetovati koje uzeti lece za prvi puta. Inace sam kratkovidna, na oba oka - 3, Unaprijed zahvaljujem na odg, Lp

    • info@adrialece.hr 12.02.2019

      Poštovana, za odabir leća i tekućine pratite upute svog oftalmologa ili optometrista. Nisu sve primjerene za svako oko. Lijepi pozdrav

  • Grozdana Laginja 10.02.2019

    Dugo godina sam vas korisnik,zanima me postoje li dioptrijske leće u boji za astigmatizam,hvala.

    • info@adrialece.hr 12.02.2019

      Leće u boji za astigmatizam nemamo u ponudi.

  • Ana 10.02.2019

    Pozdrav. Gledala sam okvire za dioptrijske naočale prije nekoliko dana i sada ih više nema. Postoji li mogućnost da će se pojaviti opet? Riječ je o Crulle S1729 C3 i Crulle S1722 C2.

    • info@adrialece.hr 12.02.2019

      Molimo vas da pratite ponudu i dalje. Očekivamo ih uskoro.

  • Leana Radić 08.02.2019

    Pozdrav, vec dugo kupovala sam i nosila airoptix lece za astigmatizam. Buduci da mi je oftalmolog pripisao biofinitiy toric lece, prvi put sam ih narucila 27.11.2018...Dogodio mi se problem s drugim parom leca, da mi je leca iz desnog oka pukla. To se dogodilo kroz jutro kada sam je isla staviti i vidjela da je jedan dio lece bio puknut te nije vise cinila krug...Kako je to moguce, nije mi jos ni proslo mjesec dana da ih nosim..ovaj cetvrtak mi je pukla (7.2.2018.), a istice mi mjesec dana tek u ponedjeljak (11.2.2018).?? Kako je moguce da mi samo tako pukne jer nisam nikad imala problema sa airoptix lecama..nikad mi nisu pucale...Unaprijed hvala, Leana

    • info@adrialece.hr 14.02.2019

      Poštovana Leana, meke leće su osjetljive i mogu se brzo oštetiti ili strgati, stoga su briga, pravilna njega i rukovanje posebno važni. Leća pukne najćešće ako se izsuši (suho oko) i koristiti morate kapi za oči ili promjeniti leće. Sve zavisi od oka do oka koliko dugo podnosi leću. Mjesčne leće možete koristiti do 30dana. Lijepi pozdrav

  • Martina 05.02.2019

    Postovani dali mogu naruciti lece u boji za astigmatizam ?

    • info@adrialece.hr 06.02.2019

      Imamo samo dioptrijske ili nedioptrijske.

  • Evelyn Horaček 05.02.2019

    Poštovani, zanima me koji je rok isporuke leća?

    • info@adrialece.hr 05.02.2019

      Isporuka je u roku 2–3 radna dana.

  • Andrea 31.01.2019

    Poštovani, imam pitanje. Ja imam dioptriju samo na jednom oku tako da i koristim samo jednu leću. Mogu li naručiti 6 leća odnosno(3 para) i korisititi ih samo na jednom oku? Odnosno da li je bitno koja je koja leća pošto je samo jedno oko i jedna dioptrija? Lp

    • info@adrialece.hr 31.01.2019

      Vi možete naručiti 6kom i 1 leća se može koristiti do 30dana ako su to mjesečne leće. Leća za lijevo i desno oko je ista, samo dioptriju morate pravu odabrati. Možete koristiti samo 1 leću.

  • Doris 23.01.2019

    Sve preporuke

    • info@adrialece.hr 23.01.2019

      Hvala <3

  • Doris 23.01.2019

    SVAka cast na brzoj dostavi. Najbolji

    • info@adrialece.hr 23.01.2019

      Hvala! Drago nam je da ste zadovoljni! Ekipa Adrialece.hr

  • Tamara Radojevic 18.01.2019

    Poštovani, Molila bih ako je moguće poslati vam nalaz oftamologa, pa na temelju toga napraviti naočale? Predhodno bi odlučila na koji okvir iz Vase ponude bih stavila. Lp

    • info@adrialece.hr 19.01.2019

      Postovani,

      nalaz nam posaljite na mail info@adrialece.hr

      Pozdrav

  • Ana 18.01.2019

    Poštovani. Zanima me kako funkcionira povrat novca u slučaju da vracamo proizvod?

    • info@adrialece.hr 21.01.2019

      Poštovani, kad zaprimimo paket vas obavijestimo i vratimo novac na vaš IBAN u najkraćem mogućem roku. Najkasnije u roku 14 dana od pruzimanja. Lijepi pozdrav

  • iva 18.01.2019

    Poštovani, već nekoliko godina koristim i naručujem preko Vaše stranice meke kontaktne leće Softlens.Nikad nisam imala problema do ove posljednje narudžbe u prosincu.Ne znam koji je uzrok,ali su mi se leće nakon par dana nošenja prelomile prilikom vadjenja iz očiju.Uvijek ih držim na istom mjestu i koristim istu otopinu.Zanima me postoji li mogućnost reklamacije i koja je procedura.Hvala unaprijed!

  • Ana 18.01.2019

    Pozdrav. Narucila bih naočale s dioptrijom. Zanima me mogu li se naocale vratiti, tj. zamijeniti, u slucaju da nam okvir ipak ne odgovara?

    • info@adrialece.hr 18.01.2019

      Poštovani, u slučaju da naručite samo okvir, možete proizvod vratiti u roku 14 dana ako vam ne odgovara. Ako naručite okvir i leće (korekcijske naočale), nije moguće vratiti proizvod. Potrošač nema pravo na jednostrani raskid ugovora ako je predmet ugovora roba koja je izrađena po specifikaciji potrošača ili koja je jasno prilagođena potrošaču. Lijepi pozdrav

  • Antonija 17.01.2019

    Postovani, Buduci da u ponudi imate okvire za dioptrijske naocale i pripadajuce lece za njih, ako narucim oboje da li lece dodju vec namontirane u okvir ili ih saljete odvojeno? Hvala na odgovoru

    • info@adrialece.hr 17.01.2019

      Poštovani, leće dodju namontirane u okvir. Ne šaljemo odvojeno. Lijepi pozdrav

    • info@adrialece.hr 17.01.2019

      Poštovani, leće dodju namontirane u okvir. Ne šaljemo odvojeno. Lijepi pozdrav

  • Josip 14.01.2019

    Poštovani kako mogu izmijeniti narudžbu?

    • info@adrialece.hr 14.01.2019

      Poštovani, pošaljite e-mail na info@adrialece.hr. Lijepi pozdrav

  • Vedran Jelencic 06.01.2019

    Postovani, Imam dioptriju i lijevog i desnog oka -0.50,cilindre -0.50, desno oko os 90,lijevo 70. Koliko vidim vi u ponudi nemate cilindre ispod -0.50 nego krece tek od -0.75 pa me zanima da li bi mi takve lece bile prejake(da me glava me boli) te ako mi to ne preporucate da li bi mi samo lece sa dioptrijom -0.50 oba oka imalo koristi bez cilindra? Hvala

    • info@adrialece.hr 07.01.2019

      Poštovani, provjerite sa svojim oftalmologom ili optometristom ako možete koristiti leće sa dioptrijom –0,75. Imate nizak asstigmatizam i predpostavljamo da vam nisu potrebne leće za astigmatizam. Za odabir leća i parametara pratite upute svog oftalmologa. Lijepi pozdrav

  • Luka Bozic 02.01.2019

    Poštovani, Koja je zemlja proizvodnje vaših kontaktnih leća? Hvala

    • info@adrialece.hr 02.01.2019

      Postovani, sve zavisi koji proizvodjac vas zanima. Lp

  • Mauro 22.12.2018

    Postovani, narucio sam lece 18.12. ali jos nisu stigle na kucnu adresu. Je li moguce da su u pošti? Narudzba je broj 410321863.

    • info@adrialece.hr 24.12.2018

      Poštovani, vaš paket možete preuzeti u PU. Status: 20.12.2018. 21:12:22 HRVATSKA 52100 PULA (POLA) Priprema pošiljke za isporuku u PU . Lijepi pozdrav

  • Mirta 11.12.2018

    Dobar dan, mogu Vas zamoliti za info kojim se kreditnim karticama moze placati?

    • info@adrialece.hr 11.12.2018

      Poštovana Mirta, platiti možete online kreditnom karticom Visa ili Mastercard. Lijepi pozdrav

  • marin briski 10.12.2018

    pozdrav narucio sam lece navodno bez postarine kao sto reklamirate bez pdva i postarine ali su stigle po standarnoj cijeni i naplacenom postarinom

    • info@adrialece.hr 11.12.2018

      Poštovani, besplatna poštarina je bila za narudžbe iznad 199kn. Lijepi pozdrav

  • Ana 05.12.2018

    Molim Vas kontakt prije slanja narudžbe kako bih mogla promijeniti narudžbu. Unaprijed hvala

    • info@adrialece.hr 05.12.2018

      Postovani, na mail info@adrialece.hr nam posaljite izmjene narudzbe. Pozdrav

  • Danijela 30.11.2018

    Primila sam danas paket. Hvala Vam lijepa. Zaista brza dostava. Lijep pozdrav.

    • info@adrialece.hr 30.11.2018

      :)

  • Danijela 29.11.2018

    Molim vas možete li provjeriti da li je narudžba br. 410373707 krenula. Uplata je bila na žiro račun, a kćer bi do subote htjela leće jer slavi rođendan. Hvala

    • info@adrialece.hr 30.11.2018

      Postovani, vasa narudzba br. 410373707 je bila 28.11.2018 poslana u dostavu. Mi smo poslali upit Hrvatskoj posti sto se dogadja sa vasim paketom. Kada zaprimimo njihov odgovor cemo vam ga prosljediti. Lp

  • Danijela 26.11.2018

    Poštovani, imam još jedno pitanje.... U podatke sam unijela svoju adresu, no s obzirom da radim do 15 h, da li postar ostavlja papirić za podizanje leća u pošti ili je to kurirska dostava pa je potrebno navesti adresu firme u kojoj radim da ih pokupim ako ne dostavljate nakon 15 h?

    • info@adrialece.hr 26.11.2018

      Poštovani, za dostavu možete upisati i adresu firme (dopišite ime firme). Ako vas nema na toj adresi poštar ostavi obavijest i paket možete podići na PU u roku 5dana. Za vrijeme dostave na vašu adresu kontaktrijate HP. Lijepi pozdrav

  • Danijela 26.11.2018

    Sutra idemo oftamologu da nam odredi sve potrebno i da napokon kupimo leće od Vas. Recite mi, kada biram, ne moram birati boju ako su normalne prozirne, iako mi kćer ima smeđe oči? Izbor boje je samonza one koji žele promijeniti bojunociju? Hvala.

    • info@adrialece.hr 26.11.2018

      Poštovani, za odabir leća uvijek pratite samo upute svog oftalmologa ili optometrista. U ponudi imamo i leće u boji. Lijepi pozdrav

  • Marina 06.11.2018

    Poštovani. Nosim naočale dioptrija 0.00 cilindar -0.50, zanima me da li postoje takve leće sa tom dioptrijom. Lp

    • info@adrialece.hr 06.11.2018

      Postovani, vi imate nalaz za naocale. Vama je potreban nalaz za meke kontaktne leče. Cilindar –0.50 kod kontaktnih leća ne postoji. Pozdrav

  • Težak Ines 02.11.2018

    Poštovani, Molim uputite me koje leće da naručim koje imaju +0,75 cilindar za astigmatizam. Dosad sam Koristila pure vision 2, meke lece No one omaju opciju samo minus cilindra. Lijep pozdrav

    • info@adrialece.hr 02.11.2018

      Poštovana Ines, odgovorili smo na vaš e-mail. Leće imaju samo – cilindar. Provjerite parametre sa svojim oftalmologom ili optometristom. Lijepi pozdrav

  • Diego 30.10.2018

    Ja se ispricavam upravo sam podnesao narudzbu za rijeku saljete je sutra u utorak koliko ce otp trebati da stignu?

    • info@adrialece.hr 30.10.2018

      Isporuka je u roku 2–3 radna dana.

  • Laura 29.10.2018

    Poštovani, poslala sam vam mail za ponistenje naruzdbe br. 410309581 zanima me dali je poništena? Lp

    • info@adrialece.hr 29.10.2018

      Stornirali smo narudžbu 309581.

  • info@adrialece.hr 24.10.2018

    Poštovani, isporuka je u roku 2–3 radna dana. Paket je poslan u ponedjeljak i predpostavljamo da možete očekivati dostavu najkasnije do sutra. Lijepi pozdrav

  • Jana 24.10.2018

    Postovani, poslala sam Vam mail za ponistenje narudzbe broj 410389075, pa i tu pisem kako bi dobila odgovor dali ste ponistili. Hvala unaprijed:)

    • info@adrialece.hr 24.10.2018

      Poštovani, vaša narudžba 389075 je stornirana. Lijepi pozdrav

  • Maria 23.10.2018

    Postovani, zanima me status narudzbe LP340605051HR. Narucena je u petak 19.10.

  • info@adrialece.hr 23.10.2018

    Poštovani, isporuka je u roku 2–3 radna dana. Danas je 3. radni dan i možete očekivati dostavu. Lijepi pozdrav

  • Ivica 22.10.2018

    LP340435281HR Poštovani, molim osporuke provjeru za ovu narudžbu. Hp nam je bio već dva puta ali bez vašeg paketa.

  • info@adrialece.hr 17.10.2018

    Paket je poslan 16.10.. Isporuka je u roku 2–3 radna dana. Paket možete pratiti na stranici HP.

  • Petra Sabljić 17.10.2018

    Poštovani, zanima me status narudžbe LP340277020HR. Naručena je u ponedjeljak. Hvala.

  • info@adrialece.hr 16.10.2018

    U ponudi je aplikator za meke leće. Može se koristiti za skidanje i stavljanje leća u oko.

  • KATARINA 15.10.2018

    Poštovani, može li se aplikator za leće koristiti za mekane leće i mogu li se pomoću njega leće skidati? Hvala

  • Monika 11.10.2018

    Postovani, Moze storno narudzba? Narucila sam krivu dioptriju za jednu lecu.

    • info@adrialece.hr 12.10.2018

      369756 je bila stornirana.

  • info@adrialece.hr 10.10.2018

    Poštovana, poslali ste nam parametre za naočale. Za leće i naočale se parametri razlikuju. Predpostavljamo da nisu potrebne leće za astigmatizam i da će vam na pregledu za leće preporučiti leće samo sa dioptrijom. Lijepi pozdrav

  • Pamela 09.10.2018

    Poštovani, Dobila sam recept za naočale na kojima piše da mi je dioptrija za desno oko - 2.00, cilindar - 0.50 te os 80 stupnjeva a za lijevo oko dioptrija je - 1.00, cilindar - 0.50 te os 40 stupnjeva. Razmak zjenica je 55 mm. Htjela sam naručiti preko Vaše stranice Acuvue Oasys for Astigmatism (6 kom leća) ali mi za cilindar izbacuje najmanje - 0.75 te me zanima Vaša preporuka. Hvala.

  • info@adrialece.hr 08.10.2018

    Poštovana Katarina, za odabir i korištenje leća se uvijek posavjetujte sa svojim oftalmologom ili optometristom. Za narudžbu leća pratite njihove upute i koristite samo leće koje su primjerene za vaše oči. Koje leće su vam preporučili? Možete nam poslati svoj nalaz za leće na e-mail info@adrialece.hr da provjerimo vaše parametre. Lijepi pozdrav

  • Katarina 08.10.2018

    Na jednom oku imam pomaknuti kalibar, utjeće li to na ispravnost leća ako ih kupim preko vas? Postoji li postavka pri naručivanju koja se odnosi na tu manu ili je to relativno nebitna mana i mogu i bez te postavke?

  • Anja 25.09.2018

    Postovani imate li mozda u ponudi toricne dioptrijske lece u boji? Hvala

    • info@adrialece.hr 25.09.2018

      Poštovana Anja, u ponudi imamo samo dioptrijske i nedioptrijske leće u boji. Lijepi pozdrav

  • Mate 19.09.2018

    Što je sa ljudima koji imaju dioptriju veću od -15?Imate li koje rješenje za njih?

    • info@adrialece.hr 19.09.2018
      Poštovani, imamo u ponudi i leće sa dioptrijom do –20 . Napravite pregled za leće i posavjetujte se ako bi bile za vaše oči primjerene leće Biofinity XR. Lijepi pozdrav
  • Pamela 04.09.2018

    Postovani, Koristila sam lece acuvue oasys sa bc 8.4. Sada bih presla na biofinity, ali vidim da je kod njih bc 8.6 mogu li ih nositi bez obzira na razlicit bc? Hvala.

    • info@adrialece.hr 05.09.2018

      Poštovana Pamela, nisu sve leće primjerene za svako oko. Za odabir leća se posavjetujte sa svojim oftalmologom ili optometristom. Mala razlika u BC kod većine korisnika ne igra veliku ulogu. Provjerite sa svojim optometristom ako su te leće primjerene i za vaše oči. Lijepi pozdrav

  • Blaženka 23.08.2018

    postovani, narucila sam dva paketa leca i otopinu 16.8. no paket nakon tjedan dana jos nije stigao. broj narudzbe je 410393778, molim pomoc.

    • info@adrialece.hr 23.08.2018

      Postovani, budemo provjerili na posti sto se dogadja sa vasim paketom. Pozdrav

  • zrinka 17.08.2018

    poštovani, naručila sam leće 09.08.možete li mi napisat kakav je status narudzbe.

    • info@adrialece.hr 17.08.2018

      Poštovana, Vaš paket je poslan 16.8., poslali smo vam obavijest. Isporuka je u roku 2–3 radna dana. Lijepi pozdrav

  • Diana 13.08.2018

    Postovani, kako mogu promijeniti adresu narudzbe koju sam upravo podnijela? Broj narudžbe 361677

    • info@adrialece.hr 14.08.2018

      Poštovana, molimo vas da nam napišete novu adresu na info@adrialece.hr. Lijepi pozdrav

  • Ivona Marincic 09.08.2018

    Postovani, Zanima me koliko se dugo ceka dostava leca Aqua Oasys for astigm. Lijep pozdrav , Ivona

    • info@adrialece.hr 10.08.2018

      Poštovana, sve zavisi od zalihe leća. Kad odaberete svoje parametre vam pored piše kad šaljemo. Pakete šaljemo svaki radni dan u 10sati ako su proizvodi na zalihi. Isporuka je u roku 2–3 radna dana. Hvala i lijepi pozdrav

  • Emili Higl 06.08.2018

    Pozdrav,ukoliko mi naocale koje narucim ne odgovaraju velicinom,dali ih mogu vratiti uz povrat novca? Hvala

    • info@adrialece.hr 06.08.2018

      Ako vam naočale ne budu odgovarale ih možete vratiti u roku 14dana od preuzimanja i napravit ćemo povrat novca. Zaštita na naočalama mora ostati neoštećena, ne smije se ukloniti.

  • Anita 05.08.2018

    Pozdrav,mozete li mi reci status narudzbe 410390159 i da li se za lece s cilindrima i astigmatizmom dulje ceka ili je procedura jednaka za sve?

    • info@adrialece.hr 06.08.2018

      Poštovana Anita, vaš paket je poslan 3.8.. Paket možete preuzeti na PU 10360. Lijepi pozdrav

  • Dominik 27.07.2018

    Pozdrav, zanima me ako su mi naočale male koje sam naručio da li ih mogu zamjeniti većim

  • Nikolina 24.07.2018

    Pozdrav, dal bi za narudžbu 410385535 poklon otopinu za oči mogla zamijeniti za kapi? Hvala unaprijed!

    • info@adrialece.hr 24.07.2018

      Promjenili smo poklon i poslali smo vam novu potvrdu. Molimo provjerite.

  • Andrea 23.07.2018

    Da li jos vrijedi popust na Guess?

    • info@adrialece.hr 24.07.2018

      Do 29.7. imamo popust na Polaroid PLD30.

  • Melisa 23.07.2018

    Pozdrav, je li mi možete napisati status narudžbe br 356044. Narudžbu sam poslala 19.07. Hvala

    • info@adrialece.hr 24.07.2018

      Poštovana, poslali smo upit u HP i kad dobijemo odgovor ćemo vas obavijestit. Hvala i lijepi pozdrav

  • info@adrialece.hr 23.07.2018

    Poštovana, paket je poslan. Isporuka je u roku 2–3 radna dana. Ako ga ne preuzmete na PU u roku 5 dana će se vratiti. Kad se vrati možemo poslati ponovno. Obavijestit ćemo vas. Lijepi pozdrav

  • valentina 23.07.2018

    Poštovani, Neplanirano sam otputovala i nitko ne može preuzeti paket u narednih 8 dana. Da li mi možete poslati paket polovicom idućeg tjedna ili moram stornirati i ponovno naručivati? Br.nar. je 410341645. Hvala!

  • 21.07.2018

    Zabunom sam naručila leće dioptrije 5.74 umjesto 4.75. Kutiju nisam otvarala. Dali je moguće zamjeniti ?

    • info@adrialece.hr 23.07.2018

      Poštovani. Leće nam možete poslati u zamjenu. Pored stavite ispunjen obrazac za zamjenu leća i pošaljite preporučeno HP-om. Hvala i lijepi pozdrav

  • Margita 21.07.2018

    Pozdrav, molim vas storno za narudzbu 313768. Hvala lijepa

    • info@adrialece.hr 22.07.2018

      Postovani, vasa narudzba broj 313768 je stornirana. Pozdrav

  • Margita 20.07.2018

    Pozdrav, Zanima me dali je prosla narudba broj 313768? Hvala lijepa

    • info@adrialece.hr 20.07.2018

      Poštovana, zaprimili smo narudžbu. Uplata još nije vidljiva. Lijepi pozdrav

  • Margita 19.07.2018

    Pozdrav, Dali su Marc Jacobs 186/S 807/IR unisex? Hvala

    • info@adrialece.hr 20.07.2018

      Poštovana, to je unisex model. Lijepi pozdrav

  • info@adrialece.hr 09.07.2018

    Leće se uobičajeno ne primjete tijekom nošenja. Iako su određene lahano obojene u plavo, to je zbog lakšeg pronalaženja u kutijici i ne mijenjaju boju očiju.

  • Marina Ivic 09.07.2018

    Kada nosim bezbojne dioptrijske leće može li netko vidjeti da ih nosim?

  • Marina 07.07.2018

    Pozdrav, promjer leca mi je 14.40. Hoce biti problem ako uzmem 14.20.?

    • info@adrialece.hr 07.07.2018

      Postovani, promjer i BC ne predstavljaju veliki problem jer se radi o mekim kontaktnim lećama. Ipak nas savjet je, da se posavjetujete sa oftalmologom ili doktorom. Pozdrav

  • Mario 03.07.2018

    Molim storno narudzba 310690

    • info@adrialece.hr 04.07.2018

      Postovana, vasa narudzba broj 310690 je stornirana. Pozdrav

  • Jelena 01.07.2018

    Pozdrav, molim vas storno narudžbe 344694, ne znam iz kojeg razloga mi se ponovila narudžba

    • info@adrialece.hr 01.07.2018

      Postovani, vasa narudzba broj 344694 je stornirana. Pozdrav

  • Nika 30.06.2018

    Mogu li npr staviti kontakne lece i onda naocale bez dioptrije tek kao fora da mi sluzi da mogu staviti i skinuti naocale kada pozelim a da svejedno dobro vidim?

    • info@adrialece.hr 01.07.2018

      Postovani, da, naravno… Pozdrav

  • Marijan 26.06.2018

    Pozdrav, da li je kod vas prilikom narudžbe iskoristiva potvrda o očnim pomagalima loja se ovjerava na socijalnim?

    • info@adrialece.hr 27.06.2018

      Mi smo online trgovina i to nije moguće.

  • Irena 26.06.2018

    Postovani molim storno narudžbe 347760. Hvala

    • info@adrialece.hr 26.06.2018

      Stornirali smo narudžbu 347760.

  • Slavica 25.06.2018

    Poštovani, molim storno narudžbe broj 361447. Hvala.

    • info@adrialece.hr 26.06.2018

      Postovani, vasa narudzba broj 361447 je stornirana. Pozdrav

  • Monika 24.06.2018

    Molim vas pomoc u odabiru velicine naocala, gledam model Alexandar McQueen i pise vel.56, kako provjeriti dali ce mi odgovarati? Hvala unaprijed.

    • info@adrialece.hr 26.06.2018

      Poštovani, 56 je širina stakla/leće kod naočala.Lijepi pozdrav

  • Roko Dropuljić 21.06.2018

    Jel postoji velika razlika medu markama leca.Prosli put sam koristio softlens a sad sam dobio purevision.Hvala unaprijed!

    • info@adrialece.hr 21.06.2018

      Poštovani, prije promjene leća vam preporučujemo da se posavjetujete sa svojim oftalmologom. Nisu sve leće primjerene za svako oko. Lijepi pozdrav

  • info@adrialece.hr 12.06.2018

    Poštovana, nisu sve leće primjerene za svako oko. Savjetujemo vam da pratite upute oftalmologa i koristite leće koje su vam preporučili. Lijepi pozdrav

  • Monika 12.06.2018

    Poštovani Inače naručujem mekane mjesečne leće air optix. Sada bih htjela probati dnevne,ali nema tog proizvođača nego je neki drugi. Zanima me da li postoji razlika neka između tih proizvođača ili mogu uzeti bilo koje?

    • info@adrialece.hr 12.06.2018

      Poštovana Monika, nisu sve leće primjerene za svako oko. Molimo vas da se za odabir leća posavjetujete sa svojim oftalmologom ili optometristom i koristite leće koje su vam preporučili. Proizvođač leća je Alcon i imamo u ponudi jednodnevne leće istog proizvođača. Lijepi pozdrav

  • Kristina 10.06.2018

    Poštovani, ranije sam koristila BioTrue jednodnevne leće koje su mi bile ok, sada koristim SofLens također jednodnevne i osjetim veliku razliku, zbog čega to? Paramatri za oboje leće su isti, ali mi SofLens nikako ne odgovaraju. Hvala

  • Vedrana 05.06.2018

    Poštovani, zanima me da li mogu koristiti recept koji sam dobila za naočale za kupnji kontaktnih leca? naime imam astigmatizam i cilindar se povecao s- 0,75 na -1 a axis je ostao isti 100 °, na drugo oko s -1,75 na -2,25 također axis je ostao 70 °.

    • info@adrialece.hr 05.06.2018

      Postovani, potreban vam je nalaz za meke kontaktne leće, jer se parametri za leće i naocale razlikuju. Pozdrav

  • info@adrialece.hr 14.05.2018
    Poštovana Valentina, molimo vas da nam pošaljete nalaz na naš e-mail info@adrialece.hr da provjerimo parametre. Biofinity Toric možete naručiti ovdje. Lijepi pozdrav
  • Valentina Radoš 14.05.2018

    Poštovani, korisnik sam Vaših leća i iznimno sam zadovoljna uslugom i kvalitetom.Bila sam kod oftamologa koji mi je propisao slijedeću dioptriju D.O -3.00. -0.75. 170 ° =cc J2-J1 L.O -3.00. -0.75. 160° = 1.0 L.O dominantno MONIVISION BIOFINITY+otopina ALL IN ONE (njihova preporuka za leće i otopinu) Molim vas da mi pomognete oko unošenja parametara prilikom narudžbe na vašoj stranici.Da li se iz ovog vidi da su u pitanju leće za astigmatizam? Pozdrav, Valentina

  • Margareta 09.05.2018

    Postovani, na preporuku oftalmologa koristim air optix mjesecne meke lece dvije godine. Naime pocele su me iritirati sto dovodi do osjecaja zuljanja, grebanja, crvenila oka i oko mi suzi. Koje lece biste mi preporucili kao zamjenu za air optix?

    • info@adrialece.hr 09.05.2018

      Poštovana, nažalost vam ne možemo preporučiti leće. Molimo vas da se posavjetujete sa svojim oftalmologom koje druge leće bi bile primjerene za vaše oko. Hvala i lijepi pozdrav

  • Veronika 07.05.2018

    Pozdrav, Molim Vas storno narudzbe 410336378. Hvala!

    • info@adrialece.hr 07.05.2018

      Postovani, vasa narudzba broj 410336378 je stornirana. Pozdrav

  • Marina Pralica 04.05.2018

    Poštovani, Da li je moguće kod Vas naručiti stakla za sunčane naočale? Lp

    • info@adrialece.hr 04.05.2018

      Poštovana, nažalost ne. Lijepi pozdrav

  • info@adrialece.hr 26.04.2018

    Postovani, razlika je u materijalu kontaktne leće. Leće TopVue AIR su mjesecne leće a leće Acuvue Oasys su dvotjedne. Tesko je reci koje leće bi vam odgovorale, jer svaka leće ne odgovara svakom oku. Trenutno su leće TopVue AIR jedne medju najprodavanijim lećama. Pozdrav

  • Maja Marija 25.04.2018

    Poštovani, zanima me kolika je razlika u kvaliteti TopVue Airlines i Oasis Aquvue leca? Znam da svakom oku ne odgovaraju sve leće ali me zanima ako su mi preporučene jedne od tih dvoje, mogu li ih zamijeniti drugima? Lp

  • Jelena 25.04.2018

    Molim Vas da stornirate narudzbu 410200875. Imam drugu narudžbu. Adresa za dostavu je Sl.Brod ali na uplati ce pisati Zagreb, nadam se da je adresa isporuke ona koju sam rucno navela? Da li Vam treba poslati potvrdu o uplati ili Vam je odmah evidentirana?

    • info@adrialece.hr 25.04.2018

      Postovani, vasa narudzba broj 200875 je stornirana. Pozdrav

  • Paula 21.04.2018

    Poštovanje, vrsta leća koju sam prije naručivala trenutno nije u ponudi pa mi su mi automatski preporučene druge, za astigmatizam. Inače, za to oko dioptrija je -6.50,cilindar -1.75 i os 170°, a drugo oko je -3.75, -3.25 i 10°. Je li u redu da onda naručim te koje su mi automatski preporučene?

    • info@adrialece.hr 21.04.2018

      Postovani, naruciti morate leće koja vam je preporucio doktor ili oftalmolog. Tocno iste parametre morate naruciti koje imate na nalazu. Pozdrav

  • Zrinka 19.04.2018

    Poštovanje, molim vas da mi poništite narudžbu pod brojem 264636 zabunom sam ponovila narudžbu, unaprijed hvala.

    • info@adrialece.hr 19.04.2018

      Postovani, vasa dupla narudzba je stornirana. Pozdrav

  • Antonela 17.04.2018

    Da li postoji povrat robe npr. Ako je naručen proizvod tipa sunčanih naočala?

    • info@adrialece.hr 18.04.2018

      Poštovana, ako vam naočale ne odgovaraju ih možete poslati natrag u roku 14 dana od preuzimanja i napravimo povrat sredstava. Zaštita na naočalama mora ostati neoštećena. https://www.adrialece.hr/…lovanja.html . Lijepi pozdrav

  • Katarina 16.04.2018

    Poštovanje naručila sam danas leće kada će stići? Hvala lp

    • info@adrialece.hr 16.04.2018

      Poštovana, isporuka je u roku 2–3 radna dana. Paket je danas poslan. Lijepi pozdrav

  • Ana 14.04.2018

    Mozete li stornirati narudzbu broj 220330, moram nesto izmijeniti?

    • info@adrialece.hr 15.04.2018

      Postovani, vasa narudzba broj 220330 je stornirana. Pozdrav

  • Ana 10.04.2018

    Poštovani, platila sam direktno karticom narudžbu broj 410216764 pa me samo zanima da li je to stvarno plaćeno jer mi se ne prikazuje moja narudžba i uplata, a naručila sam i sve je uredno plaćeno...Hvala!

    • info@adrialece.hr 11.04.2018

      Poštovana. Nismo zaprimili uplatu. Molimo da ponovite plaćanje ili promijenite način plaćanja. Hvala i lijepi pozdrav

  • Dario Jagodić 19.03.2018

    Koristio bih leće za posao, nastavnik sam tjelesnog i za sport. Koje leće mi savjetujete i proizvođaća ? Dioptrija mi je - 0,75. Hvala.

    • info@adrialece.hr 19.03.2018

      Poštovani, molimo vas da se posavjetujete sa svojim oftalmologom za odabir leća, najverojatnije će vam preporučiti jednodnevne. Nisu sve primjerene za svako oko. Lijepi pozdrav

  • info@adrialece.hr 15.03.2018

    Leće u boji pakirane po 10kom su dnevne leće i možete ih koristiti samo 1 dan. Provjerite pod karakteristikama leća koje ste odabrali.

  • info@adrialece.hr 15.03.2018

    Poštovana, možete naručiti i samo za jedno oko. Lijepi pozdrav

  • Ružica Majkovica 14.03.2018

    Pozdraav :) Naručila sam leće u boji,došlo je 10 pari leća;zanima me koliko traje jedan par (isto 3 tjedna ko i obične ili??) hvala :)

  • tamara 13.03.2018

    dali je moguće naručiti samo za desno oko leče ako je narasla dioptrija .

  • Emma 08.03.2018

    Poštovani, izgleda da sam slučajno napravila dvije iste narudžbe u isto vrijeme prema onome što vidim u pregledu narudžbi pa bih molila da se jedna poništi. Narudžba je na današnji dan. Zahvaljujem

    • info@adrialece.hr 08.03.2018

      Postovani, vasa dupla narudzba je stornirana. Prvu narudzbu vam saljemo u dostavu. Pozdrav

  • info@adrialece.hr 06.03.2018

    Poštovana, razlika je mala i kod većine korisnika ne igra veliku ulogu. Ako su leće primjerene za vaše oko se posavjetujte sa svojim oftlmologom. Lijepi pozdrav

  • info@adrialece.hr 06.03.2018

    Poštovani, molimo vas da napravite nove nalaze za leće i posavjetujete se sa svojim oftlamologom koje leće morate odabrati. Lijepi pozdrav

  • Irena Nimac 05.03.2018

    Pozdrav,narucila sam lece za astigmatizam dvotjedne i jednodnevne i tek sada na narudzbi sam vidjela da je BC na jedima 8,6 a na drugima 8,5 pa mi molim vas recite u cemu je razlika?

  • Marija 05.03.2018

    Pozdrav. Dioptrija za naočale mi je - 1,50 i - 1,75. Mogu li po tome naručiti leće i koju dioptriju biram ili baš moram vaditi nalaz za leće? Nosila sam i prije leće i naručivala Biofinity kod vas, ali sam jedno vrijeme prestala i sada se ne sjećam po kojoj sam se dioptriji vodila. Hvala.

  • Dubravko 02.03.2018

    Poštovani, molio bih Vas da stornirate narudžbu od 18.02.2018. Krivo naručeno)(i neplaceno) Hvala

    • info@adrialece.hr 03.03.2018

      Postovani, vasa narudzba je stornirana. :) Pozdrav

  • Jelena 01.03.2018

    Postavani mozete li stornirati narudzbu 299187, krivo je naruceno. Hvala

    • info@adrialece.hr 01.03.2018

      Jelena, za storno smo se dogovorili i stornirali smo paket. Lijepi pozdrav

  • Nika kurudza 24.02.2018

    Pozdrav zanima me kada i da li cete dobiti ray ban clubmaster crne velicinu 49 ponovo na zalihu

    • info@adrialece.hr 25.02.2018

      Postovana Nika,

      u kratkom periodu cemo dobiti na zalihu vecinu modela Ray-Ban. Svi nasi proizvodi su oriniginalni.

      Pozdrav

  • Iva 24.02.2018

    Mozete li molim vas ponistiti narudzbu pod brojem 292950? Mislim da mi ta dioptrija bude prejaka jer inace imam -0.75. Narucila sam prije dva tjedna PureVision 2, osjecam da me grebu u ocima i mutno mi je kad stavim lece, pa me zanima jos da li je to do leca ili mi se dioptrija povecala? Hvala

    • info@adrialece.hr 25.02.2018

      Postovani, vasa narudzba broj 292950d je stornirana. Vjerovatno vam materijal kontaktne leće ne odgovara, jer svaka leće ne odgovara svakom oku bas zbog materijala. Pozdrav

  • Bruna 22.02.2018

    Mozete li molim vas ponistiti narudzbu pod brojem 410286752 ? Dvaput sam slucajno narucila isti paket. Hvala

    • info@adrialece.hr 22.02.2018

      Postovani, vasa narudzba broj 286752 je stornirana. Pozdrav

  • Patricija 08.02.2018

    Koliko dugo trebam čekati da stigne paket? I u koliko sati bi otprilike došlo?

    • info@adrialece.hr 08.02.2018

      Postovani, dostava traje 2–3 radna dana. Dostava se vrsi kroz cijeli dan. Pozdrav

  • Patricija 08.02.2018

    Koliko dugo trebam čekati da stigne paket?

    • info@adrialece.hr 08.02.2018

      Postovani, dostava traje 2–3 radna dana. Dostava se vrsi kroz cijeli dan. Pozdrav

  • Diego 07.02.2018

    Postovani jel m9guca brza dostava za narudzbu 410273469

    • info@adrialece.hr 07.02.2018

      Postovani, paket smo vam poslali u dostavu. Leće za Rijeku mozete ocekivati sutra. Pozdrav

  • Diego 07.02.2018

    Postovani koliko traje isporuka u rijeci ako sam ih narucio danas oce li stici do petka ikako ?

    • info@adrialece.hr 07.02.2018

      Postovani,

      dostavu za Rijeku mozete ocekivati u roku jednog dana.

      Pozdrav

  • Ana 30.01.2018

    Već par godina unazad vi ste mi broj jedan za naočale,leće i sunčane naočale! U svojoj kolekciji voljela bih imati Max Mara Prism IV sunčane naočale, kako mogu znati hoću li ih uskoro moći uzeti kod vas? Lijep pozdrav :)

    • info@adrialece.hr 30.01.2018

      Poštovana, molimo vas da dalje pratite našu ponudu i u buduće. Ako budu u ponudi će te vidjeti na web stranici. Za sad vam nažalost ne mogu reći točno kad. Hvala i lijepi pozdrav

  • Dani 17.01.2018

    Postovani, trebala bih stornirati zadnje dvije narudzbe zbog problema oko placanja.

    • info@adrialece.hr 18.01.2018

      narudžbe smo stornirali.

  • Ana 15.01.2018

    Možete li ponistiti narudzbu broj 278689?

    • info@adrialece.hr 15.01.2018

      Postovani, vasa narudzba pod brojem 278689 je stornirana. Pozdrav

  • Nives Anđelić 11.01.2018

    Postovani Potrebne mi je lece za sina 2.00/-3.5 10° =06 .Zanima me postoje li mekane lece jer ima tvrdu na koju se nikako ne moze priviknuti. Lp

    • info@adrialece.hr 11.01.2018

      Postovani, vi imate nalaz za naocale. Vama je potreban nalaz za meke kontaktne leće, jer se parameteri za naocale i leće razlikuje. Pozdrav

  • Snezana 10.01.2018

    Postovani, poslala sam u mailu molbu da stornirate narudzbu 410213492 zbog promjene dioptrije. Zanima me da li ste stornirali? Lp

    • info@adrialece.hr 10.01.2018

      Stornirali smo vašu narudžbu.

  • Kristina 05.01.2018

    Postova i, zanima me status narudžbe br 216937? Hvala

    • info@adrialece.hr 07.01.2018

      Postovani, paket smo vam poslali u petak. Leće mozete ocekivati u roku 2–3 radna dana o datuma slanja. Pozdrav

  • Marija 03.01.2018

    Postovani, koliko traje isporuka (Zagreb) ako ih danas narucim? Hvala

    • info@adrialece.hr 03.01.2018

      2–3 radna dana.

  • Lana Selak 02.01.2018

    Postovani,koliki rok trajanja imaju lece colorvue crazy bijele prije otvaranja?

    • info@adrialece.hr 02.01.2018

      Rok vam je 02/2021

  • Marko 01.01.2018

    Postovani, Trebao bi stornirati svoje zadnje dvije narudjbe jer mi placanje nije uspjesno

    • info@adrialece.hr 02.01.2018

      Postovani, vase obe narudzbe smo stornirali. Pozdrav

    • info@adrialece.hr 02.01.2018

      Postovani, vase obe narudzbe su stornirane. Pozdrav

  • Andrea Belina 28.12.2017

    Poštovani, Zainteresirana sam za kupnju leća, ali imam pitanje. Naime nosim naočale, imam dioptriju na oba oka -1,25, ali imam i astigmatizam. Zanimam me je li i to potrebno navesti uz dioptriju? Unaprijed hvala

    • info@adrialece.hr 29.12.2017

      Poštovana, na naš mail info@adrialece.hr pošaljite nalaze. Lijepi pozdrav

  • Divina 10.12.2017

    Upotrebljavam Biofinity mekane leće. Koju ptpšinu uz njih preporučujete? Hvala

    • info@adrialece.hr 11.12.2017

      Sve otopine u našoj ponudi su primjerne.

  • Petra 07.12.2017

    Postovani, zasto vise ne mogu naruciti Frequency lece?

    • info@adrialece.hr 07.12.2017

      Nažalost FREQUENCY XCEL TORIC ne proizvode više. Lijepi pozdrav, Sabina

  • Dorotea 05.12.2017

    Poštovani, zanima me status narudžbe broj 241945 kada bi leće trebale biti isporučene. Hvala i lijepi pozdrav!

    • info@adrialece.hr 06.12.2017

      Postovani, paket vam saljemo sljedeci tjedan u dostavu. Pozdrav

  • Ana 04.12.2017

    Postovani, zanima me status narudzbe broj 410288630, kada bi mi leće trebale biti isporučene. Hvala I lijep pozdrav!

    • info@adrialece.hr 04.12.2017

      Poštovana,

      Leće za astigmatizam stižu u srijedu, kad ćemo ih i poslati na vašu adresu. Dostava traje 2–3 radna dana.

      Lijepi pozdrav,

      Sabina

  • Jelena Mrsic 01.12.2017

    Postovani zanima me dal kod vas mogu narucit bezdioptrijske lece?Hvala

    • info@adrialece.hr 04.12.2017

      Postovani, da, naravano. Odabere samo dioptriju 0.00. Pozdrav

  • 27.11.2017

    Postovani,da li je moguce nositi leće u boji koja imaju dioptriju?

    • info@adrialece.hr 27.11.2017

      Moze. Pozdrav!

  • Marijeto 24.11.2017

    Da li je velika razlika u cilindrima -2.25 i -2.75 za nošenje pošto je tolika razlika lijevog i desnog oka,pa ako zamijenim ne vidim razliku!

    • info@adrialece.hr 24.11.2017

      Postovani, da, razlika je velika. Najbolje je koristiti cilindar koji vam je odredio oftalmolog ili doktor. Pozdrav

  • tamara 06.11.2017

    s poštovanje koristim leče s 840 molim vaš sta znači860 dali se osjeti razlika u oku

    • info@adrialece.hr 06.11.2017

      To vam je minimalna razlika koja vam nebi trebala uzrokovati probleme. Pozdrav!

  • Ana-Marija 22.10.2017

    Imam problem s placanjem mastercard karticom,piše da provjera podataka nije moguća

    • info@adrialece.hr 23.10.2017

      Provjerili smo i normalno primamo uplate kreditnom karticom.

  • Kristina 16.10.2017

    Meni su leće zaustavile dioptriju od 15.godine, da sam nosila naočale i dalje bi rasla dioptrija. Sve to rekao mi je specijalist. Tako da, zaustavite dioptriju noseći leće , meke naravno koje su bezopasne za oko. Kupljeno i ovdje, sve super leće i ok. Lp

    • info@adrialece.hr 23.10.2017

      :)

  • Viktorija 10.10.2017

    Postovani jeli ima neka razlika u BC 8.40 sto mi pise na nalazu i BC 8.60, posto neke kontaktne lece imaju samo BC 8.60. I sto je vaznije u udobnosti leca udio vode ili propusnost kisika? Znam da je i jedno i drugo vazno, ali zanima me sto je vaznije u odabiru leca?

    • info@adrialece.hr 11.10.2017

      Postovani, BC vam je bazna zakrivljenost kontaktih leća. BC ne predstavlja veliki problem jer se radi o mekim kontaktim leća i te su vise prilagodljive oku. Pozdrav

  • Emilija 10.10.2017

    Postovani, zanima me status narudzbe broj 293762 i kada bi mi leće trebale biti isporučene. Lijep pozdrav!

    • info@adrialece.hr 11.10.2017

      Postovana Emilija, saljemo vam barkod paketa: LP276794558HR, pa mozete na linku provjeriti gdje se nalazi vas paket. Pozdrav

  • Sladana 04.10.2017

    Postovani, na mom nalazu nigdje ne pise BC ima li neka driga kratica ili izracun?

    • info@adrialece.hr 05.10.2017

      Postovani, posaljite nam nalaz na info@adrialece.hr pa cemo ga mi prosljediti nasem strucnjaku. Pozdrav

  • Dragan 21.09.2017

    Poštovani! Zanima me da li imate leće u boji koje su za astigmatizam i da li takve leće uopće postoje? Hvala

    • info@adrialece.hr 22.09.2017

      Postovani, nazalost nemamo tih leća u ponudi. Pozdrav!

  • Ana 21.08.2017

    Poštovani, nosim polutvrde leće, da li i takve imate u ponudi? Ne razumim ove vaše podjele po mjesecima.

    • info@adrialece.hr 21.08.2017

      U ponudi imamo samo meke lece. Pozdrav!

  • Minime 31.07.2017

    Poštovani, Naručila bih Acuvue Oasys (6 kom leća) i Otopina Alvera 350 ml. Odgovara li ta otopina za čišćenje ovih leća? Dosada sam koristila Complete RevitaLens 360 ml otopinu.

    • info@adrialece.hr 01.08.2017

      Postovani, sve otopine koje mi imamo u ponudi su pogodne za meke kontaktne leće. Pozdrav!

  • marijeta 06.07.2017

    poštovani,sinoć sam naručila leće pa me zanima u kojem roku će stići na kućnu adresu...hitno nam je jer smo ostali bez leća

    • info@adrialece.hr 06.07.2017

      Postovani, paket vam saljemo u utorak jer tada dobivamo leće na zalihu. Pozdrav!

  • Ana 01.07.2017

    Pozdrav. Jeste li primili uplatu za narudžbu 291689? U kojem vremenskom periodu stiže naručeno?

    • info@adrialece.hr 03.07.2017

      Postovani, jos nismo zaprimili vasu uplatu. Mozete li nam na mail info@adrialece.hr poslati potvrdu uplate. Pozdrav!

  • Dina 19.06.2017

    Poštovani, može informacija za broj narudžbe 293965, da li je kartica terećena za navedeni iznos ? Hvala i lp

    • info@adrialece.hr 19.06.2017

      Postovani, za narudzbu 293965 nismo jos zaprimili uplatu. Pozdrav!

  • Vedran 30.01.2017

    poštovani leće koristim povremeno i kupio sam prije cca mjesec dana Focus Dailies Toric leće pošto imam astigmatizam -0,75 na oba oka i mutniji mi je vid za razliku od TopVue mjesečnih koje sam koristio prije 3mj. jel znate što bi moglo biti razlog? hvala.

    • info@adrialece.hr 30.01.2017

      Postovani, mozda se vam je promjenila dioptrija ili cilindar tako da bi vam preporucili da napravite pregled. Pozdrav!

  • Sara Bakija 27.12.2016

    Htjela sam naručiti leće preko interneta ali neznam sto znaci BC (8.40 ili 8.80) pa ako neko zna -trazim ponoć!

    • info@adrialece.hr 30.01.2017

      Postovani, BC vam je zakrivljenost lece. Na vasem nalazu bi vam trebalo pisat koliko je vas BC. Pozdrav!

  • Vera 25.11.2016

    Godinama kupujem leće kod oftalmologa ali sad bih htjela naručii od vas, koje parametre trebam gledati pri narudžbi mekih Bauch&Lomb leća...? Koje brojke(veličine) trebate da biste mogli poslati leće...Strašno zbunjujuće mi je sve to..

    • info@adrialece.hr 28.11.2016

      Postovani, kada izvadite nalaz za meke kontaktne leće nam ga posaljite na mail pa cemo vam mi iscitati parametre koje morate unjeti prilikom narudzbe leća. Pozdrav!

  • damon 03.11.2016

    pozdrav,htio bih upitati,kupio sam lece u boji ali nisam kupio otopinu s njom,mogu li ja koristiti lece odmah iz male kapsule i vratiti ju ponovno nazad,ili bas moram kupiti otopinu,hvala.

  • Jurica 07.08.2016

    Koliko je važan parametar basis kod odabira leća? Nosim leće Purevision i oftamolog mi je u nalazu napisao 870, a vidim da u ponudi imate 8,30 i 8,60. da li imate te leće s tim parametrom. Hvala

    • info@adrialece.hr 08.08.2016

      Pozdrav, Priporucio bi vam da odaberete parametar 8,6. To je minimalna razlika od 8,7. BC nije vise tako bitna posto su lece mekane. Srdacan pozdrav!

  • Antonela Levantin 04.02.2016

    Da li postoje lece u boji sa dioptrijom - 0,75.ali ove air optix night and day. I koja im je cijena.. Hvala

    • info@adrialece.hr 05.02.2016

      Postovani, leće Air Optix Night and Day ne postoje u boji. Pozdrav!

  • Mate 26.08.2015

    Poštovani, da li ima neke razlike između AO SEPT Plus HydraGlyde i AO SEPT Plus, odnosno mogu li koristiti AO SEPT Plus HydraGlyde jer sam dosad koristio AO SEPT Plus, ali ih trenutno nemate za naručiti. Pozdrav!

    • info@adrialece.hr 26.08.2015

      Postovani, da, naravno da mozete koristiti AO Sept HydraGlyde jer je to nadgradnja otopine AO SEPT Plus. Pozdrav!

  • ivana 20.08.2015

    ja sam izgubila svoj broj za narudžbu pa bi vas molila ako mi možete reći kada će stići moja narudžba?

    • info@adrialece.hr 20.08.2015

      Postovani, poslali smo Vam barkod paketa na mail. Pozdrav!

  • predrag 30.07.2015

    Postovani.Zanima me status narudzbe broj 169332.Lijepi pozdrav

    • info@adrialece.hr 30.07.2015

      Postovani, paket Vam saljemo sutra. Pozdrav!

  • Ivana 26.04.2015

    Lijep pozdrav, Zanima me u roku koliko dana od narudžbe leće stignu na adresu? Unaprijed hvala :)

    • info@adrialece.hr 27.04.2015

      Postovani, obicne leće u roku 2–3 dana, leće za astigmatizam u roku 1–2 tjedna. Zelimo Vam ugodan dan!

  • Karolina Poljak 03.03.2015

    Poštovani! Molim Vas pomoć oko odabira leća. Prvi puta naručujem kod Vas. Ranije sam 1x koristila leće, Bausch&Lomb, BC 9.0, dia 14.0 mm, dsph -0,75. Sada ne mogu pronaći odgovarajuće leće po tim mjerama, molim Vas pomoć oko preporuke jednih od leća i ototpine za njih. Hvala!

    • info@adrialece.hr 03.03.2015
      Postovani, sigurno ste mislili na leće Bausch and Lomb 3-mjesečne Optima FW, te imaju BC 9.0. Pozdrav!
  • kristi 24.02.2015

    Imam astigmatizam i cilindre -3.5 pa me zanima dali mogu nositi meke toricne lece?

    • info@adrialece.hr 25.02.2015
      Postovani, da naravno da mozete. Leće sa toako visokim cilindrima su Vam: Proclear Toric XR (3 kom leća), {{getItemLinkPa­rams:345,FREQU­ENCY XCEL TORIC XR (3 kom leća)}. Pozdrav!
  • Marija 16.12.2014

    Prvi put naručujem leće od Vas, i ovo mi je tek druga kupnja leća..molim vas pomoć oko BC leća i promjera, na nalazu to nigdje ne vidim, a kutije od prvih leća sam bacila. Kod narudžbe mogu birati BC 8.4 ili BC 8.8, neznam koja je razlika i koliko je to bitno? Radi se o Acuvue Oasys..

    • info@adrialece.hr 17.12.2014

      Postovani, Vi morate odabrati BC 8.40. BC 8.80 biraju oni kojima na nalazima izricno pise da moraju odabrati 8.80. Pozdrav!

  • Denis 01.12.2014

    Poštovani, koja je dobra otopina za Air Optix Night and Day Aqua leće? Trenutno koristim AO Sept+. Ima li možda koja kvalitetnija/jeftinija? :)

    • info@adrialece.hr 01.12.2014
      Postovani, sve otopine koje imamo u ponudi su dobre za te leće. Jedino mozete probati sa otopinom Gelone, koja je izvrstna otopina. Pozdrav!
  • dubravka 25.08.2014

    Nosila sam ranije tvrde, pa polutvrde (i super ih podnosila) pa onda air optix te acuve oasis i opet air optix s performansama BC 8.6 i DIA 14,2 Probala bih biofinity. Je li to zamjenjivo? Također, željela bih neku sigurnu tekućinu dobrog proizvođača koji nije imao problematične tekućine povlačene s tržišta. Koja bi to tekućina bila za biofinity?

    • info@adrialece.hr 25.08.2014

      Postovani, tesko je preporuciti kontaktne leće, jer sve zavisi kako ce oko prihvatiti te kontaktne leće. Nase misljenje je da se ostane kod leća koje ste prije koristili i odgovarale su Vam. Sve tekucine koje imamo u ponudi su dobre i naravno sve te tekucine su pogodne za meke kontaktne leće. Pozdrav!

    • info@adrialece.hr 25.08.2014

      Postovani, tesko je preporuciti kontaktne leće, jer sve zavisi kako ce oko prihvatiti te kontaktne leće. Nase misljenje je da se ostane kod leća koje ste prije koristili i odgovarale su Vam. Sve tekucine koje imamo u ponudi su dobre i naravno sve te tekucine su pogodne za meke kontaktne leće. Pozdrav!

  • Adriana 18.07.2014

    Koja je dobra otopina za TopVue mjesečne leće?

    • info@adrialece.hr 18.07.2014
      Sve otopine su dobre. Mozete uzeti otopinu Gelone ili otopinu LAIM-CARE.
  • Leana 06.05.2014

    Poštovani, koja je idealna otopina za Air Optix for astigmatism leće?

    • info@adrialece.hr 06.05.2014

      Sve otopine su dobre, ali vecina uzima Gelone, Laim-Care…

  • Ivona 02.05.2014

    ja isto neznam što je s tim B.C.-ovima, i dali je to uopće bitno, jer sam nosila leće s B.C.8.4 , pa onda 8.7. , pa 8.6. , uglavnom raznorazne,nisam primjetila nikakvu razliku niti mi je ikad oftamolog na pregledu koje leće s kojim B.C.-om da koristim.

    • info@adrialece.hr 05.05.2014

      Poštovani, da, BC ne igra veliku ulogu kod kontaktnih leća jer se radi o mekim lećama.

  • Saša 10.04.2014

    Je li vrlo bitno ako promijenim lece koje imaju BC 8.5 na lece od 8.7? Imala sam davno purevision od 8.6 i bile su mi bolje sad me zanima da li je veliki pomak s 8.5 na 8.7?

  • 26.03.2014

    ako koristim -1 dioptriju za naočale,takvu dioptriju trebam i za leće il kolko sam čula nešto manju?? hvala :)

    • info@adrialece.hr 08.04.2014

      obicno nije velika razlika ali opet bolje je otici kod oftalmologa!

  • tina 05.03.2014

    zanima me ove mjesecne gdje ih ima po 6 u pakiranju, jel to znaci da svaka leca traje 1 mjesec??

    • info@adrialece.hr 06.03.2014

      da

  • mario 12.01.2014

    Ja također nemam nikakvih iskustava sa lećame, pa me zanima da li se i jednomjesečne leće nakon upotrebe bacaju ili s moggu poslije ćišćenja ponovo koristiti ?

    • info@adrialece.hr 13.01.2014

      Mjesečne možete koristiti mjesec dana i kasnije morate baciti. Pozdrav

  • nataša 09.12.2013

    Nemam iskustva s lećama. Nekad sam imala, čini mi se polutvrde, ali ih nisam mogla nositi jer mi ih oko nije prihvatilo. Ne znam koje su mi sad mogućnosti.

    • Zvonka 12.12.2013

      @Nataša Možete probati neke od mekih leća planirane izmjene (pr. mjesecne), potrebno je posjetiti oftalmologa, radi utvrđivanja dioptrije, bazne krivine i promjera leće, samim tim i model. Za razliku od polutvrdih one su napravljene od silikon hidrogela, ili u slučaju starijih modela - hidrogela. Koristi se uglavnom All-in-One otopina, i leće se bacaju nakon isteka preporučenog vremena nošenja (2 tj, mjesec... itd). LP